Die gifgroene van VivaLaDiva lijkt me erg mooi! ben benieuwd hoe die er op nagels uit zietquote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat snap ik ook niet. Volgens mij moet je apart inloggen op het comment gedeelte maar precies weet ik het niet.
@bernies: snap ik.Dan ga ik zelf wel met oud en nieuw.
OMG! Ik heb net mijn swap pakketje uit Zweden gekregen! Er zit veel in!![]()
Veel meer dan ik gedaan heb en nu voel ik me helemaal lullig.
Als ik haar de rest van de lakjes stuur stop ik er maar wat meer leuke dingen bij.
Maar kijk wat ik gekregen heb!
[ afbeelding ]
Close-up van de nail-art spulletjes:
[ afbeelding ]
En van de lakjes:
[ afbeelding ]
Ja, slechte flitsfoto's maar hey, het sneeuwt hier!Nog steeds!
m'n bol.com pakje is ook al twee dagen vertraagd bij TNTquote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Nóg geen pakje. Er staat toch duidelijk op het briefje dat ze vandaag weer zouden komen. Doen ze zeker niet vanwege de sneeuw ofzo
Glasvijlen gaan niet op, toch? Doe mij de witte maarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Even een linkje als het mag. [TK] 2 Glasvijlen
Om even uitleg te geven; ja ik verdien er wel wat op voor dit prijsje![]()
Maar wie weet heeft 1 van de dames hier interesse? Voor de Nageltopic dames maak ik er 4 euro inclusief verzenden van
Leuk artikel! Voor het geval dat de link het niet meer doet:quote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had een mooi nu.nl linkje over nagellak naar MiMu gestuurd op MSN (http://www.nu.nl/lifestyl(...)ssoire-van-2009.html)
En vervolgens moet ik een mail rondsturen naar de bedrijven in dit pand met een link naar een artikel. Stuur ik die stomme nagellak link mee
![]()
![]()
![]()
ik = kluns
WHOEHAHAHAHAHAA!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had een mooi nu.nl linkje over nagellak naar MiMu gestuurd op MSN (http://www.nu.nl/lifestyl(...)ssoire-van-2009.html)
En vervolgens moet ik een mail rondsturen naar de bedrijven in dit pand met een link naar een artikel. Stuur ik die stomme nagellak link mee
![]()
![]()
![]()
ik = kluns
Punk is mooiquote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef Linnie20v het volgende:
Swatches La Girl Rockstar:
Rockstar
[ afbeelding ]
Groupie
[ afbeelding ]
Head Banging
[ afbeelding ]
Overdose
[ afbeelding ]
Punk
[ afbeelding ]
Jaaaaa MOOOOOOOOOIquote:Op donderdag 17 december 2009 15:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja wel een geinig artikeltje idd![]()
[ afbeelding ]
lace nails, apart!
dat ziet er geweldig uitquote:
Topcoatgroepsorderquote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]wat de heck?
Hoi Daphert!![]()
Precies wat ik in gedachten had bij ijsnagels. En toffe foto met de sneeuw!quote:
Oh dat verklaart!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Topcoatgroepsorder!
Hai Indiaantje!Ben je overgelopen?
Wow!quote:
Woei!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Hihihihi ik heb net 2 Konadplates, 2 stempellakjes, een plastic schraper en een kado plate besteld.
had ik al gedaan idd. heeft geen resultaat.quote:
You can use some ballzquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had ik al gedaan idd. heeft geen resultaat.
ff op 1 nagel geprobeerd, het duochrome effect is kennelijk wel gewoon aanwezig (gelukkig)
Dat helpt te mengen, wordt ook aangegeven bij frankenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is that so?
die krengen kun je bij de fietsenmaker krijgen toch? hoe heten die dingen?
ik ga wel ff kijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat helpt te mengen, wordt ook aangegeven bij frankenIk heb geen idee hoe ze heten
Mocht je erachter komen, let me know!
Okidoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga wel ff kijken.
ik lig uit je msn?
Kogellagerkogeltjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is that so?
die krengen kun je bij de fietsenmaker krijgen toch? hoe heten die dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |