Half december leveren is zo lastig als het al half december isquote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
hebben er ook al mensen besteld van de Home collectie? Heb net mijn bestelling gedaan, alles op voorraad....Levertijd ...eind december
Waarom is t dan op voorraad als ze t toch niet levere???
Wow, ik zou juist blij zijn dat het zo snel wasquote:Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Vanochtend een bestelling geplaatst (Jas in de sale weer afgeprijsd), en nu issie al in behandeling! Ik had nog willen afwachten of er morgen nog iets geupdate zou gaan worden of zo
.
Gewoon binnen 1 dag in behandeling; hoe snel zijn ze tegenwoordig in Zweden
Ja maar, ja maar... op zich heb je wel gelijk hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 01:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, ik zou juist blij zijn dat het zo snel was.
Bleef het maar bij 1 dingquote:Op donderdag 17 december 2009 01:29 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel knap dat je maar een ding hebt besteld. Verder wel jammer dat je nu twee keer die verzendkosten moet betalen...
Dank je Linnie! Het is op voorraad en gister besteld, ben benieuwd! En erg fijn dat het met de TNT is, daarvan is namelijk een goede inschatting te maken hoe laat ze er ongeveer zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
TNT![]()
Bij ons geen echt TNT busje maar een koerier die voor de TNT werkt!
Als je voor/op (?) 17 december besteld dan heb je het voor de kerst binnen, mits op voorraad
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, en ik heb die opening al gezien ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:42 schreef Linnie20v het volgende:
Riem voor op de buik zetten, dan moet je een sliert aan de achterkant langs er aan de zijkant door halen (zit ergens een opening) en dan kun je knopen. Je kan het strikje ook ombuigen door de voorgevouwen naden, dan is het makkelijker in model te brengen.
Geweldige uitleg
Weet ik nog niet. Ik heb een hele mooie gezien in zo'n winkeltje in Amsterdam, alleen ik ben ook van plan een nieuwe lens voor mijn camera te kopenquote:
Hoe bedoel je, foetsie? Misschien duikt hij over een dag weer op via Track & Trace.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:02 schreef Bellah het volgende:
Nooooooou! Ik had al dagen een bestelling staan en die is zomaar ineens foetsie! Nergens meer te vinden. Jullie een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |