Ik bedoelde eigenlijk de knalroze van Cherrylips, maar die van jou had ik nog niet eens gezien...hij is érg schattigquote:
ze hebben m nú in mt xs t/m xl hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jahihi nee. hij is er net uitgehaald. ik vind het wel zielig.
ik wou trouwens wat posten mbt tot h&m, maar dat was ik even helemaal vergeten
[ afbeelding ]
deze wil ik dus weer bestellen. maar hij is telkens uitverkocht in mijn maat
Ik denk aan je burenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
Maare waaraan ligt het of de chaffeur denkt ik kom morgen wel terug of dat ie het bij de buren gooit?
Die bruine trui en paarse shirtje staan ook op m'n verlanglijstjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden te weten wat mag blijven en wat gaat:
Die bruine trui is ongelofelijk fijn! hij zit heerlijk en staat erg mooi, hij kleed goed af en benaderukt alles wat nog redelijk aan me is
Owja en de schoentjes vielen me wat tegen (ik heb een nogal hoge wreef (of hoe spel je dat?) en ik kwam er maar net in) maar ik heb gewoon heel hard zwarte platte goedkope laarsjes nodig dus ze mogen blijven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die legging een beetje lang genoeg? Ik heb em ook besteld, maar met die kindermaten weetje nooit of het wel lang genoeg is, ben 176quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:29 schreef Linnie20v het volgende:
Dit mag Blijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruis/paars geruit rokje, dat uitverkocht is dus geen foto beschikbaar!
Ik twijfel nog om een spijkerrokje uit de sale (9.90) te houden of niet....
[ afbeelding ]
Misschien straks nog foto's maar ben nu mijn sokken/ondergoed/maillot-lades aan het uitmesten
Dat hoeft toch helemaal niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind de trui juist mooi bij mijn taille
maar misschien ben ik dan gewoon scheef
Jaaaa.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat roze shirtje is echt leuk en mooie kleur![]()
![]()
Dat plaatje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben manco. Ik háát manco.
[ afbeelding ]
Ik had er ook al naar gezocht - tevergeefs. Mocht je hem alsnog vinden, geef even een gilquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil deze ceintuur, maar die verkopen ze niet.
Ik heb de zwarte wel in bestelling staan, levering ook half decemberquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had er ook al naar gezocht - tevergeefs. Mocht je hem alsnog vinden, geef even een gil
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb de zwarte wel in bestelling staan, levering ook half december.
Mooi zeg! Kleuren zijn ook erg mooi voor dit seizoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef Linnie20v het volgende:
Toch maar even een pic van het rokje aangezien het zo donker is.
[ afbeelding ]
Don't mind de foute schoenen
Echt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera ik had het juist andersom; de leuke die ik zag waren er alleen in 220 x 240 en niet in 140 x 220![]()
*aai*
Singles zijn hip. Relatielui zijn saai.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:16 schreef Enfermera het volgende:
Waarom is het zo dat ze veel leuke dekbedden alleen maar in de maat 140x220 hebben? Wat is dat nou weer voor onzin?![]()
Alsof er alleen maar singles die dingen bestellen ofzo?
Gelukkig staan er ook wel een paar leuke bij van 220x240, maar toch. Niet alle prints.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |