Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor mijquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen ja of nee, meer een 'ik vind haar reactie grappig'.
Tja soms is het prettiger naar de achterkant van iemand te kijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik hoor van de dames wel vaker dat ik mooie billen heb
Als het correct engels zou moeten zijn... Wat niet kan bij deze zin ofc. is het through ofc.quote:
En als je het niet voor griekje doet. Doe het dan voor mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor mij![]()
![]()
quote:
Leedvermaak is altijd leuk eh.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Kijk ons hier eens even een date regelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En als je het niet voor griekje doet. Doe het dan voor mij.![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Nee man ik ben bloedserieus. Wat heb je te verliezen?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Leedvermaak is altijd leuk eh.
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kijk ons hier eens even een date regelen.
Ik ook. Wie weet kunnen we nog fungeren als weddingplanner.quote:
Vrijgezellen feest. Daar doe ik het wel voor hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ook. Wie weet kunnen we nog fungeren als weddingplanner.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vrijgezellen feest. Daar doe ik het wel voor hoor.
Sorrie guys, maar tot een bruiloft zal het niet komen...onze ideeen lagen toch tever uit elkaar.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vrijgezellen feest. Daar doe ik het wel voor hoor.
Had niet anders verwacht dan dat jullie goede vrienden zouden blijven; na alles wat jullie hebben meegemaakt samen....quote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef guapo het volgende:
[..]
Sorrie guys, maar tot een bruiloft zal het niet komen...onze ideeen lagen toch tever uit elkaar.
Maar we zijn wel goede vrienden gebleven.![]()
Allemaal bedankt voor jullie support
Ow wacht, Guapo... Mocht je nou nog iemand vinden, die je niet kan vinden... Start dan even een nieuw Topic voor een nieuwe Life with Gaupoquote:
Geen nee is een ja!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen ja of nee, meer een 'ik vind haar reactie grappig'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |