abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:17:04 #1
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74963666
Hey hey hey, gisteravond was het me weer een avondje zoals ik wel vaker meegemaakt heb aleen iets anders

Ik was dus aan het chillen met en paar matties van me en mezelf he we waren beetje fifa tien op mn ps3 aan het spelen en beetje smoken enzo ma de wiet raakte op dus moesten we na de shoppa gaan om een nieuwe zak te halen hehe avond was nog jong :p

Wij dus met de bus na station en daar pakte wij de treintje ma we hadden gewoon netjes we zijn wel G's ma wel netjes kaartjes gekocht haha :p dus niks aan de hand zou je denken toch dus wij na de shoppa gaan ff jtje klappen daar beetje stoned treintje in altijd beter dan gewoon nuchter is toch geen kk aan ma maakt niet uit.

wij zaten zo achetrin he en daar is het altijd kk druk amaal chicks beetje eyecontact zoeken enzo ma niet echt veel zin want was stoned toch met van die kleine doppen beginnen chicks zo te lachen in plaats van flirten

ma we waren dus op station aangekomen he en iedereen stond op en ging na de deur ma was file dus wij stonden zo tussen de deuren in de eerste klas ma het duurde kk lang voordat we op station aankwamen was iets van wisselproblemen bullcrap dus wij gingen zitten he ff wachtten komt er zon conducteur aan ja jongens volgens mij heb ik jullie net in de 2e klas zien zitten
wij zo: Ja klopt ma wij zitten hier ook nie ma wachtten alleen tot we na buiten kunnen
zegt ie: ja luister is zo werkt dat nie he ik kan nie weten of jullie hier allang zaten of pas net dus moet ik jullie bekeuren

dus wij zo kk boos he ja maar jonge luister dan vraag aan iedereen dan maar iedereen keek ons zo kk dom aan en zei niks he dus hij begint te schrijven ma de deur ging open we zeiden weet je wat als jij gewoon lekker gaat schoonmaken of whatever je ook moet doen dan gaan wij weg ok mattie? en wij liepen weg ma later gingen we wel ff rennen want hij riep hulp op :p

klacht: kk conducteurs die ons PERSE wilt naaie met een boete
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_74963699
Ik ga dit pas lezen als je er normaal Nederlands van hebt gebrouwen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_74963701
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door Adelante op 24-11-2009 12:53:02 (note +1) ]
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74963708
Het is een schande!
Of niet?
pi_74963768
dude
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')