QFT!quote:Op zondag 22 november 2009 19:20 schreef Nikmans het volgende:
Wat is erger, verzonnen topics openen of ze volbaggeren om je gelijk te halen?
Ook wij mods missen wel eens een topic of zijn niet 24/7 online. Stel je niet zo aan en plaats in het vervolg gewoon een TR. De hele FB over laten lopen met tranen vanwege een topic dat niet in het juiste subforum staat, grow up.quote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Lakitu het volgende:
Hier dan maar.
Vechtkamp viel zwaar.. maar dan ook ZWAAR tegen
[..]
So truequote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook wij mods missen wel eens een topic of zijn niet 24/7 online. Stel je niet zo aan en plaats in het vervolg gewoon een TR. De hele FB over laten lopen met tranen vanwege een topic dat niet in het juiste subforum staat, grow up.
grappig dat t blijkbaar meerdere keren per week nodig is om zo'n post te maken, misschien maar eens de OP uitbreidenquote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook wij mods missen wel eens een topic of zijn niet 24/7 online. Stel je niet zo aan en plaats in het vervolg gewoon een TR. De hele FB over laten lopen met tranen vanwege een topic dat niet in het juiste subforum staat, grow up.
Maak de OP dan zo dat die trieste figuren hem ook lezenquote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig dat t blijkbaar meerdere keren per week nodig is om zo'n post te maken, misschien maar eens de OP uitbreiden
Plaatjes?quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maak de OP dan zo dat die trieste figuren hem ook lezen
als ze terecht zijn wel, k zie jou er nooit een zetten trouwens op een enkele keer na dus je weet niet waar je over praatquote:
Connecties, swarma. Connecties. Whehe nee ben 't opzich wel met jullie eens.quote:Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ze terecht zijn wel, k zie jou er nooit een zetten trouwens op een enkele keer na dus je weet niet waar je over praat
quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef griekjeee het volgende:
Mijn tact.
Waarom is dit topic dicht? Alsof negen van de tien klachten niet gaan over dingen die men zelf meemaakt, en het is toch gewoon klacht waardig.
Ja, in je eigen wereldje, ik hoef dat allemaal niet te lezen. Zeker niet topics welke een gevolg zijn op de ander, of er mee te maken hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef griekjeee het volgende:
Mijn tact.
Waarom is dit topic dicht? Alsof negen van de tien klachten niet gaan over dingen die men zelf meemaakt, en het is toch gewoon klacht waardig.
Ik heb dat topic aangehaald omdat ik anders onnodig meer eraan vooraf moest vertellen, maar dat had verder niets met mijn klacht te maken zoals je kon zien. Mijn klacht stond daar verder los van. Tevens zie ik die eerste zin niet als een serieus antwoord op mijn vraag, ik stel de vraag netjes kan ik dan ook gewoon een normaal antwoord krijgen? En waar moet ik precies mee stoppen?quote:Op zondag 22 november 2009 21:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, in je eigen wereldje, ik hoef dat allemaal niet te lezen. Zeker niet topics welke een gevolg zijn op de ander, of er mee te maken hebben.
Echt, stop daar gewoon mee.
Ik geef normaal antwoord. Hoe normaler moet ik zijn?quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb dat topic aangehaald omdat ik anders onnodig meer eraan vooraf moest vertellen, maar dat had verder niets met mijn klacht te maken zoals je kon zien. Mijn klacht stond daar verder los van. Tevens zie ik die eerste zin niet als een serieus antwoord op mijn vraag, ik stel de vraag netjes kan ik dan ook gewoon een normaal antwoord krijgen? En waar moet ik precies mee stoppen?
Is dat zo? Bijna al mijn topics blijven anders gewoon open en ga maar na, ik krijg meer positieve reacties dan negatieve. De negatieve zijn ook wel van heel typische users die alleen maar baggeren.quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef Biogarde het volgende:
En zie de reacties btw. Die geven een nog veel beter antwoord waarom je topics kut zijn.
De reden dat sommige users je leuk vinden, is omdat je heel waarschijnlijk tietjes en een kutje hebt (even plat gezegd). Daarom heb je een groepje 'volgers', Heeft niets met de kwaliteit van je topics te maken. Check de gemiddelde groep users in je topics maar.quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is dat zo? Bijna al mijn topics blijven anders gewoon open en ga maar na, ik krijg meer positieve reacties dan negatieve. De negatieve zijn ook wel van heel typische users die alleen maar baggeren.
Dit was gewoon een klacht waar meer users zich mee kunnen identificeren, dat werd bijvoorbeeld al in één van de zogenaamde kutreacties in mijn topic genoemd. Het ging erom dat je iets zegt op een moment waarop het niet gepast is, dat ik het een beetje aardig breng in plaats een omschrijving in een enkele zin maakt het een liefdagboek topic?
Wat zoeken we?
Er is gewoon behoefte aan een topic wat serieus is, en toch vermakelijk om te lezen. Wel typisch dat er op dat topic dan weer geen enkele mod reageert. Kijk nu nog eens wat de users van mij en mijn postgedrag vinden.
moeten zetten.quote:Die geven een nog veel beter antwoord waarom je topics kut zijn.
Ja, hij heeft vaak een sarcastische ondertoonquote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat kan ik me toch ergeren aan de [ afbeelding ]-PI in een discussie.
Ja want daar gaan mijn klachten altijd over hè? Laat maar, dit is zinloos jij hebt je vooroordeel kennelijk al klaarliggen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De reden dat sommige users je leuk vinden, is omdat je heel waarschijnlijk tietjes en een kutje hebt (even plat gezegd). Daarom heb je een groepje 'volgers', Heeft niets met de kwaliteit van je topics te maken. Check de gemiddelde groep users in je topics maar.
En ik had misschien meestal in de zin:
[..]
moeten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |