De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door! (ik tik dit witheet vanuit school overigens)
Er werd door andere scholen veel geroddeld over de VMBO instelling waar ik momenteel studeer. Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat het op een treffen uitliep. Toen een paar gasten mij dan ook opriepen (ik knok op oproepbasis voor diverse personen), kon ik niet weigeren.
Deze school in kwestie, maakte de onze ten schande. Zo werden vriendinnen van me (miss larice e.d.) voor hoer uitgemaakt en ik werd zelfs voor mietje uitgemaakt. En zoals de meeste fokkers wel weten, ben ik een rustige jongen, maar absoluut geen mietje (heb in vechtkampen gezeten). Ik schuw het gevecht dan ook niet. Via telefoontjes werden de groepen naar elkaar toegelokt. Ik stond natuurlijk paraat. Ik rilde wel een beetje, ik bedoel je weet nooit wat je tegenkomt. Het bleek een best grote groep te zijn, een stuk of 25 man. Wij waren maar met zijn 12(of 13, weet ik niet meer precies).
Natuurlijk begonnen ze meteen praatjes te maken en ik liep voorwaard. Hij haalde uit en ik blokte en gaf m een elleboog in zijn nek. Hij stortte ter aarde. De andere "bendeleden"(want zo noem ik ze

) keken elkaar wijfelend aan.. en toen barstte de hel los.
Het werd een hels gevecht waarin we redelijk outnumbered waren. Ik zag T-dawg, een mattie van me op de grond liggen. Dit sterkte me, ik draaide me om , chainpunch op nek, greep arm via Huen Sau
en stond achter hem in wurghouding. Hierna trapte ik hem in zijn knieholte, daarna op zijkant knie en daarna een knie in zijn rug.. ik hoorde krak dus ik hoop niet dat het te ernstig is (nu boeit me dit, een uur geleden nog niks.. ik was witheed).
Een andere had een ijzeren staaf bij zich. Middels Krav Maga, Escrima technieken sloeg ik hem 3 sec later met zijn eigen staaf tegen de vlakte
Nog een voorbeeld dan... er was een ietwat bredere gast bij. Ik merkte dat het een gezonde mix was tussen nederlanders en buitenlanders(ok ok, nieuwe nederlanders). Deze haalde uit met een front kick. Ik stapte opzij, hij vloog door. Tijdens het voorbij gaan,stak ik een arm en een been uit. Het effect is hetzelfde als tegen een muur rennen. Hij wenste dat hij nooit geboren was. Toen het gevecht voorbij was, hoorde wij sirenes en we maakten ons uit de voeten.
Op het moment van schrijven zal er vast politie bij ons op school komen.
Waarom is het zo moeilijk om als scholen vredelievend samen te leven? Waarom moet er continue geroddeld worden? Waarom is er bittere haat tussen deze twee scholen. Gedurende de levensbeschouwingslessen , zal ik dit zeer zeker ten sprake stellen.
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!
Klacht: scholen roddelen
Klacht 2: mijn vriendinnen voor hoertjes uitmaken
Klacht 3: outnumbered zijn
Klacht 4: gefrustreerd en rillend achter de computer zitten