Het lijken wel kakkerlakkenquote:Op maandag 8 december 2008 17:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Inderdaad. En toen was die kankerfaler stil! Godver, wat een niveau weer hier in dit topic. Alle droeftoeters van FOK komen als mieren op onze topics af
quote:
Ja ik vind het ook niet kunnenquote:Op maandag 8 december 2008 17:10 schreef Lastpost het volgende:
Wat een geweldig topic en hoe durven die kutclubs ineens te winnen van de favoriet, zo winnen we natuurlijk nooit iets.
Zo verloor mijn Anorthosis Famagusta z'n goddelijke status na een verrassende nederlaag tegen Ethnikos Achn, dat is gewoon niet te bevatten.
En verder gewoon smoken in het weekend, lekker fitnessen doordeweeks en dáarna pas douchen lijkt me handiger.
Desondanks terechte klachten.
Hangt er vanaf aan wiequote:
quote:Op maandag 8 december 2008 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel graag gaan fitnessen vanmiddag
Maar aan de andere kant moet ik dan eerst douche, aankleden, eten en een kankereind fietsen![]()
je gaat douchen vlakvoor je naar de fitness gaat?
lekker handigaangezien je daarna ook weer moet.
Subklacht: Combobets
Waaaarom heeft godverdomme club brugge van Sporting lokeren (![]()
) verloren..
![]()
Ik had kopenhagen en galatasaray wel goed voorspeld dus daar gaan weer 65 etties
Same with MonacoWaarom winnen die niet normaal van sochaux
![]()
Ik had benfica en sao paulo wel goedgegokt, alleen kut monaco niet
En dan had ik nog een zekerheidje ingebouwd door met de rest allin te gaan op Kortrijk v KRC Genk
Wat denk je.. ?!![]()
Wint kortrijk met 3-0 ..![]()
![]()
![]()
hier snap ik geen hout van,, op voetbal wedden![]()
Gelukkig koopt mama hem vanmiddag en kan ik alsnog weer snel chille op mijn geniale muziek
hoe oud ben je ?![]()
Dat was vast een hulpsinterklaas. Die zijn soms dronken. De échte Sinterklaas rijdt op Amerigo (een paard). Wel jammer van je auto. Misschien krijg je volgende jaar een nieuwe als je lief bent dit jaar.quote:Op maandag 8 december 2008 19:05 schreef damsco het volgende:
Sinterklaas. Die eikel heeft mijn mooie auto aangereden![]()
Ik hou van douchequote:
Dankuwelquote:Op maandag 8 december 2008 18:54 schreef GuitarHeroin het volgende:
aan Sinterklaas. Ik weet dat hij al weg is, maar ik wou hem toch nog een keer extra bedanken voor het mooie kado
maar ook aan jou, omdat je zo'n mooi topic hebt geopend.
Kampioen van Cyprus.quote:Op maandag 8 december 2008 17:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet kunnen![]()
Maar .. Anorthosis Famagusta ?
Whaha dat meen je nietquote:
Houd je kankerbekquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:43 schreef Nikmans het volgende:
Ik wil je nog even een tip geven als je het niet erg vindt: probeer niet overal op in te gaan
Niet alleen verneuk je je eigen topic er grondig mee, het lijkt ook alsof je heel erg onzeker bent door op elke reactie een gevat antwoord te proberen geven.
MaryyJanequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:32 schreef MaryyJane het volgende:
Omijngod![]()
![]()
![]()
Wat een baastopic![]()
K kreeg er een lachkick van
27 novemberquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef drumstickNL het volgende:Zat je weer eens in je postgeschiedenis?
Aha.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik ging kijken hoeveel slotjes ik had door alleen op topicstarter buffalo soldier te klikken
Kijk voor jezelf:
[ link | afbeelding ]![]()
Geen moderator zijn voor een lange tijd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
Lig je voor op mij denk je?
Hoe doe je dat?
Nou, jij hebt wel meer topics geopend denk ik dus zal je ook een grotere kans hebben op meer slotjes. Mijn percentage daarentegen is denk ik wel hogerquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
Lig je voor op mij denk je?
Hoe doe je dat?
quote:
Dat is ook een topic waardig, jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Ouders die hun kinderen zo naar school laten gaan moeten sowieso afgeknalt worden.
dude je ruineert mijn kwaliteitstopicquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Had ik hier al eengeplaatst?
Ff voor de zekerheid:
quote:Op maandag 8 december 2008 14:25 schreef Barcaconia het volgende:
Je bent echt met afstand de domste user in dit topic. En dat zegt vrij veel aangezien er vrij veel achterlijken hebben gepost hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Aids wtfquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse iets negatiefs te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |