Mits je een abonnement hebt waar dat bij kan.quote:Die kan je teruglezen in je notes voortaan, en als t een toch al niet al te best topic is gaat ie gewoon dicht als die eerder genoemde onzin deel uitmaakt van je OP.
of 4,50 betaaltquote:Op maandag 16 november 2009 22:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mits je een abonnement hebt waar dat bij kan.
Je account?quote:
Hij had een weekban, maar was na 24 uur weer poster. Hoe kan zoiets? Aanmerkingen op moderatie zijn voor de 'gewone' user tweewekenbans, anderen hebben meer rechten. Beetje wazig, hij zal er wel bij iemand met de tong ingezeten hebben. Maar ik zie dat jij je ook al stoort aan die knakker. Mooizo. Garantie dat ie binnenkort voor langere tijd opgezout isquote:Op maandag 16 november 2009 22:38 schreef Adelante het volgende:
Je account?
opgelostquote:
Dat tevens al jouw topics nog voor de FiPo gesloten mogen worden!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Michielos het volgende:
Ludo van harte met je modereerschap! Opdat jij de boel maar goed draaiende kan houden (samen met de andere mods)
Mijn succes en gelukswensen!
Michielos
quote:
Jij faalt gelukkig niet met je dumpass hé!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah wat moet je nou met zo'n figuur, als z'n eigen dubbelzinnige topic faalt maar andere lui hun topic dubbelzinnig proberen uit te leggen.
Een echte dumpass
Nou inderdaad zeg. Goed dat je even aangeeft dat ik het daar verkeerd typte. Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij faalt gelukkig niet met je dumpass hé!
Ik geef alleen aan dat je faalt, de rest interpreteer je zelfquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Goed dat je even aangeeft dat ik het daar verkeerd typte. Dankjewel.
Hier heb je een snoepje
[ afbeelding ]
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef ynuhh het volgende:
steen door ruit :(
Gaan zulke opmerkingen niet iets te ver? Ik vind van wel.
Eens, genote en geedit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef ynuhh het volgende:
steen door ruit :(
Gaan zulke opmerkingen niet iets te ver? Ik vind van wel.
Psssst, het is een filmpjequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef griekjeee het volgende:
Hond van brug gegooid
Kan iemand dat onderste plaatje verwijderen? Lijkt me niets toevoegen om plaatjes van dierenmishandeling te posten.
Mja volgens mij is wel duidelijk welke ik bedoel.quote:
Verwacht nou niet teveelquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja volgens mij is wel duidelijk welke ik bedoel.
Oké oké ik bedoel de bewegende met de neger en de kat.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef griekjeee het volgende:
Hond van brug gegooid
Kan iemand dat onderste plaatje verwijderen? Lijkt me niets toevoegen om plaatjes van dierenmishandeling te posten.
Weggehaald, ik zie het nog staan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ach, een kutkloon.
Snel weggehaald, trouwens.
Opgelost, is weg nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weggehaald, ik zie het nog staan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weggehaald, ik zie het nog staan?
Thanxquote:
Dan zal het toch dezelfde zijn, ik keek heeel snel weg wegens voorspelbaarheid. Maar tis weg, boeiuh.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Thanx
@cartwoman nee was een bewegend plaatje dat je niet hoefde aan te klikken.
Ja gelukkig wel idd, ik vind dat geen geintjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zal het toch dezelfde zijn, ik keek heeel snel weg wegens voorspelbaarheid. Maar tis weg, boeiuh.
Over welke post klaag je nou precies? Die waarin "idioot" staat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef Nikmans het volgende:
retarded websites die niet zonder www. werkenmoet dat nou weer
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Over welke post klaag je nou precies? Die waarin "idioot" staat?
Ja, daar moet je echt overheen leren lezen.quote:
dat kloptquote:Op woensdag 18 november 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hoofdklacht,subklacht, bonusklacht EN een kankerklachtje ^O^
kutkick
Is verplaatst.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef wise het volgende:
Guapo's datingavonturen
dat is geen klacht, en het ziet er naar uit dat het een reeks gaat worden wat niet mag.
Ik vind het een goed idee. Doe maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een idee, misschien bestaat het al (evt ergens in ander subje ofzo), maar is het niet leuk een soort "+/-topic" te maken?
Die is juist supergaaf man !11111quote:Op donderdag 19 november 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
-- nieuwe CD urker mannenkoor is kut
Dan krijg je als het ware een soort centraal topic voor kleine klachten waarop niet gereageerd mag worden? Dat gaat mijns inziens niet gaat werken. De users willen nu eenmaal reactie op hun klachten hoe klein die ook moge zijn en zullen hun klachten over het algemeen ook topicwaardig vinden. Daarnaast hoe klein de klacht ook moge zijn, er kan altijd een leuk topic uit opbloeien.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een idee, misschien bestaat het al (evt ergens in ander subje ofzo), maar is het niet leuk een soort "+/-topic" te maken? hier kan je gewoon als usert al je kleine ergenissen en meteen ook alle antiklachten, subklachten, kankerklachtjes en andere onzin in kwijt.
Zoiets dus:
+++ Salaris binnen
+ weinig file vanochtend
--- drukke dag @ work
-- nieuwe CD urker mannenkoor is kut
En dan niet hele SC over de post van een ander, maar gewoon topic om ff dat soort dingen te dumpen omdat ze anders in 9 vd 10 gevallen toch in een kut topic uitlopen, want het niet echt klachten zijn vaak, maar beetje ergenissen cq dagboektopics worden doordat iemand er ook nog anti-klachten e.d. aan toe gaat voegen.
Nou ja niet dat het niet mag natuurlijk, maar meer dat je niet 1 iemand krijgt die zo'n 'opsomming' plaatst en vervolgens alsnog 299x daar een reactie op waarvan 150 'TS kan er niet mee omgaan'-achtige dingen, dan heeft het geen nut.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan krijg je als het ware een soort centraal topic voor kleine klachten waarop niet gereageerd mag worden? Dat gaat mijns inziens niet gaat werken. De users willen nu eenmaal reactie op hun klachten hoe klein die ook moge zijn en zullen hun klachten over het algemeen ook topicwaardig vinden. Daarnaast hoe klein de klacht ook moge zijn, er kan altijd een leuk topic uit opbloeien.
Ik denk dat we de topics gewoon afzonderlijk moeten bekijken en daarna moeten beslissen of zij bestaansrecht hebben of niet. Ik leg het achter ff neer, bedankt voor het meedenken in ieder geval.
Done.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:32 schreef griekjeee het volgende:
'binnenkort' geen relatief begrip vinden
Mag het plaatje/de offtopic reacties van louis22 verwijderd worden?
In een topic over het begrip 'binnenkort' is een reactie over de UI van griekjeee nooit inhoudelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:42 schreef Louis22 het volgende:
Akkoord, maar laat de inhoudelijke reactie (de eerste) staan.
Omdat schijnbaar TR's amper worden gelezen. Zoiets was iig vorige keer de conclusie toen ik 't er met Swarma over had.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom verlink je dit hier en maak je niet een TR?
Gewoon nieuwsgierig.
Nee das lekker, bovendien wil het helemaal niks zeggen. Vaak als ik iets kuttopic vind dan vind een ander dat niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef zovty het volgende:
Ok.
Je kunt ook een TR doen en het dan in het topic melden.
Maar duidelijk.
Ik zou het persoonlijk handig vinden als het aantal TR over een topic in de AT te zien is. Dan kun je van te voren al een beetje inschatten hoe men over het topic denkt en er voor kiezen om het maar helemaal niet aan te klikken.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das lekker, bovendien wil het helemaal niks zeggen. Vaak als ik iets kuttopic vind dan vind een ander dat niet.
Maar je hebt wel een punt wss, TR's zijn handiger. Maar om nou in het topic dan te gaan roepen 'Ik heb een TR geplaatst over dit topic' staat ook weer zo![]()
![]()
Dan wordt er JUIST op geklikt, omdat mensen het interessant vinden om te posten in dat soort topics.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:26 schreef zovty het volgende:
Ik zou het persoonlijk handig vinden als het aantal TR over een topic in de AT te zien is. Dan kun je van te voren al een beetje inschatten hoe men over het topic denkt en er voor kiezen om het maar helemaal niet aan te klikken.
Wat is je punt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan wordt er JUIST op geklikt, omdat mensen het interessant vinden om te posten in dat soort topics.
Ik i.i.g. wel
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat je veronderstelling niet opgaat voor iedereen.
Kerel, leer lezen, de eerste post ging daar niet over, en die is nu ook wegquote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Done.
[..]
In een topic over het begrip 'binnenkort' is een reactie over de UI van griekjeee nooit inhoudelijk.
Akkoord, nou kan het dus nu wel kloppen aangezien ik geen TR's meer zette, maar tis idd handiger dat te doen dan ieder topic waar ik van denk dat het kut is (en jullie het miss best een kans willen geven) afzonderlijk hier neer te plempen.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef swarmahoer het volgende:
om even in te haken op het gevoel dat TR's niet gelezen worden:
ik zie in de topiclijst geeneen actuele TR die nog niet behandeld is, en ik heb er afgelopen dagen denk ik 3x per dag naar gekeken, en er zijn niet eens zo heel veel TR's gezet, en anders zijn iig binnen een paar uur opgelost
mocht je weet het gevoel hebben dat je TR blijft liggen (langer dan een aantal uur waarin mods aanwezig zijn geweest) )meldt dan het topic eens in fb, dat zien we eigelijk altijd wel
beetje matig iddquote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef Panda72 het volgende:
Kan hier een slotje op hond van brug gegooid grapje escaleert
Hond van brug gegooid, grapje escaleert.
Je bent nog sneller dan het lichtquote:
Thanxquote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Done.
[..]
In een topic over het begrip 'binnenkort' is een reactie over de UI van griekjeee nooit inhoudelijk.
Die hele gast met zn pogingen tot een nieuwe 'rage' te starten ofzo met z'n 'dumpass', zag dat sommige anderen het al overnamenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg he....
Die Guapo faalverhalen.....
Waarom gaan die niet standaard door naar ONZ, en willekeurige andere topics wel?
Jullie zien toch ook wel in dat het allemaal bullshit is.... toch ?![]()
![]()
toch?
![]()
![]()
![]()
Die kleine smurf word vast nog wel eens over het hoofd gezien. Maar gelukkig weten ze ook smurfen te tracerenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg he....
Die Guapo faalverhalen.....
Waarom gaan die niet standaard door naar ONZ, en willekeurige andere topics wel?
Jullie zien toch ook wel in dat het allemaal bullshit is.... toch ?![]()
![]()
toch?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AlligatorNL het volgende:
Ruzie in het cafe na Krav Maga training
Alsjeblieft....iemand..... leg deze faaluser genaamd Michielos het zwijgen op. Hij verkankert heel KLB met zijn over the top ego.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ik vind het wel geinige topics eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AlligatorNL het volgende:
Alsjeblieft....iemand..... leg deze faaluser genaamd Michielos het zwijgen op. Hij verkankert heel KLB met zijn over the top ego.
Linkje naar desbetreffende topic?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef Flammie het volgende:
Buzz dreigt weer met privegegevens.. leg die oude opa plz het zwijgen op
Die kut instelling verneukt alles imoHet is niet eens mijn thread en die oude bok blijft
me stalken
Die krav maga thread .. lees ook voorgaande thread...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje naar desbetreffende topic?
Welja, lees maar over mijn post heen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje naar desbetreffende topic?
Jouw inhoudelijke post ging over de UI van griekjeee, iets met Pirates of the Caribbean.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Welja, lees maar over mijn post heen.
Ik heb het meegenomen naar achteren.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Flammie het volgende:
[KLB FB] zonder bagger
Hier is een leuke uit de collectie
Als dit niet te ver gaat dan ga ik ook zo postenHet mag blijkbaar
Als straf zouden jullie zijn privegegevens moeten posten.. zoals bowa al voorstelde
Neehee, de eerste post ging daar niet over, maar was zuiver ontopic. Die daarna gingen inderdaad over haar avatar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw inhoudelijke post ging over de UI van griekjeee, iets met Pirates of the Caribbean.
[..]
Ik heb het meegenomen naar achteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Ik heb even navraag gedaan en ja je hebt gelijk. Sorry, ik ben te rigoureus te werk gegaan. Ik kan hem alleen niet terug toveren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Neehee, de eerste post ging daar niet over, maar was zuiver ontopic. Die daarna gingen inderdaad over haar avatar.
Geen probleem, ik wilde alleen even mijn gelijk halenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb even navraag gedaan en ja je hebt gelijk. Sorry, ik ben te rigoureus te werk gegaan. Ik kan hem alleen niet terug toveren.
Dat is toch niet serieus man!quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:56 schreef sinadO het volgende:
Hoi! Ik word doodverwenst in mijn topic ' Vrouwen achter het stuur'.
Ok, dat schept een precedent voor alle toekomstige doodverwensingen: er is nu sprake van een succesvolle verdediging: 'het is niet serieus man!'. Ik ga die onthouden!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus man!
QFTquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus man!
Flikker toch op man, Nico probeert het juist op te schonen door die faal verhalen uit de wereld te helpen. Homo's zoals jij zijn juist de reden dat Michielos e.a. die faketopics aanmaken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:19 schreef Nikmans het volgende:
Kan iemand die nico_bellic84 eens een trap onder zijn reet geven, beetje vermoeiend hoe hij goede topics loopt te verzieken en onderaan de pagina wordt het gewoon hersenloos.
Tevens is die buzz ook best vervelend aan het worden zoals Flammie al aangeeft
Context!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ok, dat schept een precedent voor alle toekomstige doodverwensingen: er is nu sprake van een succesvolle verdediging: 'het is niet serieus man!'. Ik ga die onthouden!
Kan jij niet wat aan Michielos doen? Vind het behoorlijk aanzetten tot geweld (krijg namelijk de neiging om mijn directe medemens uit frustratie in elkaar te tikken door zijn topics) en dat is verboden in den Nederlanden!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Context!
En in deze context acht ik het geen serieuze doodsverwensing.
Is het dan niet beter dat je zelf hulp (en dan bedoel ik een psych) gaat zoeken? Als je je op laat jutten door een verhaaltje op internet is er iets mis met jou, niet met de schrijver.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan jij niet wat aan Michielos doen? Vind het behoorlijk aanzetten tot geweld (krijg namelijk de neiging om mijn directe medemens uit frustratie in elkaar te tikken door zijn topics) en dat is verboden in den Nederlanden!
Sinds wanneer neem jij zaken serieus op het net?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Is het dan niet beter dat je zelf hulp (en dan bedoel ik een psych) gaat zoeken? Als je je op laat jutten door een verhaaltje op internet is er iets mis met jou, niet met de schrijver.
Tevens vind ik je herhaaldelijke gezeur om 'iets doen' bijzonder onsympathiek.
Bedoel je nou dat je de kostbare tijd van de mods loopt te verspillen met onserieuze feedback?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij zaken serieus op het net?
Nee, ik bedoel dat jij het leven niet zo serieus moet nemen. Krijg je het nog eens aan je hart van.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je de kostbare tijd van de mods loopt te verspillen met onserieuze feedback?
Als je geen gediplomeerd medicus bent moet je enorm oppassen met het geven van medische adviezen; voor je het weet klaag ik je aan wegens kwakzalverij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij het leven niet zo serieus moet nemen. Krijg je het nog eens aan je hart van.
Ik hoef geen gediplomeerd medicus te zijn om vast te kunnen stellen dat het met regelmaat opwinden over zaken, direct gerelateerd zijn aan een hogere bloeddruk, wat weer kan resulteren tot hartklachten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je geen gediplomeerd medicus bent moet je enorm oppassen met het geven van medische adviezen; voor je het weet klaag ik je aan wegens kwakzalverij.
Nee, niet in een scheldkannonade naar je mede users.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef Cacciatore het volgende:
ma ik lees zovaak kk overal mag dat nie meer???
En wat is er toen dan gebeurt met de wetenschap dat hij wel gewoon normaal kan posten? Bio zou daar toch induiken? Waren toen wat posts in de FB over, en iedereen plempte ineens die posts van hem waar hij normaal praat in zn topics enzo. Is daar nog wat uitgekomen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, niet in een scheldkannonade naar je mede users.
We nemen het mee naar achter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even feedback naar de users van klb geven:
Jullie moeten niet zo klagen over de kwaliteit: want jullie posten zelf allemaal trieste topics van matige kwaliteit waar uitermate veel (lees: veel bagger) in wordt gepost, kunnen jullie ook niks aan doen aangezien jullie helaas geen klonen van boomlaars, braun en BG zijn.
kap nou eens met je gebagger hierquote:
Mijn excuses voor het WEL reageren op feedback.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kap nou eens met je gebagger hier
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb liever terug naar KLB met een slotje dan.
late melding, maar ik had t weggehaaldquote:
omdat ie daar thuis hoortquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:43 schreef Lakitu het volgende:
Waarom is m'n topic in godsnaam naar ONZ? Waarom is het godverdomme zo dat elk goed topic naar ONZ wordt gekickt?
Mag ie terug? En zoniet:
[..]
heejquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heerlijk dat er dan toch weer mods online zijnadelante
quote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Adelante het volgende:
18:30 uur gaat ie open!
quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom in hemelsnaam is dit kankertopic open terwijl als ik dit geopend had hij nu al een uur in ONZ stond?
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 november 2009 19:21 schreef Michielos het volgende:
en dan ook nog zelf enkel faaltopics maken
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :rquote:
Dat is toch juist het punt, idioot.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :r
lees die OP nu eens. Totaal geen verschil.. nee eigenlijk nog erger
omdat die van mij wel op waarheid gebaseerd is. het vreet je wel hequote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is toch juist het punt, idioot.Als er totaal geen verschil is, waarom wordt die dan naar ONZ verplaatst en die van jou niet?
en het verschil met jouw topic is dat Lakitu's topic wél grappig is, maar verzonnen, daarom ONZ. Jouw topic is niet grappig, verzonnen en ook nog eens sneu. Daarom slotje.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :r
lees die OP nu eens. Totaal geen verschil.. nee eigenlijk nog erger
terecht dat zoiets in ONZ staat
Gast, jij weet niks van KLB, dus ik ga er niet meer op in. Fuck het ook maar, ik accepteer wel gewoon dat de mods met 2 standaarden meten.quote:Op zondag 22 november 2009 19:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
omdat die van mij wel op waarheid gebaseerd is. het vreet je wel he
Ik zou er ook wel een traantje om snikken
Michielos, niet met de KLB-baas en legende Lakitu fucken he. Fuck je met hem, fuck je met mij.quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, jij weet niks van KLB, dus ik ga er niet meer op in. Fuck het ook maar, ik accepteer wel gewoon dat de mods met 2 standaarden meten.
als baggeruser die al tig bans heeft, heb je inderdaad wat krediet verspeeldquote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, jij weet niks van KLB, dus ik ga er niet meer op in. Fuck het ook maar, ik accepteer wel gewoon dat de mods met 2 standaarden meten.
Niet accepteren, strijden voor je geljk!quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken hem anders als een heel rustige jongen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan jij niet wat aan Michielos doen? Vind het behoorlijk aanzetten tot geweld (krijg namelijk de neiging om mijn directe medemens uit frustratie in elkaar te tikken door zijn topics) en dat is verboden in den Nederlanden!
QFT!quote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Nikmans het volgende:
Wat is erger, verzonnen topics openen of ze volbaggeren om je gelijk te halen?
Ook wij mods missen wel eens een topic of zijn niet 24/7 online. Stel je niet zo aan en plaats in het vervolg gewoon een TR. De hele FB over laten lopen met tranen vanwege een topic dat niet in het juiste subforum staat, grow up.quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Lakitu het volgende:
Hier dan maar.
Vechtkamp viel zwaar.. maar dan ook ZWAAR tegen
[..]
So truequote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook wij mods missen wel eens een topic of zijn niet 24/7 online. Stel je niet zo aan en plaats in het vervolg gewoon een TR. De hele FB over laten lopen met tranen vanwege een topic dat niet in het juiste subforum staat, grow up.
grappig dat t blijkbaar meerdere keren per week nodig is om zo'n post te maken, misschien maar eens de OP uitbreidenquote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook wij mods missen wel eens een topic of zijn niet 24/7 online. Stel je niet zo aan en plaats in het vervolg gewoon een TR. De hele FB over laten lopen met tranen vanwege een topic dat niet in het juiste subforum staat, grow up.
Maak de OP dan zo dat die trieste figuren hem ook lezenquote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig dat t blijkbaar meerdere keren per week nodig is om zo'n post te maken, misschien maar eens de OP uitbreiden
Plaatjes?quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maak de OP dan zo dat die trieste figuren hem ook lezen
als ze terecht zijn wel, k zie jou er nooit een zetten trouwens op een enkele keer na dus je weet niet waar je over praatquote:
Connecties, swarma. Connecties. Whehe nee ben 't opzich wel met jullie eens.quote:Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ze terecht zijn wel, k zie jou er nooit een zetten trouwens op een enkele keer na dus je weet niet waar je over praat
quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef griekjeee het volgende:
Mijn tact.
Waarom is dit topic dicht? Alsof negen van de tien klachten niet gaan over dingen die men zelf meemaakt, en het is toch gewoon klacht waardig.
Ja, in je eigen wereldje, ik hoef dat allemaal niet te lezen. Zeker niet topics welke een gevolg zijn op de ander, of er mee te maken hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef griekjeee het volgende:
Mijn tact.
Waarom is dit topic dicht? Alsof negen van de tien klachten niet gaan over dingen die men zelf meemaakt, en het is toch gewoon klacht waardig.
Ik heb dat topic aangehaald omdat ik anders onnodig meer eraan vooraf moest vertellen, maar dat had verder niets met mijn klacht te maken zoals je kon zien. Mijn klacht stond daar verder los van. Tevens zie ik die eerste zin niet als een serieus antwoord op mijn vraag, ik stel de vraag netjes kan ik dan ook gewoon een normaal antwoord krijgen? En waar moet ik precies mee stoppen?quote:Op zondag 22 november 2009 21:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, in je eigen wereldje, ik hoef dat allemaal niet te lezen. Zeker niet topics welke een gevolg zijn op de ander, of er mee te maken hebben.
Echt, stop daar gewoon mee.
Ik geef normaal antwoord. Hoe normaler moet ik zijn?quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb dat topic aangehaald omdat ik anders onnodig meer eraan vooraf moest vertellen, maar dat had verder niets met mijn klacht te maken zoals je kon zien. Mijn klacht stond daar verder los van. Tevens zie ik die eerste zin niet als een serieus antwoord op mijn vraag, ik stel de vraag netjes kan ik dan ook gewoon een normaal antwoord krijgen? En waar moet ik precies mee stoppen?
Is dat zo? Bijna al mijn topics blijven anders gewoon open en ga maar na, ik krijg meer positieve reacties dan negatieve. De negatieve zijn ook wel van heel typische users die alleen maar baggeren.quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef Biogarde het volgende:
En zie de reacties btw. Die geven een nog veel beter antwoord waarom je topics kut zijn.
De reden dat sommige users je leuk vinden, is omdat je heel waarschijnlijk tietjes en een kutje hebt (even plat gezegd). Daarom heb je een groepje 'volgers', Heeft niets met de kwaliteit van je topics te maken. Check de gemiddelde groep users in je topics maar.quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is dat zo? Bijna al mijn topics blijven anders gewoon open en ga maar na, ik krijg meer positieve reacties dan negatieve. De negatieve zijn ook wel van heel typische users die alleen maar baggeren.
Dit was gewoon een klacht waar meer users zich mee kunnen identificeren, dat werd bijvoorbeeld al in één van de zogenaamde kutreacties in mijn topic genoemd. Het ging erom dat je iets zegt op een moment waarop het niet gepast is, dat ik het een beetje aardig breng in plaats een omschrijving in een enkele zin maakt het een liefdagboek topic?
Wat zoeken we?
Er is gewoon behoefte aan een topic wat serieus is, en toch vermakelijk om te lezen. Wel typisch dat er op dat topic dan weer geen enkele mod reageert. Kijk nu nog eens wat de users van mij en mijn postgedrag vinden.
moeten zetten.quote:Die geven een nog veel beter antwoord waarom je topics kut zijn.
Ja, hij heeft vaak een sarcastische ondertoonquote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat kan ik me toch ergeren aan de [ afbeelding ]-PI in een discussie.
Ja want daar gaan mijn klachten altijd over hè? Laat maar, dit is zinloos jij hebt je vooroordeel kennelijk al klaarliggen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De reden dat sommige users je leuk vinden, is omdat je heel waarschijnlijk tietjes en een kutje hebt (even plat gezegd). Daarom heb je een groepje 'volgers', Heeft niets met de kwaliteit van je topics te maken. Check de gemiddelde groep users in je topics maar.
En ik had misschien meestal in de zin:
[..]
moeten zetten.
Waar nu weer voor?quote:
Irritant doen/confrontatie opzoeken. Antisemitische opmerkingen.quote:
Gaat lastig als hij elke uitspraak van mij ridiculiseert.quote:
Mwoah, als je echt onbevangen de samenvattingen/herhalingen wil zien, moet je volgens mij kluizenaar worden. TV, radio, internet zijn dan gewoon even offlimit.quote:Op zondag 22 november 2009 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
Kan er niet wat strenger worden opgetreden tegen voetbaluitslagen in een titel? Supporters van Ajax die gaan fluiten bij een voorsprong bijvoorbeeld.
Ik zie ze ook wel eens als er nog geen herhalingen op tv zijn geweest.
Als je op de samenvattingen zit te wachten, is het heel irritant als in een TT de uitslagen staan. Op de FP halen ze het ook uit koppen en in VBL is het ook niet gewenst. Dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 23 november 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, als je echt onbevangen de samenvattingen/herhalingen wil zien, moet je volgens mij kluizenaar worden. TV, radio, internet zijn dan gewoon even offlimit.
Op zich heb je wel een punt, dat zeker. Al is KLB natuurlijk de uitlaatklep van FOK! en klaagt men hier juist over wedstrijden, het einde van een game of een film.quote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als je op de samenvattingen zit te wachten, is het heel irritant als in een TT de uitslagen staan. Op de FP halen ze het ook uit koppen en in VBL is het ook niet gewenst. Dus zo gek is het niet.
Kankerhomo ja, kankerbus nee.quote:Op maandag 23 november 2009 16:16 schreef Mopst3r het volgende:
Is het verboden om het woord kanker als bijvoegelijk naamwoord te gebruiken in dit specifieke subforum?
En kankerflikker in de zin van dat iemand mijn dode opa beledigd?quote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kankerhomo ja, kankerbus nee.
En dan nog de context.
Je kan dan beter zelf een TR plaatsen ofzo dan dat je vervolgens iemand anders uitscheld, dat lost niks opquote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
En kankerflikker in de zin van dat iemand mijn dode opa beledigd?
Maar ik vind dat zo NSB zo van oh kijk oom moderator deze TS scheld en mijn pappa is poliesquote:Op maandag 23 november 2009 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan dan beter zelf een TR plaatsen ofzo dan dat je vervolgens iemand anders uitscheld, dat lost niks op
Dan moet je het gewoon links laten liggen of reageer dan tminste met een tegenreactie over zijn opa, want "wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet" kan je natuurlijk ook voor die ander interpreterenquote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Maar ik vind dat zo NSB zo van oh kijk oom moderator deze TS scheld en mijn pappa is polies
Weet je wel?
Ja, maar dan kunnen we naderhand niets meer voor je betekenen wanneer het uit de hand loopt.quote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Maar ik vind dat zo NSB zo van oh kijk oom moderator deze TS scheld en mijn pappa is polies
Weet je wel?
Dat kun jij niet beloven, je bent niet alleen op FOK!quote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef Mopst3r het volgende:
Maar het loopt niet uit de hand beloof ik
kan, Adelantequote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kun jij niet beloven, je bent niet alleen op FOK!
Het is inderdaad vrij onmogelijk tegen te gaan. Je kan niet van users verwachten dat ze bij alles wat ze doen rekening houden met de voetbalfan, of wat dan ook. En je kan van moderators niet verwachten dat ze elke TT keuren op zulke geschiktheid. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik me wel voor kan stellen dat betreffende klager er goed de pest over in had, dat zijn voetbalmomentje van de week verknalt was.quote:Op maandag 23 november 2009 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op zich heb je wel een punt, dat zeker. Al is KLB natuurlijk de uitlaatklep van FOK! en klaagt men hier juist over wedstrijden, het einde van een game of een film.
We willen best grote onthullende onderwerpen een beetje censureren, als is KLB daar niet echt het forum voor. Zeker omdat, zoals ik al zei, juist hier users al la minute klagen over uitslagen etc etc.
Het is voor KLB erg moeilijk, omdat 50, 60% gaat over zaken welke iets onthullen.
Maar mocht je input willen geven hoe ermee om te gaan, ideeën of weet ik niet wat , dan lezen we dat graag.
Alle input is welkom. Dank voor je begrip.quote:Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij onmogelijk tegen te gaan. Je kan niet van users verwachten dat ze bij alles wat ze doen rekening houden met de voetbalfan, of wat dan ook. En je kan van moderators niet verwachten dat ze elke TT keuren op zulke geschiktheid. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik me wel voor kan stellen dat betreffende klager er goed de pest over in had, dat zijn voetbalmomentje van de week verknalt was.
Ik ga denken of ik iets kan bedenken om het tegen te gaan, maar ik denk dat het vrij onmogelijk is. In ieder geval zonder buitensporig veel moeite te doen voor slechts een selecte groep lezers.
waarom zou die dicht moeten ?quote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Mario Bros
Gooi dit topic even dicht. Het komt uit 2005. Behalve als het discussie nog goed loopt laat hem dan maar open..
Omdat je je twee dagen niet als een compleet zwakzinnige gedraagt?quote:Op maandag 23 november 2009 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Vinden jullie niet dat ik me de laatste tijd voorbeeldig gedraag?
FOK! was twee dagen down, dat scheelde ook.quote:Op maandag 23 november 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat je je twee dagen niet als een compleet zwakzinnige gedraagt?
waren zeker net de dagen dat ik er niet was of dat fok offline wasquote:Op maandag 23 november 2009 22:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat je je twee dagen niet als een compleet zwakzinnige gedraagt?
Lul, en ik doe nog wel zo mijn bestquote:Op maandag 23 november 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waren zeker net de dagen dat ik er niet was of dat fok offline was
nou serieus, ik vond het best een terechte klacht...quote:Op maandag 23 november 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:
Kun je dat werkelijk zelf niet bedenken?
Nou, ik voorzie zo'n 300 reacties als "TS is een kutkloon".quote:Op maandag 23 november 2009 22:57 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nou serieus, ik vond het best een terechte klacht...
dus nee...
ik ben geen kutkloon, maar een noodzakelijke kloonquote:Op maandag 23 november 2009 23:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou, ik voorzie zo'n 300 reacties als "TS is een kutkloon".
Waarom dan? Vraag een password reset aan!quote:Op maandag 23 november 2009 23:08 schreef thingamajig het volgende:
[..]
ik ben geen kutkloon, maar een noodzakelijke kloon
ja, maar ik kan al jaren die inbox niet meer in... (was van de uni, zit ik niet meer op)... dus wat heb ik daar aan?quote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom dan? Vraag een password reset aan!
Nee, niet zelf via de reset natuurlijk. Je moet een mailtje sturen naar forum@fok.nl met je verhaal en je oude e-mail adres en wat het nieuwe moet worden. De FA's hebben op die manier duizenden accounts gereset.quote:Op maandag 23 november 2009 23:12 schreef thingamajig het volgende:
[..]
ja, maar ik kan al jaren die inbox niet meer in... (was van de uni, zit ik niet meer op)... dus wat heb ik daar aan?
Je zit een beetje verkeerd.quote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb me verodmme zelf opgegeven bij de fokhunk contest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
like wtf
ja hallo dat wist ik dus niet he... hadden jullie wel even wat eerder kunnen zeggen. mag je tegenwoordig trouwens ook accounts op een @gmail.com adres? want ik heb m'n werk e-mail al gebruikt voor m'n kloon...quote:Op maandag 23 november 2009 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, niet zelf via de reset natuurlijk. Je moet een mailtje sturen naar forum@fok.nl met je verhaal en je oude e-mail adres en wat het nieuwe moet worden. De FA's hebben op die manier duizenden accounts gereset.
Volgens mij wel, vraag het lief aan zequote:Op maandag 23 november 2009 23:15 schreef thingamajig het volgende:
[..]
ja hallo dat wist ik dus niet he... hadden jullie wel even wat eerder kunnen zeggen. mag je tegenwoordig trouwens ook accounts op een @gmail.com adres? want ik heb m'n werk e-mail al gebruikt voor m'n kloon...
quote:Op maandag 23 november 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waren zeker net de dagen dat ik er niet was of dat fok offline was
Gespleten kop?quote:Op maandag 23 november 2009 23:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Ade, waar is je topic van die gespleten kop ?
Kan hem niet vinden.
Laar maar zitten. Te goor.quote:
Hij heeft wel een punt. Waarom moeten mensen die doelloze openingszinnen over gaan nemen in hun topicsquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:23 schreef UncleErnie het volgende:
Kan iemand zovty vriendelijk verzoeken niet zo agressief, offtopic en op de man te reageren? Dit is slechts een van de vele voorbeelden:
Vrienden worden met RTL ontbijtnieuws
Dan nog kan hij normaal reageren. Daarbij, als hij nou ook nog op het topic in zou gaan, dan zou ik het nog niet storend vinden. Alleen reageren in een topic om TS even af te maken, en op een zinnetje te reageren, in plaats van de klacht, dat is gewoon baggeren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Waarom moeten mensen die doelloze openingszinnen over gaan nemen in hun topics
Hij had die reactie wat subtieler kunnen plaatsen, maar zo is hij niet. En mijns inziens verziekt niet de reactie, maar de OP waarin die bagger is opgenomen het topic. Dus TS roept het op die manier over zich af.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:29 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan nog kan hij normaal reageren. Daarbij, als hij nou ook nog op het topic in zou gaan, dan zou ik het nog niet storend vinden. Alleen reageren in een topic om TS even af te maken, en op een zinnetje te reageren, in plaats van de klacht, dat is gewoon baggeren.
Dit zijn precies de reacties die KLB verzieken.
Ik vind die zin ook jammerlijk, maar dat is nog geen reden kutreacties te plaatsen. Als je alleen wil reageren op een zin die je niet aanstaat, en niet op de klacht, reageer dan niet. TS bashen hebben we inmiddels wel gezien.
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:38 schreef UncleErnie het volgende:
Hij verbaggert graag topics.
Ik vind dat Zovty misschien vaak wat fel reageert maar wel altijd redelijk is, in tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:38 schreef UncleErnie het volgende:
Daarom zeg ik ook een van de vele voorbeelden. Hij verbaggert graag topics. FB bijvoorbeeld.Serieus, lees zijn history er eens op na.
Ik gok dat het wat heeft te maken met dat het gewoon een pauperkloontje oid is, en hij/zij eerst wel gewoon nederlands kon. Overigens is het best een aardige poging tot normaal praten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:29 schreef zovty het volgende:
Omdat ik niet zeker weet of TR's van gesloten topics gelezen worden herhaal ik het hier nog keer.
Tevens nodig ik hierbij alle mede KLB gebruikers op om hun duit in het spreekwoordelijk zakje te doen.
Het gaat om dit topic:
Conducteur probeert stoer te doen
Waarom is dit nou dicht?!?! Terechte klacht en werk gemaakt van de OP.
Waarom worden topics met slechte paints niet gesloten en topics met orgineel taalgebruik wel? Het taalgebruik is een stijl element. Net als het hautaine taalgebruik van de WO/HBO topics, of de boersigheid van boswachter topics (nofi) of het gedreutel van een trannelius topic. Stijl = goed.
Door het taalgebruik zie je een straatschoffie in hoodie voor je die dit avontuur meemaakt.
Het is prima te lezen, en als iemand die moeite niet eens wil nemen vraag ik me af wat hij/zij op een forum doet.
Hij ontkent dat, iets met een account van z'n broer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok dat het wat heeft te maken met dat het gewoon een pauperkloontje oid is, en hij/zij eerst wel gewoon nederlands kon. Overigens is het best een aardige poging tot normaal praten.
Laat 't dan op z'n minst open tot 100 reakties voor de moeite.quote:Hoe moet dat wel niet gaan, je verzint iets in goed Nederlands, je gaat het verpauperen naar straattaal, en dan weer een beetje oplappen dat het lijkt tot iemand die nederlands spreekt met straattaal invloeden
Is gewoon een manier van praten hoor. Dan zie je het beter voor je toch? Dat zie je in de literatuur ook terug in het sentimentalisme bijvoorbeeld, waar veel bijvoeglijk naamwoorden worden gebruikt. Dat kk een hononiem is met de ziekte kanker, en dat jij je hierdoor misschien beledigd vindt (? ik verzin maar wat), heeft niks met de TS te maken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso dat soort topics waar voor ieder voorwerp, persoon, of handeling 'kk' word geplaatst![]()
![]()
Zo af en toe roept iedereen dat weleens, tenminste in KLB komt het vaak zat voorbij (door mezelf ook weleens), maar vind het wel echt kansloos als iemand het 20x in een één OP moet noemen.
Ja heur, manier van praten, zo kom je er wel in de maatschappijquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:04 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Is gewoon een manier van praten hoor. Dan zie je het beter voor je toch? Dat zie je in de literatuur ook terug in het sentimentalisme bijvoorbeeld, waar veel bijvoeglijk naamwoorden worden gebruikt. Dat kk een hononiem is met de ziekte kanker, en dat jij je hierdoor misschien beledigd vindt (? ik verzin maar wat), heeft niks met de TS te maken.
Verplaatst naar FC voor overleg met Adelante.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hey het topic is verwijderd..!!!!!!!!!!!!
Ohja leg me maar eens uit waarom dat Pepermuntjes topic wel, en mijn visboertopic niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mist er echt helemaal niks aan hoor
Nu hebben ze achter de schermen wat te lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat was er mis met het vis topic?
Ik gok zo dat er geen enkel verband is.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo!
Misschien wel shocking dit.
Ik was zojuist een beetje in KLB aan het turen, en kwam dit gesloten topic tegen.... :
Dit koppelde ik gelijk aan een paar minuten eerder gehoord nieuwsbericht:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-zwartrijders.html
OK. Het topic is dan wel eerder geopend als de gebeurtenis. Maar kan dit niet een soort van vooraankondiging geweest zijn? Erg veel raakvlakken nl.
Misschien dat het verstandig is deze bevindingen even forward aan de wouten. Wat vinden jullie van dit en van de raakvlakken ? Of sla ik door ?
Bedankt voor de respons.
Even een waarschuwing voor de mods.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Michielos het volgende:
Meesten kunnen geeneens vechten
Ik heb wel wat meegemaakt, open er straks wss een topic over
stay tuned!
So de tering he, anders neem je het even serieus allemaal.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Even een waarschuwing voor de mods.
Ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:16 schreef zovty het volgende:
[..]
So de tering he, anders neem je het even serieus allemaal..
.
Als je toch bezig bent, geef HSG-BOMBER dan ook maar gelijk aan. Iemand met die nick kan ook niet veel goeds in de zin hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien dat het verstandig is deze bevindingen even forward aan de wouten.
Waar slaat die nick op dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, geef HSG-BOMBER dan ook maar gelijk aan. Iemand met die nick kan ook niet veel goeds in de zin hebben.
Ik bedoel het niet als bagger m'n beste. Ik probeer op subtiele wijze duidelijk te maken dat 'men' niet zo moet zeiken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
zoveelste waarschuwing: kap eens met dat gebagger
Ik mag hier niks over zegge om bepaalde redenen... KAN DIT AUB VERWIJDERT WORDEN???? en de topic zelf ook AUBquote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo!
Misschien wel shocking dit.
Ik was zojuist een beetje in KLB aan het turen, en kwam dit gesloten topic tegen.... :
Dit koppelde ik gelijk aan een paar minuten eerder gehoord nieuwsbericht:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-zwartrijders.html
OK. Het topic is dan wel eerder geopend als de gebeurtenis. Maar kan dit niet een soort van vooraankondiging geweest zijn? Erg veel raakvlakken nl.
Misschien dat het verstandig is deze bevindingen even forward aan de wouten. Wat vinden jullie van dit en van de raakvlakken ? Of sla ik door ?
Bedankt voor de respons.
aha, bustedquote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ik mag hier niks over zegge om bepaalde redenen... KAN DIT AUB VERWIJDERT WORDEN???? en de topic zelf ook AUB
want, Je hebt iets gedaan waar je eerst trots op was, en nu je bijna gepakt bent kruip je terug?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:16 schreef Cacciatore het volgende:
Kan de topic verwijdert worden??? AUB SNEL!!!!????
Jepquote:Op woensdag 25 november 2009 00:56 schreef Biogarde het volgende:
Rita in 'Dexter' is veranderd in een secreet die?
sorry ma kon het niet laten :pquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kappen met die bagger Cacciatore .
1 of andere kankerhomo zit mijn fobo te spammen met spoilers van de seriequote:
Meneer heeft ook nog een pm gestuurd vol met spoilers waarschijnlijk, ik klik er iig niet op, gun hem dat pleziertje nietquote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef Biogarde het volgende:
Hij heeft een PM en die reactie in je fobo is weg.
Stuur hem anders even door naar Bio of vermeldt het tijdstip. Als het na de waarschuwing is, is het tijd voor straf.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Meneer heeft ook nog een pm gestuurd vol met spoilers waarschijnlijk, ik klik er iig niet op, gun hem dat pleziertje niet
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef Adelante het volgende:
Als het na de waarschuwing is, is het tijd voor straf.
Mevrouw, U zit in het verkeerd FB topic. Die van ONZ is drie klikken verderquote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Juup© het volgende:
Wakker worden dames, dit topic mag dicht.
Dat kan.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef wise het volgende:
rivaliteit tussen middelbare scholen
kan deze naar ONZ
Macht der gewoonte denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mevrouw, U zit in het verkeerd FB topic. Die van ONZ is drie klikken verder
Zwijg kuttekop.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
+1 note, ontopic blijven!!!!!
ontopic:
Ik vind dat de mods goed werk verrichten!!!!!!~~
Je locked echt veel te veel. Overigens kan iemand die crutch van een brug af gooien. Wat een debiel is dat zegt. Dat is geen trollen maar dat is gewoon puur schelden.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hé
Het is leuk dat die knaap hier vrijwillig dit zooitje probeert te controleren maar allejezus.
Dat jong gooit een lock op elk topic wat die tegenkomt en lompe spam laat die staan.
Ik zeg; lynchen die gozer.
Tevens mijn klacht:
Chalet-appartement Les Balcons de La Rosière <-- OPEN
Ordinaire spam
bejaarden die stinken <---- SLOT
Terechte klacht over stink dino's
Ludo doet het meer dan prima. Maar bedankt voor je input.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Je locked echt veel te veel. Overigens kan iemand die crutch van een brug af gooien. Wat een debiel is dat zegt. Dat is geen trollen maar dat is gewoon puur schelden.
En waarom steek jij de helpende hand niet even toe wanneer je dat topic over dat appartement open ziet staan door een TR te plaatsen of hier te posten.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Je locked echt veel te veel. Overigens kan iemand die crutch van een brug af gooien. Wat een debiel is dat zegt. Dat is geen trollen maar dat is gewoon puur schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |