Mits je een abonnement hebt waar dat bij kan.quote:Die kan je teruglezen in je notes voortaan, en als t een toch al niet al te best topic is gaat ie gewoon dicht als die eerder genoemde onzin deel uitmaakt van je OP.
of 4,50 betaaltquote:Op maandag 16 november 2009 22:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mits je een abonnement hebt waar dat bij kan.
Je account?quote:
Hij had een weekban, maar was na 24 uur weer poster. Hoe kan zoiets? Aanmerkingen op moderatie zijn voor de 'gewone' user tweewekenbans, anderen hebben meer rechten. Beetje wazig, hij zal er wel bij iemand met de tong ingezeten hebben. Maar ik zie dat jij je ook al stoort aan die knakker. Mooizo. Garantie dat ie binnenkort voor langere tijd opgezout isquote:Op maandag 16 november 2009 22:38 schreef Adelante het volgende:
Je account?
opgelostquote:
Dat tevens al jouw topics nog voor de FiPo gesloten mogen worden!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:23 schreef Michielos het volgende:
Ludo van harte met je modereerschap! Opdat jij de boel maar goed draaiende kan houden (samen met de andere mods)
Mijn succes en gelukswensen!
Michielos
quote:
Jij faalt gelukkig niet met je dumpass hé!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah wat moet je nou met zo'n figuur, als z'n eigen dubbelzinnige topic faalt maar andere lui hun topic dubbelzinnig proberen uit te leggen.
Een echte dumpass
Nou inderdaad zeg. Goed dat je even aangeeft dat ik het daar verkeerd typte. Dankjewel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij faalt gelukkig niet met je dumpass hé!
Ik geef alleen aan dat je faalt, de rest interpreteer je zelfquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Goed dat je even aangeeft dat ik het daar verkeerd typte. Dankjewel.
Hier heb je een snoepje
[ afbeelding ]
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef ynuhh het volgende:
steen door ruit :(
Gaan zulke opmerkingen niet iets te ver? Ik vind van wel.
Eens, genote en geedit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef ynuhh het volgende:
steen door ruit :(
Gaan zulke opmerkingen niet iets te ver? Ik vind van wel.
Psssst, het is een filmpjequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef griekjeee het volgende:
Hond van brug gegooid
Kan iemand dat onderste plaatje verwijderen? Lijkt me niets toevoegen om plaatjes van dierenmishandeling te posten.
Mja volgens mij is wel duidelijk welke ik bedoel.quote:
Verwacht nou niet teveelquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja volgens mij is wel duidelijk welke ik bedoel.
Oké oké ik bedoel de bewegende met de neger en de kat.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef griekjeee het volgende:
Hond van brug gegooid
Kan iemand dat onderste plaatje verwijderen? Lijkt me niets toevoegen om plaatjes van dierenmishandeling te posten.
Weggehaald, ik zie het nog staan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ach, een kutkloon.
Snel weggehaald, trouwens.
Opgelost, is weg nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weggehaald, ik zie het nog staan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weggehaald, ik zie het nog staan?
Thanxquote:
Dan zal het toch dezelfde zijn, ik keek heeel snel weg wegens voorspelbaarheid. Maar tis weg, boeiuh.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Thanx
@cartwoman nee was een bewegend plaatje dat je niet hoefde aan te klikken.
Ja gelukkig wel idd, ik vind dat geen geintjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zal het toch dezelfde zijn, ik keek heeel snel weg wegens voorspelbaarheid. Maar tis weg, boeiuh.
Over welke post klaag je nou precies? Die waarin "idioot" staat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef Nikmans het volgende:
retarded websites die niet zonder www. werkenmoet dat nou weer
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Over welke post klaag je nou precies? Die waarin "idioot" staat?
Ja, daar moet je echt overheen leren lezen.quote:
dat kloptquote:Op woensdag 18 november 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hoofdklacht,subklacht, bonusklacht EN een kankerklachtje ^O^
kutkick
Is verplaatst.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef wise het volgende:
Guapo's datingavonturen
dat is geen klacht, en het ziet er naar uit dat het een reeks gaat worden wat niet mag.
Ik vind het een goed idee. Doe maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een idee, misschien bestaat het al (evt ergens in ander subje ofzo), maar is het niet leuk een soort "+/-topic" te maken?
Die is juist supergaaf man !11111quote:Op donderdag 19 november 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
-- nieuwe CD urker mannenkoor is kut
Dan krijg je als het ware een soort centraal topic voor kleine klachten waarop niet gereageerd mag worden? Dat gaat mijns inziens niet gaat werken. De users willen nu eenmaal reactie op hun klachten hoe klein die ook moge zijn en zullen hun klachten over het algemeen ook topicwaardig vinden. Daarnaast hoe klein de klacht ook moge zijn, er kan altijd een leuk topic uit opbloeien.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een idee, misschien bestaat het al (evt ergens in ander subje ofzo), maar is het niet leuk een soort "+/-topic" te maken? hier kan je gewoon als usert al je kleine ergenissen en meteen ook alle antiklachten, subklachten, kankerklachtjes en andere onzin in kwijt.
Zoiets dus:
+++ Salaris binnen
+ weinig file vanochtend
--- drukke dag @ work
-- nieuwe CD urker mannenkoor is kut
En dan niet hele SC over de post van een ander, maar gewoon topic om ff dat soort dingen te dumpen omdat ze anders in 9 vd 10 gevallen toch in een kut topic uitlopen, want het niet echt klachten zijn vaak, maar beetje ergenissen cq dagboektopics worden doordat iemand er ook nog anti-klachten e.d. aan toe gaat voegen.
Nou ja niet dat het niet mag natuurlijk, maar meer dat je niet 1 iemand krijgt die zo'n 'opsomming' plaatst en vervolgens alsnog 299x daar een reactie op waarvan 150 'TS kan er niet mee omgaan'-achtige dingen, dan heeft het geen nut.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan krijg je als het ware een soort centraal topic voor kleine klachten waarop niet gereageerd mag worden? Dat gaat mijns inziens niet gaat werken. De users willen nu eenmaal reactie op hun klachten hoe klein die ook moge zijn en zullen hun klachten over het algemeen ook topicwaardig vinden. Daarnaast hoe klein de klacht ook moge zijn, er kan altijd een leuk topic uit opbloeien.
Ik denk dat we de topics gewoon afzonderlijk moeten bekijken en daarna moeten beslissen of zij bestaansrecht hebben of niet. Ik leg het achter ff neer, bedankt voor het meedenken in ieder geval.
Done.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:32 schreef griekjeee het volgende:
'binnenkort' geen relatief begrip vinden
Mag het plaatje/de offtopic reacties van louis22 verwijderd worden?
In een topic over het begrip 'binnenkort' is een reactie over de UI van griekjeee nooit inhoudelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:42 schreef Louis22 het volgende:
Akkoord, maar laat de inhoudelijke reactie (de eerste) staan.
Omdat schijnbaar TR's amper worden gelezen. Zoiets was iig vorige keer de conclusie toen ik 't er met Swarma over had.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom verlink je dit hier en maak je niet een TR?
Gewoon nieuwsgierig.
Nee das lekker, bovendien wil het helemaal niks zeggen. Vaak als ik iets kuttopic vind dan vind een ander dat niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef zovty het volgende:
Ok.
Je kunt ook een TR doen en het dan in het topic melden.
Maar duidelijk.
Ik zou het persoonlijk handig vinden als het aantal TR over een topic in de AT te zien is. Dan kun je van te voren al een beetje inschatten hoe men over het topic denkt en er voor kiezen om het maar helemaal niet aan te klikken.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das lekker, bovendien wil het helemaal niks zeggen. Vaak als ik iets kuttopic vind dan vind een ander dat niet.
Maar je hebt wel een punt wss, TR's zijn handiger. Maar om nou in het topic dan te gaan roepen 'Ik heb een TR geplaatst over dit topic' staat ook weer zo![]()
![]()
Dan wordt er JUIST op geklikt, omdat mensen het interessant vinden om te posten in dat soort topics.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:26 schreef zovty het volgende:
Ik zou het persoonlijk handig vinden als het aantal TR over een topic in de AT te zien is. Dan kun je van te voren al een beetje inschatten hoe men over het topic denkt en er voor kiezen om het maar helemaal niet aan te klikken.
Wat is je punt?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan wordt er JUIST op geklikt, omdat mensen het interessant vinden om te posten in dat soort topics.
Ik i.i.g. wel
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat je veronderstelling niet opgaat voor iedereen.
Kerel, leer lezen, de eerste post ging daar niet over, en die is nu ook wegquote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Done.
[..]
In een topic over het begrip 'binnenkort' is een reactie over de UI van griekjeee nooit inhoudelijk.
Akkoord, nou kan het dus nu wel kloppen aangezien ik geen TR's meer zette, maar tis idd handiger dat te doen dan ieder topic waar ik van denk dat het kut is (en jullie het miss best een kans willen geven) afzonderlijk hier neer te plempen.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef swarmahoer het volgende:
om even in te haken op het gevoel dat TR's niet gelezen worden:
ik zie in de topiclijst geeneen actuele TR die nog niet behandeld is, en ik heb er afgelopen dagen denk ik 3x per dag naar gekeken, en er zijn niet eens zo heel veel TR's gezet, en anders zijn iig binnen een paar uur opgelost
mocht je weet het gevoel hebben dat je TR blijft liggen (langer dan een aantal uur waarin mods aanwezig zijn geweest) )meldt dan het topic eens in fb, dat zien we eigelijk altijd wel
beetje matig iddquote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef Panda72 het volgende:
Kan hier een slotje op hond van brug gegooid grapje escaleert
Hond van brug gegooid, grapje escaleert.
Je bent nog sneller dan het lichtquote:
Thanxquote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Done.
[..]
In een topic over het begrip 'binnenkort' is een reactie over de UI van griekjeee nooit inhoudelijk.
Die hele gast met zn pogingen tot een nieuwe 'rage' te starten ofzo met z'n 'dumpass', zag dat sommige anderen het al overnamenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg he....
Die Guapo faalverhalen.....
Waarom gaan die niet standaard door naar ONZ, en willekeurige andere topics wel?
Jullie zien toch ook wel in dat het allemaal bullshit is.... toch ?![]()
![]()
toch?
![]()
![]()
![]()
Die kleine smurf word vast nog wel eens over het hoofd gezien. Maar gelukkig weten ze ook smurfen te tracerenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg he....
Die Guapo faalverhalen.....
Waarom gaan die niet standaard door naar ONZ, en willekeurige andere topics wel?
Jullie zien toch ook wel in dat het allemaal bullshit is.... toch ?![]()
![]()
toch?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AlligatorNL het volgende:
Ruzie in het cafe na Krav Maga training
Alsjeblieft....iemand..... leg deze faaluser genaamd Michielos het zwijgen op. Hij verkankert heel KLB met zijn over the top ego.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ik vind het wel geinige topics eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AlligatorNL het volgende:
Ruzie in het cafe na Krav Maga training
Alsjeblieft....iemand..... leg deze faaluser genaamd Michielos het zwijgen op. Hij verkankert heel KLB met zijn over the top ego.
Linkje naar desbetreffende topic?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef Flammie het volgende:
Buzz dreigt weer met privegegevens.. leg die oude opa plz het zwijgen op
Die kut instelling verneukt alles imoHet is niet eens mijn thread en die oude bok blijft
me stalken
Die krav maga thread .. lees ook voorgaande thread...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje naar desbetreffende topic?
Welja, lees maar over mijn post heen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje naar desbetreffende topic?
Jouw inhoudelijke post ging over de UI van griekjeee, iets met Pirates of the Caribbean.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Welja, lees maar over mijn post heen.
Ik heb het meegenomen naar achteren.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Flammie het volgende:
[KLB FB] zonder bagger
Hier is een leuke uit de collectie
Als dit niet te ver gaat dan ga ik ook zo postenHet mag blijkbaar
Als straf zouden jullie zijn privegegevens moeten posten.. zoals bowa al voorstelde
Neehee, de eerste post ging daar niet over, maar was zuiver ontopic. Die daarna gingen inderdaad over haar avatar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw inhoudelijke post ging over de UI van griekjeee, iets met Pirates of the Caribbean.
[..]
Ik heb het meegenomen naar achteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Ik heb even navraag gedaan en ja je hebt gelijk. Sorry, ik ben te rigoureus te werk gegaan. Ik kan hem alleen niet terug toveren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Neehee, de eerste post ging daar niet over, maar was zuiver ontopic. Die daarna gingen inderdaad over haar avatar.
Geen probleem, ik wilde alleen even mijn gelijk halenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb even navraag gedaan en ja je hebt gelijk. Sorry, ik ben te rigoureus te werk gegaan. Ik kan hem alleen niet terug toveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |