Hoezo zou je niet meer hoeven pissen met een rol Mentos op zakquote:Op maandag 23 november 2009 23:51 schreef DjinN het volgende:
koop een rol mentos voor jezelf, ben je van het gezeik af
Lol'dquote:Op maandag 23 november 2009 23:56 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet meer hoeven pissen met een rol Mentos op zak
Ts is een dun, mager mannetje wat naar fitness gaat...quote:Op maandag 23 november 2009 23:46 schreef RodeNek het volgende:
Ja wtf is dat voor iets achterlijks..Heeft de fitness-school haar welkom-pepermuntpotje weggehaald omdat het risico's kan geven voor de verspreiding van mexicaanse griep
, en ondertussen wel gezamenlijke douches en overvolle sauna's die gebruikt worden
.
Kansloos.
Klacht: Ik wil mijn pepermuntjes terug
En jij een dik, vadsig ventje die niet naar de Nederlandse les gaatquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:56 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ts is een dun, mager mannetje wat naar de fitness gaat...
Ventje die?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:59 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En jij een dik, vadsig ventje die niet naar de Nederlandse les gaat
zo hé jij bent stoerquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:56 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ts is een dun, mager mannetje wat naar fitness gaat...
Oh the irony.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:59 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En jij een dik, vadsig ventje die niet naar de Nederlandse les gaat
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:54 schreef Adelante het volgende:
Waarom heeft een sportschool pepermuntjes? Moeten jullie de halters met je mond optillen ofzo?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef hondenfokker het volgende:
zijn het toch geen muntjesmet hartjes erop of met mickey mouse?
Welke sportschool zit jij op? Oh wee als ze dat hier flikken..quote:Op maandag 23 november 2009 23:46 schreef RodeNek het volgende:
Ja wtf is dat voor iets achterlijks..Heeft de fitness-school haar welkom-pepermuntpotje weggehaald omdat het risico's kan geven voor de verspreiding van mexicaanse griep
, en ondertussen wel gezamenlijke douches en overvolle sauna's die gebruikt worden
.
Kansloos.
Klacht: Ik wil mijn pepermuntjes terug
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef hondenfokker het volgende:
zijn het toch geen muntjesmet hartjes erop of met mickey mouse?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |