Er zat al een laagje gel op (3) die laat ik ook lekker zitten en idd lagzaam bijwerken opbouwen. Thnxquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Oblivion het volgende:
Puckzzz, zal ik je een goeie tip geven?
Mag dat?
Nah, ik doe het gewoon.
Wacht heel even tot morgenavond....
Heb je tips in huis?
Je haalt je eigen nagel zoveel mogelijk weg.
Zet de tip gewoon over de scheuren heen, vast, met goede lijm.
(wel alle noodzakelijke stappen nemen, alleen de primer even overslaan, anders horen we je hier gillen)
Dan heel voorzichtig opbouwen met gel, niet te veel want de vingertop is gevoelig....
Eenmaal een laag erop zal je zien dat je veel minder pijn hebt, je wondjes goed afgesloten zijn tegen de boze buitenwereld, en het geheel zal veel sneller helen en eruit groeien.
En ja, zo doe ik het al 20 jaar bij klanten, en het werkt,
Heb mijn eigen nagel wel eens voor de helft van het bed afgescheurd, binnen 2 dagen op het dunne randje wat ik nog over had snel een tip gezet, binnen 2 dagen van de pijn af...aaaaaaaaah, verlichting!
-EDIT- wel de tip zeer kort houden ivm stoten, maar verder dan dat, zal dit heel goed werken.
Kan je er niet iets overheen doen? Ander kleurtje, glitter etc?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat welEn ik kan het ook wel bij werken. Maar ik wou graag een lakje op doen dat bij mijn outfit matcht
Ik zou er een neppert op zetten. Sealt gelijk zodat er ook geen troep in kan komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Ladies!
Mijn Kerstvakantie is begonnenheerlijk 4 januari pas weer aan de slag. naja ik ga nog wel wat thuis werken, maar dat is veel leuker dan op kantoor
Mijn vinger doet echt mega zeer...helemaal dik en kloppen.Ik heb zelf de resterende nagel eraf getrokken (als ik naar de dokter zou zijn gegaan had die hetzelfde gedaan, dan doe ik het liever zelf zodat ik de controle heb) Dadelijk even weken in wat soda.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Puckzzz! Ik heb Show Your Feet lakjes gevonden! Ik wist niet meer welke jij hebben wilde dus ik heb van alles wat ze hadden een meegenomen. Dat is de hele collectie behalve die licht roze!
Laat je even weten welke je wilt hebben?
Nee ik heb nu de suzi skies in the pyrenees suede op en ik wil nu you don't know jaques opquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Kan je er niet iets overheen doen? Ander kleurtje, glitter etc?
Oh dat is lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik heb nu de suzi skies in the pyrenees suede op en ik wil nu you don't know jaques opdenk niet dat dat helpt
Groningen. De halve meter van gisteren en eergisteren ligt er ook nog. Mijn auto is begraven.quote:
Dat was ik, dank jequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand vroeg zich af waar ze die nagelwielen kon krijgen?
http://www.nailxl.nl/webs(...)lak-wheel-clear.html
Die bovenste vind ik héél erg mooiquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef rhythmlicious het volgende:
Nieuwee! Van de afgelopen paar dagen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste ie niet heel erg goed te zien... Was in het echt een stuk mooier!
Hey, zijn dat nagel van die vrouw van youtube die elke vrijdag haar nagels doet? De bovenste?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef rhythmlicious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Creatiefquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef rhythmlicious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crea!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef rhythmlicious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeeeej!!quote:
Die zijn duurquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand vroeg zich af waar ze die nagelwielen kon krijgen?
http://www.nailxl.nl/webs(...)lak-wheel-clear.html
Welkom!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Anne-Martine het volgende:
Hoi allemaal!
Zal me gelijk even voorstellen, Ben Anne.
En ik kijk al een hele tijd mee hier. Vond het nu wel eens tijd worden om ook maar is lid te worden van dit forum dus vandaar!
dankzij jullie begon het weer vreselijk te kriebelen en krijgen mijn nagels eindelijk weer eens de zorg die ze verdienen haha.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Ik vind dit soort berichtjes echt geweldig!Alsof je je voorstelt bij de AA.
Hij is wel erg mooi.. ga 'm denk ik in januari ook maar bestellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze AtlantisTis een crappy webcamfoto, batterijen van m'n camera waren leeg
Dames! Waarom word er niet meer gepost op Nagelmutsen?
Nu op gelakte verderquote:
Welkom, als je je portomonne gevuld wilt houden heb je net de grootste fout OOIT begaan, door hier te postenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Anne-Martine het volgende:
Hoi allemaal!
En ik kijk al een hele tijd mee hier. Vond het nu wel eens tijd worden om ook maar is lid te worden van dit forum dus vandaar!
dankzij jullie begon het weer vreselijk te kriebelen en krijgen mijn nagels eindelijk weer eens de zorg die ze verdienen haha.
Hoi!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Anne-Martine het volgende:
Hoi allemaal!
Ja, in het eggie krijg je er echt schele hoofdpijn van gewoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:31 schreef Oblivion het volgende:
Kloddertje roze HIERRRRRRRRRRRRRRRR!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hey, zijn dat nagel van die vrouw van youtube die elke vrijdag haar nagels doet? De bovenste?![]()
LEUK!
Ik ben gek op hoofdpijnrozequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde mijn hoofdpijnroze met jullie delen, maar het komt op de foto gewoon niet goed over
[ afbeelding ]
OPI La Paz-itively Hot matte
Zij klinkt zo lief...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef rhythmlicious het volgende:
[..]
Jaa daar heb ik dat vanBen zelf niet zo heel goed in nieuwe dingen zelf bedenken
Was eigenlijk van plan iets anders te doen, maar vond die ZO leuk toen ik dat filmpje zag. Heb alleen andere kleurtjes gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |