Ja maar wel wennen hoor, ik voel nu niet meer wat ik doequote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef bernies het volgende:
[..]
Die heb ik tegenwoordig ook aan!
Geniaal zijn die dingen!
Nee, ik zoek eerder een shimmer, en dan in deze kleur:quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Nfu Oh 45?
(zie mijn vorige post)
Dat is er erg duur! Ik heb er 10 voor euro 2,23 op e-bayquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand vroeg zich af waar ze die nagelwielen kon krijgen?
http://www.nailxl.nl/webs(...)lak-wheel-clear.html
Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailerquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Anne-Martine het volgende:
hahaha ik ben ook erg bang dat het me geld gaat kosten! ik heb wat af gegild bij sommige lakjes, en me vriend werd steeds witter toen ik opzoek was naar bepaalde kleurtjes 'Annneee niet doen! dat gaat je geld kosten..'' '' ik ga het eeeecht niet doen hoor''
Ik vind het alleen vervelend om alleen via ebay en dingen te kopen, ik weet niet echt hoe het werkt enz..
misschien dat ik ooit nog is met iemand mag mee bestellen?
en heeft iemand tips om gescheurde nagelriemen aan te pakken?
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailerNooit prolemen mee gehad! Het enige wat je nodig hebt is paypal en lakken die je leuk vindt
Doorgaans zijn nagellakken op internet een stuk goedkoper, vooral omdat de dollar zo laag staat.
Mijn nagelriemen verwen ik met OPI Avoplex cuticle treatment (via transdesign, in NL veel te duur) en LUSH Lemony flutter. Geweldig spul! Mooie nagelriemen krijg je door niet te pulken, ze regelmatig een beetje te verwennen met nagelolie of cuticle treatment en ze dan zachtjes een beetje terug te duwen met een bokkenpootje. Als je haakjes/velletjes hebt, niet aan trekken of pulken!
Klinkt helemaal niet dom! Paypal kun je linken aan een creditcard of bankrekening. Vanaf je paypalrekening kun je betalen op bijvoorbeeld eBay.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?
Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevensquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?
hahaha ja dat zal wel wennen zijn bij veel dingen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevens.
edit: ik typ nog niet zo snel nu ik ineens lange nagels heb.
Er is echt niks engs aan, Paypall is superveilig en gemakkelijk! Maar als ik weer een keer ergens wat bestel en ruimte over hou, dan hoor je het welquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef Anne-Martine het volgende:
mijn dank is groot dames!![]()
toch blijf ik het eng vindenmaargoed als de nood hoog is haha
ik hou me erg aanbevolen om bij iemand mee te bestellen!
oh vreselijk! vaak brengt het het hele geheel ook uit balans danquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
De nagel van mijn ringvinger links gaat overlijden!! Hij is flink ingescheurd net, maar ik durf hem er niet helemaal af te halen..
Geen mooie lange nagels met kerst
Wauw!!! Ik denk trouwens dat inderdaad Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW de goede kleur is... Als die te bestellen is in VS met een NL CC, dan kan ik misschien ook nog wel wat voor Daph_ betekenen, want ik heb kennissen die beslist wel een pakje voor me willen ontvangen en doorsturenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:13 schreef zoeperzazke het volgende:
uit de Red-section van Scrangie:
Essie Lollipop:
OPI Comet loves cupid:
Orly Poison Apple:
OPI Bullish on OPI
Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW(dit is denk ikd e kleur die je zoekt, maar hebben ze dat merk in NL??)
Orgasm In Your Dreams:
Essie Laqcuered up
MAC Kid Orange
Ooooooh als dat het geval is, geef dan even een gilquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wauw!!! Ik denk trouwens dat inderdaad Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW de goede kleur is... Als die te bestellen is in VS met een NL CC, dan kan ik misschien ook nog wel wat voor Daph_ betekenen, want ik heb kennissen die beslist wel een pakje voor me willen ontvangen en doorsturen
Ja nogal.. Ik heb net gezien dat er ook een scheurtje zit in mijn linkerduimnagel dus ik denk dat ik het maar allemaal kortvijl, maar ringvingernagel wordt wel erg kortquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Normaal heb ik langere nagels maar heb ze even gelijk geknipt van de week want ze waren ongelijk.
Zelfs op straat E.T.![]()
Daphwat jammer.
http://www.occmakeup.com/contact.htmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Zou dat merk alleen online te krijgen zijn of ook gewoon in de winkel?
Wat erg!!! Zeker een klacht indienen, dit is echt schandelijk!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakje lag vandaag letterlijk op straat.. een paar straten verderopDe TNT-pakjesmeneer is het gewoon verloren
![]()
Ik zag hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://www.occmakeup.com/contact.html
Volgens mij is het ook in winkels te krijgen, maar online is volgens mij het makkelijkst als je niet vlakbij zo'n winkel woont..
Nooooo way!! Dan kun je RBL bestellen met 8.50 shipping! Je kunt hem vast niet naar een Dollartree sturen voor hardtofind ChinaGlazes en SallyHansens?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zag hetMaar geentje in SanFrancisco, daar zit een vriendje... In juni gaat de baas van mijn lief sowieso naar VS, dan mag ik altijd dingen bestellen en bij hem laten afleveren in hotel
Wat erg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakje lag vandaag letterlijk op straat.. een paar straten verderopDe TNT-pakjesmeneer is het gewoon verloren
![]()
Gelukkig heeft iemand het gevonden en alsnog bij mij bezorgd![]()
![]()
Ik weet niet welke ik als eerste ga doen.. Heb nu wel SecheVite, dus kan 't wel eindelijk zonder beschadigingen laten drogen
Sommige welquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Whaaaaaaaat? Hebben ze CG bij DollarTree?
Ik ben dus echt koud 2 maanden terug uit de VS he, ik had die nagellakkenmanie eerder moeten bedenken![]()
Nouja, we gaan toch zo snel mogelijk weer terug.
Dat ga ik de baas van mij lief niet aan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nooooo way!! Dan kun je RBL bestellen met 8.50 shipping! Je kunt hem vast niet naar een Dollartree sturen voor hardtofind ChinaGlazes en SallyHansens?Wel ontzettend lief
!!
Kweetniet, ik vind de verzendkosten best ok eigenlijk, was wel aan het kijken om een Nubar bestelling te doen misschienquote:Jij laat een megaTD bestelling meenemen?
Enig idee of FYI lijkt op Spin me Round van CG?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Nieners het volgende:
Linnie, rockstar is echt mooi! Kwam er gister achter dat ik zoiets ook heb.
FYI is bij nader inzien toch niks voor mij, heel jammer. Het maakt mijn handen nog bleker dan dat ze al zijn, dus die gaat weg. Hopelijk is TTYL meer mijn ding want holo's zijn heel tof!
En nog steeds geen pakketje van TD.
Echt ontzettend lief inderdaad! Nubar is wel leuk om te bestellen ook, dan krijg je misschien nog korting op bynubar.comquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ga ik de baas van mij lief niet aan doenIk ben altijd al heel blij dat ik gewoon een bestelling Clinique mag doorgeven (die krijg ik dus als kadootje van hem) en dingen als crocs voor Isa bij hem mag laten afleveren
Maar ik heb een heel lief vriendje in SF en die zal het beslist wel leuk vinden om eens bij een Doubletree te gaan neuzen, homo als hij is
[..]
Kweetniet, ik vind de verzendkosten best ok eigenlijk, was wel aan het kijken om een Nubar bestelling te doen misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |