Wel he?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef Mirjam het volgende:
ooh daph, die opi avoplex handcreme is wel erg lekker!
Komt misschien omdat ik het op de suede uitprobeer, misschien pakt die niet zo goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehehe
Blijven oefenen, het is een handigheidje.
ben ik idd.nog steedsquote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wel he?Mijn kleine tube is bijna leeg dus ik ga 'm morgen bijvullen uit de grote
![]()
Je zei een tijdje terug dat je nog op zoek was naar een goede handcrème dus vandaar
toch?quote:OPI-AVOPLEX High-intensity Hand & Nail Cream
Dat zou geen probleem moeten zijn. Misschien wat sneller werken?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef romika het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik het op de suede uitprobeer, misschien pakt die niet zo goed.
Leuke kleur...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef Mirjam het volgende:
Sally hansen nail prisms, amber ruby![]()
[ afbeelding ]
wel mooi, verkleurt echt aan alle kanten, lijkt wel een soort olie, dat verkleurt ook zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuke kleur...
tegen m'n nagelriemen aan vrij houden dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom?![]()
Gewoon omdat dat mooier is.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tegen m'n nagelriemen aan vrij houden dus?
waarom?
Zal een kwestie zijn van de website in de gaten houden?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef bernies het volgende:
Weet iemand of er nog nieuwe Konad plates komen binnenkort?
Geen idee, heb je een screenshot?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:14 schreef bernies het volgende:
Heeft trouwens iemans Boulevard gezien? Wat voor kleur nagellak had Fiona Hering vandaag op?
Het was een licht blauwe kleur maar dan wat grijzer, stond haar erg mooi!
Jupquote:Op donderdag 17 december 2009 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben ik idd.nog steedshij is erg lekker, en terkt héél snel in, geniaal gewoon.
het is gewoon de
[..]
toch?
http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a251.xmlquote:Op donderdag 17 december 2009 22:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal een kwestie zijn van de website in de gaten houden?
[..]
Geen idee, heb je een screenshot?
Ik zie eerder een teal (als ik het goed heb..quote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef bernies het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a251.xml
Op 31:54 is het goed te zien.
Tong uit den bek ook?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:30 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou zitten we dan. Een tafel vol konad spullen en vingers onder de stempellak.Heb zelf ff dat zebra patroon gestempeld en dat ging wel aardig, voor eerste keer en ff snel
Vind wel de patroontjes echt kort hoor! Ik zou nu op sommige nagels al dubbel moeten stempelen en m'n nagels zijn niet bepaald op hun langst momenteel.
Bij m'n moeder pakte het echt niet, denk dat haar nageloppervlak te vettig was, zelfs na 2x wassen.
Maar wel erg leuk om te doen
En daar wordt ik weer blij van! Dat we hier met z'n alle gewoon blij zijn door onze mooie nagels!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:47 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhh ik heb CG Atlantis gelakt en ik ben helemaal blij. Hij is zo mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |