Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje he
Hebben jullie ook last van leggings die afzakken?
Ik heb een legging van de H&M, Ter Stal, V&D en van de Sting en ze zakken me allemaal afquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:20 schreef baniekje het volgende:
[..]
Ja, maar geen van de H&M want die heb ik (nog) niet.
Gelukkig ben ik niet de enige dan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.Ik heb een dikke kont alleen die dingen zager er huge uit, dus had ik een maatje M gepakt en die zakt nog af.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een legging van de H&M, Ter Stal, V&D en van de Sting en ze zakken me allemaal afAls ik die lange coltrui van de H&M aan heb, doe ik dus gewoon een boxer er over anders zit ik de hele dag te trekken.
![]()
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige dan!
Yup, klantnummer is voldoendequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef Karina het volgende:
Mijn bestelling was gisteren binnengekomen en nou heb ik per ongeluk de acceptgiro weggemieterd. Het bedrag kan ik natuurlijk nagaan n.a.v. de bevestigingsmail, maar weet iemand welk betalingskenmerk ik kan gebruiken? Is het klantnummer voldoende?
Wat een lief ding.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:49 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]![]()
de helft gaat ongeveer terug van mn bestelling. straks ffies fotokes uitzoeken
zo, en dan nu de resultatenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:59 schreef pinquit het volgende:
zo voor t eerst in een half jaar ofzo weer es de sale geshopt. en 2 dingen uit de gewone collectie ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo das wel even genoeg zomerspul
Tweetyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:12 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
De oplossing!
[ afbeelding ]
Die blousjes wit en roze met dat kant boven aan staan je lieeeevvvvquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
zo, en dan nu de resultaten![]()
1e singlet staat me vreselijkik voel me er een holbewoner in. foto ging niet, t was te onflatteus
![]()
blousejurk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
opzich wel leuk, beetje nonchie, iets te nachtjaponnerig voor 25,-. gaat terug
cute-ass &romantic rokje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nope dat wordt m ook nietkben toch niet echt een rokjes persoon denk. mn billen worden hier wel erg geaccentueerd en ook met t vooraanzicht zijn mn bovenbenen lekker fat
noes!
oeps, volgende keer buik inhouden![]()
toen kwam er nog een blousejurk, die heb k niet op de foto staan. was te strak en stond een beetje amisch ofzoerg hoog gesloten. Terug!
roze en wit blousje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de witte houd ik sowieso, de roze zit nog in de twijfelzone.. ben bang dat k t niet ga dragen.
t gele vest gaat terug. die kleeeuurr![]()
dan t hempdje met bloempies en kantrandje! geen foto van, maar ik houd mzit een beetje raar bij de tiet, maar de bandjes moeten ietsje korter.
t roze rokje![]()
gaat ook terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is superlieflijk, maar ik ga m gewoon nooit dragen![]()
schoentjes blijven![]()
zitten niet supercomfy maar ik wil ze gewoon
![]()
dan de shirtjes met streepjes en bloempjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeuj ben k echt blij mee![]()
wat basic shirtjes, lekker stofje en gewoon mooi
de petrol wollie jurk![]()
echt gigantisch, heel breed![]()
[ afbeelding ]
terug dus
toen een bruin jurkje waarvan ik dacht dat ie leuk zou zijn (vriendin van me heeft m ook)
[ afbeelding ]
hallo bhook terug!
dat was hetohja en t mutsje van een paar posts terug dus
dikke liefde!
Die heb ik! Gewoon in de winkel gekocht overigens,maar hij is inderdaad leukquote:
Ik vind ze Pinquit juist best dik maken, terwijl ze dat volgens mij helemaal niet is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die blousjes wit en roze met dat kant boven aan staan je lieeeevvvv![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |