abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 17:08:29 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75775241
Lelijke nagels idd Zoeper... En jammer van je pinkie

Ik heb me net bedacht dat ik brandweerrode nagellak wil Iemand een idee?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75775300
Nfu Oh 45?

(zie mijn vorige post)
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 18 december 2009 @ 17:23:31 #253
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_75775757
Ik heb ook net 49 en 60 besteld
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_75775970
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef bernies het volgende:

[..]

Die heb ik tegenwoordig ook aan!
Geniaal zijn die dingen!
Ja maar wel wennen hoor, ik voel nu niet meer wat ik doe maar het beschermt wel je handen en je nagels.
Heb die dingen echt al zolang liggen en nu voor het eerst gebruikt. En dat ga ik blijven doen.
pi_75776996
David stinkt beduidend minder dan SV! Droog in 2 minuten, uitharden is nog bezig
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:45:05 #256
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75778397
Zo'n duimnagel (die enge gebogen) heb ik ook Kan er niks aan doen alleen
Anne; welkom!

Ik had écht écht verwacht dat vandaag dan eindelijk mijn lakjes zouden arriveren maar helaas
Nu moet ik dus even bedenken wat ik ga smeren straks. Ik denk gewoon weer Awaken.
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:45:39 #257
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75778419
Sjeen, brandweerrode nagellak hebben ze bij de Hema
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:45:54 #258
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_75778427
Zo ben redelijk tevreden . Het is een oude nagellak die ik nog vond want mijn TD bestellingen zijn er nog niet

vrijdag 18 december 2009 @ 18:50:56 #259
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75778630
Leuk Bubseltje! Vlindertje is schattig
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:57:12 #260
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_75778857
Ik druk net op invoeren en de bel gaat het pakketje van strawberryfields is binnen

Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 18:58:44 #261
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75778907
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Nfu Oh 45?

(zie mijn vorige post)
Nee, ik zoek eerder een shimmer, en dan in deze kleur:

RAL 3000

pi_75779413
uit de Red-section van Scrangie:

Essie Lollipop:

OPI Comet loves cupid:

Orly Poison Apple:

OPI Bullish on OPI

Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW(dit is denk ikd e kleur die je zoekt, maar hebben ze dat merk in NL??)

Orgasm In Your Dreams:

Essie Laqcuered up

MAC Kid Orange
pi_75779667

China Glaze Hot Lava Love, maar ik weet niet of dat rood genoeg is? Dit was vóór het randjes bijwerk tijdperk

OCC verkopen ze niet in NL (en ik heb het grondig uitgezocht want ik wil Blackboard ZOOOOOOOOOOOO graag!) helaas. Ik zou gaan voor een van de Essies denk ik.
pi_75779871
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand vroeg zich af waar ze die nagelwielen kon krijgen?

http://www.nailxl.nl/webs(...)lak-wheel-clear.html

Dat is er erg duur! Ik heb er 10 voor euro 2,23 op e-bay
pi_75779996
Oh die Orgasm is wel mooi!

Leuke stempeltjes bubsel!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75780121
Sparkling*nails op eBay geeft $ 5 korting op shipping als je voor meer dan $ 50 bestelt vóór 20 december 2009

MiMu ik zie nu dat je bij een besteding van meer dan $ 50 een kadootje krijgt, vandaar dat ik die niet had bij mijn bestelling!
pi_75780240
hahaha ik ben ook erg bang dat het me geld gaat kosten! ik heb wat af gegild bij sommige lakjes, en me vriend werd steeds witter toen ik opzoek was naar bepaalde kleurtjes 'Annneee niet doen! dat gaat je geld kosten..'' '' ik ga het eeeecht niet doen hoor ''

Ik vind het alleen vervelend om alleen via ebay en dingen te kopen, ik weet niet echt hoe het werkt enz..
misschien dat ik ooit nog is met iemand mag mee bestellen?
en heeft iemand tips om gescheurde nagelriemen aan te pakken?
pi_75780365
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Anne-Martine het volgende:
hahaha ik ben ook erg bang dat het me geld gaat kosten! ik heb wat af gegild bij sommige lakjes, en me vriend werd steeds witter toen ik opzoek was naar bepaalde kleurtjes 'Annneee niet doen! dat gaat je geld kosten..'' '' ik ga het eeeecht niet doen hoor ''

Ik vind het alleen vervelend om alleen via ebay en dingen te kopen, ik weet niet echt hoe het werkt enz..
misschien dat ik ooit nog is met iemand mag mee bestellen?
en heeft iemand tips om gescheurde nagelriemen aan te pakken?
Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailer Nooit prolemen mee gehad! Het enige wat je nodig hebt is paypal en lakken die je leuk vindt Doorgaans zijn nagellakken op internet een stuk goedkoper, vooral omdat de dollar zo laag staat.

Mijn nagelriemen verwen ik met OPI Avoplex cuticle treatment (via transdesign, in NL veel te duur) en LUSH Lemony flutter. Geweldig spul! Mooie nagelriemen krijg je door niet te pulken, ze regelmatig een beetje te verwennen met nagelolie of cuticle treatment en ze dan zachtjes een beetje terug te duwen met een bokkenpootje. Als je haakjes/velletjes hebt, niet aan trekken of pulken!
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:48:37 #269
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75780658
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Ik kon de TNT meneer wel kussen maar hij kwam net met een pakje! Lakjes, 4 voor mij en 5 voor mijn vriendin. Ze zijn zo mooi
pi_75780884
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailer Nooit prolemen mee gehad! Het enige wat je nodig hebt is paypal en lakken die je leuk vindt Doorgaans zijn nagellakken op internet een stuk goedkoper, vooral omdat de dollar zo laag staat.

Mijn nagelriemen verwen ik met OPI Avoplex cuticle treatment (via transdesign, in NL veel te duur) en LUSH Lemony flutter. Geweldig spul! Mooie nagelriemen krijg je door niet te pulken, ze regelmatig een beetje te verwennen met nagelolie of cuticle treatment en ze dan zachtjes een beetje terug te duwen met een bokkenpootje. Als je haakjes/velletjes hebt, niet aan trekken of pulken!
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?
pi_75781043
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:

[..]

Klinkt helemaal niet dom! Paypal kun je linken aan een creditcard of bankrekening. Vanaf je paypalrekening kun je betalen op bijvoorbeeld eBay.

Hoe het met creditcard werkt weet ik niet precies, maar dat staat vast op www.paypal.com . Ik heb mijn account gelinkt aan mijn bankrekening. Eerst krijg je een aantal bedragjes van een paar cent op je rekening gestort om te verifiëren of het wel echt jouw bankrekening is, en dat vul je in op de site. Dan doet je account het en kun je gaan kopen! Je kunt geld storten op je Paypal, dat duurt een paar dagen voor je het kunt zien, of je kunt gewoon kopen zonder dat er geld op je paypalrekening staat. Dan incasseert Paypal het geld van je betaalrekening. Het is dus een soort tussenrekening/koppeling

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:57:38 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75781053
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:

[..]

Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevens .

edit: ik typ nog niet zo snel nu ik ineens lange nagels heb .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75781188
mijn dank is groot dames!
toch blijf ik het eng vinden maargoed als de nood hoog is haha
ik hou me erg aanbevolen om bij iemand mee te bestellen!
pi_75781207
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevens .

edit: ik typ nog niet zo snel nu ik ineens lange nagels heb .
hahaha ja dat zal wel wennen zijn bij veel dingen!
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:01:50 #275
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75781223
Mijn TD pakje lag vandaag letterlijk op straat.. een paar straten verderop De TNT-pakjesmeneer is het gewoon verloren
Gelukkig heeft iemand het gevonden en alsnog bij mij bezorgd
Ik weet niet welke ik als eerste ga doen.. Heb nu wel SecheVite, dus kan 't wel eindelijk zonder beschadigingen laten drogen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75781290
De nagel van mijn ringvinger links gaat overlijden !! Hij is flink ingescheurd net, maar ik durf hem er niet helemaal af te halen..

Geen mooie lange nagels met kerst
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:03:54 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75781306
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef Anne-Martine het volgende:
mijn dank is groot dames!
toch blijf ik het eng vinden maargoed als de nood hoog is haha
ik hou me erg aanbevolen om bij iemand mee te bestellen!
Er is echt niks engs aan, Paypall is superveilig en gemakkelijk! Maar als ik weer een keer ergens wat bestel en ruimte over hou, dan hoor je het wel .
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:07:47 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_75781464
Normaal heb ik langere nagels maar heb ze even gelijk geknipt van de week want ze waren ongelijk.

Zelfs op straat E.T.

Daph wat jammer.
pi_75781537
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
De nagel van mijn ringvinger links gaat overlijden !! Hij is flink ingescheurd net, maar ik durf hem er niet helemaal af te halen..

Geen mooie lange nagels met kerst
oh vreselijk! vaak brengt het het hele geheel ook uit balans dan
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:22:37 #280
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75781994
Zometeen gaat Metallic Muse op, speciaal voor mijn
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 20:30:18 #281
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75782249
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:13 schreef zoeperzazke het volgende:
uit de Red-section van Scrangie:

Essie Lollipop:

OPI Comet loves cupid:

Orly Poison Apple:

OPI Bullish on OPI

Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW(dit is denk ikd e kleur die je zoekt, maar hebben ze dat merk in NL??)

Orgasm In Your Dreams:

Essie Laqcuered up

MAC Kid Orange

Wauw!!! Ik denk trouwens dat inderdaad Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW de goede kleur is... Als die te bestellen is in VS met een NL CC, dan kan ik misschien ook nog wel wat voor Daph_ betekenen, want ik heb kennissen die beslist wel een pakje voor me willen ontvangen en doorsturen
pi_75782483
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wauw!!! Ik denk trouwens dat inderdaad Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW de goede kleur is... Als die te bestellen is in VS met een NL CC, dan kan ik misschien ook nog wel wat voor Daph_ betekenen, want ik heb kennissen die beslist wel een pakje voor me willen ontvangen en doorsturen
Ooooooh als dat het geval is, geef dan even een gil

Ik zoek Blackboard echt al 3 of 4 maanden maar geen geluk..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 20:39:11 #283
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75782573
Zou dat merk alleen online te krijgen zijn of ook gewoon in de winkel?
pi_75782593
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Normaal heb ik langere nagels maar heb ze even gelijk geknipt van de week want ze waren ongelijk.

Zelfs op straat E.T.

Daph wat jammer.
Ja nogal.. Ik heb net gezien dat er ook een scheurtje zit in mijn linkerduimnagel dus ik denk dat ik het maar allemaal kortvijl, maar ringvingernagel wordt wel erg kort Daar is zelfs geen "wit randje" meer..
pi_75782671
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Zou dat merk alleen online te krijgen zijn of ook gewoon in de winkel?
http://www.occmakeup.com/contact.html

Volgens mij is het ook in winkels te krijgen, maar online is volgens mij het makkelijkst als je niet vlakbij zo'n winkel woont..
pi_75782904
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakje lag vandaag letterlijk op straat.. een paar straten verderop De TNT-pakjesmeneer is het gewoon verloren
Wat erg!!! Zeker een klacht indienen, dit is echt schandelijk!!!!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 20:48:56 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75782935
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Daph_ het volgende:

[..]

http://www.occmakeup.com/contact.html

Volgens mij is het ook in winkels te krijgen, maar online is volgens mij het makkelijkst als je niet vlakbij zo'n winkel woont..
Ik zag het Maar geentje in SanFrancisco, daar zit een vriendje... In juni gaat de baas van mijn lief sowieso naar VS, dan mag ik altijd dingen bestellen en bij hem laten afleveren in hotel
pi_75783161
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik zag het Maar geentje in SanFrancisco, daar zit een vriendje... In juni gaat de baas van mijn lief sowieso naar VS, dan mag ik altijd dingen bestellen en bij hem laten afleveren in hotel
Nooooo way!! Dan kun je RBL bestellen met 8.50 shipping! Je kunt hem vast niet naar een Dollartree sturen voor hardtofind ChinaGlazes en SallyHansens? Wel ontzettend lief !!

Jij laat een megaTD bestelling meenemen?
pi_75783179
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef E.T. het volgende:
Gelukkig heeft iemand het gevonden en alsnog bij mij bezorgd
Ik weet niet welke ik als eerste ga doen.. Heb nu wel SecheVite, dus kan 't wel eindelijk zonder beschadigingen laten drogen
Wat erg!
Dat mag niet gebeuren hoor, ik zou een klacht indienen.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:55:05 #290
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_75783193
Linnie, rockstar is echt mooi! Kwam er gister achter dat ik zoiets ook heb .
FYI is bij nader inzien toch niks voor mij, heel jammer . Het maakt mijn handen nog bleker dan dat ze al zijn, dus die gaat weg. Hopelijk is TTYL meer mijn ding want holo's zijn heel tof!

En nog steeds geen pakketje van TD .
Living and loving in the moment.
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:03:17 #291
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75783496
Whaaaaaaaat? Hebben ze CG bij DollarTree?
Ik ben dus echt koud 2 maanden terug uit de VS he, ik had die nagellakkenmanie eerder moeten bedenken
Nouja, we gaan toch zo snel mogelijk weer terug.
pi_75783517
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Whaaaaaaaat? Hebben ze CG bij DollarTree?
Ik ben dus echt koud 2 maanden terug uit de VS he, ik had die nagellakkenmanie eerder moeten bedenken
Nouja, we gaan toch zo snel mogelijk weer terug.
Sommige wel
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:04:41 #293
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75783552
Ik ga ook zeker wel een klacht indienen

Het is Orly Witch's Bleu geworden met SV er overheen.. Die SV 'voel' je werken Alleen Orly was nog niet lekker op temperatuur volgens mij, nog erg dik.. eens kijken of die volgende keer beter lakt Tis wel een mooi kleurtje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 21:09:13 #294
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75783728
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nooooo way!! Dan kun je RBL bestellen met 8.50 shipping! Je kunt hem vast niet naar een Dollartree sturen voor hardtofind ChinaGlazes en SallyHansens? Wel ontzettend lief !!
Dat ga ik de baas van mij lief niet aan doen Ik ben altijd al heel blij dat ik gewoon een bestelling Clinique mag doorgeven (die krijg ik dus als kadootje van hem) en dingen als crocs voor Isa bij hem mag laten afleveren

Maar ik heb een heel lief vriendje in SF en die zal het beslist wel leuk vinden om eens bij een Doubletree te gaan neuzen, homo als hij is
quote:
Jij laat een megaTD bestelling meenemen?
Kweetniet, ik vind de verzendkosten best ok eigenlijk, was wel aan het kijken om een Nubar bestelling te doen misschien
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:10:20 #295
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75783768
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Nieners het volgende:
Linnie, rockstar is echt mooi! Kwam er gister achter dat ik zoiets ook heb .
FYI is bij nader inzien toch niks voor mij, heel jammer . Het maakt mijn handen nog bleker dan dat ze al zijn, dus die gaat weg. Hopelijk is TTYL meer mijn ding want holo's zijn heel tof!

En nog steeds geen pakketje van TD .
Enig idee of FYI lijkt op Spin me Round van CG?
pi_75784011
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat ga ik de baas van mij lief niet aan doen Ik ben altijd al heel blij dat ik gewoon een bestelling Clinique mag doorgeven (die krijg ik dus als kadootje van hem) en dingen als crocs voor Isa bij hem mag laten afleveren

Maar ik heb een heel lief vriendje in SF en die zal het beslist wel leuk vinden om eens bij een Doubletree te gaan neuzen, homo als hij is
[..]

Kweetniet, ik vind de verzendkosten best ok eigenlijk, was wel aan het kijken om een Nubar bestelling te doen misschien
Echt ontzettend lief inderdaad! Nubar is wel leuk om te bestellen ook, dan krijg je misschien nog korting op bynubar.com
pi_75784164
Rip nagels

Mijn hypodinges komt onder twee van mijn nagels uit Ik heb vijf nubbynails dus ik vijl de rest ook korter
pi_75784453
dat ziet er heel bizar uit
pi_75785031
@ Sjeen; Hard Candy is ook niet verkrijgbaar in NL maar daar wel gewoon, misschien is dat wat? Ik vind zelf dat ze leuke lakken hebben maar ook die zijn nergens te krijgen. Diamond Cosmetics kost daar maar $ 2 per stuk
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 21:43:51 #300
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75785098
Heel bizar

Ik heb net even zitten kijken op de site van Orgasm Cosmetics, ik wil die 'In your dreams' en een tshirt
Een vrouw kan nooit genoeg rode nagellak hebben, heb ik besloten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')