Tarado | zondag 11 oktober 2009 @ 10:30 |
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | Openingsposts van de Grands Prix van het huidige '09 seizoen: 2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix 2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one 2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir Grand Prix van Spanje 2009 Formula1 Grand Prix de Monaco 2009 2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix 2009 Formula 1 Santander British Grand Prix 2009 Formula 1 Santander German Grand Prix 2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix 2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe 2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix 2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix 2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule 1 Race Report - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - Autosport Onze boyz: - Christijan Albers - Robert Doornbos - Giedo van der Garde Official F1 Sites: - Formula1 - FIA - Live Timing Teams: - McLaren - Ferrari - BMW Sauber - Renault - Toyota - Scuderia Toro Rosso - RedBull Racing - Williams - Brawn GP - Force India Sporting Regulations [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - publised on 24.03.2009 with immediate application [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site [PDF]2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations [PDF]2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 Technical Regulations 2009 [PDF] 2009 Technical Regulations - published on: 18.03.2009 with immediate application [PDF]2010 F1 Technical Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations Testschema ![]() ![]() Mclaren 1. Lewis Hamilton - WDC 2008 2. Heikki Kovalainen Ferrari - WCC 2008 3. 4. Kimi Räikkönen BMW Sauber 5. Robert Kubica 6. Nick Heidfeld Renault 7. Fernando Alonso 8. Toyota 9. Jarno Trulli 10. Timo Glock, Kamui Kobayashi Scuderia Toro Rosso 11. 12. Sébastien Buemi Red Bull Racing 14. Mark Webber 15. Sebastian Vettel Williams 16. Nico Rosberg 17. Kazuki Nakajima Force India 20. 21. Adrian Sutil Brawn GP 22. Rubens Barrichello 23. Jenson Button Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic De kalender voor 2009 met 17 races quote:Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009 Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd. Artikel 1 Artikel 2 (Is in het Duits) Artikel 1 BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. ![]() FOK!sport F1-site De OP is hier te vinden Wiki voor het laatst bijgewerkt door Sally op 17 nov 2008 @21:15 - Typefouten eruit gehaald, namen juist gespeld Wiki voor het laatst bijgewerkt door ElmarO op 17 nov 2008 @21:22 - Naam veranderd. Overbodige witregel verwijderd. Wiki voor het laatst bijgewerkt door Sally op 17 nov 2008 @ - Naam Nelsinho laten staan (onder protest ![]() - Rest van wikitekst eromheen aangepast. Wiki voor het laatst bijgewerkt door Sinister -D- op 18 nov 2008 @21.23 -Lucas di Grassi ipv Luca Wiki voor het laatst bijgewerkt door Sinister -D- op 23 aug 2009 @13.17 - Jaime Algesuari toegevoegd ipv Sebas Bourdais Wiki voor het laatst bijgewerkt door Sally op 16 sep 2009 @10:02 - Algesuari -> Alguersuari - Alle racetopics delen 1 toegevoegd na Monaco 2009 [ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 12-10-2009 00:03:16 ] | |
Tarado | zondag 11 oktober 2009 @ 10:31 |
Glock ruled out of Brazilian GP By Matt Beer Sunday, October 11th 2009, 08:16 GMT quote:autosport.com | |
Peterselieman | zondag 11 oktober 2009 @ 11:11 |
Jammer dat Glock niet mag rijden zeg | |
Gauner | zondag 11 oktober 2009 @ 11:27 |
tvp | |
ArcticBlizzard | zondag 11 oktober 2009 @ 11:30 |
Jammer dat kobayashi niet in Japan aan de start mocht verschijnen, ik denk dat hij het daar goed had gedaan. Ik ben benieuwd wat hij laat zien in Brazilie. | |
LeXX | zondag 11 oktober 2009 @ 11:44 |
tvp | |
vosss | zondag 11 oktober 2009 @ 11:46 |
Ik vind het nogal frappant dat ze ruim een week later pas ontdekken dat ie een gebroken ruggewervel heeft. Ik dacht altijd dat ze toch echt wel goed checkte enzo als iemand gecrashed is. | |
Sinister-D- | zondag 11 oktober 2009 @ 12:11 |
Weer een nietszeggende PR-overtrainde veldvuller erbij dus.... | |
Atreidez | zondag 11 oktober 2009 @ 12:58 |
GP2 Asia kampioen van 2008/2009, al maakte die in het GP2 veld van Europa alleen de eerste races iets waar.. Toch kan hij wel leuke dingen laten zien hoor, zoals roekeloos rijden en super(te)laat uitremmen ![]() | |
Schunckelstar | zondag 11 oktober 2009 @ 13:03 |
quote:een echte japanner dus ![]() | |
bodylotion | zondag 11 oktober 2009 @ 13:57 |
nu DTM op RTL7. Daar mag je blijkbaar wél buiten de racelijn rijden ![]() tevens tvp. [ Bericht 96% gewijzigd door bodylotion op 11-10-2009 14:10:48 ] | |
Trystar | zondag 11 oktober 2009 @ 15:29 |
tvp | |
Tarabass | zondag 11 oktober 2009 @ 17:30 |
tvp | |
Sally | zondag 11 oktober 2009 @ 22:44 |
Klopt iets niet in de OP ![]() quote:Dat laatste topic moet als | 56 | bovenaan erbij ![]() En deze racetopics kunnen toegevoegd: 2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix 2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix Omg, van Japan was maar 1 topic ![]() ![]() ![]() | |
Sally | zondag 11 oktober 2009 @ 22:56 |
Zo, ik heb de wiki ook weer bijgewerkt ![]() En dan nu weer ontopic ![]() | |
Tarado | maandag 12 oktober 2009 @ 00:05 |
quote:Ik zal het nooit meer doen ![]() | |
Sally | maandag 12 oktober 2009 @ 00:11 |
quote:Soms heb je het niet meteen door dat jij 'm sluit ![]() ![]() En wrs Firefly ook niet ![]() | |
Sally | maandag 12 oktober 2009 @ 00:13 |
Ontopic: even spammen ![]() [Special] De opkomst van Max Mosley - deel 1 quote:Lees verder op FOK!sport. | |
vosss | maandag 12 oktober 2009 @ 00:26 |
![]() ![]() | |
Sally | maandag 12 oktober 2009 @ 00:29 |
quote: ![]() Sorry, dit was mijn eerste reactie ![]() <12-10-2009> [00:28:25] <@Sal|lt> HAHAHHAHAHA <12-10-2009> [00:28:26] <@Sal|lt> ROFL Thnx ![]() ![]() | |
vosss | maandag 12 oktober 2009 @ 00:30 |
Nou en bedankt, ik ga hier gewoon met de billen bloot en jij lacht me keihard in mn gezicht uit! ![]() IK WIL MN KUSJE TERUG GODNONDEJU!!! ![]() | |
vosss | maandag 12 oktober 2009 @ 00:36 |
quote:No shit Sherlock, dat roep ik al jaren. Je bent er dan toch, rij nog lekker een paar rondjes. Ik vraag me serieus al jaren af waarom ze dat in godsnaam niet doen ![]() | |
Sally | maandag 12 oktober 2009 @ 00:44 |
quote:Er staat toch quote:? ![]() | |
vosss | maandag 12 oktober 2009 @ 00:45 |
Ow okay, dan is het goed Sally ![]() ![]() Ik had er overheen gelezen. Denk ik ![]() ![]() ![]() | |
Sally | maandag 12 oktober 2009 @ 00:46 |
quote:Ik heb het je nog nooit horen (zien) zeggen ![]() Maar verder lijkt het me een heel goed idee. Komen er dan nog restricties op kilometers of rijders ofzo? | |
vosss | maandag 12 oktober 2009 @ 00:52 |
Ik heb het hier denk ik ook niet geroepen, maar tegen mijn offline vrienden meerdere malen ![]() En wat betreft die kilometers, ik heb geen idee, volgens mij is het nog niet meer dan een proefballonetje ![]() | |
vosss | maandag 12 oktober 2009 @ 00:52 |
Anyway, ik ga slapen, morgen weer een drukke dag. Sweet dreams Sally ![]() | |
Sally | maandag 12 oktober 2009 @ 00:58 |
quote:Alweer 1? Net als die medailles? *zucht* Maar, eerlijk is eerlijk: dit is eens een goed idee ![]() quote:En jij een goede dag gewenst dan morgen ![]() ![]() | |
Automatic_Rock | maandag 12 oktober 2009 @ 07:30 |
M'n vriendin leest net op een Braziliaanse nieuwssite dat Barrichello getekend heeft bij Williams. Op de site van Williams is hier nog niks over te vinden overigens | |
Tarado | maandag 12 oktober 2009 @ 09:01 |
quote:Ja Luciano Burti bevestigt dat ook op z'n twitter, ook dat ze met Cosworth motoren gaan rijden http://twitter.com/LucianoBurti | |
sasquatsch | maandag 12 oktober 2009 @ 09:53 |
quote:Wordt alweer ontkend door Barrichello [ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 12-10-2009 13:56:10 ] | |
Atreidez | maandag 12 oktober 2009 @ 13:18 |
Massa heeft vanmorgen getest met 2007 Ferrari.. Geen tijden of aantal rondes bekend, ben benieuwd hoe het gegaan is. | |
Tarabass | maandag 12 oktober 2009 @ 15:14 |
quote:Is dit ineens een slowchat ofzo!? ![]() | |
Sally | maandag 12 oktober 2009 @ 15:33 |
Toch waar? 'Barrichello heeft getekend bij Williams' quote: | |
Sally | maandag 12 oktober 2009 @ 15:33 |
SPOILER | |
sasquatsch | maandag 12 oktober 2009 @ 16:45 |
quote:Nee! Het bericht is alweer ontkend door een woordvoerder van Barrichello. Barrichello zou naast Williams en Brawn nog met andere teams in gesprek zijn. Dus er is nog niets definitiefs. Zie ook mijn reactie enkele posts hierboven ![]() | |
Tarado | maandag 12 oktober 2009 @ 16:49 |
quote:Het is wel zo dat Burti Barichello zelf heeft geïnterviewd en met dit nieuws komt, het zal dan nog niet officieel zijn maar wel voor 99,9% zeker | |
Sally | maandag 12 oktober 2009 @ 17:33 |
quote:Ja dat had ik gelezen, en daarom zei ik ook 'Toch waar?' ![]() | |
vosss | maandag 12 oktober 2009 @ 18:32 |
quote:Hij zegt dat ie geen enkel probleem heeft gehad en dat het is alsof hij nooit een ongeluk gehad heeft en dat hij hartstikke fit is en zo 2 GPs zou kunnen rijden. Beetje een grote bek als je het mij vraagt en ik moet nog zien wat er van zn racepace over is gebleven. Ik denk dat Slonso hem finaal de oren wast komend jaar ![]() | |
Tarado | maandag 12 oktober 2009 @ 18:36 |
quote:Die zou hem voor z'n ongeluk ook de oren wassen ![]() | |
Party_P | maandag 12 oktober 2009 @ 20:19 |
Ik zou het mooi vinden als Alonso het juist erg lastig gaat krijgen, net zoals toendertijd Hamilton-Alonso. | |
Schunckelstar | maandag 12 oktober 2009 @ 20:53 |
zou mooi zijn als rubens naar williams gaat, het lijkt me een team waar ie goed past ![]() | |
Sinister-D- | maandag 12 oktober 2009 @ 22:15 |
En vooral omdat ie daar waarschijnlijk wel een ''nummer 1-status'' krijgt (voor zover dat bij Williams is natuurlijk), wat hij na al die jaren ook wel eens verdient. Kan hij mooi het vader figuur spelen binnen het team, de wagen doorontwikkelen en De Hulk gaan opleiden voor het echte werk ![]() | |
nils7 | maandag 12 oktober 2009 @ 22:16 |
tvp | |
Noud_ | dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:34 |
Ik zie net op GPUpdate de foto´s van Massa´s testsessie vandaag met de F2007 staan. Ik ben inmiddels gewend aan de aerodynamische aanpassingen van 2009, maar wat was die bolide eigenlijk mooi!![]() | |
Googolplexian | dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:46 |
[ Bericht 37% gewijzigd door Googolplexian op 13-10-2009 08:37:12 ] | |
sasquatsch | dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:41 |
quote:De kans is wel vrij groot dat Barri naar Williams gaat, dus waarschijnlijk wel. | |
sasquatsch | dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:46 |
Regen en onweer voorspeld voor aankomend race weekend. | |
Tarado | dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:06 |
![]() quote: ![]() ![]() | |
Atreidez | dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:14 |
En weten allemaal wie er goed uit de voeten komt als de baan nat is ![]() | |
ArcticBlizzard | dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:22 |
quote:Maar verstappen rijdt toch helemaal niet mee? | |
ArcticBlizzard | dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:53 |
http://f1.gpupdate.net/nl(...)iliaanse-grand-prix/quote:Nog een goede reden om op sporza af te stemmen | |
Googolplexian | dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:19 |
quote:Ik blijf lekker BBC kijken ![]() | |
vosss | dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:35 |
Ik hoop voor Mol dat het goed komt met zn vrouwtje ![]() | |
Xaobotnik | dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:37 |
quote:Die Belgen zijn helemaal klote als het op sportwedstrijden aankomt. Voetbal of F1 hebben ze beiden gewoon minder door. En commentaar bij algemene samenvattingen (bijv. CL-wedstrijden) baseren ze vaak op Nederlands commentaar (te horen aan opmerkingen die één op één overgenomen worden). Bij de F1 maken ze veel fouten. De BBC zend het toch ook uit? Gewoon op BBC1 afstemmen dus. Om de een of andere reden is de kwalificatie van Brazilië op BBC2 te zien, maar verder is alles van het hele seizoen op BBC1 te zien. Wat wil je nu, die Belgische niwits, of Martin Brundle, Eddie Jordan, David Coulthard (plus Jake Humphrey (presentator), Jonathan Legard (co-commentator), Ted Kravitz & Lee McKenzie (pitreporters). De BBC pakt groots uit voor de F1, komt ie aan met Sporza... ![]() | |
Atreidez | dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:45 |
Nouja, die Jake Humphrey is in principe gewoon de Engelse Allard Kalf, maar toch net een stukje beter.. Qua race commentaar is er geen andere keuze dan Brundle en Legard, de belgen zijn wat dat betreft echt niet beter als Kalff.. | |
ArcticBlizzard | dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:57 |
quote:Die belgische nitwits, anders zou ik naar een scherm met sneeuw moeten kijken aangezien ik geen bbc kan ontvangen. | |
Xaobotnik | dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:49 |
quote:Tsja, da's wel een goede reden.... quote:Humphrey is geen pitreporter maar puur presentator. Ik zie hem verder ook geen denigrerende zichzelf overschattende opmerkingen maken alsof hij de ultieme racegoeroe is. Derhalve vind ik hem niet vergelijkbaar met Kalff. Heel andere functie. RTLGP heeft niet eens ècht een presentator. Niet dat ik Humphrey zo'n ongelofelijk waardevolle asset vind hoor. Daarom zette ik hem ook tussen haakjes. | |
bodylotion | dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:53 |
quote:ik vind Humphrey een prima presentator. Leidt het gesprek prima. in tegenstelling tot die SBS presentatoren vroegah | |
vosss | dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:54 |
Ik vind Humphrey ook best okay. Hij lult het prima aan elkaar en als David en Eddie weer eens oneens zijn met elkaar weet ie het ook altijd mooi over te lullen naar het volgende onderwerp zonder uren te blijven hangen op 1 item. Doet ie goed ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:11 |
[ Bericht 35% gewijzigd door Googolplexian op 13-10-2009 18:17:58 ] | |
ElmarO | dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:56 |
quote:Yup, is gewoon een goede presentator. Nog geen enkel moment aan hem gestoord. ![]() | |
Tarabass | dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:17 |
quote:Met Allard mis je de complete wedstrijd maar ben je na de wedstrijd compleet op de hoogte van alle boulevard-achtige weetjes omtrent de moeders van rijders, neven van teambazen, dat soort zaken. Maar wie er dan gewonnen heeft is nog niet helemaal duidelijk ![]() | |
Googolplexian | woensdag 14 oktober 2009 @ 09:31 |
quote: ![]() | |
bodylotion | woensdag 14 oktober 2009 @ 09:42 |
quote:verschrikkelijk kinderachtig hoe Ecclestone en Mosley zich uitlaten over Vatanen. ik hoop echt dat hij de verkiezing wint, maar ik vrees het ergste ![]() | |
Googolplexian | woensdag 14 oktober 2009 @ 09:46 |
quote:Ik denk dat hij geen kans maakt puur omdat de macht van Ecclestone en Mosley te groot is. | |
Atreidez | woensdag 14 oktober 2009 @ 10:02 |
Het is nog steeds een verkiezing van meeste stemmen gelden.. Als Mosley er al van overtuigd is dat Todt gaat winnen, is dat roepen in de media helemaal niet nodig toch, dus ik heb zelf goede hoop voor Ari ![]() | |
sasquatsch | woensdag 14 oktober 2009 @ 10:32 |
quote:Dat dachten ze vroeger van Balestre ook. Die leek ook te gaan winnen. Maar toen de verkiezingen er eenmaal waren bleek Mosley de meeste stemmen te hebben gekregen. Nu hoop ik dat dat voor Vatanen geldt. | |
Waffle | woensdag 14 oktober 2009 @ 11:40 |
En nu roept Todt dat Vatanen hem min maakt. ![]() http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9896.html | |
Atreidez | woensdag 14 oktober 2009 @ 14:38 |
Kennelijk begint Todt zelf nu ook te twijfelen aan de zekerheid van zijn winst in deze verkiezing ![]() | |
TeddebBraak | woensdag 14 oktober 2009 @ 15:48 |
quote:tevens bieden ze alternatief commentaar aan met David Croft, Anthony Davidson en Holly Samos. Vooral Davidson doet het goed vind ik, heeft toch recente ervaring met het rijden. Verder krijgen ze vlak voor de GP wel iedereen te spreken. Enige nadeel is Jordan, die vaak niet alles op een rijtje heeft. begint met wat te zeggen en dan moet ie daar een onderbouwing voor bedenken. ![]() | |
sasquatsch | woensdag 14 oktober 2009 @ 15:53 |
Fisichella getrouwd | |
Atreidez | woensdag 14 oktober 2009 @ 16:18 |
Zijn al 15 jaar samen en hebben 2 kinderen, dus het was alleen maar voor de vorm. Alsnog gefeliciteerd naar Giancarlo natuurlijk ![]() ![]() | |
Waffle | woensdag 14 oktober 2009 @ 21:00 |
quote:Ik zou ook graag BBC willen kijken, maar ik kijk altijd Formule 1 samen met mijn vader en aangezien die niet bijzonder goed is in het luisteren naar Engels kijken wij altijd RTL. Ik vond Mol eigenlijk ook altijd best goed in commentaar, natuurlijk maakt hij wel eens foutjes. Hij heeft wel een rustige stem en brengt naar mijn mening alles best professioneel. Beetje jammer dat we nu Kalf hebben. Ik heb die gast nog nooit echt goed in het commentaar geven tijdens een race gevonden. Als het niet live is kan hij het wel, maar live maakt hij altijd grove fouten. Van mij hadden ze wel die man van RTL Rally Report er in mogen stoppen. Die vent vond ik stukken beter. Misschien in combinatie met Winkelman of hoe die ook alweer heet. | |
Tarado | woensdag 14 oktober 2009 @ 21:04 |
Mosley vows to step back after election By Jonathan Noble Wednesday, October 14th 2009, 18:16 GMT quote:seeing is believing ![]() | |
Googolplexian | woensdag 14 oktober 2009 @ 21:11 |
quote:En dat is waarom Todt er moet komen als marionet zodat de hij gewoon aan de macht kan blijven. Hij zou toch wel achter de schermen de zooi leiden maar dit geeft hem een wildcard om ook weer voor de schermen te treden. | |
vosss | woensdag 14 oktober 2009 @ 21:44 |
Volgens mij is dat nou juist een van de redenen waarom Ari er moet komen! ![]() | |
bodylotion | woensdag 14 oktober 2009 @ 23:44 |
quote:nadeel van BBC is dat het volume van het commentaar zo laag staat ![]() die podcast van chequered flag met Davidson enz is ook een aanrader! Die komt op zaterdag en zondagavond na de race. | |
Atreidez | woensdag 14 oktober 2009 @ 23:55 |
Schumi doet ook gezellig mee met de Todt lobby ![]() http://f1.gpupdate.net/en(...)-for-fia-presidency/ | |
LeXX | donderdag 15 oktober 2009 @ 09:06 |
Het windtunnelmodel van Team Lotus:![]() En Barrichello heeft nu bevestigd dat er "gesprekken" met Williams zijn... | |
Googolplexian | donderdag 15 oktober 2009 @ 09:15 |
quote:Iedereen die Todt steunt vergeet het vergelijk met Ari aan te gaan. Alle punten die Schumi als sterke punten van Todt opnoemt heeft Ari gewoonweg meer van ![]() | |
bodylotion | donderdag 15 oktober 2009 @ 10:11 |
quote:de JPS stickers ontbreken nog ![]() | |
sasquatsch | donderdag 15 oktober 2009 @ 10:21 |
Red Bull volgend jaar met Cosworth? In ieder geval niet met Mercedes (door een veto van McLaren) en blijkbaar ook niet met Renault. quote: | |
sasquatsch | donderdag 15 oktober 2009 @ 10:25 |
Eerste beelden van een F1 (tweezitter) op het Yas Marina circuit in Abu Dhabi. | |
Googolplexian | donderdag 15 oktober 2009 @ 11:01 |
bodylotion | donderdag 15 oktober 2009 @ 11:05 |
quote:best smal - voor een Tilke baan. je hebt alleen wel een TomTom nodig om daar een rondje te maken ![]() | |
Tarado | donderdag 15 oktober 2009 @ 11:15 |
FIA officials lobby for Todt After Max Mosley publicly voiced his support for FIA presidential candidate Jean Todt, the neutrality of F1's governing body has now been further called into doubt. The Paris based federation will next Friday stage an election to name Mosley's successor as FIA president, with 1981 world rally champion Ari Vatanen also standing for office. But according to the Daily Telegraph Mosley is not the only high ranking FIA incumbent who is pushing for former Ferrari boss Todt to be elected. The newspaper has published excerpts of leaked emails showing that FIA director general Peter Doggwiler, and FIA Foundation director general David Ward, have been actively lobbying on the Frenchman's behalf. One email from Doggwiler is to key sympathisers, advising them "I will call you this week to see where we are so I can make an adequate report to Jean." An email from Ward reveals he has had conversations "regarding a more intensive lobbying strategy", and indicates his involvement in the formation of Todt's cabinet, while another includes an attachment of Todt's campaign announcement, seeking amendments to the text. Some of the emails originate from FIA Foundation email addresses, and the Telegraph indicated that the Charity Commission Direct is "sure to take a dim view of Ward's actions". A leading sports lawyer Oliver Hunt, meanwhile, is quoted as suggesting a "breach of neutrality" may have been committed by the FIA. "I'm not qualified in French law but my understanding of the basic legal requirements for any election process in France is that there is an overriding duty of neutrality," he said. Meanwhile, a meeting with Mosley ended after three minutes this week when Vatanen was shown the door, according to the Guardian newspaper. It is reported that Vatanen tried to raise the issue of electoral transparency with Mosley, but the Briton showed him the door exclaiming: "I am not arguing with you." Vatanen is reported to have told his colleagues that he wanted to discuss claims the FIA voters will receive their ballot papers in named envelopes, rather than distributed randomly. E.A. © CAPSIS International Source: GMM. | |
Tarado | donderdag 15 oktober 2009 @ 11:17 |
quote:Ja teveel "stop and go" | |
Kleffe_Dop | donderdag 15 oktober 2009 @ 12:02 |
quote:En weer kilometers en kilometers asfalt uitloopstroken, de rijders kunnen er dus gerust een foutencircus van maken, er is geen gras, grindbak of muur die je ineens in de weg zal staan. | |
Peterselieman | donderdag 15 oktober 2009 @ 12:06 |
de uitgang van de pitstraat is wel erg fraai trouwens | |
sasquatsch | donderdag 15 oktober 2009 @ 12:40 |
quote:Daar moet je niet ineens de muur raken, anders blokkeer je de uitgang van de pitsstraat. ![]() | |
sasquatsch | donderdag 15 oktober 2009 @ 12:44 |
Vatanen thrown out of FIA meeting quote: | |
Tarado | donderdag 15 oktober 2009 @ 13:33 |
Max zijn afscheidsbrief | |
maniack28 | donderdag 15 oktober 2009 @ 14:49 |
quote:Wat een lange pitexit ![]() | |
Googolplexian | donderdag 15 oktober 2009 @ 14:54 |
quote:Ja idd ... ![]() | |
Burnie88 | donderdag 15 oktober 2009 @ 16:53 |
Ik vind Yas Marina er wel wijs uitzien! Mooie gebouwen en een uitdagende track. Zeker inhaalmogelijkheden. Pitexit vind ik ook wel gaaf, is weer eens iets anders en bovendien erg slim. Wat betreft dit weekend; 3 dagen regen betekent 3 dagen Vettel vooraan (hoop ik). Ik ben benieuwd of Button gaat verzuipen of z'n kop boven water houdt en het kampioenschap eindelijk binnenhengelt. | |
bodylotion | donderdag 15 oktober 2009 @ 17:10 |
woordkunstenaar ![]() | |
Big-Ern | donderdag 15 oktober 2009 @ 17:23 |
quote: Zo ziet een achterhoede auto er dus uit. Een heel verschil met bijvoorbeeld de jaren 90. Toen kon je ook daadwerkelijk aan de achterhoede auto's zien dat ze niet vooruit te branden waren. Uit nostalgisch oogpunt zou JPS moeten sponseren. | |
Googolplexian | donderdag 15 oktober 2009 @ 18:38 |
quote:Onderschat de interpretatie van de regels niet ![]() ![]() En uit nostalgisch oogpunt zou ik ook Samson, Rothmans, Marlboro, Lucky Strike, Benson & Hedges, Gauloises, etc. ook terug willen zien ![]() | |
nils7 | donderdag 15 oktober 2009 @ 19:15 |
Kan geen lekkere flow vinden in het nieuwe circuit... ziet er wel mooi uit tussen die gebouwen! | |
Party_P | donderdag 15 oktober 2009 @ 20:29 |
Het Yas Marina circuit is al een aantal weken te "berijden" met het spel rFactor. Ik heb er op gereden en het is een best tof circuit ![]() | |
Peterselieman | vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:26 |
2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil | |
ari_zahav | vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:53 |
quote:Lekkere hoeveelheid camber op die achterwielen ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:19 |
Googolplexian | vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:27 |
quote: | |
voyeur | vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:45 |
Ari maakt zichzelf heel populair bij alle mensen die niet op hem stemmen. Hij heeft ook het FIA personeel beschuldigd van partijdigheid dus als hij al gekozen wordt krijgt hij helemaal niets voor elkaar. | |
Googolplexian | vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:02 |
quote:Hij heeft het in het open gebracht dat het FIA personeel partijdig is. De beschuldiging kwam volgens mij uit een andere hoek. | |
Ermanon | vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:57 |
Dan nog, denkt niet dat Vatanen hier veel me wint, eerder verliest. Zwevende kiezers(mochten die er nog zijn) zullen nu eerder voor Todt zijn, omdat deze minder gezeik oplevert ![]() | |
Tarado | zondag 18 oktober 2009 @ 12:14 |
Dirty tricks! FIA hopefuls Jean Todt and Ari Vatenen locked in bitter battle to succeed Max Mosley as president | |
Atreidez | zondag 18 oktober 2009 @ 15:27 |
Het ziet er nu iig droog uit ![]() ![]() Oh, dit is het nieuwtjes topic ![]() [ Bericht 23% gewijzigd door Atreidez op 18-10-2009 16:11:33 ] | |
Tarado | zondag 18 oktober 2009 @ 15:35 |
Briatore takes FIA to court By Jonathan Noble Sunday, October 18th 2009, 13:21 GMT quote: | |
Tarabass | zondag 18 oktober 2009 @ 19:46 |
Breaking news: Button WC 2009 :p | |
voyeur | zondag 18 oktober 2009 @ 20:17 |
quote:Hij heeft ze in zijn brief beschuldigd. Meestal niet zo'n goede binnenkomer.... | |
ArcticBlizzard | zondag 18 oktober 2009 @ 21:03 |
quote:Niet zo raar aangezien o.a. moseley zijn voorkeur uitsprak voor Todt. | |
voyeur | zondag 18 oktober 2009 @ 21:46 |
quote:Maar Mosley is geen personeel en gaat weg. Hij heeft het huidige personeel beschuldigd. Dat is een beetje dom... | |
Burnie88 | zondag 18 oktober 2009 @ 23:08 |
Button... Wat een held! Na jaren lang zwoegen bij teams als Honda, Renault en Williams is hij eindelijk wereldkampioen, en terecht! Hij was vooral in het begin van het seizoen oppermachtig. Ik, als Buttonfan sinds het begin van zijn carriere, vind het echt geweldig. De tijd van Vettel gaat nog wel komen. | |
Xaobotnik | maandag 19 oktober 2009 @ 07:48 |
Tsja, wat een held.... Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Het moest in zijn geval wel èrg afhangen van factoren die buiten zijn invloed om gingen. Daarom zegt zijn kampioenschap me niet veel en daarom ben ik niet bepaald een Button-fan. Hij komt niet in de buurt van een Schumacher, Villeneuve, Hakkinen, Hamilton of Alonso. Allemaal niet mijn favoriete coureur, maar allemaal rijders die ontegenzeggelijk iets extra's hebben/hadden wat ze wereldkampioenschapskandidaat maakte. Button had gewoon het geluk dat Honda een heel jaar bezig was met die auto en daarmee een flinke voorsprong had weten op te bouwen waarmee vooral in het begin een voorsprong kon worden opgebouwd, aangezien de concurrerende teams nog tot het eind van vorig seizoen bezig waren. De beste coureur van het afgelopen seizoen was Vettel. | |
Googolplexian | maandag 19 oktober 2009 @ 08:30 |
quote:Als je het zo bekijkt ben je wel ietsie-pietsie partijdig, heur ![]() wat een onzin, zeg! | |
Burnie88 | maandag 19 oktober 2009 @ 10:23 |
quote:M. Schumacher had gewoon geluk dat Ferrari helemaal om hem heen was gebouwd. J. Villeneuve kon het alleen waarmaken in '97 toen hij de snelste auto van het veld had, daarna was het niet veel meer. M. Hakkinen had in '99 geluk dat Schumi zijn been brak in Silverstone. L. Hamilton heeft vorig jaar ontiegelijk veel geluk gehad in Brazilië. F. Alonso had ook veruit de snelste wagen ten tijde van zijn kampioenschappen. Natuurlijk, alle bovenstaande namen zijn hele goede coureurs, maar ze hadden ook geluk met 'factoren die buiten zijn invloed om gingen'. Button heeft geen geluk gehad, hij heeft ijzersterk gereden en Rubinho een poepie laten ruiken in de eerste seizoenshelft. Vettel vond ik ook goed dit jaar, maar hij was te wisselvallig. Incidenten zoals in Australië waren achteraf gewoon niet slim, maar wat ik al zeg, dat is achteraf lullen. Conclusie: ik vind Button een waardig kampioen. Hij is een groot talent (wat hij al presteerde bij Williams en Honda vond ik erg knap) en volgend jaar zal hij ook weer meedoen om de prijzen. | |
Tarado | maandag 19 oktober 2009 @ 10:39 |
Het is gewoon simpel: iedere kampioen is gewoon de verdiende kampioen als blijkt dat de punten op een eerlijke manier zijn verdiend. | |
bodylotion | maandag 19 oktober 2009 @ 10:41 |
quote:hele vreemde redenatie heb je nu. Alsof Button (de eerste helft) niet de snelste auto van het veld had. Neemt niet weg dat hij het kampioenschap gewoon verdient heeft. | |
Googolplexian | maandag 19 oktober 2009 @ 10:43 |
quote:Was Button's auto dan ook sneller dan die van Rubens? | |
bodylotion | maandag 19 oktober 2009 @ 11:45 |
quote:doet er niet toe. | |
Atreidez | maandag 19 oktober 2009 @ 11:51 |
quote:Doet er juist wel toe toch... Dat hele team voordeel en auto kwaliteit neem je dan uit de equation. 2 Coureurs, zelfde materiaal, waarmee Button stukken beter presteerde.. Das gewoon een persoonlijke prestatie. | |
bodylotion | maandag 19 oktober 2009 @ 11:56 |
quote:Het gaat erom dat Button net zoals het rijtje een paar post's hierboven ook gewoon een superieure auto had in het begin van het seizoen. En volgens mij werkte naarmate het seizoen vorderde de wagen beter voor Barrichello. | |
Googolplexian | maandag 19 oktober 2009 @ 11:56 |
Imo heeft Button gewoon terecht het kampioenschap gewonnen (en Brawn ook). Als je zegt dat Vettel de betere rijder is zeg ik dat hij z'n kansen niet heeft weten te verzilveren en Button wel. Als je zegt dat Rubens de betere rijder is zeg ik dat hij teveel gewend is om constant te rijden. Button kan zich beter "pacen" naargelang de situatie. Als je zegt dat Button niet van hetzelfde kaliber is als andere wereldkampioenen zeg ik dat geen enkele wereldkampioen op hetzelfde niveau staat als een andere wereldkampioen. Ze zijn allemaal van een ander soort klasse en hebben allemaal hun portie geluk gehad. Ze hebben ook allemaal het meeste van een potentieel winnende situatie gemaakt waar anderen faalden. Button is kort gezegd dus gewoon een waardig kampioen. | |
bodylotion | maandag 19 oktober 2009 @ 12:06 |
quote:Dat dus. | |
nils7 | maandag 19 oktober 2009 @ 12:14 |
quote:Idd maar blijkbaar hebben hier een hoop mensen het idee dat de afgelopen wereldkampioenen dat niet terecht waren: Alonso, Hamilton nu Button dan... tjah ze worden het niet voor niets! | |
Tarado | maandag 19 oktober 2009 @ 12:32 |
Williams to use Cosworth engines in 2010 By Jonathan Noble Monday, October 19th 2009, 10:09 GMT quote: | |
Gauner | maandag 19 oktober 2009 @ 14:13 |
Als ik dit lees begint het weer te kriebelen ![]() http://www.rtl.nl/%28/act(...)tree_F1_niet_uit.xml | |
Tarado | maandag 19 oktober 2009 @ 14:32 |
quote:Als Massa niet brengt wat verwacht zal hij zeker instappen, Die Welt schrijft ook dat daarom Kubica maar voor 1 jaar bij Renault heeft getekend om in het geval van het ontbreken van de absolute snelheid bij Massa naar Ferrari over te stappen | |
bodylotion | maandag 19 oktober 2009 @ 15:43 |
quote:zal wat zijn als Schumi instapt bij Brawn | |
beantherio | maandag 19 oktober 2009 @ 15:49 |
quote:Hij is nog voor 3 jaar verbonden aan Ferrari in de rol van adviseur. Dat gaat dus niet gebeuren. | |
Stiggie | maandag 19 oktober 2009 @ 18:17 |
quote: | |
Waffle | maandag 19 oktober 2009 @ 20:00 |
Schumi en Alonso in één team. Ja dat zal zeker gebeuren ![]() | |
Googolplexian | maandag 19 oktober 2009 @ 20:46 |
Als Alonso niet binnen een paar weken de nummer 1 status krijgt binnen Ferrari gaat 'ie Ferrari slopen ![]() | |
ArcticBlizzard | maandag 19 oktober 2009 @ 21:17 |
http://www.nu.nl/sport/21(...)kkonen-voorstel.htmlquote: | |
Ermanon | maandag 19 oktober 2009 @ 22:52 |
Hmm, Raikkonen + Kobayashi = WIN? Raikkonen als 1e man, terwijl Koba iedereen van de ban afschiet die te dicht bij Kimi komt ![]() ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:42 |
quote:en in ander nieuws: Räikkönen in pain after fuel spillage Briatore handed court date Ecclestone: Senna death 'good for F1' quote:McLaren want Kimi Raikkonen for 2010 Formula One season with Niko Rosberg keen on Brawn | |
sasquatsch | dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:34 |
Williams to use Cosworth engines in 2010 Geen Toyota en nu ook geen Renault meer. Cosworth lijkt enige overgebleven optie. | |
Kleffe_Dop | dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:59 |
quote:En dat wil misschien Nascar gaan rijden volgend jaar. ![]() Daar hebben ze het niet zo op jankerds. | |
Googolplexian | dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:03 |
quote:Die heeft nu nog maar 1 race om zichzelf te bewijzen en zo te lezen (en aan z'n reacties te zien) had hij voor Brazil een paar potentiële sponsors c.q. aan de buis gekluisterd zitten c.q. in de hospitality staan. edit : Wellicht gaat het zelfs om een plek bij een team dat ook een oogje op Sutil heeft ![]() | |
Tarado | dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:09 |
Williams insist 14 teams can't happen TUESDAY, 20 OCTOBER 2009 11:44 The Williams team have continued their intransigence over the push to expand the 2010 grid to 14 teams in order to allow the former BMW Sauber team to stay in the sport, saying that a 28 car grid would be "ludicrous" and "not sustainable". quote: | |
Schunckelstar | dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:29 |
quote:dat zou Idd een leuk rijdersduo zijn ![]() ![]() | |
bodylotion | dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:24 |
quote:onderschat The Iceman niet he ![]() | |
Schunckelstar | dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:43 |
quote:zeker niet ![]() het is een van mijn favo coureurs, heb het altijd jammer gevonden dat ie voor ferrari ging rijden, maar vanaf volgend jaar kan ik weer voor hem juichen ![]() | |
Leatherface | dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:45 |
quote:Hier sluit ik me bij aan. | |
Meike26 | dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:59 |
Hmm..sorry, maar ik heb het juist niet zo met Kimi. Een beetje ongemotiverd ventje lijkt het af en toe. Het is al-om bekend dat hij het F1 wereldje hekelt en dat hij het puur voor het racen doet, maar dat alle poeha eromheen hem gestolen kan worden. Maar dit laat hij naar mijn idee ook iets te veel blijken op de baan. Hij moet echt goed met zijn goede been uit bed stappen wil hij een lekkere race rijden... te weinig races dat ik zie dat hij aan het vlammen is. Hij kan het wel...maar veel te weinig. En waarschijnlijk is het zo dat het team Ferrari hem gewoon niet ligt, want bij McLaren had hij gelukkig meer van die goeie dagen. | |
Schunckelstar | dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:05 |
quote:de laatste jaren heb je daar idd wel gelijk in, maar ik verwacht volgend jaar eigenlijk een kimi die gemotiveerder is dan ooit.. zijn gekrenkte ego na het ontslag bij ferrari zal daar wel voor zorgen denk ik ![]() | |
bodylotion | dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:15 |
Maar Ferrari heeft Kimi toch betaald om volgend jaar niet bij een ander team in te stappen ![]() | |
Schunckelstar | dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:16 |
quote:is dat zo ![]() dan heb ik dat gemist denk ik... heb je toevallig een bron? | |
bodylotion | dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:34 |
- [ Bericht 99% gewijzigd door bodylotion op 20-10-2009 18:39:33 ] | |
bodylotion | dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:37 |
quote:ik heb het een tijdje terug ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar ![]() edit quote: | |
Sinister-D- | dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:16 |
Als ik me niet vergis heeft Santander gewoon (althans, als je ¤30mln normaal vindt) een jaarsalaris uitbetaald als soort van oprot-premie, en is Kimi vrij om te gaan waar die wilt. | |
Tarado | dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:24 |
quote:Dat heb ik ook begrepen, maar ik heb ook gelezen dat Santander McLaren is blijven sponsoren om daar Kimi te stallen. | |
lezut | dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:36 |
quote:Dat zat dit weekend wel goed ![]() Maar van mijn part mag Schumi lekker wegblijven uit de F1, onsportieve kwal ![]() | |
wimderon | woensdag 21 oktober 2009 @ 01:09 |
quote: | |
Leatherface | woensdag 21 oktober 2009 @ 09:20 |
Een rallycoureur in een F1-bolide, dat wil ik wel eens zien. | |
Atreidez | woensdag 21 oktober 2009 @ 09:29 |
Ik wil het ook wel zien, maar niet in een officieele wedstrijd.. Met die GP2 test stond ie ook stijf achteraan geloof ik. | |
Tarado | woensdag 21 oktober 2009 @ 09:30 |
quote: | |
sasquatsch | woensdag 21 oktober 2009 @ 10:31 |
quote:In 2006 werd hij ook tweede in de 24 uur van Le Mans (in een Pescarolo). Verder deed hij vorig jaar een test in de Red Bull F1 wagen waarbij hij veel indruk maakte. Ook testte hij dit jaar nog in een GP2 wagen. | |
sasquatsch | woensdag 21 oktober 2009 @ 10:38 |
Nog een leuk feitjequote: | |
Atreidez | woensdag 21 oktober 2009 @ 12:01 |
Voorlopig staat er een Duitser tweede, dus klopt niet helemaal. | |
Party_P | woensdag 21 oktober 2009 @ 12:10 |
quote:Nouja stijf achteraan, veel trager wassie niet: http://f1.gpupdate.net/nl/test-resultaten/?testID=1178 Geef hem nog een paar dagen extra om te testen en hij staat absoluut niet meer laatste. | |
M.Melandri | woensdag 21 oktober 2009 @ 20:36 |
Niemand een mooie foto van het brandje van Kimi? | |
Sally | woensdag 21 oktober 2009 @ 23:12 |
quote: ![]() ![]() | |
Kleffe_Dop | donderdag 22 oktober 2009 @ 13:20 |
![]() US F1 hoopt Kyle Busch te strikken voor 2011 De coureurs voor volgend seizoen zijn nog niet bekend, maar Team US F1 weet al wel wie zij in 2011 graag in de auto wil hebben: Kyle Busch. De 24-jarige NASCAR-rijder heeft al een paar keer laten weten graag naar de Formule 1 over te stappen. "Ik heb hem heel vaak zien rijden en heb enorm veel respect voor hem", zei Peter Windsor, de sportief directeur van het nieuwe Amerikaanse team, tegen USA Today. "Ik denk dat Kyle het in zich heeft om kampioen te worden in de Formule 1. Hij beschikt over voldoende talent en heeft de juiste houding. Ik zou hem graag eens in een Formule 1-auto aan het werk zien. Als hij volgend jaar vast wat demonstraties met onze auto zou willen geven in de VS, dan is hij van harte welkom." Busch staat tot eind 2010 nog onder contract bij zijn huidige NASCAR-team. ![]() | |
Five_wave | donderdag 22 oktober 2009 @ 22:36 |
Wordt leuk al die nieuwe teams ,en dus ook aantal nieuwe coureurs, alleen ben bang dat het nu alemaal wat te vol gaat worden.. maar we zullen zien.. | |
Kleffe_Dop | donderdag 22 oktober 2009 @ 22:46 |
quote:Wat versta je onder te vol? ![]() Ik zie namelijk liever, mits competitief, een startveld van 30 dan een veld van slechts 18 wagens. Wat meer actie op de baan zou de Formule 1 goed doen. | |
nils7 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 04:25 |
Klopt het dat Button naar McLaren gaat? | |
LeXX | vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:35 |
quote:Dat zou spectaculair, maar in mijn ogen onwaarschijnlijk zijn. Gaan die geruchten nu de ronde? | |
Schunckelstar | vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:45 |
ik meende gelezen te hebben dat ie bij Brawn blijft... kan nu even geen bron zoeken want ik typ dit vanaf mijn telefoon ![]() | |
Atreidez | vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:25 |
Election day ![]() | |
bodylotion | vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:13 |
quote:26 wagens gaf logistiek nog al grote problemen | |
bodylotion | vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:20 |
quote:Vodafone wil dat, en het McLaren heeft geen probleem met zijn salaris. Brawn wel. Ik kan het me trouwens niet voorstellen. Button is jarenlang trouw geweest aan BAR/Honda/BrawnGP. | |
Atreidez | vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:40 |
BAR en Honda zijn er compleet uit nu, en Brawn kwam pas in 2008 bij dat team, dus zo sterk is die band nou ook weer niet.. Ik vind t eigenlijk wel een logische stap, voor McLaren en voor Button. En dan Rosberg en Kimi samen bij Brawn ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:44 |
Geen idee wat Brawn er voor over heeft (ook qua het aantrekken van sponsors) voor een 1 en een 2 op hun auto. Denk niet dat Button het erg zou vinden om te blijven en daar best wel een compromis over wil sluiten wat betreft salaris. Voor McLaren rijden zou Button ook niet erg vinden ![]() P.S.: Volgend jaar 4 kampioenen op de baan als Kimi blijft. [ Bericht 8% gewijzigd door Googolplexian op 23-10-2009 12:49:31 ] | |
Ermanon | vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:51 |
quote:Jammer ![]() | |
beantherio | vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:51 |
Todt heeft gewonnen ![]() | |
Meike26 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:00 |
Maak daar maar even een ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:06 |
Nog 15 jaar Mosley / Ecclestone dus.![]() | |
beantherio | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:09 |
quote:Nee ![]() De stemverhouding was trouwens 135 tegen 49 met 12 onthoudingen. Da's dus bijna 70% van de stemmen voor Todt: een vrij ruime overwinning nog. | |
Meike26 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:10 |
Nu Todt verkozen is boven Vatanen, moet ik opeens weer terugdenken aan een paar maanden geleden, toen het bijna zover leek te zijn dat er een nieuwe raceklasse opgezet zou worden.... Was dat maar zo... ![]() | |
Meike26 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:14 |
quote:Dus dan bij jij voor de FIA, zoals de FIA nu is? Het zelfde FIA dat Renault laat weg komen met een simpele straf om Briatore uit de F1 te verbannen en 2 jaar terug nog bij een soortgelijke fraude-zaak 100 miljoen dollar boete voor Mclaren+ uitsluitsel van het wereldkampioensschap.. En al die vage straffen op de baan. Nee de FIA is naar mijn idee een aquarium met het troebelste water. Vatanen had hier volgens mij verandering in kunnen brengen. Nu is het Todt geworden en de FIA gaat weer door met waar ze gebleven waren. En 135 tegen 49 zal wel best zijn, maar die 49 stemmen zijn de sportiefste...die willen verandering zien... De 135 stemmen zijn naar mijn gevoel stemmen vanwege machtsmisbruik en vuile spelletjes van Mosley. Als Max zijn mening over Vatanen niet had uitgebracht... was het waarschijnlijk een close-finish geworden. ![]() [ Bericht 17% gewijzigd door Meike26 op 23-10-2009 14:19:35 ] | |
Googolplexian | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:14 |
quote:Ik moest effe terugdenken aan al die prachtige, kleurrijke teams en teambazen die het beleid van Mosley niet trokken en inmiddels weg zijn. Moest ook effe denken aan hoe een kandidaat heeft gewonnen die aanbevolen werd door een z'n-gezin-bedonderende-NeoNazi. En ook door Mosley, natuurlijk ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:18 |
quote:Das' ook de enige reden dat Mosley zonder tegengas aftreedt nu ... omdat hij z'n beleid via Todt kan doorzetten. En P.S.: Todt heeft zoveel stemmen door openlijk lobbyen van de FIA en door druk die de FIA op leden kan uitoefenen. Ik durf te wedden dat geen van de leden die uit de FIA is gestapt (zoals ADAC) voor Todt heeft gestemt maar al die ontwikkelingslandjes waar die zg. stewards of the race ook vandaan gerukt worden (en waar niet eens een wegen-net is) wel. | |
beantherio | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:21 |
quote:Doe niet zo dramatisch. ![]() Todt is geen kloon van Mosley en Vatanen is geen Jezus Christus. Onder Todt zullen er ook dingen veranderen: dat heeft ie tijdens zijn campanje al gezegd. En hij heeft bij Ferrari en Peugeot al bewezen een goed leider te zijn en geen pion. | |
Googolplexian | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:23 |
quote:Maar het gaat effe om het vergelijk. Todt is niets vergeleken bij Vatanen. Zelfs bij Ferrari was Brawn (blijkt maar weer) de drijvende kracht. | |
Meike26 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:26 |
Ik doe helemaal niet dramatisch... ik zeg wat ik denk en op dit moment denk ik dat het beter was geweest als er wel een nieuwe klasse was gekomen. Ja Todt wil veranderingen doorbrengen.... maar wie zegt dat die veranderingen zijn veranderingen zijn? Het is al openlijk bekend dat Mosley en Todt het zelfde denken over de FIa en wat er nog allemaal moet gebeuren (en wat niet). Vatanen is geen Jezus nee, maar hij had wel een hele frisse wind/wervelstorm door het bedrijf laten waaien. Denken dat Todt een goede nieuwe FIA president is ![]() | |
bodylotion | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:36 |
is er ergens een overzicht wat Todt zijn plannen zijn? | |
beantherio | vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:41 |
quote:Het is wel heel kort door de bocht om de successen van Ferrari's Schumacher-tijdperk maar even op het conto van Brawn toe te schrijven. Todt gaf leiding aan Brawn en je kunt dus net zo makkelijk stellen dat Brawn dingen geleerd heeft van hem. Maar de waarheid zal ongetwijfeld in het midden liggen: Ferrari was succesvol omdat er een grote groep getalenteerde mensen werkten. | |
beantherio | vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:06 |
quote:- hernoeming van de betekenis van F1 van "Formule 1" naar "Ferrari 1" - hernoeming van de betekenis van FIA nu ook officieel naar "Ferrari International Assistance" - hervorming van regels waardoor rode auto's uit Italië voortaan automatisch de wedstrijden reglementair winnen waaraan ze meedoen ![]() | |
Schunckelstar | vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:07 |
quote:goh, wat een verrassing ![]() ![]() | |
Meike26 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:12 |
quote:Eerst ben je veren in de reet van Todt aan het stoppen en nu maak je hem belachelijk. ![]() ![]() | |
beantherio | vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:34 |
quote:Ik maak hem niet belachelijk, maar zijn critici. ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:51 |
Only one way to find out if the geezer's mustard. Wait. | |
Meike26 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:18 |
Weet je waar ik met Todt ook een beetje bang voor ben? Dat hij de baan helemaal niet aankan. Het is nooit een spraakzame man geweest. Altijd stilletjes, korte interviews en kort van stof. De media-aandacht die hij straks krijgt en er gaat een keer iets mis... dan zijn alle camera's en microfoons op hem gericht. Het zinnetje: Geen commentaar gaan we nog vaak horen in iedergeval. Maar of hij dus die media-aandacht aankan.... ik betwijfel het. | |
bodylotion | vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:28 |
quote: | |
Meike26 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:35 |
Button naar McLaren zal ik niet van harte toejuichen.... vind hem niet zo bij dat team passen. Aan de andere kant, het lijkt me wel leuk om Hamilton en Button in 1 team te zien en wie de meeste puntjes bij elkaar gaat halen ! ![]() | |
Burnie88 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:04 |
Ik stel voor dat alle criticasters hier (die nu al kritiek hebben op Todt als FIA-president) de volgende keer mee gaan doen om het presidentschap. Bijna iedereen lijkt het hier allemaal beter te weten dan bijvoorbeeld de FIA of de autosportfederaties. Dat gezeik (ook op bv. WERELDKAMPIOEN Button) wordt ik een beetje beu. Je moet mensen eerst een kans geven, dus laten we eerst eens kijken wat Todt gaat doen de komende 2/3 jaar, daarna mogen we gaan zeiken als het niet goed is. Hetzelfde geldt voor Button; laten we eerst eens kijken wat hij de komende 2/3 jaar kan presteren, daarna mogen we zeiken als hij het niet goed doet. | |
Meike26 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:09 |
quote:Welkom op het forum ![]() | |
Burnie88 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:16 |
quote:Een forum is bedoeld om te discussiëren, dat snap ik ook wel. Maar het heeft geen zin om te discussiëren over bepaalde dingen die nog helemaal niet duidelijk zijn of nog niet gebeurd zijn. Niemand kan de toekomst voorspellen. En bovendien; in een discussie wil ik meningen onderbouwd zien door feiten. Om maar een voorbeeld te noemen; jij verklaarde dat het jou beter had geleken als Vatanen de president was geworden. Waar baseer je dat op? | |
Schunckelstar | vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:24 |
ik denk dat het helemaal niet gaat om of todt wel of niet een goede president van de fia is, ik heb niks tegen de man. waar het wel om gaat is de manier waarop zijn campagne is verlopen, vatanen is alleen maar zwart gemaakt in de media, en todt heeft openlijk alle lof en steun ontvangen van mensen waarvan ik vind dat ze zich op zijn zachtst gezegd wat neutraler hadden mogen opstellen. vatanen heeft nooit een eerlijke kans gekregen, ik had er al mijn geld op durven zetten dat het todt zou worden. de fia is gewoon een dictatuur en deze hele verkiezing had in mijn ogen ook niet plaats hoeven vinden, de uitkomst stond toch al vast | |
Burnie88 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:31 |
quote:Dan hoeven we volgend jaar ook niet te gaan stemmen voor de Tweede Kamer, het staat toch al vast dat Wilders, D'66 en het CDA de grootste partijen gaan worden. Dus nee sorry, die reden vind ik niet zo sterk. Oké, Todt is door vele mensen gesteund. Maar uiteindelijk wordt er gestemd door alle autosportfederaties, en dat zijn, in mijn ogen, geen koekebakkers die zich gemakkelijk laten beïnvloeden door iemand als Mosley (die al zijn geloofwaardigheid verloren heeft). En vergeet ook niet; er waren ook veel criticasters die meteen al zoiets hadden van; het wordt Fiararri als Todt president wordt, dat speelde Vatanan natuurlijk ook in de kaart. Tot slot had Vatanen iets uitgesprokener campagne moeten voeren. Vatanan had als belangrijkste boodschap veiligheid, ja dat gelooft iedereen nu langzamerhand wel aangezien Mosley dit ook jaar op jaar nagestreefd heeft. Misschien had Vatanen zijn pijlen moeten richten op regelgeving (denk aan het hele schandaal rond Renault 2008 versus McLaren 2007).. Ik denk dat hij daar veel meer had kunnen halen. We zullen het nooit weten. Todt is de nieuwe president, ik ben benieuwd wat hij er van gaat bakken, want wat zeker is; de F1 is een puinhoop momenteel (vooral qua regelgeving en jurisprudentie dan). | |
Meike26 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:40 |
quote:Goeie vraag ![]() Vatanen lijkt me ten eerste loepzuiver en betrouwbaar, dit omdat hij nog nooit in de Formule 1 gewerkt heeft. Okay, ik weet zijn connecties niet, maar dat neemt niet weg dat hij voor het gevoel als een groen blaadje de F1 wereld binnen dwarrelt. Todt ligt ergens als een soort baksteen midden in de paddock. En toevallig ligt die baksteen het meest voor de pitbox voor die van.... Juist. Ik vertrouw het niet dat hij totale onpartijdigheid heeft jegens zijn carriere in de F1. Welke ex-teambaas of F1 coureur van het afgelopen decenium het ook geweest was, daar zou ik al tegen geweest zijn. Ten tweede werd het al snel duidelijk dat Vatanen veel wilde veranderen binnen de FIA. Hij heeft door zijn gemis aan Formule 1 ervaring andere meningen over regels. En ik wil niet zeggen dat dat goed is, maar wel dat het roer helemaal om zoou gaan, dat zou ik van harte toejuichen. Dat de straffen weer duidelijk zouden worden. Eerlijk is eerlijk, Todt heeft het goed gedaan bij Ferrari, maar dat hij nu de FIA president is geworden... ja ik heb er nog steeds geen lekker gevoel bij. | |
Googolplexian | vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:16 |
quote:1) Het is zeer aannemelijk dat Todt nog banden heeft met Ferrari; een team dat jaarlijks $80M meer krijgt dan andere teams ... van de FIA. 2) Todt heeft geen noemenswaardige ervaring met het democratische systeem. Ari heeft die ervaring wel in de vorm van het Europees Parlement. 3) Todt heeft geen noemenswaardige ervaring met racen zelf. Todt zou non-stop Tilke banen aan de kalender toevoegen en de klassieke banen die nog over zijn schrappen puur omdat Todt alles vanuit een financieel oogpunt zal bekijken, i.p.v. uit een competatief oogpunt. 4) Stemmen van de FIA leden gelden met gelijke sterkte. Zimbabwe heeft dus bij wijze van spreken net zo'n sterke stem als Duitsland. De landen die het felste tegen Mosley waren zijn uit de FIA gestapt dus die stemmen zijn er niet. Niet echt een transparant of eerlijk systeem, dus. 5) Het is gewoon dom om de man te kiezen die door de falende organisatie naar voren wordt geschoven als de beste kandidaat terwijl de meest ervaren man (en vaag genoeg de enige andere kandidaat) maar 30% van de stemmen krijgt. | |
Tarado | vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:52 |
Online petitie voor behoud Circuit Spa Francorchamps Beetje off-topic maar wel belangrijk | |
Burnie88 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:58 |
- Ik denk dat het geen voordeel is wanneer je als 'groen blaadje' de F1 binnendwarrelt. Als jij niet weet hoe bepaalde zaken werken binnen de paddock/FOTA/GPDA, dan heb je nog een lange weg te gaan om dat eerst onder de knie te krijgen. Bovendien kunnen mensen misbruik van je gaan maken vanwege het gebrek aan kennis. Een man als Todt weet hoe de F1 in elkaar steekt, op wie hij moet letten, enz. - Volgens mij willen zowel Todt als Vatanan veranderingen doorbrengen. Het belangrijkste is dat de veranderingen voordelig zijn voor de F1-fans, lagere entreeprijzen bijvoorbeeld. Ik kan me er iets van herinneren dat Vatanan zoiets voorstelde; dat was een prima statement natuurlijk! - Ja die $80M deal.. Is uiteraard een discutabele regeling, maar ja, wat kan Todt daar nu (nog) aan doen? Volgens mij gold die 80M alleen ten tijde van de concorde-agreement, deze is nu opnieuw getekend, dus die 80M zal nu wel niet meer betaald worden. Anyway, Todt heeft misschien nog banden met Ferrari, maar mag het misschien als je jaar in jaar uit werkzaam bent geweest voor het team? Het lijkt me logisch dat Todt er banden op na heeft gehouden. En nee; ik denk niet dat Ferrari daar voordeel van ondervindt, ik zou niet weten hoe (m.u.v. die 80M die dus nu niet meer geldt). - Ervaring in het Europees Parlement zegt mij niet zoveel. Natuurlijk, het is heel mooi meegenomen, maar Mosley had ook 0,0 ervaring in de politiek. Wat te denken van de F1 baas Ecclestone, ook hij heeft 0,0 ervaring op politiek gebied. Voor mij geen doorslaggevende factor. - Todt is toch coördinator geweest in de rallysport? En tsja, Vatanen.. Heel leuk en aardig dat rallyrijden, maar F1 is toch heel wat anders. Ik vraag me af of Todt gaat switchen naar Tilke-banen, dat zal de tijd leren. Ik denk dat Vatanen voor hetzelfde dilemma zou hebben gestaan trouwens; waarom zou je niet naar nieuwe landen gaan waar het grote geld zit? De F1 draait uiteindelijk om geld en om naamsbekendheid van de autofabrikanten, niet om de fans (ja helaas, maar het is toch echt zo). Bovendien denk ik dat circuits zoals Silverstone en Spa hun eigen graf graven door bijvoorbeeld een slechte infrastructuur te hebben. Oké, wordt hard aan gewerkt, zie het nieuwe pitcomplex in Silverstone en Spa, maar die toegangswegen.. En de accomodaties voor de fans + personeel, echt om te janken gewoon. Waarom zou je dan nog moeilijk gaan doen als je ook op een prachtig complex zoals Abu Dhabi kan gaan rijden? Nee, het gaat erom dat die Tilke-banen minder pussy worden met die grote uitloopstroken. Hup, grindbakken en stukken gras, dan worden ook circuits zoals Bahrein of Valencia leuk. - Ja die landen die er uit zijn gestapt (welke zijn dat eigenlijk?) kiezen daar zelf voor. Dan moeten ze achteraf niet gaan zeuren dat Todt partijdig zou zijn o.i.d., dan hadden ze maar mee moeten doen. Het stemmen is nu eenmaal democratisch geregeld. En ja dat Zimbabwe net zoveel stemrecht heeft als Duitsland; dat is ook democratie. Als jij Duitsland meer stemrechten geeft dan hebben we het over oneerlijke concurrentie / dictatuur. Ook niet de bedoeling. - De kandidaatstelling van de FIA. Ik weet niet hoe dit geregeld is, maar ik denk dat iedereen daar aan mee mag doen als hij/zij geschikt is. En je zegt Vatanen de meest ervaren man; niet in de wereld van de F1, Todt wel. | |
bodylotion | vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:10 |
quote:Ja ehh.. Door die mensen is het nu zo'n chaos ![]() quote:Je punt is? | |
Googolplexian | vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:20 |
quote:FIA is meer dan alleen F1 ... Dat lijk je te vergeten. En als jij het democratisch vindt dat een land zonder echte wegen, zonder autosport en met misschien 2000 leden van een automobiel-club qua stem opweegt tegen een land met de meest geavanceerde snelwegen, duizenden leden in de automobielclub en talloze autosport-evenementen dan geloof jij niet echt in democratie. | |
Burnie88 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:04 |
@ Bodylotion: - Wie hebben er eigenlijk voor die chaos gezorgd? Niet de FIA, niet Ecclestone, maar de teams zelf. Welke gekken bedenken nou om een eigen auto te laten crashen? Of welke coureur houdt nou zijn teamgenoot tegen in de pitstraat? Of welke monteur gaat nou belangrijke info lekken naar een concurrerend team? - Nou er wordt gezegd dat Vatanen ervaring heeft als coureur. Dat beaam ik, maar rallysport heeft niet zoveel te maken met F1 in mijn ogen. Dit is hetzelfde als basketbal met korfbal vergelijken. @ Googolplexian: - FIA is idd meer dan F1. Todt heeft ook meer gedaan dan F1, hij is baas geweest van het gehele Ferrari-emperium. Lijkt me een vrij brede taak. - Oke, Zimbabwe heeft misschien weinig recht TOT spreken, ze HEBBEN het recht wel. Dat is democratie. Ook nu weer de vergelijking naar Tweede Kamerverkiezingen; dus als jij rijk bent, heel veel kennis hebt van politiek en heel actief bent in de politiek, zou jij dan meer stemrechten moeten krijgen dan iemand die politiek geen donder kan interesseren? Lijkt me niet, ook weer een vorm van democratie. Ja oke, soms is het wat scheef, maar het is nu eenmaal niet anders. | |
Gauner | vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:11 |
Beetje vreemd dat McLaren nu ineens Button wil binnenhalen, zo goed vind ik de coureur Button nu ook weer niet. | |
bodylotion | vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:14 |
quote:de straffen die onder andere voor die incidenten werden uitgedeeld, daar ging het om. | |
Googolplexian | vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:14 |
quote:Ehhh ... Nee. Dat is al een tijdje Luca DiMontezemolo. quote:Je vergelijkt het nu alsof het twee mensen zijn. Je kunt het alleen beter benaderen als partijen met zetels op basis van invloed of aantal leden. | |
Burnie88 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:20 |
quote:En iemand die in het Europees Parlement heeft gezeten was zeker beter omgegaan met straffen dan Todt toendertijd. Dat vraag ik mij ten zeerste af. Beiden hebben geen juridische achtergrond. | |
Burnie88 | vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:23 |
quote:Ja ik weet niet precies wat voor functie Todt had, maar hij was toch baas van het hele autosportgedeelte ofzo? Whatever, de man kan heus wel wat meer dan alleen teambaasje spelen. Tsja, ik zou het ook wel op die manier willen benaderen, maar er wordt vandaag de dag niet via dat systeem gestemd, dus helaas. En ja, dan krijg je weer hele andere discussies als je het wel op die manier zou doen; ik denk dat Amerika, GBR en Duitsland de meeste invloed zouden krijgen, wat moet je dan doen als je een Duitse, Amerikaanse of Britse kandidaat hebt? Dan is hij/zij van tevoren al verzekerd van een groot gedeelte van de stemmen, ook niet eerlijk. Tot slot; Zimbabwe kan, ondanks zijn 0-waarde in de autosport, nog wel een goeie mening hebben om op Todt of Vatanen te stemmen. Het zijn vast geen uit de klei(hut) getrokken mensen die daar hebben gestemd. | |
kepler | vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:25 |
quote:Vergeet je even het sex-schandaal ![]() quote:Een FIA-baas heeft in mijn ogen helemaal geen ervaring nodig in racen, als je maar zorgt dat je een aantal adviseurs hebt die wel hebben geraced. Een manager van een vliegtuigbedrijf hoeft ook geen piloot te zijn geweest, maar wel verstand te hebben van de algemene gang van zaken en alle andere management-truukjes. quote:Inderdaad, dat is belangrijkere ervaring dan race-ervaring hebben. (Nu heeft Vatanen vast ook wel ervaring aan de top van een sectie van een groot bedrijf) quote:Zelfde vergelijking: Mensen onder de 18 mogen niet stemmen, omdat ze niet genoeg overzicht zouden hebben? Democratie heeft verschillende vormen, en de zwaarte van een stem bepalen aan de hand van het aantal inwoners (of auto's in dit geval ![]() ![]() [/quote] | |
bodylotion | vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:11 |
offtopicSPOILER | |
Tarado | vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:57 |
quote:Gaat ook niet gebeuren, tenminste niet zolang McLaren met Mercedes motoren rijdt, wel slim van Vodafone om dit in de publiciteit te gooien, krijgen ze zonder titel toch gratis exposure | |
Tarado | zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:47 |
TODT: PLACE FOR SCHUMI AT THE FIA Saturday 24th October 2009 quote: | |
Googolplexian | zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:06 |
'Tuurlijk ... want Schumacher is een bewezen leider. | |
Waffle | zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:09 |
Ik zou Dominicali en DiMontezemolo ook in de FIA doen. Krijg je tenminste een eerlijke FIA. | |
Googolplexian | zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:11 |
quote: ![]() | |
Tarado | zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:19 |
quote:Dat zou mij ook niet verbazen, zo iets als "honorary member of the board" | |
vosss | zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:32 |
quote:Thanks!! ![]() =edit= Nigel Stepney komt ook nog even langs ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door vosss op 24-10-2009 13:26:14 ] | |
Schunckelstar | zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:13 |
quote:goed plan ![]() goed voor de geloofwaardigheid ![]() | |
bodylotion | zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:44 |
quote:kan hij zich mooi met het sportieve aspect bezig houden ![]() | |
Tarado | zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:17 |
Piquet warns Renault: apologise or be sued GMMf1NET -- October 24th - 2:47pm Oct.24 (GMM) Nelson Piquet Snr has threatened legal action against Renault if the French carmaker does not apologise. quote:Altijd goed voor leuke uitspraken Nelson sr ![]() But he said he does not understand the hysteria about 23-year-old Piquet Jr's actions. "Ayrton Senna won two championships like that," said Piquet Snr. "In 1983 the F3 championship against Martin Brundle, and in 1990 he was world champion after pushing Alain Prost off the circuit completely deliberately." | |
bodylotion | zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:28 |
quote:ik ben niet helemaal op de hoogte van dat laatste, ken de beelden wel natuurlijk. Maar hoe kwam Senna daarmee weg ![]() | |
Waffle | zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:00 |
Op dezelfde manier als dat Schumacher er in 1994 mee weg kwam denk ik. Overigens vind ik dat Renault nu Piquet wel eens mag aanklagen. | |
Sally | zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:24 |
quote:Dat vetgedrukte ben ik zeker met je eens. Het is alleen zo verrekte jammer dat Mosley als adviseur blijft, want dat zat er ook achter het presidentschap van Todt. | |
bodylotion | zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:35 |
quote:That's the spirit ![]() | |
vosss | zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:36 |
quote:Jawel ouwe seniele achterlijke graftak. We hebben die saaie kut-Tilke circuits in die debiele zandbak niet nodig. Silverstone hebben we wel nodig. Het is hoog tijd dat die lamlul het loodje legt als je het mij vraagt. Kijk ook naar Donnington, belachelijke bedragen vragen zodat je eik van te voren al op je vingers na kan tellen dat ze dat nooit gaan redden en dan vervolgens 15 miljoen opstrijken omdat ze het niet redden. Maar ondertussen is er wel al een serieuze bak geld geinvesteerd en die wordt nooit meer terug verdiend. Bah, wat heb ik een afschuwelijke schijthekel aan de manier van werken van die kutvent ![]() ![]() | |
vosss | zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:36 |
Hij heeft de F1 dan misschien wel groot gemaakt, maar hij is ook hard op weg om hem de nek om te draaien ![]() | |
bodylotion | zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:40 |
Trekt de Britse grand prix jaarlijks niet de meeste fans? Niet dat dat ertoe doet natuurlijk ![]() | |
vosss | zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:41 |
quote:Nee, en die lege tribunes in die zandbak doen er ook totaal niet toe, want daar zitten een paar rijke oliebaarden die gewoon toch wel betalen. Een machtsgeile geldwolf is het en hij mag van mij ter plekke kapot neer vallen ![]() | |
Schunckelstar | zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:04 |
quote:mischien dat button toch maar eens iets minder geld moet gaan vragen voor zijn diensten ![]() | |
vosss | zondag 25 oktober 2009 @ 02:30 |
Ik denk dat Vettel de man is die ze zoeken. Die kerel heeft niet eens een manager en baalt als een stekker dat hij tweede staat in het kampioenschap en rijdt voor een spreekwoordelijke habbekrats. quote:En dat is de deur dicht voor Kimi als je het mij vraagt. Eik hoop ik dat hij gewoon stopt nu. Hij is WC geweest, Toyota wil niet betalen wat hij vraagt en McLaren gooit met deze uitspraak in mijn ogen de deur kenkerhard in Kimi's gezicht finaal dicht. Stop maar Kimi, ga lekker nog een paar jaar rally rijden als hobby en bedankt voor alles wat je hebt laten zien in de F1. Ik zal je nooit vergeten ![]() | |
#ANONIEM | zondag 25 oktober 2009 @ 11:03 |
quote:Dat is inderdaad onbegrijpelijk. Daarvoor had 'ie eigenlijk op zijn minst een paar races schorsing moeten krijgen. | |
ouderejongere | zondag 25 oktober 2009 @ 11:04 |
Todt als president van de FIA is hetzelfde als de president van toezichthouder AFM zelf ook eigenaar van een bank is. FIA heeft al de reputatie erg pro-Ferrari te zijn, dat wordt zeker niet beter door een oud Ferrariteambaas op de hoogste post te zetten. | |
Tarado | zondag 25 oktober 2009 @ 11:11 |
quote:Ik zou het jammer vinden als Kimi stopt, mits gemotiveerd is hij 1 van de beteren van het veld | |
ArcticBlizzard | zondag 25 oktober 2009 @ 13:48 |
quote:Ik denk dat ze eerder op Kimi doelen ben ik bang. | |
Schunckelstar | zondag 25 oktober 2009 @ 13:59 |
quote:ja, zou kunnen maar ik had net ervoor dit bericht gelezen: quote:dat komt op mij, en wellicht haug, over alsof button zijn salaris belangrijker vind dan een goede wagen ![]() (bij nader inzien denk ik overigens ook dat ie het over kimi heeft hoor, daarbij vallen de eisen van button mee ![]() ik zeg meestal eerst dingen en ga er erna pas over nadenken ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Schunckelstar op 25-10-2009 16:03:04 ] | |
Sinister-D- | zondag 25 oktober 2009 @ 14:15 |
Ik denk anders dat de combinatie McLaren/Kimi anders wel eens een goede combinatie zou kunnen zijn voor volgend jaar. McLaren/Ferrari heeft geen uitleg nodig natuurlijk, maar ik denk dat Kimi weleens op ''wraak'' uit is tegenover Ferrari, en dat ie wel eens wil laten zien dat ze hem er niet uit hadden moeten schoppen ![]() | |
bodylotion | zondag 25 oktober 2009 @ 15:50 |
Bu Dhabi is uitverkocht volgens autosport.com wat houdt die day/night race in eigenlijk? Wordt het echt donker en is de baan verlicht? | |
Peterselieman | zondag 25 oktober 2009 @ 15:52 |
De race begint als het licht is en eindigt in het donker Als ze geen licht hebben heeft McLaren de oplossing: | |
bodylotion | maandag 26 oktober 2009 @ 09:34 |
quote: ![]() quote:50.000 ![]() Silverstone had alleen op de racedag al 120.000 ![]() | |
sasquatsch | maandag 26 oktober 2009 @ 11:11 |
quote:Het werd toentertijd gezien als een gewoon raceongeluk, waarbij Senna de bocht niet haalde, zoals zo vaak gebeurde in de eerste bocht. Pas later gaf hij toe dat het expres was, na alle commotie van het jaar ervoor en over de pole plek die verschoven was. Ach, het was ook niet de eerste of laatste keer dat iemand wereldkampioen werd, door een tegenstander (opzettelijk) van de baan te rijden. | |
Giem | maandag 26 oktober 2009 @ 11:23 |
quote:Echt ik vraag met steeds vaker waarom we naar dit soort achterlijke landjes gaan en de mooie circuits verlaten.. ![]() Hopelijk kan Jean Tod dat wat aan doen.. | |
Giem | maandag 26 oktober 2009 @ 11:26 |
quote:Kimi is al lang binnen als het om geld gaat... die heeft bij Ferrari al zo veel geld gekregen, voor het geld hoeft hij het niet meer te doen.. Button wordt het ook niet, die heeft juist aangegeven meer geld te willen ontvangen | |
bodylotion | maandag 26 oktober 2009 @ 11:28 |
quote:Had Senna het toen van te voren niet aan gekondigd? quote:Schumacher werd in '97 voor het hele seizoen gediskwalificeerd na die actie op Villeneuve. | |
bodylotion | maandag 26 oktober 2009 @ 11:43 |
Weber: "Hülkenberg en Barrichello bij Williams" | |
Schunckelstar | maandag 26 oktober 2009 @ 13:00 |
quote:geld, natuurlijk ![]() ongelofelijk dat ze zelf niet zien dat helemaal niemand op die tilke-rommel zit te wachten, die zooi is allemaal hetzelfde..zielloos ![]() | |
LeXX | maandag 26 oktober 2009 @ 13:22 |
quote:Goede vraag, zeker in het licht ( ![]() | |
bodylotion | maandag 26 oktober 2009 @ 13:31 |
quote:Regen in het donker wordt helemaal een drama, net als bij MotoGP in Qatar. De weerspiegeling van de lampen op de natte baan beperkte het zicht dusdanig dat de race werd afgelast. Nou zal het in Abu Dhabi niet gaan regenen tho ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door bodylotion op 26-10-2009 15:12:52 ] | |
Sally | maandag 26 oktober 2009 @ 18:25 |
Donington Park mist ook laatste deadlinequote: | |
ouderejongere | maandag 26 oktober 2009 @ 19:58 |
Geen champagne, geen pitspoezen ![]() | |
Sinister-D- | maandag 26 oktober 2009 @ 21:44 |
Hebben ze weer van dat belachelijk mousserende fruitdrank als vervanger ![]() | |
bodylotion | maandag 26 oktober 2009 @ 22:07 |
quote:Dan hoeft Kimi dus ook niet per ce op het podium ![]() | |
Giem | maandag 26 oktober 2009 @ 22:36 |
quote:Zou wel een strakke actie zijn als hij een flesje wodka onder zijn race pak vandaan haald.. Echter zijn die lui in zo'n land dat wel gelijk zo achterlijk om het voor de rest van zijn leven op te sluiten.. en geen pitpoezen.. ![]() ![]() | |
vosss | maandag 26 oktober 2009 @ 22:53 |
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid de laatste race niet live kijken en ik kan me eik niet meer voor de geest halen wanneer dat gebeurd is ![]() Op het terras zitten met vrienden? Fuck it, F1 is erop, ik kan niet! Uit eten met je vriendin? Vette pech, F1 is erop, ik kan niet! Bij je ouders op bezoek? No way, F1 is erop, ik kan niet! Naar je schoonouders? Hell no, F1 is erop, ik kan niet! De afwas doen/schoonmaken/strijken, wedden van niet, F1 is erop, ik kan niet! Eik schuif ik compleet alles aan de kant normaal gesproken zodat ik gewoon F1 kan kijken. Maargoed, deze zondag ga ik denk ik niet live kijken wegens omstandigheden zegmaar ![]() | |
Tarado | maandag 26 oktober 2009 @ 23:15 |
zo gaat het Zuid Korea F1 circuit eruit zien | |
Googolplexian | dinsdag 27 oktober 2009 @ 06:47 |
quote:Ach ... het is de enige sport die me kan boeien. M'n vrouw is allang blij dat het geen voetbal betreft. | |
bodylotion | dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:24 |
quote: ![]() | |
bodylotion | dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:27 |
Glock mist ook Grand Prix van Abu Dhabi | |
ArcticBlizzard | dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:53 |
quote:Jammer voor glock, hij kon een goede afsluiter wel gebruiken ivm de onzekere situatie met zijn contract en toyota. Kobayashi ![]() ![]() ![]() | |
Ermanon | dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:58 |
quote:Jammer voor Glock, me we krijgen nu wel een leuke Kamikaze Japanner ervoor terug in de auto, en dat vind ik zeker niet erg ![]() | |
Atreidez | dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:21 |
Vraag me af of er met Kobayashi is gesproken over ze nerveuze manier van verdedigen. Je mag een keer van je lijn af, maar Kobayashi vertaalde dat steeds naar je mag 1 richting op verdedigen. Dus als ie niet ver genoeg van ze lijn afging, besloot ie in de break zone nog even een stukje extra te verdedigen, iets wat uiteindelijk Nakajima ook ze race koste.. | |
Tarado | dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:35 |
Hij zou net het sentiment in Japan kunnen veroorzaken dat Toyota definitief doet besluiten er nog een jaar F1 aan te plakken | |
bodylotion | dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:14 |
quote:Button kaartte dat aan over de teamradio, waarna hij als antwoord kreeg 'We'll talk to Charlie". Direct daarna kwam Button er voorbij. Misschien dat Kobayashi het te horen heeft gekregen van zijn team. Hulde trouwens voor Button die wel de rust bewaarde ![]() | |
Atreidez | dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:00 |
Hij klonk anders niet als iemand die de rust bewaarde ![]() | |
kepler | dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:03 |
quote:Ik heb dit seizoen al 3 races compleet gemist vanwege mijn reis... Het ergste is ook nog dat ik die ws gewoon ga downloaden als ik terug ben en dan alsnog ga kijken ![]() | |
vosss | dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:14 |
Das een lange reis dan. Ben je een wereldreis aant maken of wtf? ![]() | |
kepler | dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:27 |
quote:Inderdaad ![]() Heb de (halve) race van Maleisie vanaf de tribune gezien, wat erg cool was. Verder ben ik net voor de laatste race weer thuis, maar die is dus niet meer spannend... | |
Sinister-D- | dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:52 |
quote:herkenbaar ![]() ![]() | |
Waffle | dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:33 |
En opnemen is geen optie, omdat je dan vaak via de radio hoort wie er gewonnen heeft. | |
Sally | dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:27 |
quote:Als ik het opneem, probeer ik te zorgen dat ik geen radio of tv aan heb op programma's waar het verraaden zou kunnen worden. En ik blijf op internet ver van websites met spoilers ![]() | |
vosss | woensdag 28 oktober 2009 @ 07:33 |
Fok bedoel je? ![]() Gelukkig spoileren die dit jaar niet meer | |
Atreidez | woensdag 28 oktober 2009 @ 09:00 |
Das de enige die me 2 keer idd de pret heeft ontmomen, door de winnaar pontificaal in de titel van t bericht te zetten. Afgelopen seizoen overigens niet voorgekomen, en er wordt goed op gelet door ziggyx3 ![]() | |
bodylotion | woensdag 28 oktober 2009 @ 09:26 |
ik moet de kwalificatie altijd opnemen omdat ik meestal werk op zaterdag om 2uur. gelukkig is het daar zo'n teringherrie in de fabriek dat je de radio niet kan verstaan ![]() | |
caspervc | woensdag 28 oktober 2009 @ 09:39 |
Ik ben benieuwd naar volgend weekend ![]() | |
kepler | woensdag 28 oktober 2009 @ 10:48 |
quote:Ik had de afgelopen race ook gemist, en heb al het nieuws vermeden tot de donderdag na de race ![]() ![]() ![]() | |
Bastard | woensdag 28 oktober 2009 @ 10:53 |
Ben toch wel benieuwd naar die laatste GP.. eigenlijk vooral om te zien hoe het circuit er uit ziet en hoe de coureurs omgaan met het nieuwe circuit. Oh en om Kobayashi weer te zien ![]() | |
Big-Ern | woensdag 28 oktober 2009 @ 13:10 |
BIG NEWS: Nederlandse sponsor GROOTS in de Formule 1 Uitgegeven door Bas Kaligis 28 oktober 2009 12:53 - Print artikel BEVERWIJK - TW Steel heeft vandaag een driejarige verbintenis getekend met het Renault F1 Team. Het Nederlandse horlogemerk wordt vanaf komend seizoen de officiële timing partner van Renault. Hoewel het contract pas volgend jaar ingaat, prijkt het logo van het bedrijf uit Beverwijk dit weekeinde al tijdens de Grand Prix van Abu Dhabi op de auto, de timingmonitoren en pitboxmuur. Vanaf volgend seizoen zullen ook de raceoveralls van de coureurs worden voorzien van het logo van TW Steel. “Ons partnership met het Renault F1-team zorgt voor een geweldig mondiaal platform voor TW Steel”, aldus directeur Jordy Cobelens in een eerste reactie. “Formule 1 is heel interessant voor een jong en ambitieus merk als het onze. We kijken ernaar door ons partnership met succes voort te zetten op en naast de baan.” Na ING heeft Renault nu opnieuw een grote Nederlandse sponsor gestrikt. “We zijn blij dat we TW Steel hebben kunnen vastleggen als de officiële timingpartner van het Renault F1 Team”, aldus Renault F1 Team Managing Director Jean Francois Caubet. “We kijken ernaar uit de komende drie jaar een hechte en dynamische relatie op te bouwen in ons streven het hoogste te bereiken op het circuit. Ik twijfel niet aan een opwindende en succesvolle toekomst.” TW Steel is marktleider in oversized horloges, sinds het in 2005 begon met een eenvoudige collectie van vier horloges. De uurwerken van TW Steel momenteel in vijftig landen verkrijgbaar zijn. Het bedrijf wordt geleid door de 27-jarige Jordy Cobelens, zijn vader Ton Cobeles is leidt de design-afdeling. http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=19174 Sponseren ze ook nog jong Nederlands talent? Van der Garde ofzo? | |
bodylotion | woensdag 28 oktober 2009 @ 13:45 |
Volgens mij is er op dit moment geen F1 waardig Nederlands talent ![]() | |
Atreidez | woensdag 28 oktober 2009 @ 13:56 |
Stiekem hoop ik toch nog een beetje op Doornbos terug in de Koningsklasse.. Indy was natuurlijk een uitwijk maneuvre door een gebrek aan stoeltjes, maar dat is nu niet meer aan de orde. | |
Big-Ern | woensdag 28 oktober 2009 @ 14:03 |
quote: Dat is niet helemaal waar. Van der Garde lijkt eindelijk zijn belofte in te lossen. Na het behalen van de titel in de World Series by Renault, heeft hij na een stroef begin toch een heel degelijk eerste seizoen gedraaid met 3 overwinningen in de GP2. Het is te hopen dat hij de kans krijgt om in het nieuewe seizoen voor de titel te kunnen gaan in de GP2, gecombineerd met een functie als testrijder bij Renault. Dan moet hij eerst wel een goed plekje kunnen bemachtigen in de GP2. Doornbos heeft zich in het afgelopen seizoen geen plezier gedaan. Hij heeft ronduit slecht gepresteerd, vooral na zijn overstap naar HVM | |
Tarado | woensdag 28 oktober 2009 @ 17:27 |
Zaten dit jaar toch 4 F1 coureurs onder de Balkenende norm... ![]() Kimi duurder dan Alonso en Hamilton opgeteld ![]() | |
nils7 | woensdag 28 oktober 2009 @ 17:31 |
Belachelijk! Geen wonder dat ze bij Ferrari Alonso willen hebben... als ze helft van Kimi bieden zijn ze nog veeeeeeel goedkoper uit! En krijgen waarschijnlijk nog een betere rijder ook! Wel grappig dat de rest niets verdient, dat klopt niet lijkt mij.... | |
Tarado | woensdag 28 oktober 2009 @ 17:33 |
Het zou kunnen dat van degenen die $0 verdienen de gegevens niet bekend zijn of dat ze zich ingekocht hebben, van Nakajima is bekend dat zijn salaris door Toyota betaald wordt en niet door Williams | |
Sinister-D- | woensdag 28 oktober 2009 @ 18:01 |
Wat ik dan frapanter vind als je sommige teamgenoten langs elkaar zet: 1 Kimi Raikkonen $45 million 5 Felipe Massa $8 million ![]() 2 Lewis Hamilton $18 million 11 Heikki Kovalainen $3.5 million Begrijpelijk dan, maar nog een behoorlijk verschil. 7 Sebastian Vettel $6 million 8 Mark Webber $5.5 million Iets vreemds, Webber als de toch meest ervaren van de 2. Was waarschijnlijk ook de technisch meest begaafde van de 2, waardoor die toch hoger in waarde geschat mag worden, en toch krijgt Vettel $0.5 mln meer. 10 Robert Kubica $4.5 million 12 Nick Heidfeld $2.8 million Zelfde als Webber/Vettel. Al heeft Kubica de enigste GP voor het team gewonnen, maar toch een kleine $2mln meer verdienen als Heidfeld, die zich toch al wat bewezen had in de F1 9 Jenson Button $5 million 16 Rubens Barrichello $1 million Weer zoiets, alleen had Button de status binnen het team, en al zeer trouw sinds het BAR tijdperk. Had de bedragen wel willen zien als het team nog steeds Honda zou zijn geweest. Al hoeft Barrichello na 17 jaar dienst als coureur het niet meer te doen voor het geld. 4 Nico Rosberg $8.5 million Rosberg zet ik enkel even apart om de vergelijking te maken tussen de andere rijders. De gek verdient $8.5mln zonder ook maar één GP gewonnen te hebben. Vergelijk dit voor de lol ff met Massa, die minder verdient. Of met Trulli die toch ook de kennis en ervaring bij zich heeft, en die verdient ''maar'' $6.5mln. Apart ![]() | |
vosss | woensdag 28 oktober 2009 @ 18:55 |
Die 1,5 miel die Fisico krijgt, zijn die van Ferrari of van Mallya? ![]() | |
ElmarO | woensdag 28 oktober 2009 @ 18:57 |
quote:Wel erg groot verschil. Had toch verwacht dat deze twee dichter bij elkaar zouden zitten. quote:Vettel wordt toch gezien als een potentiële wereldkampioen in de dop en Webber over het algemeen niet. Er zullen ook veel meer teams zijn die interesse hebben in Vettel dan in Webber. Dus niet zo heel raar. quote:Komt denk ik met name omdat Williams hem graag wilde behouden en dan ga je al gauw richting deze salarisschijf. Helemaal als een team als McLaren interesse heeft. ![]() | |
Kleffe_Dop | woensdag 28 oktober 2009 @ 20:30 |
quote:Dat dus. ![]() Webber is een zekerheidje, daar liggen Ferrari en McLaren echt niet voor op de loer. Rosberg hetzelfde verhaal als Vettel. Alleen hoor je daar wel langzaam de geruchten ontstaan dat Rosberg z'n belofte in moet gaan lossen. | |
Sinister-D- | woensdag 28 oktober 2009 @ 21:37 |
Ik snap de redenen van Red Bull wel om Vettel een hoger loon te geven dan Webber wel, maar wat ik niet snap is dat Webber zelf niet meer lospeutert. Zijn technische inbreng moet toch ook van belang zijn voor het team, en dat moeten hij en de mannen bij Red Bull toch ook weten. Dat Williams Rosberg zoveel geld biedt snap ik dan wel, omwille van z'n talent. Maar dat hij dan weer meer verdient als enkele meervoudige GP-winnaars snap ik dan weer niet. En dat Williams dan toch weer zoveel geeft vind ik dan ook weer tegenstrijdig. | |
ouderejongere | woensdag 28 oktober 2009 @ 22:05 |
quote:Ik ook ![]() De coureurs waren niet enthousiast over Australië dit jaar, dat voor de Europese kijkers een uur later werd gehouden. Ik denk dat de coureurs ook nu ernstig last gaan krijgen van de laagstaande zon. Op de breedtegraad van Abu Dhabi is bijna geen schemering zoals hier. Daar is het een kwartier na zonsondergang echt totaal duister. | |
bodylotion | woensdag 28 oktober 2009 @ 22:46 |
ik vind die salarissen echt ontzettend meevallen, helemaal als je het omrekent naar euro's. op Raikkonen na. Ik zou me als Ferrari echt genaaid voelen met zijn inzet ![]() dat sommige coureurs hoger uitvallen heeft er idd mee te maken dat ze gewild zijn bij andere teams ![]() | |
Sally | woensdag 28 oktober 2009 @ 23:25 |
quote:Dat is bij mijn weten al jaren zo op FOK!sport, met alle voetbal- en F1-berichten van races. De autosportberichten worden al ruim een jaar niet meer gespoilerd (met een kleine uitzondering van een nieuweling die het niet weet). | |
vosss | woensdag 28 oktober 2009 @ 23:28 |
Dat is niet al jaren zo dat is pas sinds vorig seizoen zo. En dan ergens halverwege / tegen het eind. De F1 uitslagen dan. De rest boeit me geen kut, maar F1 is jarenlang gespoilerd terwijl het voetbal nooit gespoilerd is ![]() | |
Kleffe_Dop | woensdag 28 oktober 2009 @ 23:35 |
quote:Ik denk dat Webber prima verdient voor een coureur van zijn kaliber. Nick Heidfeld is in mijn ogen een vergelijkbare coureur, die verdient $2,8 bij BMW. Dan doet Webber het helemaal niet zo verkeerd hoor. ![]() quote:Vraag en aanbod hè. Rosberg was blijkbaar hot bij de herwaardering van zijn huidige contract en Williams wilde hem behouden. Anders had hij in 2009 misschien in een McLaren of BMW gereden. Massa is een coureur (denk dat je op hem duidt) die minder talent wordt toegedicht, Ferrari is kennelijk niet bang om hem snel kwijt te raken voor een monsterbedrag. Eén ding is in ieder geval duidelijk: Als Kimi in de formule 1 wil blijven zal hij waarschijnlijk een flinke salaris vermindering moeten slikken. ![]() Alonso zou trouwens $25 miljoen gaan verdienen bij Ferrari, volgens de geruchten. En van Button en Barrichello is bekend dat ze begin dit jaar hebben ingestemd met een fikse salaris verlaging. Button scheen daarvoor ook tot de grootverdieners te behoren. | |
Sally | woensdag 28 oktober 2009 @ 23:40 |
quote:Die F1-uitslagen zijn al sinds jaren niet-gespoilerd. En ik heb even teruggekeken in de nieuwssearch: 01-04-2006 Uitslag kwalificatie GP Australië (48) 02-04-2006 [Upd] Uitslag GP Australië (93) 05-03-2005 Uitslag eerste kwalificatie Australië (88) 06-03-2005 Uitslag tweede kwalificatie Australië (27) 06-03-2005 Uitslag Grand Prix van Australië (100) 06-03-2004 Uitslag kwalificatie GP Australië (23) 07-03-2004 Uitslag GP Australië (51) 07-03-2003 Uitslag kwalificatie Australië (42) 09-03-2003 Uitslag GP Australië (54) 01-03-2002 Verslag vrije training Australië (5) 02-03-2002 Tijden kwalificatie [Australië 2002] (14) 03-03-2002 Schumacher wint GP Australië (44) Hoezo, niet al jaaaaaaren? ---------------------------------------------- Edit: Kut, moet ik een nieuwe openen ![]() Edit2: [F1] F1 nieuwtjes topic deel 58 - Seizoensfinale 2009! [ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 29-10-2009 00:11:25 ] |