Dat is toch niet serieus man!quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:56 schreef sinadO het volgende:
Hoi! Ik word doodverwenst in mijn topic ' Vrouwen achter het stuur'.
Ok, dat schept een precedent voor alle toekomstige doodverwensingen: er is nu sprake van een succesvolle verdediging: 'het is niet serieus man!'. Ik ga die onthouden!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus man!
QFTquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus man!
Flikker toch op man, Nico probeert het juist op te schonen door die faal verhalen uit de wereld te helpen. Homo's zoals jij zijn juist de reden dat Michielos e.a. die faketopics aanmaken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:19 schreef Nikmans het volgende:
Ruzie in het cafe na Krav Maga training
Kan iemand die nico_bellic84 eens een trap onder zijn reet geven, beetje vermoeiend hoe hij goede topics loopt te verzieken en onderaan de pagina wordt het gewoon hersenloos.
Tevens is die buzz ook best vervelend aan het worden zoals Flammie al aangeeft
Context!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ok, dat schept een precedent voor alle toekomstige doodverwensingen: er is nu sprake van een succesvolle verdediging: 'het is niet serieus man!'. Ik ga die onthouden!
Kan jij niet wat aan Michielos doen? Vind het behoorlijk aanzetten tot geweld (krijg namelijk de neiging om mijn directe medemens uit frustratie in elkaar te tikken door zijn topics) en dat is verboden in den Nederlanden!quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Context!
En in deze context acht ik het geen serieuze doodsverwensing.
Is het dan niet beter dat je zelf hulp (en dan bedoel ik een psych) gaat zoeken? Als je je op laat jutten door een verhaaltje op internet is er iets mis met jou, niet met de schrijver.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan jij niet wat aan Michielos doen? Vind het behoorlijk aanzetten tot geweld (krijg namelijk de neiging om mijn directe medemens uit frustratie in elkaar te tikken door zijn topics) en dat is verboden in den Nederlanden!
Sinds wanneer neem jij zaken serieus op het net?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Is het dan niet beter dat je zelf hulp (en dan bedoel ik een psych) gaat zoeken? Als je je op laat jutten door een verhaaltje op internet is er iets mis met jou, niet met de schrijver.
Tevens vind ik je herhaaldelijke gezeur om 'iets doen' bijzonder onsympathiek.
Bedoel je nou dat je de kostbare tijd van de mods loopt te verspillen met onserieuze feedback?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij zaken serieus op het net?
Nee, ik bedoel dat jij het leven niet zo serieus moet nemen. Krijg je het nog eens aan je hart van.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je de kostbare tijd van de mods loopt te verspillen met onserieuze feedback?
Als je geen gediplomeerd medicus bent moet je enorm oppassen met het geven van medische adviezen; voor je het weet klaag ik je aan wegens kwakzalverij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat jij het leven niet zo serieus moet nemen. Krijg je het nog eens aan je hart van.
Ik hoef geen gediplomeerd medicus te zijn om vast te kunnen stellen dat het met regelmaat opwinden over zaken, direct gerelateerd zijn aan een hogere bloeddruk, wat weer kan resulteren tot hartklachten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je geen gediplomeerd medicus bent moet je enorm oppassen met het geven van medische adviezen; voor je het weet klaag ik je aan wegens kwakzalverij.
Nee, niet in een scheldkannonade naar je mede users.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef Cacciatore het volgende:
ma ik lees zovaak kk overal mag dat nie meer???
En wat is er toen dan gebeurt met de wetenschap dat hij wel gewoon normaal kan posten? Bio zou daar toch induiken? Waren toen wat posts in de FB over, en iedereen plempte ineens die posts van hem waar hij normaal praat in zn topics enzo. Is daar nog wat uitgekomen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, niet in een scheldkannonade naar je mede users.
We nemen het mee naar achter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even feedback naar de users van klb geven:
Jullie moeten niet zo klagen over de kwaliteit: want jullie posten zelf allemaal trieste topics van matige kwaliteit waar uitermate veel (lees: veel bagger) in wordt gepost, kunnen jullie ook niks aan doen aangezien jullie helaas geen klonen van boomlaars, braun en BG zijn.
kap nou eens met je gebagger hierquote:
Mijn excuses voor het WEL reageren op feedback.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kap nou eens met je gebagger hier
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb liever terug naar KLB met een slotje dan.
late melding, maar ik had t weggehaaldquote:
omdat ie daar thuis hoortquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:43 schreef Lakitu het volgende:
Waarom is m'n topic in godsnaam naar ONZ? Waarom is het godverdomme zo dat elk goed topic naar ONZ wordt gekickt?
Mag ie terug? En zoniet:
[..]
heejquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heerlijk dat er dan toch weer mods online zijnadelante
quote:Op zondag 22 november 2009 18:14 schreef Adelante het volgende:
18:30 uur gaat ie open!
quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom in hemelsnaam is dit kankertopic open terwijl als ik dit geopend had hij nu al een uur in ONZ stond?
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op zondag 22 november 2009 19:21 schreef Michielos het volgende:
en dan ook nog zelf enkel faaltopics maken
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :rquote:
Dat is toch juist het punt, idioot.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :r
lees die OP nu eens. Totaal geen verschil.. nee eigenlijk nog erger
omdat die van mij wel op waarheid gebaseerd is. het vreet je wel hequote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is toch juist het punt, idioot.Als er totaal geen verschil is, waarom wordt die dan naar ONZ verplaatst en die van jou niet?
en het verschil met jouw topic is dat Lakitu's topic wél grappig is, maar verzonnen, daarom ONZ. Jouw topic is niet grappig, verzonnen en ook nog eens sneu. Daarom slotje.quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Chica's die zich anders voordoen dan ze zijn :r :r
lees die OP nu eens. Totaal geen verschil.. nee eigenlijk nog erger
terecht dat zoiets in ONZ staat
Gast, jij weet niks van KLB, dus ik ga er niet meer op in. Fuck het ook maar, ik accepteer wel gewoon dat de mods met 2 standaarden meten.quote:Op zondag 22 november 2009 19:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
omdat die van mij wel op waarheid gebaseerd is. het vreet je wel he
Ik zou er ook wel een traantje om snikken
Michielos, niet met de KLB-baas en legende Lakitu fucken he. Fuck je met hem, fuck je met mij.quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, jij weet niks van KLB, dus ik ga er niet meer op in. Fuck het ook maar, ik accepteer wel gewoon dat de mods met 2 standaarden meten.
als baggeruser die al tig bans heeft, heb je inderdaad wat krediet verspeeldquote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, jij weet niks van KLB, dus ik ga er niet meer op in. Fuck het ook maar, ik accepteer wel gewoon dat de mods met 2 standaarden meten.
Niet accepteren, strijden voor je geljk!quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken hem anders als een heel rustige jongen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan jij niet wat aan Michielos doen? Vind het behoorlijk aanzetten tot geweld (krijg namelijk de neiging om mijn directe medemens uit frustratie in elkaar te tikken door zijn topics) en dat is verboden in den Nederlanden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |