Mooie rok!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef Linnie20v het volgende:
Toch maar even een pic van het rokje aangezien het zo donker is.
[ afbeelding ]
Don't mind de foute schoenen
Ik wil die ceintuur en al die outfitsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil deze ceintuur, maar die verkopen ze niet.
Geen idee, ik had ze gemaild omdat mn herfstbestelling zo humongous was dat er een waarschuwing kwam te staan en toen mailden ze terug dat ze het verhoogd hadden naar 550.quote:
Ik had nu een bestelling van 333 euro, inclusief 10 euro korting op een spijkerbroek, en dit was ook wel heel extreem hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef Tamashii het volgende:
Omg! Ik bestel nooit meer dan 50 ofzo. Met uitschieters van 100 of nu 130. :hypo:
Mooi woord is dat tochquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze gemaild omdat mn herfstbestelling zo humongous was dat er een waarschuwing kwam te staan en toen mailden ze terug dat ze het verhoogd hadden naar 550.
Ik betaal altijd met acceptgiro trouwens.
Roze? Echt? Had ik nou niet gedacht joh.quote:
Maaaaaar weet je wat dan het probleem bij mij is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nu een bestelling van 333 euro, inclusief 10 euro korting op een spijkerbroek, en dit was ook wel heel extreem hoor. Maar van die 333 euro gaat er... even denken... 225 euro terug
. Ik had ook voor m'n zus en m'n moeder besteld, en m'n zus houdt nu één bloesje en m'n moeder heeft tijdens het passen op een shirtje geknoeid
dus dat moet ze nu wel houden.
Ik denk wel dat dat jou super leuk zou staan! Vooral met je indianenhaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind deze combi steeds zo leuk![]()
Maar het staat me tegen om truien zonder mouwen te kopen, omdat ik verwacht dat ik het errug koud ga krijgen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |