Gokje; hij is in de sale en is daardoor binnenkort uitverkocht..quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Enfermera het volgende:
Thaaaanks!!![]()
Ik dacht echt dat het een vest was en daarom had ik alleen bij vesten & truien gekeken
Het is toch helemaal geen jas? Of wel? Nouja. Ik heb 'm iig weer in mn verlanglijstje gezet xD
En nou is die rooie ineens 20 euro goedkoper! Wat een onzin!xD
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je iets in de winkel hebt gekocht en het is op de site in de aanbieding, kan je dan het verschil terugvragen?
Ja, dan is het niet voor de kerst binnen, dat is het punt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij niet. Dan moet je het maar online bestellen denk ik
Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet toch heel gemakkelijk zelf te maken zijn?!
Nou dat is maar de vraag. Dat van mij is zondag in behandeling genomen en was gister pas hier. Vandaag nemen ze niets in behandeling, zondagavond pas weer en met een beetje pecht heb je het dan niet voor de kerstdagen, want die zijn vrijdag al. Dat wordt nu ook niet meer gegarandeerd, itt met bestellingen voor 17 december.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:15 schreef ivetje het volgende:
De webshop heeft gewoon andere aanbiedingen dan de winkel. Geld terug vragen kan volgens mij dus niet. En als je het nu besteld heb je het ws. nog wel voor de kerst hoor.
Ohw ik dacht een haardingetje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik denk een corsage, maar dan met strassteentjes.
Ik heb mijn bestelling gedaan op de 17e en die komt maandag als het goed is. Vandaar dus dat ik ervan uitging dat het nog wel ging lukken. Maar goed, dan maar iets meer betalen als je het zo graag wil hebben toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat is maar de vraag. Dat van mij is zondag in behandeling genomen en was gister pas hier. Vandaag nemen ze niets in behandeling, zondagavond pas weer en met een beetje pecht heb je het dan niet voor de kerstdagen, want die zijn vrijdag al. Dat wordt nu ook niet meer gegarandeerd, itt met bestellingen voor 17 december.
Bij mij ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:40 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Kom er net achter dat een deel van mijn bestelling onderweg is terwijl ik voor levering in 1x had gekozen!
Ik ook als ze verzendkosten berekenen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij ook
Ik ga mailen hoor, heb geen zin in 2 keer verzendkosten
Kun je dat niet zien dan? Bij mij staat er bij de in behandeling genomen bestelling 4,90 en onder de niet in behandeling genomen bestelling ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik ook als ze verzendkosten berekenen.
Zondagnacht wel weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Qarinx het volgende:
In het weekend wordt er niets in behandeling genomen toch?
Hmm.. ik had trouwens wel het idee dat dit weekend weer geupdate was, want ik kon vanmorgen weer een rokje bestellen, dat er gisteravond niet meer was. Morgenvroeg dan maar even kijken of dat weer zo is.. en dan mag ie zondagnacht wel in behandeling. Voor O&N dan hier, helemaal goed..quote:
Ik zie alleen een 'bedrag' in behandeling. Volgensmij hebben ze geen verzendkosten berekend. Ik wacht wel met mailen tot het pakketje met de factuur geleverd is. Dan weet ik zeker wat ze nou gedaan hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien dan? Bij mij staat er bij de in behandeling genomen bestelling 4,90 en onder de niet in behandeling genomen bestelling ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |