Die heb ik ook net gekocht! Misschien worden we er samen 5 meequote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik wilde graag omnicourt schoenen, dus die tennisdirect-deal met barricades ging voor mij niet op. Heb de Tirand III OC gehaald, kan ik weer een jaartje vooruit, hiermee ga ik 5 worden, ik voel het.
[ afbeelding ]
Als dat gebeurt moet het wel aan de schoen liggenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die heb ik ook net gekocht! Misschien worden we er samen 5 mee
Nice!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
Het pakketje is aangekomen, inclusief een Tennisjournaal met servicetips van Martin!
Hier in Brabant was het anders een partij ermoei. Regen tot een uur of 1 en nu begint de zon pas door te komen....quote:Op donderdag 8 april 2010 18:27 schreef Bak_Beest het volgende:
als het zondag zulk weer is als vandaag, dan![]()
![]()
weet jij tot wanneer die actie door loopt?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb nog even gebruik gemaakt van de actie op Tennisdirect. Witte Adidas Barricades
Nee, staat er niet bij geloof ik of iig ik kan het niet vinden. Je zou ook nog kunnen kiezen voor de Federer Nike schoen. Zelfde aanbieding.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef truedestiny het volgende:
[..]
weet jij tot wanneer die actie door loopt?
ik zag het al ja, maar een maat van mij heeft die schoen al besteld en dan kan ik hem natuurlijk niet ook nog is aan gaan kopen hequote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, staat er niet bij geloof ik of iig ik kan het niet vinden. Je zou ook nog kunnen kiezen voor de Federer Nike schoen. Zelfde aanbieding.
kan dat überhaupt welquote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik lees in het Tennisjournaal dat Volandri zijn rackets op 10 kg laat bespannen? What the hell?
Huh.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik lees in het Tennisjournaal dat Volandri zijn rackets op 10 kg laat bespannen? What the hell?
Ik hou juist van heel veel geld uitgeven, en nu?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:42 schreef tennismania het volgende:
Heb me ook maar eens aangemeld op FOK!, waar ik al tijden deze topics volg.
Ik speel zelf met een Tecnifibre vo2 315 racket, speelt heerlijk.
Verder speel ik met DeLuxe snaren of met Tecnifibre snaren. Verreweg het goedkoopste op aasports.nl.
Vooral DeLuxe snaren, zeer goedkoop en echt super goede snaren. Eveneens trouwens als de Tenron overgrips die ze daar verkopen. Die dingen zijn niet kapot te krijgen, heerlijk. Ben zelf een 3tje en ga ruim een jaar met zo'n box door. Heb ook wel eens andere merken geprobeerd , maar niks kan daar echt aan tippen.
Wellicht hebben jullie er iets aan, zodat jullie niet onnodig veel geld uit gaan geven!
en nu PM ik je mijn rekeningnummerquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:13 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik hou juist van heel veel geld uitgeven, en nu?
Join the club, ik laat ze altijd bespannen voor 30 euroquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:13 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Dan koop je lekker snaren voor 200 euro... .quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:13 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Er is geen tussenwegquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef tennismania het volgende:
[..]
Dan koop je lekker snaren voor 200 euro... .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |