Lol ik lijk wel zwangerquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wow, gister besteld, vandaag in behandeling. En ik wou nog wel vanochtend dingen erbij gooien uit de sale. Komt dat doordat ik dit keer kialapunt heb gekozen ipv thuisbezorgen?
[ afbeelding ]
Deze heb ik besteld. In mijn eigen maat en een maat groter. Zul je zien, valt ie groot. Iemand die dat ding al heeft?
Verder alleen dingen voor vriendje besteld (om verzendkosten te delen, hoe gierig is dat), had nét gewinkeld toen ik de nieuwe sale ontdekte![]()
wat voor?quote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Op een andere forum vallen de meisjes massaal over de bloemen panty's :'{
Ik weet niet of de link klopt (heb het gekopieerd van ander forum):quote:Op maandag 7 december 2009 20:04 schreef myrkur het volgende:
[..]
wat voor?
[ afbeelding ]
altijd al willen hebben.
Die panty vind ik wel onwijs mooi.quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet niet of de link klopt (heb het gekopieerd van ander forum):
link
Nauwelijksquote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef monsterd. het volgende:
Is het trouwens ook sale in de winkel zelf?
Okéé. niet echt de moeite waar dus.quote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
NauwelijksIk ben vandaag bij 2 h&m's geweest en er is wat korting op lelijke jassen en er staan een paar rekken kleding waarvan minstens de helft nog overblijvertjes van de zomercollectie zijn
![]()
Zoals in alle winkels trouwens
Leve de online shop dusquote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
NauwelijksIk ben vandaag bij 2 h&m's geweest en er is wat korting op lelijke jassen en er staan een paar rekken kleding waarvan minstens de helft nog overblijvertjes van de zomercollectie zijn
![]()
Zoals in alle winkels trouwens
Jaa, maar ze hebben nu online dingen in de sale die er nog maar net opstaan. En hele oude dingen doen ze maar niet in de sale. Ik zit echt op een paar dingen te azen die maar niet in de sale komenquote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leve de online shop dus
Behalve de levertijden en de duidelijkheid
Ja kloptquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa, maar ze hebben nu online dingen in de sale die er nog maar net opstaan. En hele oude dingen doen ze maar niet in de sale. Ik zit echt op een paar dingen te azen die maar niet in de sale komen
quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef alors het volgende:
Volgens mij komt er morgen weer zo'n buitenproportioneel grote doosStaat zo klote als je daarmee over straat naar het postkantoor moet
Ik zag het ook al in de winkel hangen, het setje wat jij hebt besteld (en wat ik ook mooi vind), lijkt in het echt ook mooiquote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef electronique het volgende:
mn sonia rykiel is al in behandeling
Mijne ookquote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef electronique het volgende:
mn sonia rykiel is al in behandeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |