abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75749792
Dames, kennen jullie deze al?
Als ie al voorbij is gekomen, excuses...

http://www.nailxl.nl/webshop/categorie/197/nfu-oh-nagellak.html
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_75749822
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef Dromelot het volgende:
ok ook ik ben zover om bij transdesign te bestellen...omdat die matte trend me toch wel heel erg aanspreekt. Maar nu weet ik niet echt wat ik wil bestellen...

De stand tot nu toe:
[ afbeelding ]
Dit plus 2x Essie Matte about you... en ja nu heb ik dus nog 1 plaatsje over. Eigenlijk 2, want ik twijfel voer Cashmere Cardigan.

Liever geen OPI of CG, daar kan ik evt ook in de winkel aan komen. Liefst matte/suede of creme. Ben niet zo'n glitter fan. Iemand nog leuke ideeen?
OPI en GC zijn daar juist zo goedkoop!
Scheelt aanzienlijk....
pi_75749848
Oh en nog helemaal vergeten te zeggen (ben ook zo enthousiast bezig met mn lakjes) maar ik ben zwaar onder de indruk van de nagels die ik hier voorbij zie komen en van de bestelde pakketjes!!
pi_75749880
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:54 schreef Oblivion het volgende:

[..]

OPI en GC zijn daar juist zo goedkoop!
Scheelt aanzienlijk....
Oh ja dat was waar...dat was ik weer even vergeten. zucht
pi_75749890
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef Dromelot het volgende:
ok ook ik ben zover om bij transdesign te bestellen...omdat die matte trend me toch wel heel erg aanspreekt. Maar nu weet ik niet echt wat ik wil bestellen...

De stand tot nu toe:
[ afbeelding ]
Dit plus 2x Essie Matte about you... en ja nu heb ik dus nog 1 plaatsje over. Eigenlijk 2, want ik twijfel voer Cashmere Cardigan.

Liever geen OPI of CG, daar kan ik evt ook in de winkel aan komen. Liefst matte/suede of creme. Ben niet zo'n glitter fan. Iemand nog leuke ideeen?
Heb je een goede sneldrogende topcoat?
Essie Mint Candy Apple?
De Metalics van Essie?
Matte Vinyl van Essie? (erg mooi! maar die heb je al zie ik)
C-C-Courage van CG?
pi_75750014
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef Oblivion het volgende:
Dames, kennen jullie deze al?
Als ie al voorbij is gekomen, excuses...

http://www.nailxl.nl/webshop/categorie/197/nfu-oh-nagellak.html
Geen idee maar de nfo-oh's blijven
pi_75750197
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:56 schreef bernies het volgende:

[..]

Heb je een goede sneldrogende topcoat?
Essie Mint Candy Apple?
De Metalics van Essie?
Matte Vinyl van Essie? (erg mooi! maar die heb je al zie ik)
C-C-Courage van CG?
Goed idee van die topcoat! Mint candy apple vind ik ook heel mooi, maar die geeft een beetje t zelfde effect als witte nagellak, dat je van die lelijke nagelriemranden kunt krijgen. Dit effect zeg maar, dat het te contrasterend is. Maar dat hebben die mattes eigenlijk ook.
pi_75750206
Ik zie liever een mooie Franse manicure dan al die verf.

French manicures
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_75750337
Puckz, aaaauw..

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_75750524
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Dromelot het volgende:

[..]

Goed idee van die topcoat! Mint candy apple vind ik ook heel mooi, maar die geeft een beetje t zelfde effect als witte nagellak, dat je van die lelijke nagelriemranden kunt krijgen. Dit effect zeg maar, dat het te contrasterend is. Maar dat hebben die mattes eigenlijk ook. [ afbeelding ]
Klopt! Je moet echt netjes lakken en goed schoonkwasten na het lakken, en niet te lange nagels hebben.
Maar als het netjes zit is het wel erg mooi!

De mattes moet je idd ook netjes bijwerken, maar eigenlijk; dat doe ik altijd als het nodig is, ben erg kritisch en lak desnoods een nagel helemaal opnieuw.....

Ook al naar de suede's gekeken? Als je van mat houd zou je die ook wel mooi vinden!
pi_75750619
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:05 schreef StefanP het volgende:
Ik zie liever een mooie Franse manicure dan al die verf.

[ afbeelding ]

French manicures
Is ook heel mooi.
Saai en mooi
pi_75750778
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:14 schreef bernies het volgende:

[..]

Klopt! Je moet echt netjes lakken en goed schoonkwasten na het lakken, en niet te lange nagels hebben.
Maar als het netjes zit is het wel erg mooi!

De mattes moet je idd ook netjes bijwerken, maar eigenlijk; dat doe ik altijd als het nodig is, ben erg kritisch en lak desnoods een nagel helemaal opnieuw.....

Ook al naar de suede's gekeken? Als je van mat houd zou je die ook wel mooi vinden!
Heb er nu een seche vite tc bij gedaan, cashmere cardigan weg en....ga nu maar op zoek naar een mooie opi suede
pi_75750965
Daph, ik heb geen PM van je gehad, heb er eentje naar je gestuurd! I´m off to bed now! Nighty!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_75751195
Truste allemaal.

Waren weer mooie nagels allemaal vandaag.

@Puckz Houd je taai heh.

@iedereen Allemaal weer bedankt voor de compl. en de hulp

pi_75756781
Is er ook nog een andere manier om je nagellak te verwijderen dan alleen met remover? Denk het niet he? Ik dacht laat ik het toch maar vragen aangezien jullie misschien wel wat foefjes weten
All good things are wild and free.
pi_75756876
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:00 schreef tliciouz het volgende:
Is er ook nog een andere manier om je nagellak te verwijderen dan alleen met remover? Denk het niet he? Ik dacht laat ik het toch maar vragen aangezien jullie misschien wel wat foefjes weten
Is je remover op?
pi_75756902
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:10 schreef bernies het volgende:

[..]

Is je remover op?
Ja en ben vergeten nieuwe te halen, en vriend heeft mijn pinpas mee En heb straks een verjaardag en wil graag een ander lakje op
pi_75757004
Zit het er nog netjes op?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75757015
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Zit het er nog netjes op?
Ja dat wel En ik kan het ook wel bij werken. Maar ik wou graag een lakje op doen dat bij mijn outfit matcht
pi_75757024
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:12 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja en ben vergeten nieuwe te halen, en vriend heeft mijn pinpas mee En heb straks een verjaardag en wil graag een ander lakje op

Vrees dat chemische verfverwijderaars niet echt goed voor je nagels zijn. Kan je er niet overheen lakken voor deze ene keer? Heeft de buurvrouw geen remover?
pi_75757069
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:22 schreef bernies het volgende:

[..]

Vrees dat chemische verfverwijderaars niet echt goed voor je nagels zijn. Kan je er niet overheen lakken voor deze ene keer? Heeft de buurvrouw geen remover?
Die mogen ons niet zo heb ik zo'n gevoel. Het is een opgesplitst appartement met allemaal studenten die iets te veel herrie soms maken Dan word het denk ik toch deze ophouden
pi_75757101
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die mogen ons niet zo heb ik zo'n gevoel. Het is een opgesplitst appartement met allemaal studenten die iets te veel herrie soms maken Dan word het denk ik toch deze ophouden
O, das minder van de buren.
En morgen twee flessen remover halen, altijd eentje in voorraad
pi_75757126
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef bernies het volgende:

[..]

O, das minder van de buren.
En morgen twee flessen remover halen, altijd eentje in voorraad
Dat is een slim idee
pi_75757205
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat is een slim idee
En dan wel een nieuwe kopen als er eentje op is he
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:21:22 #200
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_75757932
Goedemorgen Ladies!

Mijn Kerstvakantie is begonnen heerlijk 4 januari pas weer aan de slag. naja ik ga nog wel wat thuis werken, maar dat is veel leuker dan op kantoor

Mijn vinger doet echt mega zeer...helemaal dik en kloppen. Ik heb zelf de resterende nagel eraf getrokken (als ik naar de dokter zou zijn gegaan had die hetzelfde gedaan, dan doe ik het liever zelf zodat ik de controle heb) Dadelijk even weken in wat soda.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')