Is idd niet de beste dag ervoor en ik wil ook mijn lakkiesquote:Op donderdag 17 december 2009 11:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn verwarming doet niks meer. Uitgerekend nu. Ik zit dus te wachten op mijn TD order die mij weer zal verwarmen
Was voor de 5 lakjes inclusief verzenden 19 euro kwijt geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2009 12:08 schreef Diconnected het volgende:
Tvp. Bij m'n volgende salaris ga ik echt LA lakjes bestellen
Waarquote:Op donderdag 17 december 2009 12:15 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Was voor de 5 lakjes inclusief verzenden 19 euro kwijt geloof ik
Nee niet heel anders dan we al gezien hebben....jammer!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:37 schreef Linnie20v het volgende:
http://www.scrangie.com/2(...)-quickie-blurry.html
Ik vind het niet zo spectaculair
Alleen Jewel is wel mooi, de rest matig.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:37 schreef Linnie20v het volgende:
http://www.scrangie.com/2(...)-quickie-blurry.html
Ik vind het niet zo spectaculair
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:46 schreef tliciouz het volgende:
Tvp! Zit hier op 4 hoog naar iedereen te kijken die aan het klungelen en aan het vallen is in de sneeuw.
Ik vind ze leeukquote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef Linnie20v het volgende:
Swatches La Girl Rockstar:
Rockstar
[ afbeelding ]
Groupie
[ afbeelding ]
Head Banging
[ afbeelding ]
Overdose
[ afbeelding ]
Punk
[ afbeelding ]
Ik vanaf 8 hoog, ook erg leukquote:Op donderdag 17 december 2009 13:46 schreef tliciouz het volgende:
Tvp! Zit hier op 4 hoog naar iedereen te kijken die aan het klungelen en aan het vallen is in de sneeuw.
Oh dat snap ik ook niet. Volgens mij moet je apart inloggen op het comment gedeelte maar precies weet ik het niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:09 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, ik had als guest een reactie geplaatst bij Dirty Sexy Money....
Ik snap alleen nu nog steeds niet waarom er guest komt te staan hoewel ik wel aangemeld was....I blame alles op mijn toestand
Ik moet me toch op een of andere manier zien te vermaken hihiquote:
Wat voor lakje is CG Avalanche? Ik kan zo snel geen swatch vinden met google...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:48 schreef E.T. het volgende:
ik twijfel.. CG Avalanche, een 'veilige' bruin/bordeaux van catrice of een andere brave donkerrode..
En mn Seche Vite is nog niet binnen.. wordt dus nog een hele toer om alles onbeschadigd droog te krijgen
Dat noemen ze nou een pretpakketquote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat snap ik ook niet. Volgens mij moet je apart inloggen op het comment gedeelte maar precies weet ik het niet.
@bernies: snap ik.Dan ga ik zelf wel met oud en nieuw.
OMG! Ik heb net mijn swap pakketje uit Zweden gekregen! Er zit veel in!![]()
Veel meer dan ik gedaan heb en nu voel ik me helemaal lullig.
Als ik haar de rest van de lakjes stuur stop ik er maar wat meer leuke dingen bij.
Maar kijk wat ik gekregen heb!
[ afbeelding ]
Close-up van de nail-art spulletjes:
[ afbeelding ]
En van de lakjes:
[ afbeelding ]
Ja, slechte flitsfoto's maar hey, het sneeuwt hier!Nog steeds!
Twee Nfu Oh flakies en wat Essence en P2.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:55 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, leuk pakket
Ik zou er Hollandsche drop en stroopwafels in doen
Wat heb je geswapt btw?
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:11 schreef Daph_ het volgende:
HAAAAAAAAAAAAA ik ga straks teruglezen maar er staat hier een enorme doos van idonails.com![]()
![]()
Wat een hoop!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat snap ik ook niet. Volgens mij moet je apart inloggen op het comment gedeelte maar precies weet ik het niet.
Als ik haar de rest van de lakjes stuur stop ik er maar wat meer leuke dingen bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van de lakjes:
[ afbeelding ]
wooo wat tofquote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van de lakjes:
[ afbeelding ]
Leuke kleuren! Erg leuk!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef Linnie20v het volgende:
Rockstar
[ afbeelding ]
Groupie
[ afbeelding ]
Head Banging
[ afbeelding ]
Overdose
[ afbeelding ]
Punk
[ afbeelding ]
ah, zie ze eindelijk. de foto's waren steeds maar niet zichtbaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef Linnie20v het volgende:
Rockstar
[ afbeelding ]
Groupie
[ afbeelding ]
Head Banging
[ afbeelding ]
Overdose
[ afbeelding ]
Punk
[ afbeelding ]
Ze zitten al in de koffer voor zaterdag!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat een hoop!![]()
Leuke kleurtjes...
Leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze zitten al in de koffer voor zaterdag!Ze zijn mooooooi!
een grijs-paarsige mettalicquote:Op donderdag 17 december 2009 13:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat voor lakje is CG Avalanche? Ik kan zo snel geen swatch vinden met google...
Die gifgroene van VivaLaDiva lijkt me erg mooi! ben benieuwd hoe die er op nagels uit zietquote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van de lakjes:
[ afbeelding ]
m'n bol.com pakje is ook al twee dagen vertraagd bij TNTquote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Nóg geen pakje. Er staat toch duidelijk op het briefje dat ze vandaag weer zouden komen. Doen ze zeker niet vanwege de sneeuw ofzo
Glasvijlen gaan niet op, toch? Doe mij de witte maarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Even een linkje als het mag. [TK] 2 Glasvijlen
Om even uitleg te geven; ja ik verdien er wel wat op voor dit prijsje![]()
Maar wie weet heeft 1 van de dames hier interesse? Voor de Nageltopic dames maak ik er 4 euro inclusief verzenden van
Leuk artikel! Voor het geval dat de link het niet meer doet:quote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had een mooi nu.nl linkje over nagellak naar MiMu gestuurd op MSN (http://www.nu.nl/lifestyl(...)ssoire-van-2009.html)
En vervolgens moet ik een mail rondsturen naar de bedrijven in dit pand met een link naar een artikel. Stuur ik die stomme nagellak link mee
![]()
![]()
![]()
ik = kluns
WHOEHAHAHAHAHAA!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had een mooi nu.nl linkje over nagellak naar MiMu gestuurd op MSN (http://www.nu.nl/lifestyl(...)ssoire-van-2009.html)
En vervolgens moet ik een mail rondsturen naar de bedrijven in dit pand met een link naar een artikel. Stuur ik die stomme nagellak link mee
![]()
![]()
![]()
ik = kluns
Punk is mooiquote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef Linnie20v het volgende:
Rockstar
[ afbeelding ]
Groupie
[ afbeelding ]
Head Banging
[ afbeelding ]
Overdose
[ afbeelding ]
Punk
[ afbeelding ]
Jaaaaa MOOOOOOOOOIquote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja wel een geinig artikeltje idd![]()
[ afbeelding ]
lace nails, apart!
dat ziet er geweldig uitquote:
Topcoatgroepsorderquote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]wat de heck?
Hoi Daphert!![]()
Precies wat ik in gedachten had bij ijsnagels. En toffe foto met de sneeuw!quote:
Oh dat verklaart!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Topcoatgroepsorder!
Hai Indiaantje!Ben je overgelopen?
Wow!quote:
Woei!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Hihihihi ik heb net 2 Konadplates, 2 stempellakjes, een plastic schraper en een kado plate besteld.
had ik al gedaan idd. heeft geen resultaat.quote:
You can use some ballzquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had ik al gedaan idd. heeft geen resultaat.
ff op 1 nagel geprobeerd, het duochrome effect is kennelijk wel gewoon aanwezig (gelukkig)
Dat helpt te mengen, wordt ook aangegeven bij frankenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is that so?
die krengen kun je bij de fietsenmaker krijgen toch? hoe heten die dingen?
ik ga wel ff kijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat helpt te mengen, wordt ook aangegeven bij frankenIk heb geen idee hoe ze heten
Mocht je erachter komen, let me know!
Okidoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga wel ff kijken.
ik lig uit je msn?
Kogellagerkogeltjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is that so?
die krengen kun je bij de fietsenmaker krijgen toch? hoe heten die dingen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn rechter wijsvingernagel gruwelijk tussen de autodeur gehad. Ik moest 'm er echt tussenuit trekken en dat deed AUW!! ik heb later een foto gemaakt die volgt in een spoiler....
* Puckzzz is in pain
"Troost" en AUWWWWquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn rechter wijsvingernagel gruwelijk tussen de autodeur gehad. Ik moest 'm er echt tussenuit trekken en dat deed AUW!! ik heb later een foto gemaakt die volgt in een spoiler....
* Puckzzz is in pain
Die heb ik tegenwoordig ook aan!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef romika het volgende:
Dacht is weer eens iets anders!!! Nu moet ik ze aan bij de schoonmaak........
Oh wat vervelend zeg! Gelukkig zijn de vooruitzichten positiefquote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef es70 het volgende:
Heb weer heel veel mooie lakjes en creaties voorbij zien komen. Teveel om nog specifieke voorbeelden te kunnen noemen
. Alleen de vinger tussen de autodeur van Puckzz, en da's vooral omdat ik me zo goed kan voorstellen hoe vreselijk zeer dat moet hebben gedaan
.
Hier nauwelijks tijd om te lakken, laat staan er ook nog iets leuks mee te doen.
Schoonpapa opgenomen met weigerachtige darmen, vernauwing geconstateerd zonder aanwijsbare reden, geopereerd, behoorlijk stuk darm + kwaadaardige tumor verwijderd. Wel goeie hoop dat ze alles hebben kunnen weghalen en hij knapt gelukkig goed op. Kortom: stresssss.
@ Mimu: Heb al ff geleden de 'lampjes' gehaald, ze hadden er 2 van de 3 die je wilde. Ben 't alleen vergeten door te geven aan je.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Zo, foto's!
Voor met Ocean van Gosh
[ afbeelding ]
Voor, naakt met vieze randjes
[ afbeelding ]
Na, met China Glaze Spin me Round
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik heb een visjes screensaver. M'n autistische kitten vind dat best leuk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal 'm in spoilers zettenIk zit hier geluidloos met open mond en denk heel hard AAAAAAUUUUUUWWWWW arme puckzzz kusje op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik zal 'm in spoilers zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Holy shit Puckzzz
.
Thanks.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Ik zal 'm in spoilers zettenMijn gezicht deed dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor je arme vinger...
Don't come closer, I might hurt you
Eh, ik zou het je graag vertellen maar er staat niks op de flesjesquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Loqi het volgende:
Puckzzz![]()
![]()
Hey die David topcoat, is die eigenlijk big 3 free? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens wel of niet gelezen heb. (niet dat t me heel veel uitmaakt, maar ik ben wel nieuwsgierig)
Bwhehe, ja dat weet ikquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god Puckzzz! Jeez! Dat moet echt pijn doen!!
[..]
Eh, ik zou het je graag vertellen maar er staat niks op de flesjes*bladert in bijgeleverde folder*
Oh fijn!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef es70 het volgende:
@ Mimu: Heb al ff geleden de 'lampjes' gehaald, ze hadden er 2 van de 3 die je wilde. Ben 't alleen vergeten door te geven aan je.
Is B3F volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bwhehe, ja dat weet ikmaar misschien dat iemand het op een andere site ofzo gelezen had
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal.........jullie gaan echt snel hierStraks moet ik stiekem op mijn werk gaan inloggen om mee te lezen
![]()
Wel weer mooie nagels gezien hier.
@MiMu prachtig die ijsnagels wauw!!!!! Heb ik natuurlijk weer net niet die plate![]()
Zal nog even een paar leuke nagelfoto'sposten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht is weer eens iets anders!!! Nu moet ik ze aan bij de schoonmaak........
[Vast een fijne avond voor allemaal......
Ik zal 'm in spoilers zettenaiaiaiaia dat doet pijjnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met de hand gedaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef babyfeet het volgende:
jeetje puckzzz ik kreeg er kippenvel van wat moet dat pijn doen
tada kerst nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal 'm in spoilers zettenoei, die foto kan ziet er pijnlijk uit,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte en beterschap ermee
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
wat leukkkkquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef babyfeet het volgende:
tada kerst nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat witte op de achterkant waar konad op staat kan je laten zitten.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef romika het volgende:
Even een vraagje, we hebben net allerlei imageplates van konad uit de verpakking gehaald.
Nu zit er aan de achterkant een soort laag, moet deze eraf gehaald worden?
Of is dit een folie die over de hele plate zit en moeten we het er allemaal af halen.
Blond blijkbaar want ik snap er niks van.......dacht hier iets over te hebben gelezen.
Gaaf!!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef babyfeet het volgende:
tada kerst nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef babyfeet het volgende:
tada kerst nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heet wel geen MiMu, maar euhm:quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef romika het volgende:
MIMU HELLUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPwe bakken er niks van
Ik zal 'm in spoilers zettenJeeetje Puckz...................wat erg........dat zal pijn gedaan hebben en doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap met je hand gewenst van ons hier.
[ Bericht 3% gewijzigd door romika op 17-12-2009 21:53:10 ]
Hahahaha.....nou snkr doet het goed hoor.....mij lukt het voor geen meter. Maar ik ga ff kijken....thanks alvastquote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heet wel geen MiMu, maar euhm:
Whehehehequote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef romika het volgende:
MIMU HELLUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPwe bakken er niks van
Wel he?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Mirjam het volgende:
ooh daph, die opi avoplex handcreme is wel erg lekker!
Komt misschien omdat ik het op de suede uitprobeer, misschien pakt die niet zo goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehehe
Blijven oefenen, het is een handigheidje.
ben ik idd.nog steedsquote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wel he?Mijn kleine tube is bijna leeg dus ik ga 'm morgen bijvullen uit de grote
![]()
Je zei een tijdje terug dat je nog op zoek was naar een goede handcrème dus vandaar
toch?quote:OPI-AVOPLEX High-intensity Hand & Nail Cream
Dat zou geen probleem moeten zijn. Misschien wat sneller werken?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef romika het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik het op de suede uitprobeer, misschien pakt die niet zo goed.
Leuke kleur...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef Mirjam het volgende:
Sally hansen nail prisms, amber ruby![]()
[ afbeelding ]
wel mooi, verkleurt echt aan alle kanten, lijkt wel een soort olie, dat verkleurt ook zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuke kleur...
tegen m'n nagelriemen aan vrij houden dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom?![]()
Gewoon omdat dat mooier is.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tegen m'n nagelriemen aan vrij houden dus?
waarom?
Zal een kwestie zijn van de website in de gaten houden?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef bernies het volgende:
Weet iemand of er nog nieuwe Konad plates komen binnenkort?
Geen idee, heb je een screenshot?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:14 schreef bernies het volgende:
Heeft trouwens iemans Boulevard gezien? Wat voor kleur nagellak had Fiona Hering vandaag op?
Het was een licht blauwe kleur maar dan wat grijzer, stond haar erg mooi!
Jupquote:Op donderdag 17 december 2009 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben ik idd.nog steedshij is erg lekker, en terkt héél snel in, geniaal gewoon.
het is gewoon de
[..]
toch?
http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a251.xmlquote:Op donderdag 17 december 2009 22:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal een kwestie zijn van de website in de gaten houden?
[..]
Geen idee, heb je een screenshot?
Ik zie eerder een teal (als ik het goed heb..quote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef bernies het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a251.xml
Op 31:54 is het goed te zien.
Tong uit den bek ook?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:30 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou zitten we dan. Een tafel vol konad spullen en vingers onder de stempellak.Heb zelf ff dat zebra patroon gestempeld en dat ging wel aardig, voor eerste keer en ff snel
Vind wel de patroontjes echt kort hoor! Ik zou nu op sommige nagels al dubbel moeten stempelen en m'n nagels zijn niet bepaald op hun langst momenteel.
Bij m'n moeder pakte het echt niet, denk dat haar nageloppervlak te vettig was, zelfs na 2x wassen.
Maar wel erg leuk om te doen
En daar wordt ik weer blij van! Dat we hier met z'n alle gewoon blij zijn door onze mooie nagels!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:47 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhh ik heb CG Atlantis gelakt en ik ben helemaal blij. Hij is zo mooi!
OPI en GC zijn daar juist zo goedkoop!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef Dromelot het volgende:
ok ook ik ben zover om bij transdesign te bestellen...omdat die matte trend me toch wel heel erg aanspreekt. Maar nu weet ik niet echt wat ik wil bestellen...
De stand tot nu toe:
[ afbeelding ]
Dit plus 2x Essie Matte about you... en ja nu heb ik dus nog 1 plaatsje over. Eigenlijk 2, want ik twijfel voer Cashmere Cardigan.
Liever geen OPI of CG, daar kan ik evt ook in de winkel aan komen. Liefst matte/suede of creme. Ben niet zo'n glitter fan. Iemand nog leuke ideeen?
Oh ja dat was waar...dat was ik weer even vergeten. zuchtquote:Op donderdag 17 december 2009 22:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
OPI en GC zijn daar juist zo goedkoop!
Scheelt aanzienlijk....
Heb je een goede sneldrogende topcoat?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef Dromelot het volgende:
ok ook ik ben zover om bij transdesign te bestellen...omdat die matte trend me toch wel heel erg aanspreekt. Maar nu weet ik niet echt wat ik wil bestellen...
De stand tot nu toe:
[ afbeelding ]
Dit plus 2x Essie Matte about you... en ja nu heb ik dus nog 1 plaatsje over. Eigenlijk 2, want ik twijfel voer Cashmere Cardigan.
Liever geen OPI of CG, daar kan ik evt ook in de winkel aan komen. Liefst matte/suede of creme. Ben niet zo'n glitter fan. Iemand nog leuke ideeen?
Geen idee maar de nfo-oh's blijvenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef Oblivion het volgende:
Dames, kennen jullie deze al?
Als ie al voorbij is gekomen, excuses...![]()
http://www.nailxl.nl/webshop/categorie/197/nfu-oh-nagellak.html
Goed idee van die topcoat! Mint candy apple vind ik ook heel mooi, maar die geeft een beetje t zelfde effect als witte nagellak, dat je van die lelijke nagelriemranden kunt krijgen. Dit effect zeg maar, dat het te contrasterend is. Maar dat hebben die mattes eigenlijk ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je een goede sneldrogende topcoat?
Essie Mint Candy Apple?
De Metalics van Essie?
Matte Vinyl van Essie? (erg mooi! maar die heb je al zie ik)
C-C-Courage van CG?
Klopt! Je moet echt netjes lakken en goed schoonkwasten na het lakken, en niet te lange nagels hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Dromelot het volgende:
[..]
Goed idee van die topcoat! Mint candy apple vind ik ook heel mooi, maar die geeft een beetje t zelfde effect als witte nagellak, dat je van die lelijke nagelriemranden kunt krijgen. Dit effect zeg maar, dat het te contrasterend is. Maar dat hebben die mattes eigenlijk ook. [ afbeelding ]
Is ook heel mooi.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:05 schreef StefanP het volgende:
Ik zie liever een mooie Franse manicure dan al die verf.
[ afbeelding ]
French manicures
Heb er nu een seche vite tc bij gedaan, cashmere cardigan weg en....ga nu maar op zoek naar een mooie opi suedequote:Op donderdag 17 december 2009 23:14 schreef bernies het volgende:
[..]
Klopt! Je moet echt netjes lakken en goed schoonkwasten na het lakken, en niet te lange nagels hebben.
Maar als het netjes zit is het wel erg mooi!
De mattes moet je idd ook netjes bijwerken, maar eigenlijk; dat doe ik altijd als het nodig is, ben erg kritisch en lak desnoods een nagel helemaal opnieuw.....
Ook al naar de suede's gekeken? Als je van mat houd zou je die ook wel mooi vinden!
Is je remover op?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:00 schreef tliciouz het volgende:
Is er ook nog een andere manier om je nagellak te verwijderen dan alleen met remover? Denk het niet he? Ik dacht laat ik het toch maar vragen aangezien jullie misschien wel wat foefjes weten
Ja en ben vergeten nieuwe te halen, en vriend heeft mijn pinpas meequote:
Ja dat welquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en ben vergeten nieuwe te halen, en vriend heeft mijn pinpas meeEn heb straks een verjaardag en wil graag een ander lakje op
Die mogen ons niet zo heb ik zo'n gevoel. Het is een opgesplitst appartement met allemaal studenten die iets te veel herrie soms makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:22 schreef bernies het volgende:
[..]
Vrees dat chemische verfverwijderaars niet echt goed voor je nagels zijn. Kan je er niet overheen lakken voor deze ene keer? Heeft de buurvrouw geen remover?
O, das minder van de buren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die mogen ons niet zo heb ik zo'n gevoel. Het is een opgesplitst appartement met allemaal studenten die iets te veel herrie soms makenDan word het denk ik toch deze ophouden
Dat is een slim ideequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef bernies het volgende:
[..]
O, das minder van de buren.
En morgen twee flessen remover halen, altijd eentje in voorraad
Er zat al een laagje gel op (3) die laat ik ook lekker zitten en idd lagzaam bijwerken opbouwen. Thnxquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Oblivion het volgende:
Puckzzz, zal ik je een goeie tip geven?
Mag dat?
Nah, ik doe het gewoon.
Wacht heel even tot morgenavond....
Heb je tips in huis?
Je haalt je eigen nagel zoveel mogelijk weg.
Zet de tip gewoon over de scheuren heen, vast, met goede lijm.
(wel alle noodzakelijke stappen nemen, alleen de primer even overslaan, anders horen we je hier gillen)
Dan heel voorzichtig opbouwen met gel, niet te veel want de vingertop is gevoelig....
Eenmaal een laag erop zal je zien dat je veel minder pijn hebt, je wondjes goed afgesloten zijn tegen de boze buitenwereld, en het geheel zal veel sneller helen en eruit groeien.
En ja, zo doe ik het al 20 jaar bij klanten, en het werkt,
Heb mijn eigen nagel wel eens voor de helft van het bed afgescheurd, binnen 2 dagen op het dunne randje wat ik nog over had snel een tip gezet, binnen 2 dagen van de pijn af...aaaaaaaaah, verlichting!
-EDIT- wel de tip zeer kort houden ivm stoten, maar verder dan dat, zal dit heel goed werken.
Kan je er niet iets overheen doen? Ander kleurtje, glitter etc?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat welEn ik kan het ook wel bij werken. Maar ik wou graag een lakje op doen dat bij mijn outfit matcht
Ik zou er een neppert op zetten. Sealt gelijk zodat er ook geen troep in kan komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Ladies!
Mijn Kerstvakantie is begonnenheerlijk 4 januari pas weer aan de slag. naja ik ga nog wel wat thuis werken, maar dat is veel leuker dan op kantoor
Mijn vinger doet echt mega zeer...helemaal dik en kloppen.Ik heb zelf de resterende nagel eraf getrokken (als ik naar de dokter zou zijn gegaan had die hetzelfde gedaan, dan doe ik het liever zelf zodat ik de controle heb) Dadelijk even weken in wat soda.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Puckzzz! Ik heb Show Your Feet lakjes gevonden! Ik wist niet meer welke jij hebben wilde dus ik heb van alles wat ze hadden een meegenomen. Dat is de hele collectie behalve die licht roze!
Laat je even weten welke je wilt hebben?
Nee ik heb nu de suzi skies in the pyrenees suede op en ik wil nu you don't know jaques opquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Kan je er niet iets overheen doen? Ander kleurtje, glitter etc?
Oh dat is lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik heb nu de suzi skies in the pyrenees suede op en ik wil nu you don't know jaques opdenk niet dat dat helpt
Groningen. De halve meter van gisteren en eergisteren ligt er ook nog. Mijn auto is begraven.quote:
Dat was ik, dank jequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand vroeg zich af waar ze die nagelwielen kon krijgen?
http://www.nailxl.nl/webs(...)lak-wheel-clear.html
Die bovenste vind ik héél erg mooiquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef rhythmlicious het volgende:
Nieuwee! Van de afgelopen paar dagen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste ie niet heel erg goed te zien... Was in het echt een stuk mooier!
Hey, zijn dat nagel van die vrouw van youtube die elke vrijdag haar nagels doet? De bovenste?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef rhythmlicious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Creatiefquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef rhythmlicious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crea!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef rhythmlicious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeeeej!!quote:
Die zijn duurquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Welkom!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Anne-Martine het volgende:
Hoi allemaal!
Zal me gelijk even voorstellen, Ben Anne.
En ik kijk al een hele tijd mee hier. Vond het nu wel eens tijd worden om ook maar is lid te worden van dit forum dus vandaar!
dankzij jullie begon het weer vreselijk te kriebelen en krijgen mijn nagels eindelijk weer eens de zorg die ze verdienen haha.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Ik vind dit soort berichtjes echt geweldig!Alsof je je voorstelt bij de AA.
Hij is wel erg mooi.. ga 'm denk ik in januari ook maar bestellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze AtlantisTis een crappy webcamfoto, batterijen van m'n camera waren leeg
Dames! Waarom word er niet meer gepost op Nagelmutsen?
Nu op gelakte verderquote:
Welkom, als je je portomonne gevuld wilt houden heb je net de grootste fout OOIT begaan, door hier te postenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Anne-Martine het volgende:
Hoi allemaal!
En ik kijk al een hele tijd mee hier. Vond het nu wel eens tijd worden om ook maar is lid te worden van dit forum dus vandaar!
dankzij jullie begon het weer vreselijk te kriebelen en krijgen mijn nagels eindelijk weer eens de zorg die ze verdienen haha.
Hoi!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Anne-Martine het volgende:
Hoi allemaal!
Ja, in het eggie krijg je er echt schele hoofdpijn van gewoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:31 schreef Oblivion het volgende:
Kloddertje roze HIERRRRRRRRRRRRRRRR!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hey, zijn dat nagel van die vrouw van youtube die elke vrijdag haar nagels doet? De bovenste?![]()
LEUK!
Ik ben gek op hoofdpijnrozequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde mijn hoofdpijnroze met jullie delen, maar het komt op de foto gewoon niet goed over
[ afbeelding ]
OPI La Paz-itively Hot matte
Zij klinkt zo lief...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef rhythmlicious het volgende:
[..]
Jaa daar heb ik dat vanBen zelf niet zo heel goed in nieuwe dingen zelf bedenken
Was eigenlijk van plan iets anders te doen, maar vond die ZO leuk toen ik dat filmpje zag. Heb alleen andere kleurtjes gebruikt
straks net even een dutje gedaan en ze nog even wat huishoudelijke dingetjes doen en dan lakkenquote:
gat-ver-damme!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, heb mijn ringvinger ook maar even bijgevijld, vond dit echt geen zicht
Dit kom ik overigens net tegen toen ik op Nfu Oh zocht.... dit is toch afzichtelijk?? Vooral die duimnagel van voren, zo eng gebogen....
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Ja maar wel wennen hoor, ik voel nu niet meer wat ik doequote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef bernies het volgende:
[..]
Die heb ik tegenwoordig ook aan!
Geniaal zijn die dingen!
Nee, ik zoek eerder een shimmer, en dan in deze kleur:quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Nfu Oh 45?
(zie mijn vorige post)
Dat is er erg duur! Ik heb er 10 voor euro 2,23 op e-bayquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailerquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Anne-Martine het volgende:
hahaha ik ben ook erg bang dat het me geld gaat kosten! ik heb wat af gegild bij sommige lakjes, en me vriend werd steeds witter toen ik opzoek was naar bepaalde kleurtjes 'Annneee niet doen! dat gaat je geld kosten..'' '' ik ga het eeeecht niet doen hoor''
Ik vind het alleen vervelend om alleen via ebay en dingen te kopen, ik weet niet echt hoe het werkt enz..
misschien dat ik ooit nog is met iemand mag mee bestellen?
en heeft iemand tips om gescheurde nagelriemen aan te pakken?
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailerNooit prolemen mee gehad! Het enige wat je nodig hebt is paypal en lakken die je leuk vindt
Doorgaans zijn nagellakken op internet een stuk goedkoper, vooral omdat de dollar zo laag staat.
Mijn nagelriemen verwen ik met OPI Avoplex cuticle treatment (via transdesign, in NL veel te duur) en LUSH Lemony flutter. Geweldig spul! Mooie nagelriemen krijg je door niet te pulken, ze regelmatig een beetje te verwennen met nagelolie of cuticle treatment en ze dan zachtjes een beetje terug te duwen met een bokkenpootje. Als je haakjes/velletjes hebt, niet aan trekken of pulken!
Klinkt helemaal niet dom! Paypal kun je linken aan een creditcard of bankrekening. Vanaf je paypalrekening kun je betalen op bijvoorbeeld eBay.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?
Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevensquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?
hahaha ja dat zal wel wennen zijn bij veel dingen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevens.
edit: ik typ nog niet zo snel nu ik ineens lange nagels heb.
Er is echt niks engs aan, Paypall is superveilig en gemakkelijk! Maar als ik weer een keer ergens wat bestel en ruimte over hou, dan hoor je het welquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef Anne-Martine het volgende:
mijn dank is groot dames!![]()
toch blijf ik het eng vindenmaargoed als de nood hoog is haha
ik hou me erg aanbevolen om bij iemand mee te bestellen!
oh vreselijk! vaak brengt het het hele geheel ook uit balans danquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
De nagel van mijn ringvinger links gaat overlijden!! Hij is flink ingescheurd net, maar ik durf hem er niet helemaal af te halen..
Geen mooie lange nagels met kerst
Wauw!!! Ik denk trouwens dat inderdaad Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW de goede kleur is... Als die te bestellen is in VS met een NL CC, dan kan ik misschien ook nog wel wat voor Daph_ betekenen, want ik heb kennissen die beslist wel een pakje voor me willen ontvangen en doorsturenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:13 schreef zoeperzazke het volgende:
uit de Red-section van Scrangie:
Essie Lollipop:
OPI Comet loves cupid:
Orly Poison Apple:
OPI Bullish on OPI
Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW(dit is denk ikd e kleur die je zoekt, maar hebben ze dat merk in NL??)
Orgasm In Your Dreams:
Essie Laqcuered up
MAC Kid Orange
Ooooooh als dat het geval is, geef dan even een gilquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wauw!!! Ik denk trouwens dat inderdaad Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW de goede kleur is... Als die te bestellen is in VS met een NL CC, dan kan ik misschien ook nog wel wat voor Daph_ betekenen, want ik heb kennissen die beslist wel een pakje voor me willen ontvangen en doorsturen
Ja nogal.. Ik heb net gezien dat er ook een scheurtje zit in mijn linkerduimnagel dus ik denk dat ik het maar allemaal kortvijl, maar ringvingernagel wordt wel erg kortquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Normaal heb ik langere nagels maar heb ze even gelijk geknipt van de week want ze waren ongelijk.
Zelfs op straat E.T.![]()
Daphwat jammer.
http://www.occmakeup.com/contact.htmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Zou dat merk alleen online te krijgen zijn of ook gewoon in de winkel?
Wat erg!!! Zeker een klacht indienen, dit is echt schandelijk!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakje lag vandaag letterlijk op straat.. een paar straten verderopDe TNT-pakjesmeneer is het gewoon verloren
![]()
Ik zag hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://www.occmakeup.com/contact.html
Volgens mij is het ook in winkels te krijgen, maar online is volgens mij het makkelijkst als je niet vlakbij zo'n winkel woont..
Nooooo way!! Dan kun je RBL bestellen met 8.50 shipping! Je kunt hem vast niet naar een Dollartree sturen voor hardtofind ChinaGlazes en SallyHansens?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zag hetMaar geentje in SanFrancisco, daar zit een vriendje... In juni gaat de baas van mijn lief sowieso naar VS, dan mag ik altijd dingen bestellen en bij hem laten afleveren in hotel
Wat erg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakje lag vandaag letterlijk op straat.. een paar straten verderopDe TNT-pakjesmeneer is het gewoon verloren
![]()
Gelukkig heeft iemand het gevonden en alsnog bij mij bezorgd![]()
![]()
Ik weet niet welke ik als eerste ga doen.. Heb nu wel SecheVite, dus kan 't wel eindelijk zonder beschadigingen laten drogen
Sommige welquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Whaaaaaaaat? Hebben ze CG bij DollarTree?
Ik ben dus echt koud 2 maanden terug uit de VS he, ik had die nagellakkenmanie eerder moeten bedenken![]()
Nouja, we gaan toch zo snel mogelijk weer terug.
Dat ga ik de baas van mij lief niet aan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nooooo way!! Dan kun je RBL bestellen met 8.50 shipping! Je kunt hem vast niet naar een Dollartree sturen voor hardtofind ChinaGlazes en SallyHansens?Wel ontzettend lief
!!
Kweetniet, ik vind de verzendkosten best ok eigenlijk, was wel aan het kijken om een Nubar bestelling te doen misschienquote:Jij laat een megaTD bestelling meenemen?
Enig idee of FYI lijkt op Spin me Round van CG?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Nieners het volgende:
Linnie, rockstar is echt mooi! Kwam er gister achter dat ik zoiets ook heb.
FYI is bij nader inzien toch niks voor mij, heel jammer. Het maakt mijn handen nog bleker dan dat ze al zijn, dus die gaat weg. Hopelijk is TTYL meer mijn ding want holo's zijn heel tof!
En nog steeds geen pakketje van TD.
Echt ontzettend lief inderdaad! Nubar is wel leuk om te bestellen ook, dan krijg je misschien nog korting op bynubar.comquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ga ik de baas van mij lief niet aan doenIk ben altijd al heel blij dat ik gewoon een bestelling Clinique mag doorgeven (die krijg ik dus als kadootje van hem) en dingen als crocs voor Isa bij hem mag laten afleveren
Maar ik heb een heel lief vriendje in SF en die zal het beslist wel leuk vinden om eens bij een Doubletree te gaan neuzen, homo als hij is
[..]
Kweetniet, ik vind de verzendkosten best ok eigenlijk, was wel aan het kijken om een Nubar bestelling te doen misschien
Ik ben het even kwijt denk ik, maar wat bedoel je met hypodinges onder je nagels?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef Daph_ het volgende:
Rip nagels
[ afbeelding ]
Mijn hypodinges komt onder twee van mijn nagels uitIk heb vijf nubbynails dus ik vijl de rest ook korter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |