OPI en GC zijn daar juist zo goedkoop!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef Dromelot het volgende:
ok ook ik ben zover om bij transdesign te bestellen...omdat die matte trend me toch wel heel erg aanspreekt. Maar nu weet ik niet echt wat ik wil bestellen...
De stand tot nu toe:
[ afbeelding ]
Dit plus 2x Essie Matte about you... en ja nu heb ik dus nog 1 plaatsje over. Eigenlijk 2, want ik twijfel voer Cashmere Cardigan.
Liever geen OPI of CG, daar kan ik evt ook in de winkel aan komen. Liefst matte/suede of creme. Ben niet zo'n glitter fan. Iemand nog leuke ideeen?
Oh ja dat was waar...dat was ik weer even vergeten. zuchtquote:Op donderdag 17 december 2009 22:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
OPI en GC zijn daar juist zo goedkoop!
Scheelt aanzienlijk....
Heb je een goede sneldrogende topcoat?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef Dromelot het volgende:
ok ook ik ben zover om bij transdesign te bestellen...omdat die matte trend me toch wel heel erg aanspreekt. Maar nu weet ik niet echt wat ik wil bestellen...
De stand tot nu toe:
[ afbeelding ]
Dit plus 2x Essie Matte about you... en ja nu heb ik dus nog 1 plaatsje over. Eigenlijk 2, want ik twijfel voer Cashmere Cardigan.
Liever geen OPI of CG, daar kan ik evt ook in de winkel aan komen. Liefst matte/suede of creme. Ben niet zo'n glitter fan. Iemand nog leuke ideeen?
Geen idee maar de nfo-oh's blijvenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef Oblivion het volgende:
Dames, kennen jullie deze al?
Als ie al voorbij is gekomen, excuses...![]()
http://www.nailxl.nl/webshop/categorie/197/nfu-oh-nagellak.html
Goed idee van die topcoat! Mint candy apple vind ik ook heel mooi, maar die geeft een beetje t zelfde effect als witte nagellak, dat je van die lelijke nagelriemranden kunt krijgen. Dit effect zeg maar, dat het te contrasterend is. Maar dat hebben die mattes eigenlijk ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:56 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je een goede sneldrogende topcoat?
Essie Mint Candy Apple?
De Metalics van Essie?
Matte Vinyl van Essie? (erg mooi! maar die heb je al zie ik)
C-C-Courage van CG?
Klopt! Je moet echt netjes lakken en goed schoonkwasten na het lakken, en niet te lange nagels hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Dromelot het volgende:
[..]
Goed idee van die topcoat! Mint candy apple vind ik ook heel mooi, maar die geeft een beetje t zelfde effect als witte nagellak, dat je van die lelijke nagelriemranden kunt krijgen. Dit effect zeg maar, dat het te contrasterend is. Maar dat hebben die mattes eigenlijk ook. [ afbeelding ]
Is ook heel mooi.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:05 schreef StefanP het volgende:
Ik zie liever een mooie Franse manicure dan al die verf.
[ afbeelding ]
French manicures
Heb er nu een seche vite tc bij gedaan, cashmere cardigan weg en....ga nu maar op zoek naar een mooie opi suedequote:Op donderdag 17 december 2009 23:14 schreef bernies het volgende:
[..]
Klopt! Je moet echt netjes lakken en goed schoonkwasten na het lakken, en niet te lange nagels hebben.
Maar als het netjes zit is het wel erg mooi!
De mattes moet je idd ook netjes bijwerken, maar eigenlijk; dat doe ik altijd als het nodig is, ben erg kritisch en lak desnoods een nagel helemaal opnieuw.....
Ook al naar de suede's gekeken? Als je van mat houd zou je die ook wel mooi vinden!
Is je remover op?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:00 schreef tliciouz het volgende:
Is er ook nog een andere manier om je nagellak te verwijderen dan alleen met remover? Denk het niet he? Ik dacht laat ik het toch maar vragen aangezien jullie misschien wel wat foefjes weten
Ja en ben vergeten nieuwe te halen, en vriend heeft mijn pinpas meequote:
Ja dat welquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en ben vergeten nieuwe te halen, en vriend heeft mijn pinpas meeEn heb straks een verjaardag en wil graag een ander lakje op
Die mogen ons niet zo heb ik zo'n gevoel. Het is een opgesplitst appartement met allemaal studenten die iets te veel herrie soms makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:22 schreef bernies het volgende:
[..]
Vrees dat chemische verfverwijderaars niet echt goed voor je nagels zijn. Kan je er niet overheen lakken voor deze ene keer? Heeft de buurvrouw geen remover?
O, das minder van de buren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die mogen ons niet zo heb ik zo'n gevoel. Het is een opgesplitst appartement met allemaal studenten die iets te veel herrie soms makenDan word het denk ik toch deze ophouden
Dat is een slim ideequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef bernies het volgende:
[..]
O, das minder van de buren.
En morgen twee flessen remover halen, altijd eentje in voorraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |