En dat is waarom Todt er moet komen als marionet zodat de hij gewoon aan de macht kan blijven.quote:Outgoing FIA president Max Mosley has said he will only get involved in matters involving the governing body in the future if he is specifically asked to do so by member clubs or his successor.
nadeel van BBC is dat het volume van het commentaar zo laag staatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:00 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik zou ook graag BBC willen kijken, maar ik kijk altijd Formule 1 samen met mijn vader en aangezien die niet bijzonder goed is in het luisteren naar Engels kijken wij altijd RTL. Ik vond Mol eigenlijk ook altijd best goed in commentaar, natuurlijk maakt hij wel eens foutjes. Hij heeft wel een rustige stem en brengt naar mijn mening alles best professioneel. Beetje jammer dat we nu Kalf hebben. Ik heb die gast nog nooit echt goed in het commentaar geven tijdens een race gevonden. Als het niet live is kan hij het wel, maar live maakt hij altijd grove fouten. Van mij hadden ze wel die man van RTL Rally Report er in mogen stoppen. Die vent vond ik stukken beter. Misschien in combinatie met Winkelman of hoe die ook alweer heet.
Iedereen die Todt steunt vergeet het vergelijk met Ari aan te gaan. Alle punten die Schumi als sterke punten van Todt opnoemt heeft Ari gewoonweg meer vanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:55 schreef Atreidez het volgende:
Schumi doet ook gezellig mee met de Todt lobby
http://f1.gpupdate.net/en(...)-for-fia-presidency/
de JPS stickers ontbreken nogquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:06 schreef LeXX het volgende:
Het windtunnelmodel van Team Lotus:
[ afbeelding ]
quote:Switching to Cosworth power for 2010 is an option for Red Bull Racing, the energy drink's motor racing advisor Helmut Marko has admitted.
Germany's Auto Motor und Sport reports that the team, whose move to its preferred engine supplier Mercedes has been vetoed by McLaren, is not considering staying with Renault next season.
The publication said Red Bull officials are in contact with Cosworth, who also look likely to supply Williams next season.
Cosworth is an increasingly attractive partner for teams, given that the independent British outfit is the only F1 engine supplier currently allowed to be working extensively on its 2010 design.
The outfit is retuning its 2006 V8 unit for the new 8 engines per season regulations as well as the mandatory 18,000rpm rev limit, while the manufacturer teams are in the midst of the development freeze.
"Cosworth is an alternative that we are looking at," Marko said at Suzuka two weeks ago. It is believed Red Bull's design about its 2010 engine supplier is imminent.
best smal - voor een Tilke baan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
Eerste beelden van een F1 (tweezitter) op het Yas Marina circuit in Abu Dhabi.
Ja teveel "stop and go"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:05 schreef bodylotion het volgende:
[..]
best smal - voor een Tilke baan.
je hebt alleen wel een TomTom nodig om daar een rondje te maken
En weer kilometers en kilometers asfalt uitloopstroken, de rijders kunnen er dus gerust een foutencircus van maken, er is geen gras, grindbak of muur die je ineens in de weg zal staan.quote:
Daar moet je niet ineens de muur raken, anders blokkeer je de uitgang van de pitsstraat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
de uitgang van de pitstraat is wel erg fraai trouwens
quote:A meeting with Max Mosley ended after three minutes this week when FIA presidential candidate Ari Vatanen was shown the door, according to the Guardian newspaper.
The Finn is set to take on Mosley's preferred successor Jean Todt in next Friday's election.
Vatanen's campaign has been characterised by his push for sweeping change, criticising the current regime and hinting that pressure is being applied for votes against him.
It is reported that the former European parliamentarian and 1981 world rally champion tried to raise the issue of electoral transparency with Mosley, but the 69-year-old Briton showed him the door exclaiming: "I am not arguing with you."
Vatanen is reported to have told his colleagues that he wanted to discuss claims the 2010 FIA voters will receive their ballot papers in named envelopes, rather than distributed randomly.
Todt ended his campaign with a push this week, backed by an 'open letter' signed by Michael Schumacher and posted on his official website.
The seven time world champion said he is "deeply convinced" his former Ferrari boss Todt should be FIA president, adding he was "astonished and disappointed" by some of the Frenchman's opposition.
Wat een lange pitexitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
Eerste beelden van een F1 (tweezitter) op het Yas Marina circuit in Abu Dhabi.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:06 schreef LeXX het volgende:
Het windtunnelmodel van Team Lotus:
[ afbeelding ]
En Barrichello heeft nu bevestigd dat er "gesprekken" met Williams zijn...
Onderschat de interpretatie van de regels nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:23 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Zo ziet een achterhoede auto er dus uit. Een heel verschil met bijvoorbeeld de jaren 90. Toen kon je ook daadwerkelijk aan de achterhoede auto's zien dat ze niet vooruit te branden waren. Uit nostalgisch oogpunt zou JPS moeten sponseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |