abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75781290
De nagel van mijn ringvinger links gaat overlijden !! Hij is flink ingescheurd net, maar ik durf hem er niet helemaal af te halen..

Geen mooie lange nagels met kerst
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:03:54 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75781306
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef Anne-Martine het volgende:
mijn dank is groot dames!
toch blijf ik het eng vinden maargoed als de nood hoog is haha
ik hou me erg aanbevolen om bij iemand mee te bestellen!
Er is echt niks engs aan, Paypall is superveilig en gemakkelijk! Maar als ik weer een keer ergens wat bestel en ruimte over hou, dan hoor je het wel .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:07:47 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_75781464
Normaal heb ik langere nagels maar heb ze even gelijk geknipt van de week want ze waren ongelijk.

Zelfs op straat E.T.

Daph wat jammer.
pi_75781537
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
De nagel van mijn ringvinger links gaat overlijden !! Hij is flink ingescheurd net, maar ik durf hem er niet helemaal af te halen..

Geen mooie lange nagels met kerst
oh vreselijk! vaak brengt het het hele geheel ook uit balans dan
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:22:37 #280
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75781994
Zometeen gaat Metallic Muse op, speciaal voor mijn
L'Enfer, c'est les autres.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 20:30:18 #281
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75782249
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:13 schreef zoeperzazke het volgende:
uit de Red-section van Scrangie:

Essie Lollipop:

OPI Comet loves cupid:

Orly Poison Apple:

OPI Bullish on OPI

Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW(dit is denk ikd e kleur die je zoekt, maar hebben ze dat merk in NL??)

Orgasm In Your Dreams:

Essie Laqcuered up

MAC Kid Orange

Wauw!!! Ik denk trouwens dat inderdaad Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW de goede kleur is... Als die te bestellen is in VS met een NL CC, dan kan ik misschien ook nog wel wat voor Daph_ betekenen, want ik heb kennissen die beslist wel een pakje voor me willen ontvangen en doorsturen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75782483
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wauw!!! Ik denk trouwens dat inderdaad Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW de goede kleur is... Als die te bestellen is in VS met een NL CC, dan kan ik misschien ook nog wel wat voor Daph_ betekenen, want ik heb kennissen die beslist wel een pakje voor me willen ontvangen en doorsturen
Ooooooh als dat het geval is, geef dan even een gil

Ik zoek Blackboard echt al 3 of 4 maanden maar geen geluk..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 20:39:11 #283
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75782573
Zou dat merk alleen online te krijgen zijn of ook gewoon in de winkel?
pi_75782593
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Normaal heb ik langere nagels maar heb ze even gelijk geknipt van de week want ze waren ongelijk.

Zelfs op straat E.T.

Daph wat jammer.
Ja nogal.. Ik heb net gezien dat er ook een scheurtje zit in mijn linkerduimnagel dus ik denk dat ik het maar allemaal kortvijl, maar ringvingernagel wordt wel erg kort Daar is zelfs geen "wit randje" meer..
pi_75782671
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Zou dat merk alleen online te krijgen zijn of ook gewoon in de winkel?
http://www.occmakeup.com/contact.html

Volgens mij is het ook in winkels te krijgen, maar online is volgens mij het makkelijkst als je niet vlakbij zo'n winkel woont..
pi_75782904
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakje lag vandaag letterlijk op straat.. een paar straten verderop De TNT-pakjesmeneer is het gewoon verloren
Wat erg!!! Zeker een klacht indienen, dit is echt schandelijk!!!!
I had a signature once. It was awful.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 20:48:56 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75782935
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:41 schreef Daph_ het volgende:

[..]

http://www.occmakeup.com/contact.html

Volgens mij is het ook in winkels te krijgen, maar online is volgens mij het makkelijkst als je niet vlakbij zo'n winkel woont..
Ik zag het Maar geentje in SanFrancisco, daar zit een vriendje... In juni gaat de baas van mijn lief sowieso naar VS, dan mag ik altijd dingen bestellen en bij hem laten afleveren in hotel
pi_75783161
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik zag het Maar geentje in SanFrancisco, daar zit een vriendje... In juni gaat de baas van mijn lief sowieso naar VS, dan mag ik altijd dingen bestellen en bij hem laten afleveren in hotel
Nooooo way!! Dan kun je RBL bestellen met 8.50 shipping! Je kunt hem vast niet naar een Dollartree sturen voor hardtofind ChinaGlazes en SallyHansens? Wel ontzettend lief !!

Jij laat een megaTD bestelling meenemen?
pi_75783179
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef E.T. het volgende:
Mijn TD pakje lag vandaag letterlijk op straat.. een paar straten verderop De TNT-pakjesmeneer is het gewoon verloren
Gelukkig heeft iemand het gevonden en alsnog bij mij bezorgd
Ik weet niet welke ik als eerste ga doen.. Heb nu wel SecheVite, dus kan 't wel eindelijk zonder beschadigingen laten drogen
Wat erg!
Dat mag niet gebeuren hoor, ik zou een klacht indienen.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:55:05 #290
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_75783193
Linnie, rockstar is echt mooi! Kwam er gister achter dat ik zoiets ook heb .
FYI is bij nader inzien toch niks voor mij, heel jammer . Het maakt mijn handen nog bleker dan dat ze al zijn, dus die gaat weg. Hopelijk is TTYL meer mijn ding want holo's zijn heel tof!

En nog steeds geen pakketje van TD .
Living and loving in the moment.
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:03:17 #291
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75783496
Whaaaaaaaat? Hebben ze CG bij DollarTree?
Ik ben dus echt koud 2 maanden terug uit de VS he, ik had die nagellakkenmanie eerder moeten bedenken
Nouja, we gaan toch zo snel mogelijk weer terug.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_75783517
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Whaaaaaaaat? Hebben ze CG bij DollarTree?
Ik ben dus echt koud 2 maanden terug uit de VS he, ik had die nagellakkenmanie eerder moeten bedenken
Nouja, we gaan toch zo snel mogelijk weer terug.
Sommige wel
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:04:41 #293
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75783552
Ik ga ook zeker wel een klacht indienen

Het is Orly Witch's Bleu geworden met SV er overheen.. Die SV 'voel' je werken Alleen Orly was nog niet lekker op temperatuur volgens mij, nog erg dik.. eens kijken of die volgende keer beter lakt Tis wel een mooi kleurtje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 21:09:13 #294
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75783728
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nooooo way!! Dan kun je RBL bestellen met 8.50 shipping! Je kunt hem vast niet naar een Dollartree sturen voor hardtofind ChinaGlazes en SallyHansens? Wel ontzettend lief !!
Dat ga ik de baas van mij lief niet aan doen Ik ben altijd al heel blij dat ik gewoon een bestelling Clinique mag doorgeven (die krijg ik dus als kadootje van hem) en dingen als crocs voor Isa bij hem mag laten afleveren

Maar ik heb een heel lief vriendje in SF en die zal het beslist wel leuk vinden om eens bij een Doubletree te gaan neuzen, homo als hij is
quote:
Jij laat een megaTD bestelling meenemen?
Kweetniet, ik vind de verzendkosten best ok eigenlijk, was wel aan het kijken om een Nubar bestelling te doen misschien
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:10:20 #295
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75783768
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Nieners het volgende:
Linnie, rockstar is echt mooi! Kwam er gister achter dat ik zoiets ook heb .
FYI is bij nader inzien toch niks voor mij, heel jammer . Het maakt mijn handen nog bleker dan dat ze al zijn, dus die gaat weg. Hopelijk is TTYL meer mijn ding want holo's zijn heel tof!

En nog steeds geen pakketje van TD .
Enig idee of FYI lijkt op Spin me Round van CG?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75784011
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat ga ik de baas van mij lief niet aan doen Ik ben altijd al heel blij dat ik gewoon een bestelling Clinique mag doorgeven (die krijg ik dus als kadootje van hem) en dingen als crocs voor Isa bij hem mag laten afleveren

Maar ik heb een heel lief vriendje in SF en die zal het beslist wel leuk vinden om eens bij een Doubletree te gaan neuzen, homo als hij is
[..]

Kweetniet, ik vind de verzendkosten best ok eigenlijk, was wel aan het kijken om een Nubar bestelling te doen misschien
Echt ontzettend lief inderdaad! Nubar is wel leuk om te bestellen ook, dan krijg je misschien nog korting op bynubar.com
pi_75784164
Rip nagels

Mijn hypodinges komt onder twee van mijn nagels uit Ik heb vijf nubbynails dus ik vijl de rest ook korter
pi_75784453
dat ziet er heel bizar uit
I had a signature once. It was awful.
pi_75785031
@ Sjeen; Hard Candy is ook niet verkrijgbaar in NL maar daar wel gewoon, misschien is dat wat? Ik vind zelf dat ze leuke lakken hebben maar ook die zijn nergens te krijgen. Diamond Cosmetics kost daar maar $ 2 per stuk
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 21:43:51 #300
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75785098
Heel bizar

Ik heb net even zitten kijken op de site van Orgasm Cosmetics, ik wil die 'In your dreams' en een tshirt
Een vrouw kan nooit genoeg rode nagellak hebben, heb ik besloten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')