Het is art de lautrec #b07quote:Op zondag 31 januari 2010 23:43 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Wat apart, je ziet op die eerste helemaal niets van die glitters! Mooie! Wat is het?
En dan staat er heel vrolijk bij "free shipping".quote:Op maandag 1 februari 2010 01:38 schreef Nieners het volgende:
http://cgi.ebay.com/Clari(...)?hash=item3efb5d301b
Nou zeg.
Jeeetje! Al mijn nageldingen bij elkaar zijn nog niet zó duur (hoop ik;))quote:Op maandag 1 februari 2010 01:38 schreef Nieners het volgende:
http://cgi.ebay.com/Clari(...)?hash=item3efb5d301b
Nou zeg.
Ze zijn cool!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeetje! Al mijn nageldingen bij elkaar zijn nog niet zó duur (hoop ik;))
Het is een beetje zielig maar ik blijf naar mijn nagels kijken
[ link | afbeelding ]
heeel herkenbaarquote:Op maandag 1 februari 2010 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn cool!
Ik kan ook nooit stoppen met naar me nagels kijken en meestal ook aan iedereen laten zien.
Echt he, iedereen word er gek van.quote:Op maandag 1 februari 2010 02:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
heeel herkenbaaren dan de volgende dag; ik heb weer wat anders hoor, KIJK
Tip:quote:Op maandag 1 februari 2010 02:06 schreef Mss het volgende:
Nou, mijn nagels zijn lelijk zeg, ik heb er wel weer randjes aan zitten, maar die zijn zo dun dat ze om de haverklap ombuigen, en ze zijn gelig. Ze hebben ook verschillende kleuren en daar kan ik niks aan doen. Bah, het is echt ranzig. En om de haverklap rotzooi die je er met een vijl onderuit moet pulken. Ik zou er bijna weer van gaan bijten.
[ afbeelding ]
Het is toch geen pan.
En dan heb ik maar weer een avondje uitgetrokken om te lakken, en dan gaat het wel, maar dat red ik niet om dat om de 2 dagen te doen hoor.
[ afbeelding ]
Einde klaagverhaal
Wauw!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
*hoopt meequote:Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:
RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld![]()
Wie hoopt er met me mee dat mijn RBL's vandaag komen.. Ik wil ze!!! *stampvoet*
Volgens mij is het wel okee als je 2 dagen wacht, langer weet ik niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:54 schreef Tammymara het volgende:
Zit er bij transdesign nog een tijd op wanneer je het moet betalen? Als ik het nu bestel , en krijg die invoice of hoe het heet, kan ik dan twee dagen wachten met betalen? aangezien het geld pas (zie vorige topic) over een dag of drie op paypal staat?? ja ik weet (nu) dat ik het ook kan betalen zonder geld op paypal te zetten maar dan moet ik het weer terug gaan boeken omdat ik het nooit gebruik.
Maar zit daar nog een tijdslimiet aan wanneer je moet betalen?
En laatste vraag: als je besteld en het word eruit gepakt door de douane, hoeveel extra kosten komen er dan bij? Kan ik even uitrekenen of het dan nog steeds goedkoper is dan zeven euro betalen HIER in de winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Obliiii![]()
show eens wat nagel pics, ik wil een nieuw verlanglijstje met must haves nagellakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry meis, maar vandaag niet zo veel tijd..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Mijn nagels zijn juist veel harder geworden net scheermesjes af en toequote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
Dan zou ik ze juist lakken, mijn nagels zijn dan veel sterker dan wanneer ze 'naakt' zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
*wilt graag je bestelling zien*quote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)quote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:
RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld![]()
Wie hoopt er met me mee dat mijn RBL's vandaag komen.. Ik wil ze!!! *stampvoet*
Op eBay misschien, maar ik weet niet zeker of ze daar verkrijgbaar is. Of swappen natuurlijk met iemand uit de VSquote:Op maandag 1 februari 2010 12:07 schreef Nieners het volgende:
[..]
Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?
Ik hoop hard voor je mee. Goedemorgen iedereen!
Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)quote:Op maandag 1 februari 2010 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)
Wat heb je besteld?
Nee, tenzij de dollarkoers plotseling omhoog schietquote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Tammymara het volgende:
dus Daph, lakjes twv 21.60 hoef ik niet bang te zijn voor inklaringskosten en Btw?
Leuke lakjes! Wel foto's posten als je ze binnen hebt hequote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)
OPI-Absolutely Alice
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
OPI-Russian Navy (Matte)
OPI-Alpine Snow (Matte)
OPI-Off with Her Red!
OPI-Chocolate Shake-speare
OPI-Happy Holly-days! *
OPI-Hawaiian Orchid
OPI-Venus di Violet *
Zal ik zeker doen!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuke lakjes! Wel foto's posten als je ze binnen hebt he
Helaas...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op eBay misschien, maar ik weet niet zeker of ze daar verkrijgbaar is. Of swappen natuurlijk met iemand uit de VS
hebbie nog leuke lakjes die je kwijt wiltquote:Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een lak in mijn untrieds gevonden bij het swatchen en ik snap niet dat ik deze nog nooit heb gedragen!!![]()
Heb ook iets gevonden dat direct op de swaplist komtGoud is niet echt mijn kleur, zeker niet die kleur goud.. Ik heb inmiddels wel geleerd dat alles wat goed staat op Scrangie, niet altijd goed staat op mij. Dit heb ik al een tijdje geleden gekocht..
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou is,maar hier zou de pakjesmeneer insneeuwen als ie het zou proberen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3A7O73GR.jpg (OT)
Goede buit zeg! Kun je flink lakken haha.. Ik ga morgen ook naar Antwerpen en hoopte al dat die kleur bij Claire's zou zijn, de paarse tippainter wil ik ook nog dus dat komt goed (tenzij jij de laatste hadquote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef MissJ het volgende:
Wow heb veel gemist hier!
Ben vrijdag t/m zondag in Antwerpen geweest en ben los gegaan met nagellak kopen. Toen ik thuis kwam lag er ook nog een pakketje van Alice and Jo's op me te wachten![]()
Hier mijn aankopen:
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
4 stuks Art de Lautrec van Alice and Jo's
[ afbeelding ]
en nog 3 Art de Lautrec's
[ afbeelding ]
Barry M van Alice and Jo's
[ afbeelding ]
tippainters van Essence, gekocht bij de Kruidvat op de Keyserlei in Antwerpen
[ afbeelding ]
de veelgezochte mintgroene van Claire's, in overvloed te koop bij Claire's in Antwerpen
[ afbeelding ]
gekocht bij de Inno in Antwerpen. Die middelste 2 zijn volgens mij een Italiaans merk.
Zo, voorlopig kan ik dus weer even vooruit![]()
Nu nog bedenken wat ik straks op ga doen![]()
Ow ja, had ook een aparte foto van de h&m-tjes (die wel op de foto met alle lakjes staan), maar die was te donker geworden, niet goed genoeg om hier te plaatsen. Maar voor eventuele liefhebbers wil ik wel alsnog een goede foto maken, dus zeg 't maar![]()
Hoe duur is die van de Claire's?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede buit zeg! Kun je flink lakken haha.. Ik ga morgen ook naar Antwerpen en hoopte al dat die kleur bij Claire's zou zijn, de paarse tippainter wil ik ook nog dus dat komt goed (tenzij jij de laatste had)
Deborah is gewoon in Nederland te koop hoor (bij de Uw eigen drogist, DA etc) al kan het best een italiaans merk zijn natuurlijk
Very nice!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Nune het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis na een lange vermoeiende dag.
[ afbeelding ]
OPI Dating a Royal, gesponst met Absolutely Alice.
Dat is prima hoor!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:52 schreef Daph_ het volgende:
Je hebt je eerste follower![]()
Leuk al die blogs! Ik zal je blog opnemen onder mijn favo blogs, vind je dat goed?
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef Nieners het volgende:
[..]
Hoe duur is die van de Claire's?
Zou het anders een hele grote moeite zijn een potje voor mij mee te nemen?![]()
![]()
.
Ik wil oookquote:Op maandag 1 februari 2010 @ 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoorMits hij er is natuurlijk
MiMu heeft een andere blognaam en adres: http://thedutchnailblog.blogspot.comquote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef bernies het volgende:
@ MissJ; heet de Claire's mint kleur Dream Catcher?
Ik heb namelijk de onderstaande en vraag me nu af of die van jou anders is.
[ afbeelding ]
Zit er ook een fijn wat donkerder groen glittertje in?
@ Allemaal: is het blog van MiMu helemaal weg of is dit tijdelijk? Weet iemand dit? http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)
OPI-Absolutely Alice
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
OPI-Russian Navy (Matte)
OPI-Alpine Snow (Matte)
OPI-Off with Her Red!
OPI-Chocolate Shake-speare
OPI-Happy Holly-days! *
OPI-Hawaiian Orchid
OPI-Venus di Violet *
Ga je gangquote:Op maandag 1 februari 2010 18:28 schreef Nune het volgende:
MiMu heeft een nieuwe blognaam, zat me net ook al suf te zoeken.![]()
http://thedutchnailblog.blogspot.com/
Edit: Zal ik even Wiki'en of doe jij dat Daph?
Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.![]()
Blogs van -Nienna- en buzzwheedle staan er ook in, als dat niet oké is geef maar een gil want dan pluk ik ze er wel weer uit.
ik wil um ook heel graagquote:Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoorMits hij er is natuurlijk
Ja, zoiets stond er ????quote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Daph_ het volgende:
echeck?Dat bericht heb ik nog nooit gehad geloof ik.. Maar ik neem aan dat ze het dan gewoon van je bankrekening afschrijven. Pin me er niet op vast hoor, want echeck zegt me niks!
Hahah, wordt leuk als er nog maar 1 isquote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik wil um ook heel graag![]()
![]()
je krijgt er het geld voor terug plus een vergoeding voor de moeite
Kun je wel, zonder geld op je rekening. Als je gewoon de betaling afrondt, dan gaat het allemaal vanzelf, althans, dat is bij mij altijd het geval geweest. Heb nooit geld op mijn paypal rekening hoeven zettenquote:Op maandag 1 februari 2010 @ 19:10 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, zoiets stond er ????
Er staat nu iets van "pending untill 08-02" ik vroeg me al af hoe hij het kon betalen zonder geld op mijn account, En paypal kan niet weten of de overschrijving goedgekeurd word zeg maar en of er straks geld op mijn account staat. Ik wacht het maar af ( Pfffffff, meteen de laatste keer dat ik zoiets doe!)
Maar ik weet nu dus ook niet of het meteen verstuurd word of dat het pas verstuurd word als de betaling binnen is (lijkt mij logisch)
Dat sowieso..quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef PeRi het volgende:
Als je 'm vindt zou ik 'm dan inslaan princess-a, je krijgt ze hier toch wel aan de vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |