Even die billen naar achteren he. Ik heb je wel door.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Op de oprit.... face it!
bij mama thuis...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Op de oprit.... face it!
Je hebt teveel Take Me Out gekeken..quote:Op woensdag 18 november 2009 16:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou L.no, de eerste ronde gaat puur om het uiterlijk. Laat je 'm aan of maak je 'm uit?
Als deze op de oprit staat.. Waarom dan een Zenith en geen Aerox?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Op de oprit.... face it!
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Voor zn konijnquote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Even die billen naar achteren he. Ik heb je wel door.
L.no zeg gewoon ja tegen een drankje doen en post het verhaal hier na afloop, ik stem voorquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
L.no zeg gewoon ja tegen een drankje doen en post het verhaal hier na afloop, ik stem voor
Moar.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:03 schreef guapo het volgende:
[ afbeelding ]
Op de oprit.... face it!
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
L.no zeg gewoon ja tegen een drankje doen en post het verhaal hier na afloop, ik stem voor
Ik hoor van de dames wel vaker dat ik mooie billen hebquote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Geen ja of nee, meer een 'ik vind haar reactie grappig'.quote:
Play hard to getquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen ja of nee, meer een 'ik vind haar reactie grappig'.
Ze moeten toch wel iets een compliment geven.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik hoor van de dames wel vaker dat ik mooie billen heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |