abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:16:29 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_73893981
Als ik me niet vergis heeft Santander gewoon (althans, als je ¤30mln normaal vindt) een jaarsalaris uitbetaald als soort van oprot-premie, en is Kimi vrij om te gaan waar die wilt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:24:54 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73897035
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Als ik me niet vergis heeft Santander gewoon (althans, als je ¤30mln normaal vindt) een jaarsalaris uitbetaald als soort van oprot-premie, en is Kimi vrij om te gaan waar die wilt.
Dat heb ik ook begrepen, maar ik heb ook gelezen dat Santander McLaren is blijven sponsoren om daar Kimi te stallen.
pi_73897549
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:59 schreef Meike26 het volgende:
te weinig races dat ik zie dat hij aan het vlammen is.
Dat zat dit weekend wel goed

Maar van mijn part mag Schumi lekker wegblijven uit de F1, onsportieve kwal
pi_73902237
quote:
Loeb mag niet meedoen in GP van Abu Dhabi

Sébastien Loeb zal niet mogen deelnemen aan de Grote Prijs van Abu Dhabi. De Franse rallyrijder kreeg geen licentie voor de laatste wedstrijd van het Formule 1-seizoen.

Om in de Formule 1 te mogen meedoen, heeft elke rijder een zogeheten superlicentie nodig.

De Internationale Automobielfederatie FIA neemt haar beslissing op basis van een dossier en de erelijst van de rijder. Maar in het geval van de vijfvoudige wereldkampioen rally was dit niet genoeg om de FIA te overtuigen.

Loeb wou met een auto van de Toro Rosso-renstal deelnemen aan de GP van Abu Dhabi. Mogelijk proeft Loeb in 2010 wel eens van de F1.

"Sébastien is niet ontgoocheld", meldt zijn rallyteam Citroën. "Het was wel een mooie kans geweest voor hem."
pi_73904851
Een rallycoureur in een F1-bolide, dat wil ik wel eens zien.
pi_73905002
Ik wil het ook wel zien, maar niet in een officieele wedstrijd.. Met die GP2 test stond ie ook stijf achteraan geloof ik.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:30:50 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73905025
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:20 schreef Leatherface het volgende:
Een rallycoureur in een F1-bolide, dat wil ik wel eens zien.

pi_73906622
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:20 schreef Leatherface het volgende:
Een rallycoureur in een F1-bolide, dat wil ik wel eens zien.
In 2006 werd hij ook tweede in de 24 uur van Le Mans (in een Pescarolo). Verder deed hij vorig jaar een test in de Red Bull F1 wagen waarbij hij veel indruk maakte. Ook testte hij dit jaar nog in een GP2 wagen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_73906807
Nog een leuk feitje
quote:
Did you realise that an English driver, in a Mercedes-engined car bearing the number 22, beat a Brazilian to the World Championship by finishing in fifth place in Interlagos - for the second year running?

Hell of a coincidence...
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_73909203
Voorlopig staat er een Duitser tweede, dus klopt niet helemaal.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:10:21 #164
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_73909454
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil het ook wel zien, maar niet in een officieele wedstrijd.. Met die GP2 test stond ie ook stijf achteraan geloof ik.
Nouja stijf achteraan, veel trager wassie niet:
http://f1.gpupdate.net/nl/test-resultaten/?testID=1178

Geef hem nog een paar dagen extra om te testen en hij staat absoluut niet meer laatste.
Drugs are good mkay?
pi_73926691
Niemand een mooie foto van het brandje van Kimi?
pi_73933244
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
Nog een leuk feitje
[..]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:20:32 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73947051


US F1 hoopt Kyle Busch te strikken voor 2011
De coureurs voor volgend seizoen zijn nog niet bekend, maar Team US F1 weet al wel wie zij in 2011 graag in de auto wil hebben: Kyle Busch. De 24-jarige NASCAR-rijder heeft al een paar keer laten weten graag naar de Formule 1 over te stappen.

"Ik heb hem heel vaak zien rijden en heb enorm veel respect voor hem", zei Peter Windsor, de sportief directeur van het nieuwe Amerikaanse team, tegen USA Today. "Ik denk dat Kyle het in zich heeft om kampioen te worden in de Formule 1. Hij beschikt over voldoende talent en heeft de juiste houding. Ik zou hem graag eens in een Formule 1-auto aan het werk zien. Als hij volgend jaar vast wat demonstraties met onze auto zou willen geven in de VS, dan is hij van harte welkom."

Busch staat tot eind 2010 nog onder contract bij zijn huidige NASCAR-team.

pi_73966713
Wordt leuk al die nieuwe teams ,en dus ook aantal nieuwe coureurs, alleen ben bang dat het nu alemaal wat te vol gaat worden.. maar we zullen zien..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 22:46:20 #169
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73967029
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:36 schreef Five_wave het volgende:
Wordt leuk al die nieuwe teams ,en dus ook aantal nieuwe coureurs, alleen ben bang dat het nu alemaal wat te vol gaat worden.. maar we zullen zien..
Wat versta je onder te vol?
Ik zie namelijk liever, mits competitief, een startveld van 30 dan een veld van slechts 18 wagens.

Wat meer actie op de baan zou de Formule 1 goed doen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 04:25:37 #170
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_73972568
Klopt het dat Button naar McLaren gaat?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_73972834
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 04:25 schreef nils7 het volgende:
Klopt het dat Button naar McLaren gaat?
Dat zou spectaculair, maar in mijn ogen onwaarschijnlijk zijn. Gaan die geruchten nu de ronde?
pi_73972890
ik meende gelezen te hebben dat ie bij Brawn blijft... kan nu even geen bron zoeken want ik typ dit vanaf mijn telefoon
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73974133
Election day Wanneer zou er een uitslag bekend worden?
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:13:24 #174
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73977254
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Wat versta je onder te vol?
Ik zie namelijk liever, mits competitief, een startveld van 30 dan een veld van slechts 18 wagens.

Wat meer actie op de baan zou de Formule 1 goed doen.
26 wagens gaf logistiek nog al grote problemen
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:20:14 #175
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73977474
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 04:25 schreef nils7 het volgende:
Klopt het dat Button naar McLaren gaat?
Vodafone wil dat, en het McLaren heeft geen probleem met zijn salaris. Brawn wel.

Ik kan het me trouwens niet voorstellen. Button is jarenlang trouw geweest aan BAR/Honda/BrawnGP.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73980120
BAR en Honda zijn er compleet uit nu, en Brawn kwam pas in 2008 bij dat team, dus zo sterk is die band nou ook weer niet.. Ik vind t eigenlijk wel een logische stap, voor McLaren en voor Button. En dan Rosberg en Kimi samen bij Brawn
Where facts are few, experts are many.
pi_73980225
Geen idee wat Brawn er voor over heeft (ook qua het aantrekken van sponsors) voor een 1 en een 2 op hun auto. Denk niet dat Button het erg zou vinden om te blijven en daar best wel een compromis over wil sluiten wat betreft salaris. Voor McLaren rijden zou Button ook niet erg vinden

P.S.: Volgend jaar 4 kampioenen op de baan als Kimi blijft.

[ Bericht 8% gewijzigd door Googolplexian op 23-10-2009 12:49:31 ]
Calm down, please!
pi_73982574
quote:
Jean Todt wint presidentsverkiezingen van de FIA

Jean Todt is de nieuwe FIA-president. De Fransman kreeg bij de verkiezingen in Parijs 135 stemmen. Tegenstander Ari Vatanen kreeg er slechts 49, waardoor Todt de opvolger van Max Mosley is. Hij was door aftredend president ook naar voren geschoven als ideale kandidaat.

Snel meer
Jammer
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:51:08 #179
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73982938
Maak daar maar even een van...
pi_73983146
Nog 15 jaar Mosley / Ecclestone dus.

F1
Calm down, please!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:09:44 #182
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73983259
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:00 schreef Meike26 het volgende:
Maak daar maar even een van...
Nee

De stemverhouding was trouwens 135 tegen 49 met 12 onthoudingen. Da's dus bijna 70% van de stemmen voor Todt: een vrij ruime overwinning nog.
pi_73983282
Nu Todt verkozen is boven Vatanen, moet ik opeens weer terugdenken aan een paar maanden geleden, toen het bijna zover leek te zijn dat er een nieuwe raceklasse opgezet zou worden....


Was dat maar zo...
pi_73983437
quote:
Nee

De stemverhouding was trouwens 135 tegen 49 met 12 onthoudingen. Da's dus bijna 70% van de stemmen voor Todt: een vrij ruime overwinning nog.
Dus dan bij jij voor de FIA, zoals de FIA nu is?

Het zelfde FIA dat Renault laat weg komen met een simpele straf om Briatore uit de F1 te verbannen en 2 jaar terug nog bij een soortgelijke fraude-zaak 100 miljoen dollar boete voor Mclaren+ uitsluitsel van het wereldkampioensschap..

En al die vage straffen op de baan. Nee de FIA is naar mijn idee een aquarium met het troebelste water. Vatanen had hier volgens mij verandering in kunnen brengen. Nu is het Todt geworden en de FIA gaat weer door met waar ze gebleven waren.

En 135 tegen 49 zal wel best zijn, maar die 49 stemmen zijn de sportiefste...die willen verandering zien... De 135 stemmen zijn naar mijn gevoel stemmen vanwege machtsmisbruik en vuile spelletjes van Mosley. Als Max zijn mening over Vatanen niet had uitgebracht... was het waarschijnlijk een close-finish geworden.



[ Bericht 17% gewijzigd door Meike26 op 23-10-2009 14:19:35 ]
pi_73983453
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Meike26 het volgende:
Nu Todt verkozen is boven Vatanen, moet ik opeens weer terugdenken aan een paar maanden geleden, toen het bijna zover leek te zijn dat er een nieuwe raceklasse opgezet zou worden....


Was dat maar zo...
Ik moest effe terugdenken aan al die prachtige, kleurrijke teams en teambazen die het beleid van Mosley niet trokken en inmiddels weg zijn.

Moest ook effe denken aan hoe een kandidaat heeft gewonnen die aanbevolen werd door een z'n-gezin-bedonderende-NeoNazi. En ook door Mosley, natuurlijk
Calm down, please!
pi_73983603
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:14 schreef Meike26 het volgende:
Dus dan bij jij voor de FIA, zoals de FIA nu is?

Het zelfde FIA dat Renault laat weg komen met een simpele straf om Briatore uit de F1 te verbannen en 2 jaar terug nog bij een soortgelijke fraude-zaak 100 miljoen dollar boete voor Mclaren+ uitsluitsel van het wereldkampioensschap..

En al die vage straffen op de baan. Nee de FIA is naar mijn idee een aquarium met het troebelste water. Vatanen had hier volgens mij verandering in kunnen brengen. Nu is het Todt geworden en de FIA gaat weer door met waar ze gebleven waren.

Das' ook de enige reden dat Mosley zonder tegengas aftreedt nu ... omdat hij z'n beleid via Todt kan doorzetten.

En P.S.: Todt heeft zoveel stemmen door openlijk lobbyen van de FIA en door druk die de FIA op leden kan uitoefenen. Ik durf te wedden dat geen van de leden die uit de FIA is gestapt (zoals ADAC) voor Todt heeft gestemt maar al die ontwikkelingslandjes waar die zg. stewards of the race ook vandaan gerukt worden (en waar niet eens een wegen-net is) wel.
Calm down, please!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:21:31 #187
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73983706
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Meike26 het volgende:
Nu Todt verkozen is boven Vatanen, moet ik opeens weer terugdenken aan een paar maanden geleden, toen het bijna zover leek te zijn dat er een nieuwe raceklasse opgezet zou worden....


Was dat maar zo...
Doe niet zo dramatisch.

Todt is geen kloon van Mosley en Vatanen is geen Jezus Christus. Onder Todt zullen er ook dingen veranderen: dat heeft ie tijdens zijn campanje al gezegd. En hij heeft bij Ferrari en Peugeot al bewezen een goed leider te zijn en geen pion.
pi_73983759
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:21 schreef beantherio het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch.

Todt is geen kloon van Mosley en Vatanen is geen Jezus Christus. Onder Todt zullen er ook dingen veranderen: dat heeft ie tijdens zijn campanje al gezegd. En hij heeft bij Ferrari en Peugeot al bewezen een goed leider te zijn en geen pion.
Maar het gaat effe om het vergelijk. Todt is niets vergeleken bij Vatanen.
Zelfs bij Ferrari was Brawn (blijkt maar weer) de drijvende kracht.
Calm down, please!
pi_73983863
Ik doe helemaal niet dramatisch... ik zeg wat ik denk en op dit moment denk ik dat het beter was geweest als er wel een nieuwe klasse was gekomen.

Ja Todt wil veranderingen doorbrengen.... maar wie zegt dat die veranderingen zijn veranderingen zijn? Het is al openlijk bekend dat Mosley en Todt het zelfde denken over de FIa en wat er nog allemaal moet gebeuren (en wat niet).

Vatanen is geen Jezus nee, maar hij had wel een hele frisse wind/wervelstorm door het bedrijf laten waaien.

Denken dat Todt een goede nieuwe FIA president is
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:36:25 #190
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73984240
is er ergens een overzicht wat Todt zijn plannen zijn?
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:41:06 #191
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73984415
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Maar het gaat effe om het vergelijk. Todt is niets vergeleken bij Vatanen.
Zelfs bij Ferrari was Brawn (blijkt maar weer) de drijvende kracht.
Het is wel heel kort door de bocht om de successen van Ferrari's Schumacher-tijdperk maar even op het conto van Brawn toe te schrijven. Todt gaf leiding aan Brawn en je kunt dus net zo makkelijk stellen dat Brawn dingen geleerd heeft van hem.

Maar de waarheid zal ongetwijfeld in het midden liggen: Ferrari was succesvol omdat er een grote groep getalenteerde mensen werkten.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:06:10 #192
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73985365
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:36 schreef bodylotion het volgende:
is er ergens een overzicht wat Todt zijn plannen zijn?
- hernoeming van de betekenis van F1 van "Formule 1" naar "Ferrari 1"
- hernoeming van de betekenis van FIA nu ook officieel naar "Ferrari International Assistance"
- hervorming van regels waardoor rode auto's uit Italië voortaan automatisch de wedstrijden reglementair winnen waaraan ze meedoen

pi_73985400
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Jammer
goh, wat een verrassing
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73985586
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef beantherio het volgende:

[..]

- hernoeming van de betekenis van F1 van "Formule 1" naar "Ferrari 1"
- hernoeming van de betekenis van FIA nu ook officieel naar "Ferrari International Assistance"
- hervorming van regels waardoor rode auto's uit Italië voortaan automatisch de wedstrijden reglementair winnen waaraan ze meedoen


Eerst ben je veren in de reet van Todt aan het stoppen en nu maak je hem belachelijk.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:34:02 #195
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73986412
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Eerst ben je veren in de reet van Todt aan het stoppen en nu maak je hem belachelijk.
Ik maak hem niet belachelijk, maar zijn critici.
pi_73987067
Only one way to find out if the geezer's mustard.

Wait.
Calm down, please!
pi_73988244
Weet je waar ik met Todt ook een beetje bang voor ben?

Dat hij de baan helemaal niet aankan.
Het is nooit een spraakzame man geweest. Altijd stilletjes, korte interviews en kort van stof. De media-aandacht die hij straks krijgt en er gaat een keer iets mis... dan zijn alle camera's en microfoons op hem gericht. Het zinnetje: Geen commentaar gaan we nog vaak horen in iedergeval.

Maar of hij dus die media-aandacht aankan.... ik betwijfel het.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:28:38 #198
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73988611
quote:
Button in frame for McLaren drive

By Andrew Benson

New world champion Jenson Button has emerged as a contender to join Lewis Hamilton in what would be a mouth-watering line-up at McLaren in 2010.

The Englishman has yet to sign a new contract for Brawn and McLaren are interested having so far failed to secure first choice Kimi Raikkonen.

"We've talked to a number of drivers," said team boss Martin Whitmarsh.

"It wouldn't be appropriate to say more than that. We'll hire the two best drivers available as we always have."

Button's manager Richard Goddard refused to comment on whether he had held talks with McLaren, but told BBC Sport: "Brawn could have sorted Jenson out weeks ago and none of this would be going on.

"We've been trying to agree terms with them. He's made it clear he wants to stay and had they agreed a contract there would be no speculation.

A lot of quality seats may still be available so it's down to Brawn to make us an offer
Richard Goddard Jenson Button's manager
"The press will speculate that anyone with a free seat next year will be offering Jenson a drive - he has displayed his great talent in a good car this year.

"That speculation won't die until Brawn offer him new terms.

"A lot of quality seats may still be available so it's down to Brawn to make us an offer. But this stuff certainly did not stem from us."

Raikkonen, who is also being chased by Toyota after being forced to leave Ferrari to make way for Fernando Alonso, has not yet decided on his future and McLaren are exploring other possibilities.

Their back-up plan if Raikkonen turned them down was to retain his fellow Finn Heikki Kovalainen, despite their reservations about his performances in races.

But following Button's failure so far to agree terms on a new contract with Brawn, they are now understood to be interested in him - which would put the two most recent world champions, and two Englishmen, in one highly marketable line-up.


ononeleg
The Button-McLaren link first emerged in two national newspapers on Friday but it is understood there is substance in the story.

Button said on Tuesday that he wanted to stay with Brawn but that the team had yet to start substantive negotiations on a new deal.

Sources in F1 say the two parties have so far failed to agree on Button's salary.

He took a pay cut from £10m to about £3m over the winter to help secure the survival of Brawn, which emerged from the ashes of the Honda team after the Japanese company decided to quit F1 last December.

But now he is world champion he is said to be looking for a pay rise more substantial than the one Brawn are offering.

McLaren, one of the better funded teams on the grid, would be able to pay more money than Brawn.

Button may also consider that McLaren are likely to have a faster car than Brawn in 2010, having already overtaken them for pace this year despite a poor start to the season.

But Button might be wary of teaming up with Hamilton, who is widely regarded as the out-and-out fastest driver on the grid.

Cynics will claim that the Button-McLaren link could have been leaked for one of two reasons.

It could be either a means for Button to get Brawn to up their offer to him, or it could be a way of McLaren trying to persuade Raikkonen to make up his mind.

In the background, there is also the fact that McLaren's long-term engine partner Mercedes is considering buying a large stake in the Brawn team, a move that is not popular in some parts of McLaren.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73988848
Button naar McLaren zal ik niet van harte toejuichen.... vind hem niet zo bij dat team passen.

Aan de andere kant, het lijkt me wel leuk om Hamilton en Button in 1 team te zien en wie de meeste puntjes bij elkaar gaat halen !
pi_73990022
Ik stel voor dat alle criticasters hier (die nu al kritiek hebben op Todt als FIA-president) de volgende keer mee gaan doen om het presidentschap. Bijna iedereen lijkt het hier allemaal beter te weten dan bijvoorbeeld de FIA of de autosportfederaties. Dat gezeik (ook op bv. WERELDKAMPIOEN Button) wordt ik een beetje beu. Je moet mensen eerst een kans geven, dus laten we eerst eens kijken wat Todt gaat doen de komende 2/3 jaar, daarna mogen we gaan zeiken als het niet goed is. Hetzelfde geldt voor Button; laten we eerst eens kijken wat hij de komende 2/3 jaar kan presteren, daarna mogen we zeiken als hij het niet goed doet.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_73990196
quote:
Ik stel voor dat alle criticasters hier (die nu al kritiek hebben op Todt als FIA-president) de volgende keer mee gaan doen om het presidentschap. Bijna iedereen lijkt het hier allemaal beter te weten dan bijvoorbeeld de FIA of de autosportfederaties. Dat gezeik (ook op bv. WERELDKAMPIOEN Button) wordt ik een beetje beu. Je moet mensen eerst een kans geven, dus laten we eerst eens kijken wat Todt gaat doen de komende 2/3 jaar, daarna mogen we gaan zeiken als het niet goed is. Hetzelfde geldt voor Button; laten we eerst eens kijken wat hij de komende 2/3 jaar kan presteren, daarna mogen we zeiken als hij het niet goed doet.
Welkom op het forum
pi_73990409
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Welkom op het forum
Een forum is bedoeld om te discussiëren, dat snap ik ook wel. Maar het heeft geen zin om te discussiëren over bepaalde dingen die nog helemaal niet duidelijk zijn of nog niet gebeurd zijn. Niemand kan de toekomst voorspellen. En bovendien; in een discussie wil ik meningen onderbouwd zien door feiten.

Om maar een voorbeeld te noemen; jij verklaarde dat het jou beter had geleken als Vatanen de president was geworden. Waar baseer je dat op?
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_73990692
ik denk dat het helemaal niet gaat om of todt wel of niet een goede president van de fia is, ik heb niks tegen de man.
waar het wel om gaat is de manier waarop zijn campagne is verlopen, vatanen is alleen maar zwart gemaakt in de media, en todt heeft openlijk alle lof en steun ontvangen van mensen waarvan ik vind dat ze zich op zijn zachtst gezegd wat neutraler hadden mogen opstellen.
vatanen heeft nooit een eerlijke kans gekregen, ik had er al mijn geld op durven zetten dat het todt zou worden.

de fia is gewoon een dictatuur en deze hele verkiezing had in mijn ogen ook niet plaats hoeven vinden, de uitkomst stond toch al vast
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73990896
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef Schunckelstar het volgende:
ik denk dat het helemaal niet gaat om of todt wel of niet een goede president van de fia is, ik heb niks tegen de man.
waar het wel om gaat is de manier waarop zijn campagne is verlopen, vatanen is alleen maar zwart gemaakt in de media, en todt heeft openlijk alle lof en steun ontvangen van mensen waarvan ik vind dat ze zich op zijn zachtst gezegd wat neutraler hadden mogen opstellen.
vatanen heeft nooit een eerlijke kans gekregen, ik had er al mijn geld op durven zetten dat het todt zou worden.

de fia is gewoon een dictatuur en deze hele verkiezing had in mijn ogen ook niet plaats hoeven vinden, de uitkomst stond toch al vast
Dan hoeven we volgend jaar ook niet te gaan stemmen voor de Tweede Kamer, het staat toch al vast dat Wilders, D'66 en het CDA de grootste partijen gaan worden. Dus nee sorry, die reden vind ik niet zo sterk.

Oké, Todt is door vele mensen gesteund. Maar uiteindelijk wordt er gestemd door alle autosportfederaties, en dat zijn, in mijn ogen, geen koekebakkers die zich gemakkelijk laten beïnvloeden door iemand als Mosley (die al zijn geloofwaardigheid verloren heeft). En vergeet ook niet; er waren ook veel criticasters die meteen al zoiets hadden van; het wordt Fiararri als Todt president wordt, dat speelde Vatanan natuurlijk ook in de kaart.

Tot slot had Vatanen iets uitgesprokener campagne moeten voeren. Vatanan had als belangrijkste boodschap veiligheid, ja dat gelooft iedereen nu langzamerhand wel aangezien Mosley dit ook jaar op jaar nagestreefd heeft. Misschien had Vatanen zijn pijlen moeten richten op regelgeving (denk aan het hele schandaal rond Renault 2008 versus McLaren 2007).. Ik denk dat hij daar veel meer had kunnen halen.

We zullen het nooit weten. Todt is de nieuwe president, ik ben benieuwd wat hij er van gaat bakken, want wat zeker is; de F1 is een puinhoop momenteel (vooral qua regelgeving en jurisprudentie dan).
's Avonds een man, overdags rustig an
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')