abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 17:08:29 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75775241
Lelijke nagels idd Zoeper... En jammer van je pinkie

Ik heb me net bedacht dat ik brandweerrode nagellak wil Iemand een idee?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75775300
Nfu Oh 45?

(zie mijn vorige post)
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 18 december 2009 @ 17:23:31 #253
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_75775757
Ik heb ook net 49 en 60 besteld
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_75775970
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef bernies het volgende:

[..]

Die heb ik tegenwoordig ook aan!
Geniaal zijn die dingen!
Ja maar wel wennen hoor, ik voel nu niet meer wat ik doe maar het beschermt wel je handen en je nagels.
Heb die dingen echt al zolang liggen en nu voor het eerst gebruikt. En dat ga ik blijven doen.
pi_75776996
David stinkt beduidend minder dan SV! Droog in 2 minuten, uitharden is nog bezig
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:45:05 #256
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75778397
Zo'n duimnagel (die enge gebogen) heb ik ook Kan er niks aan doen alleen
Anne; welkom!

Ik had écht écht verwacht dat vandaag dan eindelijk mijn lakjes zouden arriveren maar helaas
Nu moet ik dus even bedenken wat ik ga smeren straks. Ik denk gewoon weer Awaken.
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:45:39 #257
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75778419
Sjeen, brandweerrode nagellak hebben ze bij de Hema
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:45:54 #258
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_75778427
Zo ben redelijk tevreden . Het is een oude nagellak die ik nog vond want mijn TD bestellingen zijn er nog niet

vrijdag 18 december 2009 @ 18:50:56 #259
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75778630
Leuk Bubseltje! Vlindertje is schattig
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:57:12 #260
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_75778857
Ik druk net op invoeren en de bel gaat het pakketje van strawberryfields is binnen

Licht Ontvlambaar vrijdag 18 december 2009 @ 18:58:44 #261
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75778907
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Nfu Oh 45?

(zie mijn vorige post)
Nee, ik zoek eerder een shimmer, en dan in deze kleur:

RAL 3000

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75779413
uit de Red-section van Scrangie:

Essie Lollipop:

OPI Comet loves cupid:

Orly Poison Apple:

OPI Bullish on OPI

Obsessive Compulsive Cosmetics NSFW(dit is denk ikd e kleur die je zoekt, maar hebben ze dat merk in NL??)

Orgasm In Your Dreams:

Essie Laqcuered up

MAC Kid Orange
I had a signature once. It was awful.
pi_75779667

China Glaze Hot Lava Love, maar ik weet niet of dat rood genoeg is? Dit was vóór het randjes bijwerk tijdperk

OCC verkopen ze niet in NL (en ik heb het grondig uitgezocht want ik wil Blackboard ZOOOOOOOOOOOO graag!) helaas. Ik zou gaan voor een van de Essies denk ik.
pi_75779871
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand vroeg zich af waar ze die nagelwielen kon krijgen?

http://www.nailxl.nl/webs(...)lak-wheel-clear.html

Dat is er erg duur! Ik heb er 10 voor euro 2,23 op e-bay
pi_75779996
Oh die Orgasm is wel mooi!

Leuke stempeltjes bubsel!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75780121
Sparkling*nails op eBay geeft $ 5 korting op shipping als je voor meer dan $ 50 bestelt vóór 20 december 2009

MiMu ik zie nu dat je bij een besteding van meer dan $ 50 een kadootje krijgt, vandaar dat ik die niet had bij mijn bestelling!
pi_75780240
hahaha ik ben ook erg bang dat het me geld gaat kosten! ik heb wat af gegild bij sommige lakjes, en me vriend werd steeds witter toen ik opzoek was naar bepaalde kleurtjes 'Annneee niet doen! dat gaat je geld kosten..'' '' ik ga het eeeecht niet doen hoor ''

Ik vind het alleen vervelend om alleen via ebay en dingen te kopen, ik weet niet echt hoe het werkt enz..
misschien dat ik ooit nog is met iemand mag mee bestellen?
en heeft iemand tips om gescheurde nagelriemen aan te pakken?
pi_75780365
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Anne-Martine het volgende:
hahaha ik ben ook erg bang dat het me geld gaat kosten! ik heb wat af gegild bij sommige lakjes, en me vriend werd steeds witter toen ik opzoek was naar bepaalde kleurtjes 'Annneee niet doen! dat gaat je geld kosten..'' '' ik ga het eeeecht niet doen hoor ''

Ik vind het alleen vervelend om alleen via ebay en dingen te kopen, ik weet niet echt hoe het werkt enz..
misschien dat ik ooit nog is met iemand mag mee bestellen?
en heeft iemand tips om gescheurde nagelriemen aan te pakken?
Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailer Nooit prolemen mee gehad! Het enige wat je nodig hebt is paypal en lakken die je leuk vindt Doorgaans zijn nagellakken op internet een stuk goedkoper, vooral omdat de dollar zo laag staat.

Mijn nagelriemen verwen ik met OPI Avoplex cuticle treatment (via transdesign, in NL veel te duur) en LUSH Lemony flutter. Geweldig spul! Mooie nagelriemen krijg je door niet te pulken, ze regelmatig een beetje te verwennen met nagelolie of cuticle treatment en ze dan zachtjes een beetje terug te duwen met een bokkenpootje. Als je haakjes/velletjes hebt, niet aan trekken of pulken!
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:48:37 #269
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75780658
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Ik kon de TNT meneer wel kussen maar hij kwam net met een pakje! Lakjes, 4 voor mij en 5 voor mijn vriendin. Ze zijn zo mooi
pi_75780884
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailer Nooit prolemen mee gehad! Het enige wat je nodig hebt is paypal en lakken die je leuk vindt Doorgaans zijn nagellakken op internet een stuk goedkoper, vooral omdat de dollar zo laag staat.

Mijn nagelriemen verwen ik met OPI Avoplex cuticle treatment (via transdesign, in NL veel te duur) en LUSH Lemony flutter. Geweldig spul! Mooie nagelriemen krijg je door niet te pulken, ze regelmatig een beetje te verwennen met nagelolie of cuticle treatment en ze dan zachtjes een beetje terug te duwen met een bokkenpootje. Als je haakjes/velletjes hebt, niet aan trekken of pulken!
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?
pi_75781043
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:

[..]

Klinkt helemaal niet dom! Paypal kun je linken aan een creditcard of bankrekening. Vanaf je paypalrekening kun je betalen op bijvoorbeeld eBay.

Hoe het met creditcard werkt weet ik niet precies, maar dat staat vast op www.paypal.com . Ik heb mijn account gelinkt aan mijn bankrekening. Eerst krijg je een aantal bedragjes van een paar cent op je rekening gestort om te verifiëren of het wel echt jouw bankrekening is, en dat vul je in op de site. Dan doet je account het en kun je gaan kopen! Je kunt geld storten op je Paypal, dat duurt een paar dagen voor je het kunt zien, of je kunt gewoon kopen zonder dat er geld op je paypalrekening staat. Dan incasseert Paypal het geld van je betaalrekening. Het is dus een soort tussenrekening/koppeling

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:57:38 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75781053
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:

[..]

Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevens .

edit: ik typ nog niet zo snel nu ik ineens lange nagels heb .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75781188
mijn dank is groot dames!
toch blijf ik het eng vinden maargoed als de nood hoog is haha
ik hou me erg aanbevolen om bij iemand mee te bestellen!
pi_75781207
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevens .

edit: ik typ nog niet zo snel nu ik ineens lange nagels heb .
hahaha ja dat zal wel wennen zijn bij veel dingen!
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:01:50 #275
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75781223
Mijn TD pakje lag vandaag letterlijk op straat.. een paar straten verderop De TNT-pakjesmeneer is het gewoon verloren
Gelukkig heeft iemand het gevonden en alsnog bij mij bezorgd
Ik weet niet welke ik als eerste ga doen.. Heb nu wel SecheVite, dus kan 't wel eindelijk zonder beschadigingen laten drogen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')