quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb liever terug naar KLB met een slotje dan.
late melding, maar ik had t weggehaaldquote:
omdat ie daar thuis hoortquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:43 schreef Lakitu het volgende:
Waarom is m'n topic in godsnaam naar ONZ? Waarom is het godverdomme zo dat elk goed topic naar ONZ wordt gekickt?
Mag ie terug? En zoniet:
[..]
heejquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heerlijk dat er dan toch weer mods online zijnadelante
quote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Adelante het volgende:
18:30 uur gaat ie open!
quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom in hemelsnaam is dit kankertopic open terwijl als ik dit geopend had hij nu al een uur in ONZ stond?
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 november 2009 19:21 schreef Michielos het volgende:
en dan ook nog zelf enkel faaltopics maken
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :rquote:
Dat is toch juist het punt, idioot.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :r
lees die OP nu eens. Totaal geen verschil.. nee eigenlijk nog erger
omdat die van mij wel op waarheid gebaseerd is. het vreet je wel hequote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is toch juist het punt, idioot.Als er totaal geen verschil is, waarom wordt die dan naar ONZ verplaatst en die van jou niet?
en het verschil met jouw topic is dat Lakitu's topic wél grappig is, maar verzonnen, daarom ONZ. Jouw topic is niet grappig, verzonnen en ook nog eens sneu. Daarom slotje.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :r
lees die OP nu eens. Totaal geen verschil.. nee eigenlijk nog erger
terecht dat zoiets in ONZ staat
Gast, jij weet niks van KLB, dus ik ga er niet meer op in. Fuck het ook maar, ik accepteer wel gewoon dat de mods met 2 standaarden meten.quote:Op zondag 22 november 2009 19:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
omdat die van mij wel op waarheid gebaseerd is. het vreet je wel he
Ik zou er ook wel een traantje om snikken
Michielos, niet met de KLB-baas en legende Lakitu fucken he. Fuck je met hem, fuck je met mij.quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, jij weet niks van KLB, dus ik ga er niet meer op in. Fuck het ook maar, ik accepteer wel gewoon dat de mods met 2 standaarden meten.
als baggeruser die al tig bans heeft, heb je inderdaad wat krediet verspeeldquote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, jij weet niks van KLB, dus ik ga er niet meer op in. Fuck het ook maar, ik accepteer wel gewoon dat de mods met 2 standaarden meten.
Niet accepteren, strijden voor je geljk!quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken hem anders als een heel rustige jongen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan jij niet wat aan Michielos doen? Vind het behoorlijk aanzetten tot geweld (krijg namelijk de neiging om mijn directe medemens uit frustratie in elkaar te tikken door zijn topics) en dat is verboden in den Nederlanden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |