Winnares blijkt L.No, PM's zijn verstuurd. Komt het tot een grote ontknoping, een climax zo je wilt, of blijft het een beetje pruttelen en is het verhaal vroegtijdig klaar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef guapo het volgende:
Leuk meisje op FOK! leren kennen maar..........ik weet haar naam niet meer![]()
![]()
Het was vorige week tijdens een discusie op KLB dat zij reageerde op mijn posting in een topic.
Ik weet nog goed dat ze iets heel liefs tegen me zei (wat precies weet ik niet meer).
Ook weet ik nog dat ik haar fotoboek opende om te zien met wie ik te maken had. Ze had een paar foto's van haarzelf waar ik helemaal van wegsmolt![]()
Het meisje was had een donkere huidskleur (afrikaans donker) en ze had lang haar.
Ik heb zelf ook al geprobeerd te zoeken in de topics waar ik in gereageerd heb maar ik kan haar niet terugvinden.
En nu baal ik dus!![]()
Klacht: iemand leren kennen op FOK! maar niet weten wie ze is
schijnbaar.quote:
Dum(p/b)assquote:Op woensdag 18 november 2009 16:11 schreef guapo het volgende:
Ik snap niet dat mijn fotoboek niet werkt.
Waar is het anders goed voorquote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Scorpie het volgende:
KLB is een datingsite ?
Daten?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef griekjeee het volgende:
In dit deel moet wel een date geregeld worden, anders slotje.
Die andere.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef guapo het volgende:
2 topics over hetzelfde?
Op 1 moet een slotje op anders raak ik in de war.
Bron?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat ie vrijdagavond met zijn konijn naar de kroeg zou gaan
Tussen die twee.quote:
Zorro komt uit de kastquote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Bron?
Slot die ander even trouwens, deze was duidelijk eerder.
Als je nou ja zegt had er een date geregeld in dit topic en kon die dichtquote:
Post ze anders gewoon in dit topicquote:Op woensdag 18 november 2009 16:17 schreef guapo het volgende:
Maar kan iemand mij helpen met mijn foto's. Ik wil L.NO natuurlijk wel verrassen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Post ze anders gewoon in dit topic
Goed idee. Uploaden met tiny pic.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat regel ik wel even.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als je al je vrije tijd besteed aan het oefenen van wheelies, kan dit best hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:19 schreef Vono het volgende:
aan het begin geloofde ik het... maar het kan echt niet zo zijn dat die smurf zo dom is om nieteens een FoBo te kunnen starten
Ik verwacht eigenlijk helemaal niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ik verwacht een voortijdige climax.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
Er staat een fout in je ondertitel, guapo. Het is dumbass
Had je maar eerder moeten zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb ik net een hele OP neergeplempt
Leuk meisje op FOK! leren kennen maarik ben een wheely smurf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |