Ohja leg me maar eens uit waarom dat Pepermuntjes topic wel, en mijn visboertopic niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mist er echt helemaal niks aan hoor
Nu hebben ze achter de schermen wat te lachen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat was er mis met het vis topic?
Ik gok zo dat er geen enkel verband is.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo!
Misschien wel shocking dit.
Ik was zojuist een beetje in KLB aan het turen, en kwam dit gesloten topic tegen.... :
Conducteur probeert stoer te doen
Dit koppelde ik gelijk aan een paar minuten eerder gehoord nieuwsbericht:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-zwartrijders.html
OK. Het topic is dan wel eerder geopend als de gebeurtenis. Maar kan dit niet een soort van vooraankondiging geweest zijn? Erg veel raakvlakken nl.
Misschien dat het verstandig is deze bevindingen even forward aan de wouten. Wat vinden jullie van dit en van de raakvlakken ? Of sla ik door ?
Bedankt voor de respons.
Even een waarschuwing voor de mods.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Michielos het volgende:
Meesten kunnen geeneens vechten
Ik heb wel wat meegemaakt, open er straks wss een topic over
stay tuned!
So de tering he, anders neem je het even serieus allemaal.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Even een waarschuwing voor de mods.
Ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:16 schreef zovty het volgende:
[..]
So de tering he, anders neem je het even serieus allemaal..
.
Als je toch bezig bent, geef HSG-BOMBER dan ook maar gelijk aan. Iemand met die nick kan ook niet veel goeds in de zin hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien dat het verstandig is deze bevindingen even forward aan de wouten.
Waar slaat die nick op dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, geef HSG-BOMBER dan ook maar gelijk aan. Iemand met die nick kan ook niet veel goeds in de zin hebben.
Ik bedoel het niet als bagger m'n beste. Ik probeer op subtiele wijze duidelijk te maken dat 'men' niet zo moet zeiken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
zoveelste waarschuwing: kap eens met dat gebagger
Ik mag hier niks over zegge om bepaalde redenen... KAN DIT AUB VERWIJDERT WORDEN???? en de topic zelf ook AUBquote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hallo!
Misschien wel shocking dit.
Ik was zojuist een beetje in KLB aan het turen, en kwam dit gesloten topic tegen.... :
Conducteur probeert stoer te doen
Dit koppelde ik gelijk aan een paar minuten eerder gehoord nieuwsbericht:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-zwartrijders.html
OK. Het topic is dan wel eerder geopend als de gebeurtenis. Maar kan dit niet een soort van vooraankondiging geweest zijn? Erg veel raakvlakken nl.
Misschien dat het verstandig is deze bevindingen even forward aan de wouten. Wat vinden jullie van dit en van de raakvlakken ? Of sla ik door ?
Bedankt voor de respons.
aha, bustedquote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ik mag hier niks over zegge om bepaalde redenen... KAN DIT AUB VERWIJDERT WORDEN???? en de topic zelf ook AUB
want, Je hebt iets gedaan waar je eerst trots op was, en nu je bijna gepakt bent kruip je terug?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:16 schreef Cacciatore het volgende:
Kan de topic verwijdert worden??? AUB SNEL!!!!????
Jepquote:Op woensdag 25 november 2009 00:56 schreef Biogarde het volgende:
Rita in 'Dexter' is veranderd in een secreet die?
sorry ma kon het niet laten :pquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kappen met die bagger Cacciatore .
1 of andere kankerhomo zit mijn fobo te spammen met spoilers van de seriequote:
Meneer heeft ook nog een pm gestuurd vol met spoilers waarschijnlijk, ik klik er iig niet op, gun hem dat pleziertje nietquote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef Biogarde het volgende:
Hij heeft een PM en die reactie in je fobo is weg.
Stuur hem anders even door naar Bio of vermeldt het tijdstip. Als het na de waarschuwing is, is het tijd voor straf.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Meneer heeft ook nog een pm gestuurd vol met spoilers waarschijnlijk, ik klik er iig niet op, gun hem dat pleziertje niet
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:52 schreef Adelante het volgende:
Als het na de waarschuwing is, is het tijd voor straf.
Mevrouw, U zit in het verkeerd FB topic. Die van ONZ is drie klikken verderquote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Juup© het volgende:
Wakker worden dames, dit topic mag dicht.
Dat kan.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef wise het volgende:
rivaliteit tussen middelbare scholen
kan deze naar ONZ
Macht der gewoonte denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mevrouw, U zit in het verkeerd FB topic. Die van ONZ is drie klikken verder
Zwijg kuttekop.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
+1 note, ontopic blijven!!!!!
ontopic:
Ik vind dat de mods goed werk verrichten!!!!!!~~
Je locked echt veel te veel. Overigens kan iemand die crutch van een brug af gooien. Wat een debiel is dat zegt. Dat is geen trollen maar dat is gewoon puur schelden.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hé
Het is leuk dat die knaap hier vrijwillig dit zooitje probeert te controleren maar allejezus.
Dat jong gooit een lock op elk topic wat die tegenkomt en lompe spam laat die staan.
Ik zeg; lynchen die gozer.
Tevens mijn klacht:
Chalet-appartement Les Balcons de La Rosière <-- OPEN
Ordinaire spam
bejaarden die stinken <---- SLOT
Terechte klacht over stink dino's
Ludo doet het meer dan prima. Maar bedankt voor je input.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Je locked echt veel te veel. Overigens kan iemand die crutch van een brug af gooien. Wat een debiel is dat zegt. Dat is geen trollen maar dat is gewoon puur schelden.
En waarom steek jij de helpende hand niet even toe wanneer je dat topic over dat appartement open ziet staan door een TR te plaatsen of hier te posten.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Je locked echt veel te veel. Overigens kan iemand die crutch van een brug af gooien. Wat een debiel is dat zegt. Dat is geen trollen maar dat is gewoon puur schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |