In de winkel zag ik hem niet en ik weet niet of hij daar wel met korting isquote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Online? 's morgens vroeg even kijken?
Vorige week hing hij nog in de winkel zonder korting..quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
In de winkel zag ik hem niet en ik weet niet of hij daar wel met korting is
Oh jawel hoor!quote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hou je niet van lange vrouwen op hakken?
In Arnhem heb je ze nog hangen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
In de winkel zag ik hem niet en ik weet niet of hij daar wel met korting is
Hmm okee, ja dat van die knoopjes had ik ook gehoord, maar hij nu in de sale inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb hem wel aangehad, wilde hem eerst als winterjas kopen.
Maar toch maar niet gedaan: hij is een beetje kort en ik wilde minstens 1 zwarte winterjas, want dat is gewoon handig.
Maar nu ie in de sale is zit ik erover te denken hem alsnog te kopen.
De knoopjes zijn wel een beetje vervelend, echt goed vastzetten wil niet altijd lukken.
Hij staat op dit moment op de site in maat 34 (zwart). Dus gewoon 's morgens kijken, dan vullen ze de online voorraad aanquote:
Hier ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:57 schreef alors het volgende:
Wat zijn ze zuunig met de sale, en ook al geen kortingscodes
Welke welke?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga toch voor een mooie vintage bontjas ipv die van H&M
Jazeker, je krijgt een pasje en daar halen ze het af en als je overhoudt krijg je het pasje weer mee. Ik heb er al een jaar een, ik koop niet zo veel in de winkel, af en toe loop ik er binnen voor haarelastieken en kledingrollers en dan gaat er weer 5 euro tegoed af LOLquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:55 schreef Diconnected het volgende:
Bestelling gehad, maar bah wat een troep. Shirtje was lelijke kleur, jurkje zat vreselijk en de broek was te klein. Enige wat ik hou is de oogschaduw.![]()
Maarrrrr. Als je nou de artikelen wil terugbrengen naar de winkel, je krijgt dan een kaart toch met het bedrag? Kan je dat steeds los besteden, dus niet alles in een keer uitgeven?
Maat 34 is geloof ik ook goed! Dat zou chill zijn!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij staat op dit moment op de site in maat 34 (zwart). Dus gewoon 's morgens kijken, dan vullen ze de online voorraad aan.
Hmmokay. Het gaat echt om 50 euro ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jazeker, je krijgt een pasje en daar halen ze het af en als je overhoudt krijg je het pasje weer mee. Ik heb er al een jaar een, ik koop niet zo veel in de winkel, af en toe loop ik er binnen voor haarelastieken en kledingrollers en dan gaat er weer 5 euro tegoed af LOL
ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:46 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
besteldheeft iemand hem?
Alle maten zijn nu weer beschikbaar btw.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Maat 34 is geloof ik ook goed! Dat zou chill zijn!
Hij is ook in de winkel afgeprijsd, voor 50%quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef alors het volgende:
[..]
Alle maten zijn nu weer beschikbaar btw.
De levertijd is altijd: Begin van de maand, midden van de maand of eind van de maand.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
hebben er ook al mensen besteld van de Home collectie? Heb net mijn bestelling gedaan, alles op voorraad....Levertijd ...eind december
Waarom is t dan op voorraad als ze t toch niet levere???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |