In de file kun je rokenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:34 schreef NBT het volgende:
Mja, ns heeft dan wel vaak vertraging, maar de file is ook geen pretje..
dat is inderdaad een betere sloganquote:Op woensdag 18 november 2009 08:34 schreef NBT het volgende:
Hm, niet gezienquote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
dubbel: Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein: WTF???
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
dubbel: Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein: WTF???
Joh!quote:Op woensdag 18 november 2009 08:32 schreef June. het volgende:
De NS heeft blijkbaar weinig zelfkennis, met deze zin als sloganIk heb regelmatig vertraging en als ik naar iets belangrijks toe moet, ga ik zeker niet met de trein..
File? Welke file?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:34 schreef NBT het volgende:
Tja, als je gratis kunt reizen met het OV ben je gewoon dom bezig als je vervolgens in je dure auto gaat zitten rijden.. Voor de rest vind ik de NS wel prima, maar die slogan slaat natuurlijk helemaal nergens op!quote:Op woensdag 18 november 2009 08:51 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Joh!![]()
Daarom ga ik noooooit met de trein
Tja, daar heb je een puntquote:Op woensdag 18 november 2009 08:57 schreef June. het volgende:
[..]
Tja, als je gratis kunt reizen met het OV ben je gewoon dom bezig als je vervolgens in je dure auto gaat zitten rijden.. Voor de rest vind ik de NS wel prima, maar die slogan slaat natuurlijk helemaal nergens op!
Ja, zo kun je het ook bekijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:32 schreef Fionn het volgende:
Natuurlijk ben je voor belangrijke dingen altijd op tijd met de trein. Als je namelijk met de trein naar iets echt belangrijks moet, dan weet je dat er vertragingen komen neem je 12 treinen tge vroeg, of ga je de dag vantevoren en neem je een hotel ter plekke omdat je al rekent op vertraging. Met de auto reken je erop redelijk te kunnen doorrijden en kan een vertraging je verassen, terwijl je het met de trein zeker weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |