Winnares blijkt L.No, PM's zijn verstuurd. Komt het tot een grote ontknoping, een climax zo je wilt, of blijft het een beetje pruttelen en is het verhaal vroegtijdig klaar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef guapo het volgende:
Leuk meisje op FOK! leren kennen maar..........ik weet haar naam niet meer![]()
![]()
Het was vorige week tijdens een discusie op KLB dat zij reageerde op mijn posting in een topic.
Ik weet nog goed dat ze iets heel liefs tegen me zei (wat precies weet ik niet meer).
Ook weet ik nog dat ik haar fotoboek opende om te zien met wie ik te maken had. Ze had een paar foto's van haarzelf waar ik helemaal van wegsmolt![]()
Het meisje was had een donkere huidskleur (afrikaans donker) en ze had lang haar.
Ik heb zelf ook al geprobeerd te zoeken in de topics waar ik in gereageerd heb maar ik kan haar niet terugvinden.
En nu baal ik dus!![]()
Klacht: iemand leren kennen op FOK! maar niet weten wie ze is
schijnbaar.quote:
Dum(p/b)assquote:Op woensdag 18 november 2009 16:11 schreef guapo het volgende:
Ik snap niet dat mijn fotoboek niet werkt.
Waar is het anders goed voorquote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Scorpie het volgende:
KLB is een datingsite ?
Daten?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef griekjeee het volgende:
In dit deel moet wel een date geregeld worden, anders slotje.
Die andere.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:13 schreef guapo het volgende:
2 topics over hetzelfde?
Op 1 moet een slotje op anders raak ik in de war.
Bron?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat ie vrijdagavond met zijn konijn naar de kroeg zou gaan
Tussen die twee.quote:
Zorro komt uit de kastquote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Bron?
Slot die ander even trouwens, deze was duidelijk eerder.
Als je nou ja zegt had er een date geregeld in dit topic en kon die dichtquote:
Post ze anders gewoon in dit topicquote:Op woensdag 18 november 2009 16:17 schreef guapo het volgende:
Maar kan iemand mij helpen met mijn foto's. Ik wil L.NO natuurlijk wel verrassen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Post ze anders gewoon in dit topic
Goed idee. Uploaden met tiny pic.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat regel ik wel even.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als je al je vrije tijd besteed aan het oefenen van wheelies, kan dit best hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:19 schreef Vono het volgende:
aan het begin geloofde ik het... maar het kan echt niet zo zijn dat die smurf zo dom is om nieteens een FoBo te kunnen starten
Ik verwacht eigenlijk helemaal niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ik verwacht een voortijdige climax.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
Er staat een fout in je ondertitel, guapo. Het is dumbass
Had je maar eerder moeten zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb ik net een hele OP neergeplempt
Leuk meisje op FOK! leren kennen maarik ben een wheely smurf
Nog iets kleiner graag.quote:
Die is nepquote:
Even quoten omdat het kanquote:
Dat kan ik wel bevestigenquote:
Nou L.no, de eerste ronde gaat puur om het uiterlijk. Laat je 'm aan of maak je 'm uit?quote:
Ik vind je een mooie man, hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef guapo het volgende:
Hier nog een klacht:
Innerlijk is eigenlijk belangrijker dan uiterlijk.
Iedereen maar afzeiken om het uiterlijk, bah!
Morgen een nieuw guapo topic: ik heb een leuke jongen leren kennen maar ik weet niet meer hoe hij heet...quote:
Misschien kan je mee op date?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Morgen een nieuw guapo topic: ik heb een leuke jongen leren kennen maar ik weet niet meer hoe hij heet...
Dat klinkt wel veelbelovendquote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kan je mee op date?
Of een soort van preview doen voor L.No.
Heb je ook een neppe roze lacoste shirt?quote:
Het is nieuw niet eens duur.... Ze zijn er vast niet eens nep.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook een neppe roze lacoste shirt?
SOA test?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:46 schreef L.no het volgende:
Jemig, ik ben ff naar de dokter, komen al die reacties. Ff lezen.
niet lezenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:46 schreef L.no het volgende:
Jemig, ik ben ff naar de dokter, komen al die reacties. Ff lezen.
Die zit!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:47 schreef zovty het volgende:
[..]
SOA test?
Altijd verstandig aan het begin van een nieuwe relatie!.
Jij bent er iig helemaal klaar voor..
Mexicaanse griepprik.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:47 schreef zovty het volgende:
[..]
SOA test?
Altijd verstandig aan het begin van een nieuwe relatie!.
Jij bent er iig helemaal klaar voor..
Wel wat Tommy Hillfiger. Is dat goed genoeg?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook een neppe roze lacoste shirt?
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Wel wat Tommy Hillfiger. Is dat goed genoeg?
Dacht dat je Hentai ging zeggenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:49 schreef Pritt het volgende:
Ik altijd maar denken dat het een irritante pukkelig pubertje is die graag anime kijkt.
Je had toch al PM's?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
Waar blijven de PM's en waarom is er nog een deel?![]()
Al die slowchat.
Van Ts alsjeblieft zeg wil je mij een trauma bezorgenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:16 schreef 3keernix het volgende:
Krijgen we nu wel naaktfoto's te zien?
Al die posts en nog geen date...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
Waar blijven de PM's en waarom is er nog een deel?![]()
Al die slowchat.
In vergelijking met watquote:
Het spijt me.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:00 schreef de-diddy het volgende:
[..]
Al die posts en nog geen date...
Ach wat schattig ik hoor de kerkklokken al luidenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Op de oprit.... face it!
Even die billen naar achteren he. Ik heb je wel door.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Op de oprit.... face it!
bij mama thuis...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Op de oprit.... face it!
Je hebt teveel Take Me Out gekeken..quote:Op woensdag 18 november 2009 16:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou L.no, de eerste ronde gaat puur om het uiterlijk. Laat je 'm aan of maak je 'm uit?
Als deze op de oprit staat.. Waarom dan een Zenith en geen Aerox?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Op de oprit.... face it!
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Voor zn konijnquote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Even die billen naar achteren he. Ik heb je wel door.
L.no zeg gewoon ja tegen een drankje doen en post het verhaal hier na afloop, ik stem voorquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
L.no zeg gewoon ja tegen een drankje doen en post het verhaal hier na afloop, ik stem voor
Moar.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Op de oprit.... face it!
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
L.no zeg gewoon ja tegen een drankje doen en post het verhaal hier na afloop, ik stem voor
Ik hoor van de dames wel vaker dat ik mooie billen hebquote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Geen ja of nee, meer een 'ik vind haar reactie grappig'.quote:
Play hard to getquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen ja of nee, meer een 'ik vind haar reactie grappig'.
Ze moeten toch wel iets een compliment geven.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik hoor van de dames wel vaker dat ik mooie billen heb
Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor mijquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Tja soms is het prettiger naar de achterkant van iemand te kijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik hoor van de dames wel vaker dat ik mooie billen heb
Als het correct engels zou moeten zijn... Wat niet kan bij deze zin ofc. is het through ofc.quote:
En als je het niet voor griekje doet. Doe het dan voor mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor mij![]()
![]()
quote:
Leedvermaak is altijd leuk eh.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Kijk ons hier eens even een date regelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En als je het niet voor griekje doet. Doe het dan voor mij.![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Nee man ik ben bloedserieus. Wat heb je te verliezen?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Leedvermaak is altijd leuk eh.
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kijk ons hier eens even een date regelen.
Ik ook. Wie weet kunnen we nog fungeren als weddingplanner.quote:
Vrijgezellen feest. Daar doe ik het wel voor hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ook. Wie weet kunnen we nog fungeren als weddingplanner.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vrijgezellen feest. Daar doe ik het wel voor hoor.
Sorrie guys, maar tot een bruiloft zal het niet komen...onze ideeen lagen toch tever uit elkaar.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vrijgezellen feest. Daar doe ik het wel voor hoor.
Had niet anders verwacht dan dat jullie goede vrienden zouden blijven; na alles wat jullie hebben meegemaakt samen....quote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef guapo het volgende:
[..]
Sorrie guys, maar tot een bruiloft zal het niet komen...onze ideeen lagen toch tever uit elkaar.
Maar we zijn wel goede vrienden gebleven.![]()
Allemaal bedankt voor jullie support
Ow wacht, Guapo... Mocht je nou nog iemand vinden, die je niet kan vinden... Start dan even een nieuw Topic voor een nieuwe Life with Gaupoquote:
Geen nee is een ja!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jezus christus L.NO, je hebt het topic verkracht!
griekje, is het niet misschien een leuk idee dat jij datingbureau begint?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef griekjeee het volgende:
Nieuwe slachtoffers in tha house?
Jijquote:Op donderdag 19 november 2009 15:55 schreef griekjeee het volgende:
Nieuwe slachtoffers in tha house?
Misschien wel ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef Vono het volgende:
[..]
griekje, is het niet misschien een leuk idee dat jij datingbureau begint?
Met wie?quote:
Nee!quote:
Misschien wel een goed planquote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan zoek je maar iemand anders, om vervolgens die date avonturen op te schrijven.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |