Draag hem niet zoals ik op je werk met zo'n bureaustoel van groffe stof waar je jurkje tegenaan zit te raggen want dan gaat het fout.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
Echt waar? Ik hoop dat het een uitzondering is, ik heb het jurkje namelijk ook..
Oi.. *aai* Ripquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:31 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Draag hem niet zoals ik op je werk met zo'n bureaustoel van groffe stof waar je jurkje tegenaan zit te raggen want dan gaat het fout.
wowquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef Graftonst het volgende:
Ik heb net ook even een bestelling geplaatst. Levering staat op half oktober, maar met H&M weet je het maar nooit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wij hebben echt dezelfde smaak hequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
die blauwe en zwarte, staat die bij jurk?
ik heb die niet gezien en vind hem heel leuk
staat bij jurk ik heb die "blauwe" het is paars, nu aanquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
irl is het toch echt paarsquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
nee blauwhaha
Tnx iig! in het volgende pakketje gaat die zeker mee!
Wel stom trouwens dat die kleuren zo vaak zo anders zijn
naja
wat is je perfecte jas?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:18 schreef Diconnected het volgende:
Teeveepee!
Ik moet toch echt een nieuwe winterjas... Kan alleen bijna nergens een perfecte jas vinden. -_-'
Dat je hem ziet en denkt: 'JAAAAAA DAT IS HEM!'quote:
Ik had ook al besteldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef pinquit het volgende:
waarom krijg ik dat soort kortingdingen altijd als ik al besteld heb
Ja die staat inderdaad onder de jurken! Op de 3e pagina geloof ik, en het model draagt hem in het groen op de fotoquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Al in behandeling dan? Anders kan je de klantenservice bellen/mailen of ze die bij je bestelling zetten? ;oquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef pinquit het volgende:
waarom krijg ik dat soort kortingdingen altijd als ik al besteld heb
Is dat op 1 artikel? Of op alles wat je besteld? Ik heb hem ingevoerd, maar ik krijg alleen een euro korting op een leggingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:01 schreef MaLo het volgende:
8523 geeft 10% korting op het hele assortiment behalve sale, geldig t/m 18 oktober!
TVP!
Van het kaartje:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is dat op 1 artikel? Of op alles wat je besteld? Ik heb hem ingevoerd, maar ik krijg alleen een euro korting op een legging
Ik denk dus dat je dingen uit de sale in je bestelling hebt?quote:10% korting op het hele assortiment!
Deze aanbieding is geldig t/m 18-10-2009.
Vul kortingscode 8523 in bij je bestelling uit de FASHION & HOME - catalogi en via www.hm.com
Vul bij je bestelling de hierboven genoemde kortingscode in dan verrekenen wij de korting. Deze korting is uitsluitend geldig bij nieuwe bestellingen, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Deze korting kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of aanbiedingen en is alleen geldig bij aankoop uit de catalogus of via www.hm.com. De korting geldt ook voor artikelen uit het HOME-assortiment. LET OP! Deze kortingscode is niet geldig in een H&M winkel.
Ik denk eerlijk gezegd dat die andere dingen te lang geleden besteld zijn.. Hij heeft de kortingscode alleen toegepast bij iets dat op 5.10 besteld was, alle andere dingen zijn van 1.10, ik denk dat dat het isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van het kaartje:
[..]
Ik denk dus dat je dingen uit de sale in je bestelling hebt?
Ik vind die bovenste trouwens ook heel tofquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef Graftonst het volgende:
Ik heb net ook even een bestelling geplaatst. Levering staat op half oktober, maar met H&M weet je het maar nooit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat vestje linksbovenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef Enfermera het volgende:
Mn besteling is superleuk! Ik houd alles!!![]()
[ afbeelding ]
Even alleen een plaatje van dat roze shirtje (met dat wijf erbij dus), want in de shop is ie uitverkocht. Mn man vond' m verschrikkelijkMaar ik vind 'm echt zoooo liefff
![]()
Dat roze shirtje is gewoon een normale maat.. Valt gewoon goed. Ik heb normaal XS en hij zit niet strakker/wijder dan andere dingen in die maat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Hoe nauwsluitend is dat roze truitje? Ik vind hem echt keischattig maar ben bang dat m'n lovehandles dat niet trekken.
Jaa dat vestje! Heerlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat vestje linksbovenIk heb er vier en woon er praktisch in
Leuke bestelling!
Ja of het staat is altijd maar afwachten bij h&m; jurkjes/truien zien er op fotos vaak prachtig uit en dan krijg je ze thuis en blijkt het een hobbezak ofzo te zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste trouwens ook heel tofVraag me af of me dat staat, heb geen taille of heupen ofzo
.
Ik had hem aan met een shirtje er nog onder en met een legging. Denk dat het daardoor komt ja. Want er zitten bij mijn rug en zitgedeelte van die pluisbolletjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oi.. *aai* Rip
Ik heb 'm aangehad op een feestje en ben eigenlijk niet van plan om hem te dragen naar kantoor (veel te dun, anyway).. Denk je dat het alleen daardoor komt dan?
Dat roze shirtje is echt leuk en mooie kleurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef Enfermera het volgende:
Mn besteling is superleuk! Ik houd alles!!![]()
[ afbeelding ]
Even alleen een plaatje van dat roze shirtje (met dat wijf erbij dus), want in de shop is ie uitverkocht. Mn man vond' m verschrikkelijkMaar ik vind 'm echt zoooo liefff
![]()
Hij staat op de site nergens bij een model, dat vond ik wel jammer ach gelukkig kun je makkelijk ruilen bij H&M geloof ik (nog nooit gedaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:00 schreef Linnie20v het volgende:
Jurkje heb ik, is mooi
Shirtje krijg ik zometeen binnen, chauffeur is onderweg!
Ik heb geen briefje in de brievenbus gehad..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Crientj het volgende:
Nee, je zending is afgeleverd bij iemand
Nee, das waar maar ik heb hem meteen in de winkel gepast.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij staat op de site nergens bij een model, dat vond ik wel jammer ach gelukkig kun je makkelijk ruilen bij H&M geloof ik (nog nooit gedaan)
ze hadden m hier niet in de winkelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:18 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nee, das waar maar ik heb hem meteen in de winkel gepast.![]()
Hij past met de normale maat, kleiner gaat niet werken want dan krijg je de armen niet in de kanten mouwen gepropt
Jaquote:
Het stomme is, van de zomer heb ik een zwik shirtjes bij de H&M gekocht, steeds XL en L. Nu bestel ik L en XL, is alles twee maten te grootquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb sowieso bijna altijd moeite met de maat van h&m. De ene keer zit het net goed en de andere keer is het of veelste groot of veelste klein. Ook gewoon met schoenen van maat 39, veeeelste klein!
Volgens mij komt ie pas eind oktober/begin november ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:41 schreef Dipkip het volgende:
Heeft eigenlijk iemand van de mensen die die previewcatalogus zouden krijgen hem al? Ik nog niet en ik wil hem want ik verveel me kapot hier op de bank de hele dag
Ohquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:46 schreef alors het volgende:
Volgens mij komt ie pas eind oktober/begin november ofzo.
Ik heb hem al, in het roze. Maar ik vind hem zo schattig, dat ik er nog een wilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:41 schreef morgane het volgende:
Oh dat roze vestje is vreselijk leuk!! Maar ik mag van mezelf echt niks rozes meer kopen, mn kledingkast ligt er al vol mee.
Of bedoelde je die knalrozequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem al, in het roze. Maar ik vind hem zo schattig, dat ik er nog een wilvraag me niet waarom. Maar ze hadden hem ook in het groen geloof ik, en misschien nog een kleur
Morgen nieuw spul ja, anders dan stop ik met kopen en gaan ze failliet! Zo dat zal ze aan het denken zettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:41 schreef Linnie20v het volgende:
Morgenvroeg hoop ik wat nieuws te zien!
@ Dip, Nee nog niets![]()
Ik bedoelde eigenlijk de knalroze van Cherrylips, maar die van jou had ik nog niet eens gezien...hij is érg schattigquote:
ze hebben m nú in mt xs t/m xl hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jahihi nee. hij is er net uitgehaald. ik vind het wel zielig.
ik wou trouwens wat posten mbt tot h&m, maar dat was ik even helemaal vergeten
[ afbeelding ]
deze wil ik dus weer bestellen. maar hij is telkens uitverkocht in mijn maat
Ik denk aan je burenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
Maare waaraan ligt het of de chaffeur denkt ik kom morgen wel terug of dat ie het bij de buren gooit?
Die bruine trui en paarse shirtje staan ook op m'n verlanglijstjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden te weten wat mag blijven en wat gaat:
Die bruine trui is ongelofelijk fijn! hij zit heerlijk en staat erg mooi, hij kleed goed af en benaderukt alles wat nog redelijk aan me is
Owja en de schoentjes vielen me wat tegen (ik heb een nogal hoge wreef (of hoe spel je dat?) en ik kwam er maar net in) maar ik heb gewoon heel hard zwarte platte goedkope laarsjes nodig dus ze mogen blijven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die legging een beetje lang genoeg? Ik heb em ook besteld, maar met die kindermaten weetje nooit of het wel lang genoeg is, ben 176quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:29 schreef Linnie20v het volgende:
Dit mag Blijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruis/paars geruit rokje, dat uitverkocht is dus geen foto beschikbaar!
Ik twijfel nog om een spijkerrokje uit de sale (9.90) te houden of niet....
[ afbeelding ]
Misschien straks nog foto's maar ben nu mijn sokken/ondergoed/maillot-lades aan het uitmesten
Dat hoeft toch helemaal niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind de trui juist mooi bij mijn taille
maar misschien ben ik dan gewoon scheef
Jaaaa.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat roze shirtje is echt leuk en mooie kleur![]()
![]()
Dat plaatje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben manco. Ik háát manco.
[ afbeelding ]
Ik had er ook al naar gezocht - tevergeefs. Mocht je hem alsnog vinden, geef even een gilquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil deze ceintuur, maar die verkopen ze niet.
Ik heb de zwarte wel in bestelling staan, levering ook half decemberquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had er ook al naar gezocht - tevergeefs. Mocht je hem alsnog vinden, geef even een gil
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb de zwarte wel in bestelling staan, levering ook half december.
Mooi zeg! Kleuren zijn ook erg mooi voor dit seizoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef Linnie20v het volgende:
Toch maar even een pic van het rokje aangezien het zo donker is.
[ afbeelding ]
Don't mind de foute schoenen
Echt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera ik had het juist andersom; de leuke die ik zag waren er alleen in 220 x 240 en niet in 140 x 220![]()
*aai*
Singles zijn hip. Relatielui zijn saai.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Waarom is het zo dat ze veel leuke dekbedden alleen maar in de maat 140x220 hebben? Wat is dat nou weer voor onzin?![]()
Alsof er alleen maar singles die dingen bestellen ofzo?
Gelukkig staan er ook wel een paar leuke bij van 220x240, maar toch. Niet alle prints.
Ik heb hem vorige week besteld. Daarvoor was hij er ook een tijdje niet, maar vorige week zag ik hem opeens weer staanquote:
Oke, nouja ik zie het welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik ben 1.71 en hij past me prima. Dus hij kan bij jou misschien aan de korte kant zijn
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa.Hij is geweldig
Echt een superkleurtje en die gepofte mouwtjes, echt grappig staat het.
Mn man vindt het maar stom
I don't caaaare
xD
[..]
Dat plaatje!![]()
Ohhh dan ben ik zo NIET hip, ik ben zoo burgerlijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Singles zijn hip. Relatielui zijn saai.
Dat ook ja. Waarom niet gewoon alle patronen in alle maten? Zo!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:37 schreef alors het volgende:
Waarom hebben ze niet in 200 x 200???? Dat is vele malen erger...
Zo klote he, ik wil dat panterdekbed, misschien koop ik em wel in die te grote maat en laat ik hem door nm moeder vernaaien
Leukleuk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is inmiddels gesorteerd dus morgen heb ik hem
Heheh, ik vind het wel meevallen. Als je veel bestelt of dure dingen bestelt dan is 10 procent korting cool! Ik had een jas van 80 euro, nouja daar 8 euro korting op, en van de hele bestelling 17 euro korting. uiteindelijk was mijn bestelling toen maar 138!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja die 10% korting!Ik vind dat ergens altijd best wel dubbel want: aan de ene kant wil ik dan gaan bestellen
Maar aan de andere kant: 10% is best weinig en je hebt misschien net je verzendkosten eruit
Dus waarom zou 10% korting ineens aanleiding zijn tot bestellen
Misschien het waste-not principe (waste no kortingscodes
)
Wbt maten: ik heb daar ook problemos mee! Ik draag meestal 40/M van shirtjes en 40/42 van broeken. Bij H&M pas ik soms in maat S topjes, of koop ik twee dezelfde (in dezelfde maat!) waarvan er dan 1 goed zit en de ander veel te groot isLaatst voorbeeld: ribbroeken. Had dezelfde gepakt, in zwart en donkerblauw. Allebei 42. Zwart: ik leek wel een muffin
Donkerblauw: Hm die hoef ik dan niet eens te proberen
Nouja, tis H&M... *probeert toch* en ja hoor, ruim. Best wel heul ruim.
Really?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oke, nouja ik zie het wel
ik ben trouwens toch gezwicht voor deze
[ afbeelding ]
Swelles!! Ik heb hem in het zwart!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Jaloersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Swelles!! Ik heb hem in het zwart!!!
Ik krijg m alleen echt niet zo mooi als die meidenmaar desondanks tof, en maar 9 euro ofzo.
ooh ik heb mega tietenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet?
Ik heb vrij grote borsten en ik denk dat het daardoor een beetje vormeloos wordt daaronder zo zonder riem bij mij.. Just a thought
O, ik heb redelijke tieten (qua omvang danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik heb mega tieten
En brede heupen en ik vond dat ie me daar tussen lekker slank liet lijken
Perfect dus!
Soms maken coltruien je zo topzwaar zeg maar als je grote borsten hebt
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
Niemand overtreft mijn 45 euro korting op een bestelling van plusminus 110 euri
Linnie ik vind je rokje erg leuk! Staat je mooi!
Stond op m'n vorige maandfactuurquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En hoe weet je wat je limiet is? Ik heb vorige maand ook voor 150 euro bij de h&m bestelt.
Oooh. Maar je moet sowieso betalen toch voor een bepaalde datum? Ik heb dat een keer niet gedaan en toen moest ik er 5 euro bij betalen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Je mag niet hoger dan dat bedrag bestellen of open hebben staan. Moet je eerst wat terugsturen. Of betalen, natuurlijk. Maar dat terugsturen en verwerken duurt altijd even.
Bij mij ook, dat zal dan wel de grens zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe hoog kan je limiet worden dan?
Ik zit er vaak nogal snel aan![]()
Hij is nu 400 euro
Mooie rok!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef Linnie20v het volgende:
Toch maar even een pic van het rokje aangezien het zo donker is.
[ afbeelding ]
Don't mind de foute schoenen
Ik wil die ceintuur en al die outfitsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Geen idee, ik had ze gemaild omdat mn herfstbestelling zo humongous was dat er een waarschuwing kwam te staan en toen mailden ze terug dat ze het verhoogd hadden naar 550.quote:
Ik had nu een bestelling van 333 euro, inclusief 10 euro korting op een spijkerbroek, en dit was ook wel heel extreem hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef Tamashii het volgende:
Omg! Ik bestel nooit meer dan 50 ofzo. Met uitschieters van 100 of nu 130. :hypo:
Mooi woord is dat tochquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze gemaild omdat mn herfstbestelling zo humongous was dat er een waarschuwing kwam te staan en toen mailden ze terug dat ze het verhoogd hadden naar 550.
Ik betaal altijd met acceptgiro trouwens.
Roze? Echt? Had ik nou niet gedacht joh.quote:
Maaaaaar weet je wat dan het probleem bij mij is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nu een bestelling van 333 euro, inclusief 10 euro korting op een spijkerbroek, en dit was ook wel heel extreem hoor. Maar van die 333 euro gaat er... even denken... 225 euro terug
. Ik had ook voor m'n zus en m'n moeder besteld, en m'n zus houdt nu één bloesje en m'n moeder heeft tijdens het passen op een shirtje geknoeid
dus dat moet ze nu wel houden.
Ik denk wel dat dat jou super leuk zou staan! Vooral met je indianenhaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind deze combi steeds zo leuk![]()
Maar het staat me tegen om truien zonder mouwen te kopen, omdat ik verwacht dat ik het errug koud ga krijgen![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nu serieus te overwegen om weer te bestellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat jou super leuk zou staan! Vooral met je indianenhaar
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das stom, Electronique! Ik weet niet precies welke je bedoelt alleen.
[..]
Ik zit nu serieus te overwegen om weer te bestellenFoei ik
Maar ik vind de combi op het plaatje tof, maar om er zo bij te lopen als een reclamefoto is dan ook weer zoiets
*gaat er even over mediteren*
Van die bestelling van 500+ euro hield ik maar voor 170 euroquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Holy moly! Met zulke bedragen is 10% korting ook wel erg tof jaIk heb laatst ontzettend langs zitten wikken en wegen of ik een bestelling van 170,- zou plaatsen
Incluus winterjas. Wel gedaan! Ik ben een te erge oppotter
ik heb hem in de winkel gekocht, en die zit een halfuur met de auto hier vandaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah okee! Het ziet er ook wel fragiel uit ja... Maar dat het dat dan ook daadwerkelijk IS is wel erg zondeKan je hem niet terug brengen? Ik meen me te herinneren dat je ook dingen kon retourneren als ze een wasbeurt niet overleefden ofzo (zoiets stond op de retourbon).
Mooi, ff onthouden. Liggen ze bij de accessoires?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef -Peach het volgende:
Jippiee! UItstapje naar de winkel is geslaagdLeuk jurkje van Divided gevonden, 50% korting!! En nog een leuk setje hipsters.
En voor de dames die graag de knoopceintuur willen: Hup hup naar de winkel, daar hebben ze er genoeg!
Ik zag zelfs dat gewilde jasje nog hangen, dat marine/officier/uniform-achtige dingetje... (dit allemaal in Eindhoven/Piazza)
Ha, nu kan ik wel de foto plaatsen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Die lange coltrui is onderweg.
Muh, ik kan geen plaatje ervan plaatsen van de H&M-site. Ik heb in ieder geval voor een vage kleur gekozen die wordt aangegeven met groen
Gelijk deze erbij gedaan (maar de groene had 50% korting)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb echt een gat in m'n hand
Ik heb die dus! Ga hem nu in alle kleuren halenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ha, nu kan ik wel de foto plaatsen!
[ afbeelding ]
Comfy!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi, ff onthouden. Liggen ze bij de accessoires?
Mooi zo! Die vind ik nl. het leukst!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die bloemetjespyjamabroek heb ik en dies keiii fijn!
Haha ja lekkurr voor thuis tijdens regenachtige dagen!quote:
Ben vandaag ook in Eindhoven geweest en heb inderdaad die knoopceintuur gezien (maar hij staat al in mijn bestelling dus niet gekocht) Ben nu helemaal dood, want pas om half 10 thuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef -Peach het volgende:
Jippiee! UItstapje naar de winkel is geslaagdLeuk jurkje van Divided gevonden, 50% korting!! En nog een leuk setje hipsters.
En voor de dames die graag de knoopceintuur willen: Hup hup naar de winkel, daar hebben ze er genoeg!
Ik zag zelfs dat gewilde jasje nog hangen, dat marine/officier/uniform-achtige dingetje... (dit allemaal in Eindhoven/Piazza)
Dat was ik ja (sorry voor de late reactie maar ben heel de week op training geweest).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef alors het volgende:
Hey wie had hier laatst dat totaalbedrag wat niet klopte? Hoe is dat afgelopen?
Ik heb het nu ook![]()
Dat is bij mij idd ook het geval!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was ik ja (sorry voor de late reactie maar ben heel de week op training geweest).
Ze hadden dus het bedrag aangehouden van toen m'n bestelling gesplitst was, maar wel de artikelen al in 1 rij gezet.. daarom klopte het bedrag toen dus niet!
Ik heb 'm in het bruin, die is ook echt leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem al, in het roze. Maar ik vind hem zo schattig, dat ik er nog een wilvraag me niet waarom. Maar ze hadden hem ook in het groen geloof ik, en misschien nog een kleur
Ik vind em ook superleuk, maar ik heb er alweer zoveel mensen mee zien lopen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, deze vind ik leuk.![]()
Iemand die 'm heeft?
Bij mij geven ze het tegenwoordig aan de buren, of ze droppen het bij het postkantoor waar het nog een tijdje blijft staan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je er niet bent als ze komen leveren? Er staat half oktober maar ik ga volgende week op vakantie en ben pas de 25e terug. Geven ze het dan aan de buren ofzo?
Ja, maar geen van de H&M want die heb ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje he
Hebben jullie ook last van leggings die afzakken?
Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje he
Hebben jullie ook last van leggings die afzakken?
Ik heb een legging van de H&M, Ter Stal, V&D en van de Sting en ze zakken me allemaal afquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:20 schreef baniekje het volgende:
[..]
Ja, maar geen van de H&M want die heb ik (nog) niet.
Gelukkig ben ik niet de enige dan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.Ik heb een dikke kont alleen die dingen zager er huge uit, dus had ik een maatje M gepakt en die zakt nog af.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een legging van de H&M, Ter Stal, V&D en van de Sting en ze zakken me allemaal afAls ik die lange coltrui van de H&M aan heb, doe ik dus gewoon een boxer er over anders zit ik de hele dag te trekken.
![]()
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige dan!
Yup, klantnummer is voldoendequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef Karina het volgende:
Mijn bestelling was gisteren binnengekomen en nou heb ik per ongeluk de acceptgiro weggemieterd. Het bedrag kan ik natuurlijk nagaan n.a.v. de bevestigingsmail, maar weet iemand welk betalingskenmerk ik kan gebruiken? Is het klantnummer voldoende?
Wat een lief ding.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:49 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
de helft gaat ongeveer terug van mn bestelling. straks ffies fotokes uitzoeken
zo, en dan nu de resultatenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:59 schreef pinquit het volgende:
zo voor t eerst in een half jaar ofzo weer es de sale geshopt. en 2 dingen uit de gewone collectie ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo das wel even genoeg zomerspul
Tweetyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:12 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
De oplossing!
[ afbeelding ]
Die blousjes wit en roze met dat kant boven aan staan je lieeeevvvvquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
zo, en dan nu de resultaten![]()
1e singlet staat me vreselijkik voel me er een holbewoner in. foto ging niet, t was te onflatteus
![]()
blousejurk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
opzich wel leuk, beetje nonchie, iets te nachtjaponnerig voor 25,-. gaat terug
cute-ass &romantic rokje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nope dat wordt m ook nietkben toch niet echt een rokjes persoon denk. mn billen worden hier wel erg geaccentueerd en ook met t vooraanzicht zijn mn bovenbenen lekker fat
noes!
oeps, volgende keer buik inhouden![]()
toen kwam er nog een blousejurk, die heb k niet op de foto staan. was te strak en stond een beetje amisch ofzoerg hoog gesloten. Terug!
roze en wit blousje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de witte houd ik sowieso, de roze zit nog in de twijfelzone.. ben bang dat k t niet ga dragen.
t gele vest gaat terug. die kleeeuurr![]()
dan t hempdje met bloempies en kantrandje! geen foto van, maar ik houd mzit een beetje raar bij de tiet, maar de bandjes moeten ietsje korter.
t roze rokje![]()
gaat ook terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is superlieflijk, maar ik ga m gewoon nooit dragen![]()
schoentjes blijven![]()
zitten niet supercomfy maar ik wil ze gewoon
![]()
dan de shirtjes met streepjes en bloempjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeuj ben k echt blij mee![]()
wat basic shirtjes, lekker stofje en gewoon mooi
de petrol wollie jurk![]()
echt gigantisch, heel breed![]()
[ afbeelding ]
terug dus
toen een bruin jurkje waarvan ik dacht dat ie leuk zou zijn (vriendin van me heeft m ook)
[ afbeelding ]
hallo bhook terug!
dat was hetohja en t mutsje van een paar posts terug dus
dikke liefde!
Die heb ik! Gewoon in de winkel gekocht overigens,maar hij is inderdaad leukquote:
Ik vind ze Pinquit juist best dik maken, terwijl ze dat volgens mij helemaal niet is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die blousjes wit en roze met dat kant boven aan staan je lieeeevvvv![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |