Ohja leg me maar eens uit waarom dat Pepermuntjes topic wel, en mijn visboertopic niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mist er echt helemaal niks aan hoor
Nu hebben ze achter de schermen wat te lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat was er mis met het vis topic?
Ik gok zo dat er geen enkel verband is.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo!
Misschien wel shocking dit.
Ik was zojuist een beetje in KLB aan het turen, en kwam dit gesloten topic tegen.... :
Conducteur probeert stoer te doen
Dit koppelde ik gelijk aan een paar minuten eerder gehoord nieuwsbericht:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-zwartrijders.html
OK. Het topic is dan wel eerder geopend als de gebeurtenis. Maar kan dit niet een soort van vooraankondiging geweest zijn? Erg veel raakvlakken nl.
Misschien dat het verstandig is deze bevindingen even forward aan de wouten. Wat vinden jullie van dit en van de raakvlakken ? Of sla ik door ?
Bedankt voor de respons.
Even een waarschuwing voor de mods.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Michielos het volgende:
Meesten kunnen geeneens vechten
Ik heb wel wat meegemaakt, open er straks wss een topic over
stay tuned!
So de tering he, anders neem je het even serieus allemaal.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Even een waarschuwing voor de mods.
Ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:16 schreef zovty het volgende:
[..]
So de tering he, anders neem je het even serieus allemaal..
.
Als je toch bezig bent, geef HSG-BOMBER dan ook maar gelijk aan. Iemand met die nick kan ook niet veel goeds in de zin hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien dat het verstandig is deze bevindingen even forward aan de wouten.
Waar slaat die nick op dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, geef HSG-BOMBER dan ook maar gelijk aan. Iemand met die nick kan ook niet veel goeds in de zin hebben.
Ik bedoel het niet als bagger m'n beste. Ik probeer op subtiele wijze duidelijk te maken dat 'men' niet zo moet zeiken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
zoveelste waarschuwing: kap eens met dat gebagger
Ik mag hier niks over zegge om bepaalde redenen... KAN DIT AUB VERWIJDERT WORDEN???? en de topic zelf ook AUBquote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo!
Misschien wel shocking dit.
Ik was zojuist een beetje in KLB aan het turen, en kwam dit gesloten topic tegen.... :
Conducteur probeert stoer te doen
Dit koppelde ik gelijk aan een paar minuten eerder gehoord nieuwsbericht:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-zwartrijders.html
OK. Het topic is dan wel eerder geopend als de gebeurtenis. Maar kan dit niet een soort van vooraankondiging geweest zijn? Erg veel raakvlakken nl.
Misschien dat het verstandig is deze bevindingen even forward aan de wouten. Wat vinden jullie van dit en van de raakvlakken ? Of sla ik door ?
Bedankt voor de respons.
aha, bustedquote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ik mag hier niks over zegge om bepaalde redenen... KAN DIT AUB VERWIJDERT WORDEN???? en de topic zelf ook AUB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |