Ja maar wel wennen hoor, ik voel nu niet meer wat ik doequote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef bernies het volgende:
[..]
Die heb ik tegenwoordig ook aan!
Geniaal zijn die dingen!
Nee, ik zoek eerder een shimmer, en dan in deze kleur:quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Nfu Oh 45?
(zie mijn vorige post)
Dat is er erg duur! Ik heb er 10 voor euro 2,23 op e-bayquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand vroeg zich af waar ze die nagelwielen kon krijgen?
http://www.nailxl.nl/webs(...)lak-wheel-clear.html
Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailerquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Anne-Martine het volgende:
hahaha ik ben ook erg bang dat het me geld gaat kosten! ik heb wat af gegild bij sommige lakjes, en me vriend werd steeds witter toen ik opzoek was naar bepaalde kleurtjes 'Annneee niet doen! dat gaat je geld kosten..'' '' ik ga het eeeecht niet doen hoor''
Ik vind het alleen vervelend om alleen via ebay en dingen te kopen, ik weet niet echt hoe het werkt enz..
misschien dat ik ooit nog is met iemand mag mee bestellen?
en heeft iemand tips om gescheurde nagelriemen aan te pakken?
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik koop bijna al mijn nagellak via eBay, transdesign of een andere etailerNooit prolemen mee gehad! Het enige wat je nodig hebt is paypal en lakken die je leuk vindt
Doorgaans zijn nagellakken op internet een stuk goedkoper, vooral omdat de dollar zo laag staat.
Mijn nagelriemen verwen ik met OPI Avoplex cuticle treatment (via transdesign, in NL veel te duur) en LUSH Lemony flutter. Geweldig spul! Mooie nagelriemen krijg je door niet te pulken, ze regelmatig een beetje te verwennen met nagelolie of cuticle treatment en ze dan zachtjes een beetje terug te duwen met een bokkenpootje. Als je haakjes/velletjes hebt, niet aan trekken of pulken!
Klinkt helemaal niet dom! Paypal kun je linken aan een creditcard of bankrekening. Vanaf je paypalrekening kun je betalen op bijvoorbeeld eBay.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?
Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevensquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef Anne-Martine het volgende:
[..]
klinkt nu heel erg dom hoor, maar hoe werkt paypall precies?
hahaha ja dat zal wel wennen zijn bij veel dingen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Paypal is een soort link tussen je bankrekening en de partij waar je aan betaald. Wat je moet doen is een account aanmaken, Paypal doet dan een betaling van 1 of 2 cent die je bij hen bekend moet maken, en dan daarna werkt het allemaal via je inloggegevens.
edit: ik typ nog niet zo snel nu ik ineens lange nagels heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |