Ik heb hem vorige week besteld. Daarvoor was hij er ook een tijdje niet, maar vorige week zag ik hem opeens weer staanquote:
Oke, nouja ik zie het welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik ben 1.71 en hij past me prima. Dus hij kan bij jou misschien aan de korte kant zijn
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa.Hij is geweldig
Echt een superkleurtje en die gepofte mouwtjes, echt grappig staat het.
Mn man vindt het maar stom
I don't caaaare
xD
[..]
Dat plaatje!![]()
Ohhh dan ben ik zo NIET hip, ik ben zoo burgerlijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Singles zijn hip. Relatielui zijn saai.
Dat ook ja. Waarom niet gewoon alle patronen in alle maten? Zo!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:37 schreef alors het volgende:
Waarom hebben ze niet in 200 x 200???? Dat is vele malen erger...
Zo klote he, ik wil dat panterdekbed, misschien koop ik em wel in die te grote maat en laat ik hem door nm moeder vernaaien
Leukleuk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is inmiddels gesorteerd dus morgen heb ik hem
Heheh, ik vind het wel meevallen. Als je veel bestelt of dure dingen bestelt dan is 10 procent korting cool! Ik had een jas van 80 euro, nouja daar 8 euro korting op, en van de hele bestelling 17 euro korting. uiteindelijk was mijn bestelling toen maar 138!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja die 10% korting!Ik vind dat ergens altijd best wel dubbel want: aan de ene kant wil ik dan gaan bestellen
Maar aan de andere kant: 10% is best weinig en je hebt misschien net je verzendkosten eruit
Dus waarom zou 10% korting ineens aanleiding zijn tot bestellen
Misschien het waste-not principe (waste no kortingscodes
)
Wbt maten: ik heb daar ook problemos mee! Ik draag meestal 40/M van shirtjes en 40/42 van broeken. Bij H&M pas ik soms in maat S topjes, of koop ik twee dezelfde (in dezelfde maat!) waarvan er dan 1 goed zit en de ander veel te groot isLaatst voorbeeld: ribbroeken. Had dezelfde gepakt, in zwart en donkerblauw. Allebei 42. Zwart: ik leek wel een muffin
Donkerblauw: Hm die hoef ik dan niet eens te proberen
Nouja, tis H&M... *probeert toch* en ja hoor, ruim. Best wel heul ruim.
Really?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oke, nouja ik zie het wel
ik ben trouwens toch gezwicht voor deze
[ afbeelding ]
Swelles!! Ik heb hem in het zwart!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil deze ceintuur, maar die verkopen ze niet.
Jaloersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Swelles!! Ik heb hem in het zwart!!!
Ik krijg m alleen echt niet zo mooi als die meidenmaar desondanks tof, en maar 9 euro ofzo.
ooh ik heb mega tietenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet?
Ik heb vrij grote borsten en ik denk dat het daardoor een beetje vormeloos wordt daaronder zo zonder riem bij mij.. Just a thought
O, ik heb redelijke tieten (qua omvang danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik heb mega tieten
En brede heupen en ik vond dat ie me daar tussen lekker slank liet lijken
Perfect dus!
Soms maken coltruien je zo topzwaar zeg maar als je grote borsten hebt
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
Niemand overtreft mijn 45 euro korting op een bestelling van plusminus 110 euri
Linnie ik vind je rokje erg leuk! Staat je mooi!
Stond op m'n vorige maandfactuurquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En hoe weet je wat je limiet is? Ik heb vorige maand ook voor 150 euro bij de h&m bestelt.
Oooh. Maar je moet sowieso betalen toch voor een bepaalde datum? Ik heb dat een keer niet gedaan en toen moest ik er 5 euro bij betalen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Je mag niet hoger dan dat bedrag bestellen of open hebben staan. Moet je eerst wat terugsturen. Of betalen, natuurlijk. Maar dat terugsturen en verwerken duurt altijd even.
Bij mij ook, dat zal dan wel de grens zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe hoog kan je limiet worden dan?
Ik zit er vaak nogal snel aan![]()
Hij is nu 400 euro
Mooie rok!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef Linnie20v het volgende:
Toch maar even een pic van het rokje aangezien het zo donker is.
[ afbeelding ]
Don't mind de foute schoenen
Ik wil die ceintuur en al die outfitsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik wil deze ceintuur, maar die verkopen ze niet.
Geen idee, ik had ze gemaild omdat mn herfstbestelling zo humongous was dat er een waarschuwing kwam te staan en toen mailden ze terug dat ze het verhoogd hadden naar 550.quote:
Ik had nu een bestelling van 333 euro, inclusief 10 euro korting op een spijkerbroek, en dit was ook wel heel extreem hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef Tamashii het volgende:
Omg! Ik bestel nooit meer dan 50 ofzo. Met uitschieters van 100 of nu 130. :hypo:
Mooi woord is dat tochquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze gemaild omdat mn herfstbestelling zo humongous was dat er een waarschuwing kwam te staan en toen mailden ze terug dat ze het verhoogd hadden naar 550.
Ik betaal altijd met acceptgiro trouwens.
Roze? Echt? Had ik nou niet gedacht joh.quote:
Maaaaaar weet je wat dan het probleem bij mij is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nu een bestelling van 333 euro, inclusief 10 euro korting op een spijkerbroek, en dit was ook wel heel extreem hoor. Maar van die 333 euro gaat er... even denken... 225 euro terug
. Ik had ook voor m'n zus en m'n moeder besteld, en m'n zus houdt nu één bloesje en m'n moeder heeft tijdens het passen op een shirtje geknoeid
dus dat moet ze nu wel houden.
Ik denk wel dat dat jou super leuk zou staan! Vooral met je indianenhaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind deze combi steeds zo leuk![]()
Maar het staat me tegen om truien zonder mouwen te kopen, omdat ik verwacht dat ik het errug koud ga krijgen![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nu serieus te overwegen om weer te bestellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat jou super leuk zou staan! Vooral met je indianenhaar
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das stom, Electronique! Ik weet niet precies welke je bedoelt alleen.
[..]
Ik zit nu serieus te overwegen om weer te bestellenFoei ik
Maar ik vind de combi op het plaatje tof, maar om er zo bij te lopen als een reclamefoto is dan ook weer zoiets
*gaat er even over mediteren*
Van die bestelling van 500+ euro hield ik maar voor 170 euroquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Holy moly! Met zulke bedragen is 10% korting ook wel erg tof jaIk heb laatst ontzettend langs zitten wikken en wegen of ik een bestelling van 170,- zou plaatsen
Incluus winterjas. Wel gedaan! Ik ben een te erge oppotter
ik heb hem in de winkel gekocht, en die zit een halfuur met de auto hier vandaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah okee! Het ziet er ook wel fragiel uit ja... Maar dat het dat dan ook daadwerkelijk IS is wel erg zondeKan je hem niet terug brengen? Ik meen me te herinneren dat je ook dingen kon retourneren als ze een wasbeurt niet overleefden ofzo (zoiets stond op de retourbon).
Mooi, ff onthouden. Liggen ze bij de accessoires?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef -Peach het volgende:
Jippiee! UItstapje naar de winkel is geslaagdLeuk jurkje van Divided gevonden, 50% korting!! En nog een leuk setje hipsters.
En voor de dames die graag de knoopceintuur willen: Hup hup naar de winkel, daar hebben ze er genoeg!
Ik zag zelfs dat gewilde jasje nog hangen, dat marine/officier/uniform-achtige dingetje... (dit allemaal in Eindhoven/Piazza)
Ha, nu kan ik wel de foto plaatsen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Die lange coltrui is onderweg.
Muh, ik kan geen plaatje ervan plaatsen van de H&M-site. Ik heb in ieder geval voor een vage kleur gekozen die wordt aangegeven met groen
Gelijk deze erbij gedaan (maar de groene had 50% korting)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb echt een gat in m'n hand
Ik heb die dus! Ga hem nu in alle kleuren halenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ha, nu kan ik wel de foto plaatsen!
[ afbeelding ]
Comfy!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi, ff onthouden. Liggen ze bij de accessoires?
Mooi zo! Die vind ik nl. het leukst!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die bloemetjespyjamabroek heb ik en dies keiii fijn!
Haha ja lekkurr voor thuis tijdens regenachtige dagen!quote:
Ben vandaag ook in Eindhoven geweest en heb inderdaad die knoopceintuur gezien (maar hij staat al in mijn bestelling dus niet gekocht) Ben nu helemaal dood, want pas om half 10 thuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef -Peach het volgende:
Jippiee! UItstapje naar de winkel is geslaagdLeuk jurkje van Divided gevonden, 50% korting!! En nog een leuk setje hipsters.
En voor de dames die graag de knoopceintuur willen: Hup hup naar de winkel, daar hebben ze er genoeg!
Ik zag zelfs dat gewilde jasje nog hangen, dat marine/officier/uniform-achtige dingetje... (dit allemaal in Eindhoven/Piazza)
Dat was ik ja (sorry voor de late reactie maar ben heel de week op training geweest).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef alors het volgende:
Hey wie had hier laatst dat totaalbedrag wat niet klopte? Hoe is dat afgelopen?
Ik heb het nu ook![]()
Dat is bij mij idd ook het geval!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was ik ja (sorry voor de late reactie maar ben heel de week op training geweest).
Ze hadden dus het bedrag aangehouden van toen m'n bestelling gesplitst was, maar wel de artikelen al in 1 rij gezet.. daarom klopte het bedrag toen dus niet!
Ik heb 'm in het bruin, die is ook echt leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb hem al, in het roze. Maar ik vind hem zo schattig, dat ik er nog een wilvraag me niet waarom. Maar ze hadden hem ook in het groen geloof ik, en misschien nog een kleur
Ik vind em ook superleuk, maar ik heb er alweer zoveel mensen mee zien lopen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, deze vind ik leuk.![]()
Iemand die 'm heeft?
Bij mij geven ze het tegenwoordig aan de buren, of ze droppen het bij het postkantoor waar het nog een tijdje blijft staan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je er niet bent als ze komen leveren? Er staat half oktober maar ik ga volgende week op vakantie en ben pas de 25e terug. Geven ze het dan aan de buren ofzo?
Ja, maar geen van de H&M want die heb ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
Even een vraagje he
Hebben jullie ook last van leggings die afzakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |