Love them!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou en? Dan maar kitsch! Ik vind ze leuk!
Heb je al wat gemaakt? Was het lekker?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dansjes zijn mij ook geheel niet vreemd. Je had me afgelopen zaterdagavond moeten zien toen ik mijn nieuwe rookoventje in elkaar aan het sleutelen was. Keihard Skyradio Kersthits op en maar sleutelen en meebrullen en dansjes op zijn tijd
Dank je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij ook!![]()
En wat een lieve nagels.
Yep je gaat goed, alleen niet elke keer dat laagje er tussentijds afhalen, gewoon door lakken en dan als je genoeg hebt, na een laag of 3 pas de plaklaag eraf halen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben voor het eerst aan het proberen om een gelnagel te zetten.. maar ik heb het idee dat de uv-lamp zijn werk niet helemaal goed doet? mijn nagel komt er plakkerig en met kleine oneffenheden (puntjes) weer uit.. Ik gebruik dan de finishing solution om dat (zweet)laagje eraf te halen.. maar heb het idee dat ik er dan weer bijna alles af haal? daarna gladvijlen en opnieuw een laagje..
zou graag willen weten of ik het zo goed doe?
Ben benieuwd wat jij gaat bakken...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef babyfeet het volgende:
puckzzz en obli leuk zo zeg die nagelsi like it
transdesignquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mirjam, waar heb je die vandaan? Ik wil hem ook!!!!!
He, wat vervelend, ga nou niet zeggen dat ik een bestelling bij een grote nagellakwebshop moet doenquote:
ja, echtquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
He, wat vervelend, ga nou niet zeggen dat ik een bestelling bij een grote nagellakwebshop moet doen![]()
(wordt een beetje gek van me denk ik als ik dat zeg haha)
Thanks!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Yep je gaat goed, alleen niet elke keer dat laagje er tussentijds afhalen, gewoon door lakken en dan als je genoeg hebt, na een laag of 3 pas de plaklaag eraf halen.
Uhm dat probleem heb ik ook jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Joysa het volgende:
Ik heb hier nog nooit wat gezegd.. maar ik lurk hier nu 2 weken ofzo en mijn lakjes collectie is drie keer zo groot geworden ofzo.. dankje dames
Dat is nog niks johquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:52 schreef Joysa het volgende:
Ik heb hier nog nooit wat gezegd.. maar ik lurk hier nu 2 weken ofzo en mijn lakjes collectie is drie keer zo groot geworden ofzo.. dankje dames
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef Daph_ het volgende:Aangezien meer mensen de lakken gaaf vinden, misschien kunnen we de volgende keer een GO houden
Gooi er een topcoat overheenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Mirjam het volgende:
net you don't know jacques suede opgesmeerd, weet niet of het wat voor me is heur
vond 'm shiny mooier volgens mij
*wacht nog even af*
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Sjaak suede met topcoat is best mooi!
Koop gewoon acetonvrije nagellakremover, ben je ook gelijk van dat probleem afquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef PartyHardy het volgende:
Nog een vraagje: als ik een andere nagellak op mijn gelnagel wil doen, haal ik dan niet ook een laagje van de gel eraf? of gaat dat niet zo snel?
Doe anders maar aan mij doorverkopen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Mirjam het volgende:
net you don't know jacques suede opgesmeerd, weet niet of het wat voor me is heur
vond 'm shiny mooier volgens mij
*wacht nog even af*
Volgende keer niet meer na 1 laagje eraf halen, en dan weer ruwen, gewoon door lakken/gellenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Thanks!
Het is redelijk gelukt voor een eerste keer vind ik zelf.. ben wel even bezig geweest.. Wat een plakspul is dat zeg! Het voelt nog wel even wennen vergeleken met mijn andere nagels..
Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten enzo!
Hmm, dat is donkerblauw he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Mja als iemand interesse heeft in OPI Russian Navy Matte?
Ik heb hem gebruikt op 1 pinknagel en ik kan er niet mee omgaan![]()
Ik heb nu dus de Essie matmeuk besteld en ik denk dat ik de OPI niet meer zal gebruiken.
Iemand hier interesse? Ik hoor het graag, anders is het zonde!
Ja! Ja! Ja!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb nu dus de Essie matmeuk besteld en ik denk dat ik de OPI niet meer zal gebruiken.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer na 1 laagje eraf halen, en dan weer ruwen, gewoon door lakken/gellen![]()
Snap je dat?
Ik vind deze versie ook niet super, een beetje alsof je met gekleurde tip-ex hebt zitten knoeienquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Russian Navy is ontzettend gaaf
Istie zwart als het licht er niet opvalt?
Edit: ik zie de swatch, ik vind de suede uitvoering mooier![]()
Nee, zou ik niet weten, gewoon googlen denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:26 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik snap hetdank je voor de tip!
Over tips gesproken, waar kun je deze online kopen, niet te duur?
En als je 'm nou wel draagt met een topcoat?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Leuke omschrijvingquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind deze versie ook niet super, een beetje alsof je met gekleurde tip-ex hebt zitten knoeien![]()
.
YDKJ suede ook merk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuke omschrijving
Thunderbird is a onecoater
Ik heb twee nagels met twee laagjes, daar was de lak niet helemaal uitgesmeerd. Kun je een foto maken van YDKJ suede als je klaar bent?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
YDKJ suede ook merk ik
heb wel 2 laagjes gedaan, m'n tips waren niet netjes gedekt
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb twee nagels met twee laagjes, daar was de lak niet helemaal uitgesmeerd. Kun je een foto maken van YDKJ suede als je klaar bent?Hij lijkt zo mooi op de foto's van Scrangie maar ik wil het toch even weten
Voor m'n volgende TD order ergens eind januari
Mooi! *krabbelt op lijstje*quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let niet op de randjes aub
oeh, mooi hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef babyfeet het volgende:
mirjam mooi kleurtje
de rest vind ik ook mooi ik vind bijna alle kleurtjes wel mooi
dit is mijn bijdrage voor vandaag had het plaatje een tijdje terug gezien en vond het heel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de zwarte is een nieuw kleurtje 21 fabuless van essence
Ik kan er dus niet mee lakkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En als je 'm nou wel draagt met een topcoat?
is het dan nog niet veel?
Ohhh dat is echt mooiquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef babyfeet het volgende:
mirjam mooi kleurtje
dit is mijn bijdrage voor vandaag had het plaatje een tijdje terug gezien en vond het heel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er zeker mee eens dat het wat lastiger smeert doordat de Suedes wat dikkere lakjes zijn. Je moet eerst een dun laagje smeren en dan als dat droog is, het tweede laagje - dan wordt ie (meestal) mooi!quote:
ik woon in bredaquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:54 schreef Oblivion het volgende:
Sweet!
Waar woon jij ergens babyfeet?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben er zeker mee eens dat het wat lastiger smeert doordat de Suedes wat dikkere lakjes zijn. Je moet eerst een dun laagje smeren en dan als dat droog is, het tweede laagje - dan wordt ie (meestal) mooi!
Jammer, had er wel eens keer wat op willen maken...quote:
Joh, kan weinig fout gaan...quote:
Achterkant van lepel..quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:06 schreef Mirjam het volgende:
nu kan ik natuurlijk geen dag/nachtcreme uit het potje lepelen met m'n nagels
Wattestaafje gebruiken of een klein mesje of de verkeerde kant van een vork/lepel...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:06 schreef Mirjam het volgende:
nu kan ik natuurlijk geen dag/nachtcreme uit het potje lepelen met m'n nagels
Wat obli al zei dusquote:
En terecht, ach wie weet, reis je nog eens een keer af naar de kop van Noord Holland.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef babyfeet het volgende:
die lange pinnen
maar wel heel leuk dat je het al zou willen doen![]()
ja nu ben ik echt trots op mijn nagels
Bij Essence staat die op de sticker op de dop of op de achterkant van het flesje - boven de inhoud van het flesjequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef Joysa het volgende:
Dames,
Hele domme vraag misschien.. maar ik heb dus paar lakjes van Essence..
En nu noemen jullie hier telkens de namen van die lakjes.
Waar o waar vind je dat?
Ik had dus eigenlijk al calypso blue van CG in combi met essie mat bedacht als vervanging van OPI dus ik gun Lindy de OPI van hartequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joh, kan weinig fout gaan...
Vooral als je twee dunne laagjes doet en daarna topcoat...
Maar ik geloof dat lindytje nu in mijn nek aan het hijgen is...
Oh, je wilde een excuus om meer te kopen, zeg dat dan!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:14 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik had dus eigenlijk al calypso blue van CG in combi met essie mat bedacht als vervanging van OPI dus ik gun Lindy de OPI van harte![]()
Heb zelf denk ik sowieso meer met suedes en heb Suzy skies suede besteld ook. En zo af en toe mat doe ik wel met essie
Ik had al meer gekocht voor ik de Navy verpatstequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, je wilde een excuus om meer te kopen, zeg dat dan!
Ik plaag je maar...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:17 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik had al meer gekocht voor ik de Navy verpatste![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joh, kan weinig fout gaan...
Vooral als je twee dunne laagjes doet en daarna topcoat...
Maar ik geloof dat lindytje nu in mijn nek aan het hijgen is...
Erg mooi hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef babyfeet het volgende:
mirjam mooi kleurtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef Linnie20v het volgende:
One of the things Misa does best is duochrome polish. The have some really cool duochromes, like Bo Jangles, Decadent Drifter, Embroidered Emerald, Foxy & Folksy and Road Warrior, just to name a few.
http://www.scrangie.com/2(...)misa-gift-to-my.html
MOOI Snkr!!!!!!!
Ben ook benieuwd! Ben nu op nailgal beland, hoe kon ik die vergeten, ik ga nog even browsenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:34 schreef Linnie20v het volgende:
Heb geen idee of ze ook in de misa lijst staan
Truste![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb echt weer mooie dingen gezien! Kerstnagels
![]()
Vandaag heb ik even al mijn nagellak opgehaald (zit tijdelijk ff niet thuis vanwege gestoorde huisgenoot) en heb dus nu al m'n lakjes weer bij de hand
. Al moet ik zeggen dat ik hier ook al aardig een voorraadje heb aangelegd, dankzij Romika die nog nagellakverslaafder is dan ik
![]()
Vanavond dus met Sephora Blue Sapphire gelakt, het is dan wel niet kersterig, maar ik vind 'm wel mooi![]()
[ afbeelding ]
Btw, zo wit zijn m'n handen ook weer niet![]()
Enne ohja,China Glaze, zijn daar duochromes van? Of moet ik dan echt bij Sally Hansen en Nubar zijn..?
Hema verkoopt het, kruidvat ook...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie hebben mij aangestoken.
Ik had zelfs eerst nooit nagels, heb altijd nagel gebeten, zelfs nepnagels kon ik niet vanaf blijven.
Nu ben ik er mee gestopt en zijn ze lang aan het worden.Alleen ik zoek één ding en dat is een een remover stick? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik heb het al van meerdere mensen gehoord, maar ik heb het nergens kunnen vinden.
Of je koopt een kleinkwastje (zoals bijvoorbeeld een lippenpenseel) gebruikt dat om de randjes bij te werken.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:16 schreef progje het volgende:
[..]
Hema verkoopt het, kruidvat ook...
En je hebt ze ook wel van Herome, maar die zijn gelijk een stuk duurder
Een GOquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef Daph_ het volgende:
Aangezien meer mensen de lakken gaaf vinden, misschien kunnen we de volgende keer een GO houden
Dat las ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Een GroepsOrder
(tenminste dat lees ik)
Ik had dat dus ook gewild! En ook echt gedacht!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat las ik ook.![]()
@snkr: prachtig! Volgens mij is dit hoe ik graag had gewild dat Dorothy Who eruit zou zien.
Misschien had de NB minder aan moeten dringen op een re-release en hadden ze meer moeten hameren op een verbeterde versie. Ik vond het erg teleurstellend toen ik de swatches zag.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:25 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik had dat dus ook gewild! En ook echt gedacht!
had laatst ook al op DE zitten kijken..quote:Op woensdag 16 december 2009 10:50 schreef Mayla het volgende:
Dames die zelf gelnagels zetten....Ik wil dus ook zo'n set gaan kopen via naildesigneurodiscount, daar zijn goede ervaringen mee he? Tis de bedoeling die van 49 euro te nemen. En hoe is de levertijd?
Nu heb ik dus ook een set gezien op Dealextreme, nog goedkoper, alleen vraag ik me af of dat wat kan zijn. Iemand ervaring met die?
Deze is het
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23853
Oh ja, tuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Een GroepsOrder
(tenminste dat lees ik)
edit: en nog een vraagje: Ik zag hier wat plaatjes van mensen die konad gebruikten met een gewone nagellak als stempel ipv een speciale konadlak. Hoe doe je dat?!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:42 schreef Ooi86 het volgende:
Hallo allemaal!
Even een vraagje: ik wil graag een goede glazen vijl. Ik heb er een van etos, maar die vijlt amper, hij is niet scherp genoeg. Ik heb er ook een van de hema en daar gaat het mij ook niet snel genoeg mee. Heb ik een betere glazen vijl nodig of gaat het nou eenmaal langzaam met glas?
Oja: P2 nagellakjes, zijn die nog in NL te koop? Ik heb in een ver verleden een keer een donkerrood lakje daarvan gekocht en die bleef supergoed zitten, chipte pas na 4 of 5 dagen. Ik haalde hem toen bij kruitvat, maar daar hebben ze het nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |