Die heb ik tegenwoordig ook aan!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef romika het volgende:
Dacht is weer eens iets anders!!! Nu moet ik ze aan bij de schoonmaak........
Oh wat vervelend zeg! Gelukkig zijn de vooruitzichten positiefquote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef es70 het volgende:
Heb weer heel veel mooie lakjes en creaties voorbij zien komen. Teveel om nog specifieke voorbeelden te kunnen noemen
. Alleen de vinger tussen de autodeur van Puckzz, en da's vooral omdat ik me zo goed kan voorstellen hoe vreselijk zeer dat moet hebben gedaan
.
Hier nauwelijks tijd om te lakken, laat staan er ook nog iets leuks mee te doen.
Schoonpapa opgenomen met weigerachtige darmen, vernauwing geconstateerd zonder aanwijsbare reden, geopereerd, behoorlijk stuk darm + kwaadaardige tumor verwijderd. Wel goeie hoop dat ze alles hebben kunnen weghalen en hij knapt gelukkig goed op. Kortom: stresssss.
@ Mimu: Heb al ff geleden de 'lampjes' gehaald, ze hadden er 2 van de 3 die je wilde. Ben 't alleen vergeten door te geven aan je.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Zo, foto's!
Voor met Ocean van Gosh
[ afbeelding ]
Voor, naakt met vieze randjes
[ afbeelding ]
Na, met China Glaze Spin me Round
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik heb een visjes screensaver. M'n autistische kitten vind dat best leuk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal 'm in spoilers zettenIk zit hier geluidloos met open mond en denk heel hard AAAAAAUUUUUUWWWWW arme puckzzz kusje op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik zal 'm in spoilers zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Holy shit Puckzzz
.
Thanks.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Ik zal 'm in spoilers zettenMijn gezicht deed dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor je arme vinger...
Don't come closer, I might hurt you
Eh, ik zou het je graag vertellen maar er staat niks op de flesjesquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Loqi het volgende:
Puckzzz![]()
![]()
Hey die David topcoat, is die eigenlijk big 3 free? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens wel of niet gelezen heb. (niet dat t me heel veel uitmaakt, maar ik ben wel nieuwsgierig)
Bwhehe, ja dat weet ikquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god Puckzzz! Jeez! Dat moet echt pijn doen!!
[..]
Eh, ik zou het je graag vertellen maar er staat niks op de flesjes*bladert in bijgeleverde folder*
Oh fijn!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef es70 het volgende:
@ Mimu: Heb al ff geleden de 'lampjes' gehaald, ze hadden er 2 van de 3 die je wilde. Ben 't alleen vergeten door te geven aan je.
Is B3F volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bwhehe, ja dat weet ikmaar misschien dat iemand het op een andere site ofzo gelezen had
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef romika het volgende:
Goedenavond allemaal.........jullie gaan echt snel hierStraks moet ik stiekem op mijn werk gaan inloggen om mee te lezen
![]()
Wel weer mooie nagels gezien hier.
@MiMu prachtig die ijsnagels wauw!!!!! Heb ik natuurlijk weer net niet die plate![]()
Zal nog even een paar leuke nagelfoto'sposten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht is weer eens iets anders!!! Nu moet ik ze aan bij de schoonmaak........
[Vast een fijne avond voor allemaal......
Ik zal 'm in spoilers zettenaiaiaiaia dat doet pijjnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met de hand gedaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef babyfeet het volgende:
jeetje puckzzz ik kreeg er kippenvel van wat moet dat pijn doen
tada kerst nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal 'm in spoilers zettenoei, die foto kan ziet er pijnlijk uit,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte en beterschap ermee
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
wat leukkkkquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef babyfeet het volgende:
tada kerst nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat witte op de achterkant waar konad op staat kan je laten zitten.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef romika het volgende:
Even een vraagje, we hebben net allerlei imageplates van konad uit de verpakking gehaald.
Nu zit er aan de achterkant een soort laag, moet deze eraf gehaald worden?
Of is dit een folie die over de hele plate zit en moeten we het er allemaal af halen.
Blond blijkbaar want ik snap er niks van.......dacht hier iets over te hebben gelezen.
Gaaf!!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef babyfeet het volgende:
tada kerst nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef babyfeet het volgende:
tada kerst nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heet wel geen MiMu, maar euhm:quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef romika het volgende:
MIMU HELLUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPwe bakken er niks van
Ik zal 'm in spoilers zettenJeeetje Puckz...................wat erg........dat zal pijn gedaan hebben en doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap met je hand gewenst van ons hier.
[ Bericht 3% gewijzigd door romika op 17-12-2009 21:53:10 ]
Hahahaha.....nou snkr doet het goed hoor.....mij lukt het voor geen meter. Maar ik ga ff kijken....thanks alvastquote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heet wel geen MiMu, maar euhm:
Whehehehequote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef romika het volgende:
MIMU HELLUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPwe bakken er niks van
Wel he?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Mirjam het volgende:
ooh daph, die opi avoplex handcreme is wel erg lekker!
Komt misschien omdat ik het op de suede uitprobeer, misschien pakt die niet zo goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehehe
Blijven oefenen, het is een handigheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |