Voor als mannen niet weten waar ze moeten zijn?quote:
Het konden net kruisjes zijn iddquote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor als mannen niet weten waar ze moeten zijn?
Omg
Lijkt me raar zitten onder een strak shirtje..quote:Op woensdag 9 december 2009 13:17 schreef Tamashii het volgende:
Ja, die vond ik ook niet zo leuk. Maar die andere met een roosje in het midden weer wel!
quote:
ik krijg daar juist weer een beetje een goedkoop gevoel bij hahaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
Die met de streepjes zijn wel schattig.
Ze kijken als het goed is naar de datum dat jij het bij het postkantoor hebt afgeleverd.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef Inu het volgende:
Ik heb een track&trace voor mn retourzending en ik heb hem zaterdag weggebracht en hij is nu nog steeds bij het distributiecentrumEcht, o wee als ik dalijk alles wat daarin zit moet gaan betalen
Bedoelde meer dat het er gewoon op lijkt dat hij kwijt is geraaktquote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kijken als het goed is naar de datum dat jij het bij het postkantoor hebt afgeleverd.
Toch?
maakt toch niet zoveel uit als jij je bonnetje van het postkantoor nog hebt?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het er gewoon op lijkt dat hij kwijt is geraakt
Dank je.quote:
Hij valt... gewoonquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef shmoopy het volgende:
Heeft iemand deze
[ afbeelding ]
en valt die groot/klein/gewoon?
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef electronique het volgende:
ik heb sonia rykiel setje binnen, maar gatverdamme wat een miskoop
het korset is veel te kort en de cups raar en vormloos
de rok die ik had besteld is wel echt mooi (L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |