abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75713642
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
hebben er ook al mensen besteld van de Home collectie? Heb net mijn bestelling gedaan, alles op voorraad....Levertijd ...eind december
Waarom is t dan op voorraad als ze t toch niet levere???
Half december leveren is zo lastig als het al half december is .
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Vanochtend een bestelling geplaatst (Jas in de sale weer afgeprijsd ), en nu issie al in behandeling! Ik had nog willen afwachten of er morgen nog iets geupdate zou gaan worden of zo .

Gewoon binnen 1 dag in behandeling; hoe snel zijn ze tegenwoordig in Zweden
Wow, ik zou juist blij zijn dat het zo snel was .
pi_75713898
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wow, ik zou juist blij zijn dat het zo snel was .
Ja maar, ja maar... op zich heb je wel gelijk hoor
Maar heb woensdag die jas besteld omdat ik dacht/bang was dat ie anders weg zou zijn, maar wou nog ff kijken of ze morgen iets gingen toevoegen en dat aan m'n bestelling toevoegen... 1 dagje had toch best gekund
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75713928
Ik vind het wel knap dat je maar een ding hebt besteld . Verder wel jammer dat je nu twee keer die verzendkosten moet betalen...
pi_75713942
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:29 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het wel knap dat je maar een ding hebt besteld . Verder wel jammer dat je nu twee keer die verzendkosten moet betalen...
Bleef het maar bij 1 ding Ik ben ook altijd heel erg gevoelig voor die laatste aanbieding "iets voor jou?".
Wat gebeurd er als ik die 5.- korting gebruik als ze me die niet hebben toegestuurd? Dan word ik geblokkeerd zeker?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75713954
Als ze erachter komen heb je wel een probleem. Maar ik gebruik die nooit dus ik heb eigenlijk geen idee.
pi_75716272
Ik heb hem nu drie keer achter elkaar gebruikt en geen probleem
Tap tap tap
pi_75719239
Nu ook sale in de winkels, maar ik ben ingesneeuwd Waarom in godsnaam uitgerekend nu? Ik haaaaat sneeuw
know'm sayin?
word? word.
pi_75719508
Chauffeur komt vandaag
Geen idee wat ik precies heb besteld, iig 2 jurkjes.

Hier ligt ook sneeuw, fietsen weiger ik dus moet straks ook lopen naar 't werk...
pi_75724729
Chauffeur onderweg
Tap tap tap
pi_75725310
Ik heb gister voor de eerste keer op H&M besteld!

Maar hoe zit het met de verzendtijd als alles op voorraad is, er staat eind december bij?

Edit: beter moeten lezen op dit forum...dit staat er altijd!

En met wie komt het? TNT of Selectvracht of zo?
pi_75725549
TNT
Bij ons geen echt TNT busje maar een koerier die voor de TNT werkt!

Als je voor/op (?) 17 december besteld dan heb je het voor de kerst binnen, mits op voorraad
pi_75725769
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
TNT
Bij ons geen echt TNT busje maar een koerier die voor de TNT werkt!

Als je voor/op (?) 17 december besteld dan heb je het voor de kerst binnen, mits op voorraad
Dank je Linnie! Het is op voorraad en gister besteld, ben benieuwd! En erg fijn dat het met de TNT is, daarvan is namelijk een goede inschatting te maken hoe laat ze er ongeveer zijn.
En brengen jullie het terug in de winkel, of sturen jullie terug?
pi_75725862
Ik stuur het altijd terug. Gewoon postkantoor inlopen en afgeven, klaar
Je moet alleen 1 euro extra tellen bij je betaling wanneer je dingen terugstuurt.

Normaal komt 'mijn' koerier rond deze tijd....maar met het weer van vandaag....
pi_75726067
Voor een euro kan je idd niet naar de stad om het terug te brengen! Goed idee.
Zal wel een schok zijn voor mijn postbode, geen nagellakpakje
pi_75728195
Is het nou nog steeds zo dat verzendkosten niet worden berekend als je alles terugstuurd en niet een deel? Ik heb namelijk een gilet per ongeluk dubbel besteld vorige maand en nu zie ik dat bij retouren de verzendkosten er niet bijzitten.
  donderdag 17 december 2009 @ 14:37:50 #166
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75729547
h&m hebben een van de beste helpdesks vind ik. ze maken alleen nooit notities dus je mag elke keer weer je verhaal doen
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75729625
Hmm. Vandaag jurkje binnen gekregen en rokje en riem. Maar ik begrijp de riem echt voor geen meter, terwijl het op die site zo makkelijk is.

I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75729721
Riem voor op de buik zetten, dan moet je een sliert aan de achterkant langs er aan de zijkant door halen (zit ergens een opening) en dan kun je knopen. Je kan het strikje ook ombuigen door de voorgevouwen naden, dan is het makkelijker in model te brengen.

Geweldige uitleg
pi_75729801
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:42 schreef Linnie20v het volgende:
Riem voor op de buik zetten, dan moet je een sliert aan de achterkant langs er aan de zijkant door halen (zit ergens een opening) en dan kun je knopen. Je kan het strikje ook ombuigen door de voorgevouwen naden, dan is het makkelijker in model te brengen.

Geweldige uitleg
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, en ik heb die opening al gezien ja. thanks!

Verder het strapless jurkje:
Hoop dat die past, voor de kerstdagen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75731583
Ja kut hey, m'n ouders zijn thuis, ik zit op zolder. Gaan m'n ouders weg zonder iets te zeggen (meestal staan ze vier keer onder aan de trap te tetteren dat ze weggaan). H&M belt aan, ik denk: ouders zijn thuis, die doen wel open, want tegen de tijd dat ik beneden ben, is die knakker al lang weg.
Kom ik even later beneden... Niemand thuis, televisie staat aan, briefje in de brievenbus .
Tap tap tap
pi_75731822
Oh das shit

Hier nog niets aan de deur geweest
  donderdag 17 december 2009 @ 16:47:57 #172
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75734677
Ben net nog ff in de winkel geweest, ze hebben weer leuke nieuwe dingen Maar heb mezelf verboden nog meer dingen te kopen Heb nog wel ff 3 strings en een legging gekocht, maar that's it.
  donderdag 17 december 2009 @ 16:53:14 #173
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_75734873
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Welke welke?
Weet ik nog niet. Ik heb een hele mooie gezien in zo'n winkeltje in Amsterdam, alleen ik ben ook van plan een nieuwe lens voor mijn camera te kopen Dus ik kijk even wat ik ga doen
pi_75737175
Nooooooou! Ik had al dagen een bestelling staan en die is zomaar ineens foetsie! Nergens meer te vinden. Jullie een idee?
pi_75737210
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:02 schreef Bellah het volgende:
Nooooooou! Ik had al dagen een bestelling staan en die is zomaar ineens foetsie! Nergens meer te vinden. Jullie een idee?
Hoe bedoel je, foetsie? Misschien duikt hij over een dag weer op via Track & Trace.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')