Kijk morgenvroeg eens, grote kans dat ie gewoon weer op voorraad is. Naar een filiaal bellen kan misschien maar dat ze hem voor je naar een ander filiaal sturen doen ze denk ik niet.quote:Op zondag 6 december 2009 13:08 schreef mezzy het volgende:
ik heb een vraagje aan jullie.. ik zoek een kledingstuk en in de online store hebben ze hem niet meer in mijn maat, kan ik op een manier checken, bijvoorbeeld via een tel. nummer of ze hem in een van de filialen hebben en over laten brengen naar de plaatselijke filiaal?
OK thanks..quote:Op zondag 6 december 2009 13:08 schreef mezzy het volgende:
ik heb een vraagje aan jullie.. ik zoek een kledingstuk en in de online store hebben ze hem niet meer in mijn maat, kan ik op een manier checken, bijvoorbeeld via een tel. nummer of ze hem in een van de filialen hebben en over laten brengen naar de plaatselijke filiaal?
Dit dusquote:Op maandag 7 december 2009 11:14 schreef alors het volgende:
ik wil steeds vroeg opstaan voor de shop, maar het lukt niet meer
Gewoon mailen, want dan krijg je je geld terug.quote:Op maandag 7 december 2009 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, heb ik vrijdag dit toilettassie besteld, is ie vandaag in de sale![]()
[ afbeelding ]
Lol ik lijk wel zwangerquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wow, gister besteld, vandaag in behandeling. En ik wou nog wel vanochtend dingen erbij gooien uit de sale. Komt dat doordat ik dit keer kialapunt heb gekozen ipv thuisbezorgen?
[ afbeelding ]
Deze heb ik besteld. In mijn eigen maat en een maat groter. Zul je zien, valt ie groot. Iemand die dat ding al heeft?
Verder alleen dingen voor vriendje besteld (om verzendkosten te delen, hoe gierig is dat), had nét gewinkeld toen ik de nieuwe sale ontdekte![]()
wat voor?quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Op een andere forum vallen de meisjes massaal over de bloemen panty's :'{
Ik weet niet of de link klopt (heb het gekopieerd van ander forum):quote:Op maandag 7 december 2009 20:04 schreef myrkur het volgende:
[..]
wat voor?
[ afbeelding ]
altijd al willen hebben.
Die panty vind ik wel onwijs mooi.quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet niet of de link klopt (heb het gekopieerd van ander forum):
link
Nauwelijksquote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef monsterd. het volgende:
Is het trouwens ook sale in de winkel zelf?
Okéé. niet echt de moeite waar dus.quote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
NauwelijksIk ben vandaag bij 2 h&m's geweest en er is wat korting op lelijke jassen en er staan een paar rekken kleding waarvan minstens de helft nog overblijvertjes van de zomercollectie zijn
![]()
Zoals in alle winkels trouwens
Leve de online shop dusquote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
NauwelijksIk ben vandaag bij 2 h&m's geweest en er is wat korting op lelijke jassen en er staan een paar rekken kleding waarvan minstens de helft nog overblijvertjes van de zomercollectie zijn
![]()
Zoals in alle winkels trouwens
Jaa, maar ze hebben nu online dingen in de sale die er nog maar net opstaan. En hele oude dingen doen ze maar niet in de sale. Ik zit echt op een paar dingen te azen die maar niet in de sale komenquote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leve de online shop dus
Behalve de levertijden en de duidelijkheid
Ja kloptquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa, maar ze hebben nu online dingen in de sale die er nog maar net opstaan. En hele oude dingen doen ze maar niet in de sale. Ik zit echt op een paar dingen te azen die maar niet in de sale komen
quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef alors het volgende:
Volgens mij komt er morgen weer zo'n buitenproportioneel grote doosStaat zo klote als je daarmee over straat naar het postkantoor moet
Ik zag het ook al in de winkel hangen, het setje wat jij hebt besteld (en wat ik ook mooi vind), lijkt in het echt ook mooiquote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef electronique het volgende:
mn sonia rykiel is al in behandeling
Mijne ookquote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef electronique het volgende:
mn sonia rykiel is al in behandeling
Voor als mannen niet weten waar ze moeten zijn?quote:
Het konden net kruisjes zijn iddquote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor als mannen niet weten waar ze moeten zijn?
Omg
Lijkt me raar zitten onder een strak shirtje..quote:Op woensdag 9 december 2009 13:17 schreef Tamashii het volgende:
Ja, die vond ik ook niet zo leuk. Maar die andere met een roosje in het midden weer wel!
quote:
ik krijg daar juist weer een beetje een goedkoop gevoel bij hahaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
Die met de streepjes zijn wel schattig.
Ze kijken als het goed is naar de datum dat jij het bij het postkantoor hebt afgeleverd.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef Inu het volgende:
Ik heb een track&trace voor mn retourzending en ik heb hem zaterdag weggebracht en hij is nu nog steeds bij het distributiecentrumEcht, o wee als ik dalijk alles wat daarin zit moet gaan betalen
Bedoelde meer dat het er gewoon op lijkt dat hij kwijt is geraaktquote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kijken als het goed is naar de datum dat jij het bij het postkantoor hebt afgeleverd.
Toch?
maakt toch niet zoveel uit als jij je bonnetje van het postkantoor nog hebt?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het er gewoon op lijkt dat hij kwijt is geraakt
Dank je.quote:
Hij valt... gewoonquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef shmoopy het volgende:
Heeft iemand deze
[ afbeelding ]
en valt die groot/klein/gewoon?
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef electronique het volgende:
ik heb sonia rykiel setje binnen, maar gatverdamme wat een miskoop
het korset is veel te kort en de cups raar en vormloos
de rok die ik had besteld is wel echt mooi (L)
Dat zou ik even proberen ja. Bellen is misschien nog sneller.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:01 schreef Crientj het volgende:
Verdomme.
In behandeling, moar mn moeder wilt ook nog iets.
Kan ik dat erbij laten zetten door te mailen met de klantenservice?
Ja, ik vond ze daar ook écht prachtig. Daarom gelijk twee weet je wel. En nu, het zijn net soepjurken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:38 schreef alors het volgende:
Ik vind ze wel cute op het plaatje die jurkjes
Bestelling annuleren? Of ben je dan sowieso je verzendkosten kwijt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef Crientj het volgende:
Verdomme.
Beste Carina,
Bedankt voor je e-mail,
Het is helaas niet meer mogelijk om iets aan je bestelling toe te voegen omdat je bestelling al in behandeling was genomen.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Wat een prutsers.
Nieuwe bestelling plaatsen en de ander helemaal retour doen. Dat kost je dan wel een euro.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Bestelling annuleren? Of ben je dan sowieso je verzendkosten kwijt?
Die eerste 2 heb ik ook. Die eerste in roze en groen, tof ding! Die 2e was bij mij in t echt veel valer, of misschien ben ik nu wel in de war met een andere...quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:44 schreef Crientj het volgende:
Besteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd ;o
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al 179 cm, maar ik kon het niet laten.Ik draag ze toch alleen bij de kerstuitvoeringen van mijn school en bij het kerstgala.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En op H&M online heb ik de volgende artikelen besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vreemdquote:Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, nu hebben ze WEER wat uit de bestelling gemikt, en ik kan dus niet zien wat en ik kom er ook niet uit met het zelf berekenen. Zucht.
electronique heeft hem, ik zit er ook nog steeds aan te denken hem te kopen. hij is nu in de sale en nog steeds leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:46 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
besteldheeft iemand hem?
Iemandquote:Op maandag 14 december 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
weet iemand waar deze jas nog in het zwart wordt verkocht? (maat 36)
[ afbeelding ]
Ik heb hem wel aangehad, wilde hem eerst als winterjas kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:46 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
besteldheeft iemand hem?
In de winkel zag ik hem niet en ik weet niet of hij daar wel met korting isquote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Online? 's morgens vroeg even kijken?
Vorige week hing hij nog in de winkel zonder korting..quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
In de winkel zag ik hem niet en ik weet niet of hij daar wel met korting is
Oh jawel hoor!quote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hou je niet van lange vrouwen op hakken?
In Arnhem heb je ze nog hangen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
In de winkel zag ik hem niet en ik weet niet of hij daar wel met korting is
Hmm okee, ja dat van die knoopjes had ik ook gehoord, maar hij nu in de sale inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb hem wel aangehad, wilde hem eerst als winterjas kopen.
Maar toch maar niet gedaan: hij is een beetje kort en ik wilde minstens 1 zwarte winterjas, want dat is gewoon handig.
Maar nu ie in de sale is zit ik erover te denken hem alsnog te kopen.
De knoopjes zijn wel een beetje vervelend, echt goed vastzetten wil niet altijd lukken.
Hij staat op dit moment op de site in maat 34 (zwart). Dus gewoon 's morgens kijken, dan vullen ze de online voorraad aanquote:
Hier ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:57 schreef alors het volgende:
Wat zijn ze zuunig met de sale, en ook al geen kortingscodes
Welke welke?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga toch voor een mooie vintage bontjas ipv die van H&M
Jazeker, je krijgt een pasje en daar halen ze het af en als je overhoudt krijg je het pasje weer mee. Ik heb er al een jaar een, ik koop niet zo veel in de winkel, af en toe loop ik er binnen voor haarelastieken en kledingrollers en dan gaat er weer 5 euro tegoed af LOLquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:55 schreef Diconnected het volgende:
Bestelling gehad, maar bah wat een troep. Shirtje was lelijke kleur, jurkje zat vreselijk en de broek was te klein. Enige wat ik hou is de oogschaduw.![]()
Maarrrrr. Als je nou de artikelen wil terugbrengen naar de winkel, je krijgt dan een kaart toch met het bedrag? Kan je dat steeds los besteden, dus niet alles in een keer uitgeven?
Maat 34 is geloof ik ook goed! Dat zou chill zijn!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij staat op dit moment op de site in maat 34 (zwart). Dus gewoon 's morgens kijken, dan vullen ze de online voorraad aan.
Hmmokay. Het gaat echt om 50 euro ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jazeker, je krijgt een pasje en daar halen ze het af en als je overhoudt krijg je het pasje weer mee. Ik heb er al een jaar een, ik koop niet zo veel in de winkel, af en toe loop ik er binnen voor haarelastieken en kledingrollers en dan gaat er weer 5 euro tegoed af LOL
ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:46 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
besteldheeft iemand hem?
Alle maten zijn nu weer beschikbaar btw.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Maat 34 is geloof ik ook goed! Dat zou chill zijn!
Hij is ook in de winkel afgeprijsd, voor 50%quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef alors het volgende:
[..]
Alle maten zijn nu weer beschikbaar btw.
De levertijd is altijd: Begin van de maand, midden van de maand of eind van de maand.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
hebben er ook al mensen besteld van de Home collectie? Heb net mijn bestelling gedaan, alles op voorraad....Levertijd ...eind december
Waarom is t dan op voorraad als ze t toch niet levere???
Half december leveren is zo lastig als het al half december isquote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
hebben er ook al mensen besteld van de Home collectie? Heb net mijn bestelling gedaan, alles op voorraad....Levertijd ...eind december
Waarom is t dan op voorraad als ze t toch niet levere???
Wow, ik zou juist blij zijn dat het zo snel wasquote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Vanochtend een bestelling geplaatst (Jas in de sale weer afgeprijsd), en nu issie al in behandeling! Ik had nog willen afwachten of er morgen nog iets geupdate zou gaan worden of zo
.
Gewoon binnen 1 dag in behandeling; hoe snel zijn ze tegenwoordig in Zweden
Ja maar, ja maar... op zich heb je wel gelijk hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 01:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, ik zou juist blij zijn dat het zo snel was.
Bleef het maar bij 1 dingquote:Op donderdag 17 december 2009 01:29 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel knap dat je maar een ding hebt besteld. Verder wel jammer dat je nu twee keer die verzendkosten moet betalen...
Dank je Linnie! Het is op voorraad en gister besteld, ben benieuwd! En erg fijn dat het met de TNT is, daarvan is namelijk een goede inschatting te maken hoe laat ze er ongeveer zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
TNT![]()
Bij ons geen echt TNT busje maar een koerier die voor de TNT werkt!
Als je voor/op (?) 17 december besteld dan heb je het voor de kerst binnen, mits op voorraad
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, en ik heb die opening al gezien ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:42 schreef Linnie20v het volgende:
Riem voor op de buik zetten, dan moet je een sliert aan de achterkant langs er aan de zijkant door halen (zit ergens een opening) en dan kun je knopen. Je kan het strikje ook ombuigen door de voorgevouwen naden, dan is het makkelijker in model te brengen.
Geweldige uitleg
Weet ik nog niet. Ik heb een hele mooie gezien in zo'n winkeltje in Amsterdam, alleen ik ben ook van plan een nieuwe lens voor mijn camera te kopenquote:
Hoe bedoel je, foetsie? Misschien duikt hij over een dag weer op via Track & Trace.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:02 schreef Bellah het volgende:
Nooooooou! Ik had al dagen een bestelling staan en die is zomaar ineens foetsie! Nergens meer te vinden. Jullie een idee?
codes gebruikt?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:06 schreef Bellah het volgende:
Hij staat nergens meer, niet bij 'geleverd' maar ook niet bij 'nog niet geleverd'. De laatste keer dat ik keek (gisteren?) stond ie nog gewoon op half december.
"Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden."
"Je hebt het afgelopen half jaar geen artikelen ontvangen."
Vismarkt heeft wel veel Divided.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand of er in Groningen een divided store is?
Zo ja, in de buurt van de Grote markt?
Onderste verdieping van die aan de Grote Markt, en even verderop een hele Divided store aan de Vismarkt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand of er in Groningen een divided store is?
Zo ja, in de buurt van de Grote markt?
De accessoires zijn bijna alleen maar op de Vismarkt, bovenste verdiepingquote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Crientj het volgende:
Super! Dan heeft mn moeder nog een kans op een hoed die ze graag wilt.. maar in Utrecht niet meer in de winkels ligt.
Super, dankjewel.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
De accessoires zijn bijna alleen maar op de Vismarkt, bovenste verdieping
Oh dat is vervelend zeg, ik heb het al wanneer ik de computer reset, dan wist hij mijn verlanglijstje. Op fok blijf ik wel gewoon ingelogdquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:30 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh, ik baal echt zo enorm he!Ik heb een tijdje terug een ontzettend leuk vest in mn verlanglijstje gezet. Helemaal vergeten om artikelnummers op te slaan toen mn man mn computer opnieuw ging installeren. En nou kan ik dus nergens meer in de online shop dat vest terugvinden... Pfff!
![]()
Het was een blauw/grijs/wit geblokt vest met een capuchon die gevoerd was met een soort wit/grijs bontje. Was in de dames of divided collectie, maar ik weet niet meer welke.
Weet iemand welke ik bedoel en welk artikelnummer dat is?![]()
Ja precies.. Oh echt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend zeg, ik heb het al wanneer ik de computer reset, dan wist hij mijn verlanglijstje. Op fok blijf ik wel gewoon ingelogd![]()
Ik heb dan ook ettelijke word bestanden met lijstjes
![]()
Ik zou zo niet weten welke trui je bedoelt... Heb je ook geen catalogus meer waar ie instond?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Dames > Jassen & Blazers > Jassen > blz 4
Niets mysterieus hoor, de cookies blijven op de Fokserver zodat hij je steeds herkent...quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend zeg, ik heb het al wanneer ik de computer reset, dan wist hij mijn verlanglijstje. Op fok blijf ik wel gewoon ingelogd![]()
Ik heb dan ook ettelijke word bestanden met lijstjes
![]()
Ik zou zo niet weten welke trui je bedoelt... Heb je ook geen catalogus meer waar ie instond?
Oh echt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef -Peach het volgende:
Ik heb m in het rood/roze, en tis wel echt een jas, geen vest. Heul warm. Wel kort dus ik vind 'm voor nu niet meer geschikt.
Ja dat snap ik op zich, want ik wis verder geen cookies ofzo. Maar waarom doet h&m dan wel alsof ik dat heb gedaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niets mysterieus hoor, de cookies blijven op de Fokserver zodat hij je steeds herkent...
Sorry, ik zeg het fout. Cookies staan op je eigen computer, maar een Foksessie kan je instellen op 'nooit verlopen', dus dan blijft hij jouw ip herkennenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik op zich, want ik wis verder geen cookies ofzo. Maar waarom doet h&m dan wel alsof ik dat heb gedaan?
Wel vaag trouwens, als ik echt cookies verwijder moet je je land op hm.com ook weer instellen. Dat onthoud ie nu dan weer wel. Maar een reset of een vastgelopen Internet Explorer kan ie niet aan...
Ja of wanneer je je cokkies verwijdert. Maar dat doe ik dus nooit, dus vraag ik me af waarom hm.com steeds mijn ip vergeet.... Er gebeurt toch niets bijzonders als je reset of Internet Explorer loopt vast en je doet via Taakbeheer Beëindigen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg het fout. Cookies staan op je eigen computer, maar een Foksessie kan je instellen op 'nooit verlopen', dus dan blijft hij jouw ip herkennen. De sessie blijft op de Fokserver bestaan...
Als je je Windows opnieuw installeert dan heb je dus geen cookies meer...
Dat kan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef aiai het volgende:
ik wil wat terugsturen naar h&m maar kan ik dat gewoon in een (stevig dichtgeplakte) plastic zak doen met het retouretiket erop? en binnenin uiteraard de kleding en de retourbon/factuur? want ik kreeg het in zo'n grote doos maar die is een beetje te groot voor wat ik wil terugsturen![]()
en dit lever ik dan gewoon af bij het postkantoor toch, moet ik dan 1 euro betalen oid? (zoiets las ik ergens)
Ik verreken het altijd zelf, duurt eeuwen voordat je geld terugkrijgt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:53 schreef aiai het volgende:
oh en nog een vraag![]()
ik heb een maandfactuur, ik neem aan dat ik (straks) het gehele bedrag gewoon betaal en later verrekenen ze wat ik heb teruggestuurd, bij mijn volgende bestelling(en)?
oh dan ga ik dat bedrag er ook maar alvast afhalen..quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan.
Die 1 euro betaal je niet op het postkantoor maar aan h&m via hun rekening
[..]
Ik verreken het altijd zelf, duurt eeuwen voordat je geld terugkrijgt.
Oh, mooi, want dan kan ik mezelf beter inhouden het niet te kopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef Ooi86 het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn Sonia Rykiel spul binnen, maar het zat voor geen meterIk heb de hele zooi maar terug gestuurd.
Yeah. Doe maar niet. Ik had er heel veel van verwacht, echt alles is klote. Zelfs de prachtige kimono is eigenlijk te doorzichtig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, mooi, want dan kan ik mezelf beter inhouden het niet te kopen.
Welke heb je? ;')quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:13 schreef Tegan het volgende:
Mijn ceintuur is er, en nu mag ik de komende maanden niets kopen![]()
.
Vind hem een beetje raar.
Gokje; hij is in de sale en is daardoor binnenkort uitverkocht..quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Enfermera het volgende:
Thaaaanks!!![]()
Ik dacht echt dat het een vest was en daarom had ik alleen bij vesten & truien gekeken
Het is toch helemaal geen jas? Of wel? Nouja. Ik heb 'm iig weer in mn verlanglijstje gezet xD
En nou is die rooie ineens 20 euro goedkoper! Wat een onzin!xD
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je iets in de winkel hebt gekocht en het is op de site in de aanbieding, kan je dan het verschil terugvragen?
Ja, dan is het niet voor de kerst binnen, dat is het punt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij niet. Dan moet je het maar online bestellen denk ik
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet toch heel gemakkelijk zelf te maken zijn?!
Nou dat is maar de vraag. Dat van mij is zondag in behandeling genomen en was gister pas hier. Vandaag nemen ze niets in behandeling, zondagavond pas weer en met een beetje pecht heb je het dan niet voor de kerstdagen, want die zijn vrijdag al. Dat wordt nu ook niet meer gegarandeerd, itt met bestellingen voor 17 december.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:15 schreef ivetje het volgende:
De webshop heeft gewoon andere aanbiedingen dan de winkel. Geld terug vragen kan volgens mij dus niet. En als je het nu besteld heb je het ws. nog wel voor de kerst hoor.
Ohw ik dacht een haardingetje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik denk een corsage, maar dan met strassteentjes.
Ik heb mijn bestelling gedaan op de 17e en die komt maandag als het goed is. Vandaar dus dat ik ervan uitging dat het nog wel ging lukken. Maar goed, dan maar iets meer betalen als je het zo graag wil hebben toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat is maar de vraag. Dat van mij is zondag in behandeling genomen en was gister pas hier. Vandaag nemen ze niets in behandeling, zondagavond pas weer en met een beetje pecht heb je het dan niet voor de kerstdagen, want die zijn vrijdag al. Dat wordt nu ook niet meer gegarandeerd, itt met bestellingen voor 17 december.
Bij mij ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:40 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Kom er net achter dat een deel van mijn bestelling onderweg is terwijl ik voor levering in 1x had gekozen!
Ik ook als ze verzendkosten berekenen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij ook
Ik ga mailen hoor, heb geen zin in 2 keer verzendkosten
Kun je dat niet zien dan? Bij mij staat er bij de in behandeling genomen bestelling 4,90 en onder de niet in behandeling genomen bestelling ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik ook als ze verzendkosten berekenen.
Zondagnacht wel weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Qarinx het volgende:
In het weekend wordt er niets in behandeling genomen toch?
Hmm.. ik had trouwens wel het idee dat dit weekend weer geupdate was, want ik kon vanmorgen weer een rokje bestellen, dat er gisteravond niet meer was. Morgenvroeg dan maar even kijken of dat weer zo is.. en dan mag ie zondagnacht wel in behandeling. Voor O&N dan hier, helemaal goed..quote:
Ik zie alleen een 'bedrag' in behandeling. Volgensmij hebben ze geen verzendkosten berekend. Ik wacht wel met mailen tot het pakketje met de factuur geleverd is. Dan weet ik zeker wat ze nou gedaan hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien dan? Bij mij staat er bij de in behandeling genomen bestelling 4,90 en onder de niet in behandeling genomen bestelling ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |