Dat zou ik even proberen ja. Bellen is misschien nog sneller.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:01 schreef Crientj het volgende:
Verdomme.
In behandeling, moar mn moeder wilt ook nog iets.
Kan ik dat erbij laten zetten door te mailen met de klantenservice?
Ja, ik vond ze daar ook écht prachtig. Daarom gelijk twee weet je wel. En nu, het zijn net soepjurken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:38 schreef alors het volgende:
Ik vind ze wel cute op het plaatje die jurkjes
Bestelling annuleren? Of ben je dan sowieso je verzendkosten kwijt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef Crientj het volgende:
Verdomme.
Beste Carina,
Bedankt voor je e-mail,
Het is helaas niet meer mogelijk om iets aan je bestelling toe te voegen omdat je bestelling al in behandeling was genomen.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Wat een prutsers.
Nieuwe bestelling plaatsen en de ander helemaal retour doen. Dat kost je dan wel een euro.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Bestelling annuleren? Of ben je dan sowieso je verzendkosten kwijt?
Die eerste 2 heb ik ook. Die eerste in roze en groen, tof ding! Die 2e was bij mij in t echt veel valer, of misschien ben ik nu wel in de war met een andere...quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:44 schreef Crientj het volgende:
Besteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd ;o
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al 179 cm, maar ik kon het niet laten.Ik draag ze toch alleen bij de kerstuitvoeringen van mijn school en bij het kerstgala.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En op H&M online heb ik de volgende artikelen besteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vreemdquote:Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, nu hebben ze WEER wat uit de bestelling gemikt, en ik kan dus niet zien wat en ik kom er ook niet uit met het zelf berekenen. Zucht.
electronique heeft hem, ik zit er ook nog steeds aan te denken hem te kopen. hij is nu in de sale en nog steeds leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:46 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
besteldheeft iemand hem?
Iemandquote:Op maandag 14 december 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
weet iemand waar deze jas nog in het zwart wordt verkocht? (maat 36)
[ afbeelding ]
Ik heb hem wel aangehad, wilde hem eerst als winterjas kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:46 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
besteldheeft iemand hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |