Wat wil je specifiek weten? De zin was zoiets: Ik zei dat ik dat binnenkort ging doen, en dat is bij mij nogal relatief.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:53 schreef Goofisch het volgende:
ik heb een fipo in een griekjeee topic.
Leg overigens die discussie iets specifieker uit.
Maar dan vraag je toch wat binnenkort voor die persoon is?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat wil je specifiek weten? De zin was zoiets: Ik zei dat ik dat binnenkort ging doen, en dat is bij mij nogal relatief.
Toen kregen we een discussie of binnenkort wel of niet relatief kon zijn.
Ja maar daar gaat het nu even niet omquote:Op donderdag 19 november 2009 01:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Maar dan vraag je toch wat binnenkort voor die persoon is?
Ik wil altijd datums
True, maar het ging niet over afspreken. Ik moest nog iets doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:01 schreef Hetiszover het volgende:
Overigens: als iemand zegt dat hij binnenkort wil afspreken, bedoelt hij 9 vd 10 keer 'we kijken wel of het er van komt'
Waarom? Het ligt toch gewoon vast dat binnenkort geen absoluut begrip is?quote:Op donderdag 19 november 2009 02:06 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Dit is zo'n zelfde discussie als: 'Zinloos geweld bestaat niet'. Daar ben ik het overigens mee eens, want elk geweld heeft voor iemand zin.
Dat kloptquote:Op donderdag 19 november 2009 02:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom? Het ligt toch gewoon vast dat binnenkort geen absoluut begrip is?
Nouja daar ging heel mijn OP over. Maar goed, ik begrijp je.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:10 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Maar dat was je klacht toch niet?
Sowieso was ik het met je eens![]()
Waarom moet ik dat zo nodig weten?quote:Op donderdag 19 november 2009 02:11 schreef IHVK het volgende:
Hmm ik had net een discussie over fappen. Toch van iets andere orde.
dat had ik ook bij het lezen van dit topic.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat zo nodig weten?
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat kan er absoluut zijn aan "binnenkort" dan? Helemaal niets.
Je kan wellicht beter discussiepartners met meer geestelijke bagage overwegen. Nu is het schieten met een dubbelloops op een kreupel hert.
Dus je hebt verzuimd iets te doen wat ongetwijfeld afgesproken was, toen ging je vaag doen over het moment waarop je dat dan wèl van plan was ("jaaa binnenkort, ik beloof het") en toen vervolgens werd gevraagd wanneer dat binnenkort van jou dan precies is, ging je zo heel handig de aandacht verleggen naar de definitie van 'binnenkort'.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:02 schreef griekjeee het volgende:
True, maar het ging niet over afspreken. Ik moest nog iets doen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:
Binnenkort is absoluut relatief.
Ik vind het relatief, absoluut.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef Garisson72 het volgende:
Binnenkort is absoluut relatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |