QFT!quote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Nikmans het volgende:
Wat is erger, verzonnen topics openen of ze volbaggeren om je gelijk te halen?
Ook wij mods missen wel eens een topic of zijn niet 24/7 online. Stel je niet zo aan en plaats in het vervolg gewoon een TR. De hele FB over laten lopen met tranen vanwege een topic dat niet in het juiste subforum staat, grow up.quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Lakitu het volgende:
Hier dan maar.
Vechtkamp viel zwaar.. maar dan ook ZWAAR tegen
[..]
So truequote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook wij mods missen wel eens een topic of zijn niet 24/7 online. Stel je niet zo aan en plaats in het vervolg gewoon een TR. De hele FB over laten lopen met tranen vanwege een topic dat niet in het juiste subforum staat, grow up.
grappig dat t blijkbaar meerdere keren per week nodig is om zo'n post te maken, misschien maar eens de OP uitbreidenquote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook wij mods missen wel eens een topic of zijn niet 24/7 online. Stel je niet zo aan en plaats in het vervolg gewoon een TR. De hele FB over laten lopen met tranen vanwege een topic dat niet in het juiste subforum staat, grow up.
Maak de OP dan zo dat die trieste figuren hem ook lezenquote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig dat t blijkbaar meerdere keren per week nodig is om zo'n post te maken, misschien maar eens de OP uitbreiden
Plaatjes?quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maak de OP dan zo dat die trieste figuren hem ook lezen
als ze terecht zijn wel, k zie jou er nooit een zetten trouwens op een enkele keer na dus je weet niet waar je over praatquote:
Connecties, swarma. Connecties. Whehe nee ben 't opzich wel met jullie eens.quote:Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ze terecht zijn wel, k zie jou er nooit een zetten trouwens op een enkele keer na dus je weet niet waar je over praat
quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef griekjeee het volgende:
Mijn tact.
Waarom is dit topic dicht? Alsof negen van de tien klachten niet gaan over dingen die men zelf meemaakt, en het is toch gewoon klacht waardig.
Ja, in je eigen wereldje, ik hoef dat allemaal niet te lezen. Zeker niet topics welke een gevolg zijn op de ander, of er mee te maken hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef griekjeee het volgende:
Mijn tact.
Waarom is dit topic dicht? Alsof negen van de tien klachten niet gaan over dingen die men zelf meemaakt, en het is toch gewoon klacht waardig.
Ik heb dat topic aangehaald omdat ik anders onnodig meer eraan vooraf moest vertellen, maar dat had verder niets met mijn klacht te maken zoals je kon zien. Mijn klacht stond daar verder los van. Tevens zie ik die eerste zin niet als een serieus antwoord op mijn vraag, ik stel de vraag netjes kan ik dan ook gewoon een normaal antwoord krijgen? En waar moet ik precies mee stoppen?quote:Op zondag 22 november 2009 21:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, in je eigen wereldje, ik hoef dat allemaal niet te lezen. Zeker niet topics welke een gevolg zijn op de ander, of er mee te maken hebben.
Echt, stop daar gewoon mee.
Ik geef normaal antwoord. Hoe normaler moet ik zijn?quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb dat topic aangehaald omdat ik anders onnodig meer eraan vooraf moest vertellen, maar dat had verder niets met mijn klacht te maken zoals je kon zien. Mijn klacht stond daar verder los van. Tevens zie ik die eerste zin niet als een serieus antwoord op mijn vraag, ik stel de vraag netjes kan ik dan ook gewoon een normaal antwoord krijgen? En waar moet ik precies mee stoppen?
Is dat zo? Bijna al mijn topics blijven anders gewoon open en ga maar na, ik krijg meer positieve reacties dan negatieve. De negatieve zijn ook wel van heel typische users die alleen maar baggeren.quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef Biogarde het volgende:
En zie de reacties btw. Die geven een nog veel beter antwoord waarom je topics kut zijn.
De reden dat sommige users je leuk vinden, is omdat je heel waarschijnlijk tietjes en een kutje hebt (even plat gezegd). Daarom heb je een groepje 'volgers', Heeft niets met de kwaliteit van je topics te maken. Check de gemiddelde groep users in je topics maar.quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is dat zo? Bijna al mijn topics blijven anders gewoon open en ga maar na, ik krijg meer positieve reacties dan negatieve. De negatieve zijn ook wel van heel typische users die alleen maar baggeren.
Dit was gewoon een klacht waar meer users zich mee kunnen identificeren, dat werd bijvoorbeeld al in één van de zogenaamde kutreacties in mijn topic genoemd. Het ging erom dat je iets zegt op een moment waarop het niet gepast is, dat ik het een beetje aardig breng in plaats een omschrijving in een enkele zin maakt het een liefdagboek topic?
Wat zoeken we?
Er is gewoon behoefte aan een topic wat serieus is, en toch vermakelijk om te lezen. Wel typisch dat er op dat topic dan weer geen enkele mod reageert. Kijk nu nog eens wat de users van mij en mijn postgedrag vinden.
moeten zetten.quote:Die geven een nog veel beter antwoord waarom je topics kut zijn.
Ja, hij heeft vaak een sarcastische ondertoonquote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat kan ik me toch ergeren aan de [ afbeelding ]-PI in een discussie.
Ja want daar gaan mijn klachten altijd over hè? Laat maar, dit is zinloos jij hebt je vooroordeel kennelijk al klaarliggen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De reden dat sommige users je leuk vinden, is omdat je heel waarschijnlijk tietjes en een kutje hebt (even plat gezegd). Daarom heb je een groepje 'volgers', Heeft niets met de kwaliteit van je topics te maken. Check de gemiddelde groep users in je topics maar.
En ik had misschien meestal in de zin:
[..]
moeten zetten.
Waar nu weer voor?quote:
Irritant doen/confrontatie opzoeken. Antisemitische opmerkingen.quote:
Gaat lastig als hij elke uitspraak van mij ridiculiseert.quote:
Mwoah, als je echt onbevangen de samenvattingen/herhalingen wil zien, moet je volgens mij kluizenaar worden. TV, radio, internet zijn dan gewoon even offlimit.quote:Op zondag 22 november 2009 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
Kan er niet wat strenger worden opgetreden tegen voetbaluitslagen in een titel? Supporters van Ajax die gaan fluiten bij een voorsprong bijvoorbeeld.
Ik zie ze ook wel eens als er nog geen herhalingen op tv zijn geweest.
Als je op de samenvattingen zit te wachten, is het heel irritant als in een TT de uitslagen staan. Op de FP halen ze het ook uit koppen en in VBL is het ook niet gewenst. Dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 23 november 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, als je echt onbevangen de samenvattingen/herhalingen wil zien, moet je volgens mij kluizenaar worden. TV, radio, internet zijn dan gewoon even offlimit.
Op zich heb je wel een punt, dat zeker. Al is KLB natuurlijk de uitlaatklep van FOK! en klaagt men hier juist over wedstrijden, het einde van een game of een film.quote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als je op de samenvattingen zit te wachten, is het heel irritant als in een TT de uitslagen staan. Op de FP halen ze het ook uit koppen en in VBL is het ook niet gewenst. Dus zo gek is het niet.
Kankerhomo ja, kankerbus nee.quote:Op maandag 23 november 2009 16:16 schreef Mopst3r het volgende:
Is het verboden om het woord kanker als bijvoegelijk naamwoord te gebruiken in dit specifieke subforum?
En kankerflikker in de zin van dat iemand mijn dode opa beledigd?quote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kankerhomo ja, kankerbus nee.
En dan nog de context.
Je kan dan beter zelf een TR plaatsen ofzo dan dat je vervolgens iemand anders uitscheld, dat lost niks opquote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
En kankerflikker in de zin van dat iemand mijn dode opa beledigd?
Maar ik vind dat zo NSB zo van oh kijk oom moderator deze TS scheld en mijn pappa is poliesquote:Op maandag 23 november 2009 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan dan beter zelf een TR plaatsen ofzo dan dat je vervolgens iemand anders uitscheld, dat lost niks op
Dan moet je het gewoon links laten liggen of reageer dan tminste met een tegenreactie over zijn opa, want "wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet" kan je natuurlijk ook voor die ander interpreterenquote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Maar ik vind dat zo NSB zo van oh kijk oom moderator deze TS scheld en mijn pappa is polies
Weet je wel?
Ja, maar dan kunnen we naderhand niets meer voor je betekenen wanneer het uit de hand loopt.quote:Op maandag 23 november 2009 16:26 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Maar ik vind dat zo NSB zo van oh kijk oom moderator deze TS scheld en mijn pappa is polies
Weet je wel?
Dat kun jij niet beloven, je bent niet alleen op FOK!quote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef Mopst3r het volgende:
Maar het loopt niet uit de hand beloof ik
kan, Adelantequote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kun jij niet beloven, je bent niet alleen op FOK!
Het is inderdaad vrij onmogelijk tegen te gaan. Je kan niet van users verwachten dat ze bij alles wat ze doen rekening houden met de voetbalfan, of wat dan ook. En je kan van moderators niet verwachten dat ze elke TT keuren op zulke geschiktheid. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik me wel voor kan stellen dat betreffende klager er goed de pest over in had, dat zijn voetbalmomentje van de week verknalt was.quote:Op maandag 23 november 2009 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op zich heb je wel een punt, dat zeker. Al is KLB natuurlijk de uitlaatklep van FOK! en klaagt men hier juist over wedstrijden, het einde van een game of een film.
We willen best grote onthullende onderwerpen een beetje censureren, als is KLB daar niet echt het forum voor. Zeker omdat, zoals ik al zei, juist hier users al la minute klagen over uitslagen etc etc.
Het is voor KLB erg moeilijk, omdat 50, 60% gaat over zaken welke iets onthullen.
Maar mocht je input willen geven hoe ermee om te gaan, ideeën of weet ik niet wat , dan lezen we dat graag.
Alle input is welkom. Dank voor je begrip.quote:Op maandag 23 november 2009 17:14 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij onmogelijk tegen te gaan. Je kan niet van users verwachten dat ze bij alles wat ze doen rekening houden met de voetbalfan, of wat dan ook. En je kan van moderators niet verwachten dat ze elke TT keuren op zulke geschiktheid. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik me wel voor kan stellen dat betreffende klager er goed de pest over in had, dat zijn voetbalmomentje van de week verknalt was.
Ik ga denken of ik iets kan bedenken om het tegen te gaan, maar ik denk dat het vrij onmogelijk is. In ieder geval zonder buitensporig veel moeite te doen voor slechts een selecte groep lezers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |