Je bent nog sneller dan het lichtquote:
Thanxquote:Op donderdag 19 november 2009 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Done.
[..]
In een topic over het begrip 'binnenkort' is een reactie over de UI van griekjeee nooit inhoudelijk.
Die hele gast met zn pogingen tot een nieuwe 'rage' te starten ofzo met z'n 'dumpass', zag dat sommige anderen het al overnamenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg he....
Die Guapo faalverhalen.....
Waarom gaan die niet standaard door naar ONZ, en willekeurige andere topics wel?
Jullie zien toch ook wel in dat het allemaal bullshit is.... toch ?![]()
![]()
toch?
![]()
![]()
![]()
Die kleine smurf word vast nog wel eens over het hoofd gezien. Maar gelukkig weten ze ook smurfen te tracerenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg he....
Die Guapo faalverhalen.....
Waarom gaan die niet standaard door naar ONZ, en willekeurige andere topics wel?
Jullie zien toch ook wel in dat het allemaal bullshit is.... toch ?![]()
![]()
toch?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AlligatorNL het volgende:
Ruzie in het cafe na Krav Maga training
Alsjeblieft....iemand..... leg deze faaluser genaamd Michielos het zwijgen op. Hij verkankert heel KLB met zijn over the top ego.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ik vind het wel geinige topics eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AlligatorNL het volgende:
Ruzie in het cafe na Krav Maga training
Alsjeblieft....iemand..... leg deze faaluser genaamd Michielos het zwijgen op. Hij verkankert heel KLB met zijn over the top ego.
Linkje naar desbetreffende topic?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef Flammie het volgende:
Buzz dreigt weer met privegegevens.. leg die oude opa plz het zwijgen op
Die kut instelling verneukt alles imoHet is niet eens mijn thread en die oude bok blijft
me stalken
Die krav maga thread .. lees ook voorgaande thread...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje naar desbetreffende topic?
Welja, lees maar over mijn post heen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje naar desbetreffende topic?
Jouw inhoudelijke post ging over de UI van griekjeee, iets met Pirates of the Caribbean.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:54 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Welja, lees maar over mijn post heen.
Ik heb het meegenomen naar achteren.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Flammie het volgende:
[KLB FB] zonder bagger
Hier is een leuke uit de collectie
Als dit niet te ver gaat dan ga ik ook zo postenHet mag blijkbaar
Als straf zouden jullie zijn privegegevens moeten posten.. zoals bowa al voorstelde
Neehee, de eerste post ging daar niet over, maar was zuiver ontopic. Die daarna gingen inderdaad over haar avatar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw inhoudelijke post ging over de UI van griekjeee, iets met Pirates of the Caribbean.
[..]
Ik heb het meegenomen naar achteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Ik heb even navraag gedaan en ja je hebt gelijk. Sorry, ik ben te rigoureus te werk gegaan. Ik kan hem alleen niet terug toveren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Neehee, de eerste post ging daar niet over, maar was zuiver ontopic. Die daarna gingen inderdaad over haar avatar.
Geen probleem, ik wilde alleen even mijn gelijk halenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb even navraag gedaan en ja je hebt gelijk. Sorry, ik ben te rigoureus te werk gegaan. Ik kan hem alleen niet terug toveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |