Verkapt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef dopy14 het volgende:
verkapte pogin tot versieren negerin.
once u go black....quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
aychelle
WAARSCHUWING VOOR TS:
Once you go black...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Alle FOK!kers zijn al over hen heen geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef guapo het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij hun namen zo snel te binnen schiet?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef dopy14 het volgende:
[..]
once u go black....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
behalve jij !!!!@#$#@@!!!EINZZ!!!111quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Alle FOK!kers zijn al over hen heen geweest.
leuk?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef guapo het volgende:
Leuk meisje op FOK! leren kennen maar..........ik weet haar naam niet meer![]()
![]()
Het was vorige week tijdens een discusie op KLB dat zij reageerde op mijn posting in een topic.
Ik weet nog goed dat ze iets heel liefs tegen me zei (wat precies weet ik niet meer).
Ook weet ik nog dat ik haar fotoboek opende om te zien met wie ik te maken had. Ze had een paar foto's van haarzelf waar ik helemaal van wegsmolt![]()
Het meisje was had een donkere huidskleur (afrikaans donker) en ze had lang haar.
Ik heb zelf ook al geprobeerd te zoeken in de topics waar ik in gereageerd heb maar ik kan haar niet terugvinden.
En nu baal ik dus!![]()
Klacht: iemand leren kennen op FOK! maar niet weten wie ze is
heb je een verhoogd risico op een SOA?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
aychelle
WAARSCHUWING VOOR TS:
Once you go black...
you'll go to the KFC instead of the MAC?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
aychelle
WAARSCHUWING VOOR TS:
Once you go black...
Thanks!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:09 schreef jna het volgende:
Heb L.no met een PM al op dit topic gewezen voor je
Omdat zij de enige negerinnen op dit forum zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef guapo het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij hun namen zo snel te binnen schiet?
Ja ze heeft mij helemaal van slag geraakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:10 schreef Panda72 het volgende:
Ze zei iets liefs tegen je maar je weet niet meer precies wat? Beetje raar dat je dat niet hebt onthouden maar goed.
quote:
Mocht je haar ontmoeten dan zou ik zorgen dat je geen hete ballen meer eet zodat je niet meer van die vloeibare pleisters om jouw tong hoeft te spuiten want echt aantrekkelijk is dat niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:11 schreef guapo het volgende:
[..]
Ja ze heeft mij helemaal van slag geraakt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:12 schreef ASroma het volgende:
zelfs online lijkt de vijver leeg voor mij
Vrijgezel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:14 schreef guapo het volgende:
Weet iemand of ze recent een vriend heeft? Op haar profiel staat nog dat ze vrijgezel is namelijk.
1 keer gedate met een wijf van internet, wat een freakquote:
Minder zuipen gast.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef guapo het volgende:
Ik heb dit wel vaker meegemaakt maar dan in reallife.
Kom ik iemand tegen bij het uitgaan in het begin van de avond die ik erg leuk vind lijken.
En als ik haar tegen kom aan het eind van de avond kan ik niet met zekerheid stellen of zij het was aan het begin van de avond. Klote is dat dan.
Ik wordt iedere keer afwezen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:55 schreef guapo het volgende:
Het was vorige week tijdens een discusie op KLB dat zij reageerde op mijn posting in een topic.
Ik weet nog goed dat ze iets heel liefs tegen me zei (wat precies weet ik niet meer).
Dat is me ook wel eens gebeurd op van die nachten waarop je teveel hebt gedronken. Kom je haar een week later weer tegen blijkt ze er heel anders uit te zien dan je je had voorgesteld en herkende je haar niet eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef guapo het volgende:
Ik heb dit wel vaker meegemaakt maar dan in reallife.
Kom ik iemand tegen bij het uitgaan in het begin van de avond die ik erg leuk vind lijken.
En als ik haar tegen kom aan het eind van de avond kan ik niet met zekerheid stellen of zij het was aan het begin van de avond. Klote is dat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |