Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef ynuhh het volgende:
steen door ruit :(
Gaan zulke opmerkingen niet iets te ver? Ik vind van wel.
Eens, genote en geedit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef ynuhh het volgende:
steen door ruit :(
Gaan zulke opmerkingen niet iets te ver? Ik vind van wel.
Psssst, het is een filmpjequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef griekjeee het volgende:
Hond van brug gegooid
Kan iemand dat onderste plaatje verwijderen? Lijkt me niets toevoegen om plaatjes van dierenmishandeling te posten.
Mja volgens mij is wel duidelijk welke ik bedoel.quote:
Verwacht nou niet teveelquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja volgens mij is wel duidelijk welke ik bedoel.
Oké oké ik bedoel de bewegende met de neger en de kat.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:29 schreef griekjeee het volgende:
Hond van brug gegooid
Kan iemand dat onderste plaatje verwijderen? Lijkt me niets toevoegen om plaatjes van dierenmishandeling te posten.
Weggehaald, ik zie het nog staan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ach, een kutkloon.
Snel weggehaald, trouwens.
Opgelost, is weg nu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weggehaald, ik zie het nog staan?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weggehaald, ik zie het nog staan?
Thanxquote:
Dan zal het toch dezelfde zijn, ik keek heeel snel weg wegens voorspelbaarheid. Maar tis weg, boeiuh.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Thanx
@cartwoman nee was een bewegend plaatje dat je niet hoefde aan te klikken.
Ja gelukkig wel idd, ik vind dat geen geintjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zal het toch dezelfde zijn, ik keek heeel snel weg wegens voorspelbaarheid. Maar tis weg, boeiuh.
Over welke post klaag je nou precies? Die waarin "idioot" staat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef Nikmans het volgende:
retarded websites die niet zonder www. werkenmoet dat nou weer
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Over welke post klaag je nou precies? Die waarin "idioot" staat?
Ja, daar moet je echt overheen leren lezen.quote:
dat kloptquote:Op woensdag 18 november 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hoofdklacht,subklacht, bonusklacht EN een kankerklachtje ^O^
kutkick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |