wat is je perfecte jas?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:18 schreef Diconnected het volgende:
Teeveepee!
Ik moet toch echt een nieuwe winterjas... Kan alleen bijna nergens een perfecte jas vinden. -_-'
Dat je hem ziet en denkt: 'JAAAAAA DAT IS HEM!'quote:
Ik had ook al besteldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef pinquit het volgende:
waarom krijg ik dat soort kortingdingen altijd als ik al besteld heb
Ja die staat inderdaad onder de jurken! Op de 3e pagina geloof ik, en het model draagt hem in het groen op de fotoquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
die blauwe en zwarte, staat die bij jurk?
ik heb die niet gezien en vind hem heel leuk
Al in behandeling dan? Anders kan je de klantenservice bellen/mailen of ze die bij je bestelling zetten? ;oquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef pinquit het volgende:
waarom krijg ik dat soort kortingdingen altijd als ik al besteld heb
Is dat op 1 artikel? Of op alles wat je besteld? Ik heb hem ingevoerd, maar ik krijg alleen een euro korting op een leggingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:01 schreef MaLo het volgende:
8523 geeft 10% korting op het hele assortiment behalve sale, geldig t/m 18 oktober!
TVP!
Van het kaartje:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is dat op 1 artikel? Of op alles wat je besteld? Ik heb hem ingevoerd, maar ik krijg alleen een euro korting op een legging
Ik denk dus dat je dingen uit de sale in je bestelling hebt?quote:10% korting op het hele assortiment!
Deze aanbieding is geldig t/m 18-10-2009.
Vul kortingscode 8523 in bij je bestelling uit de FASHION & HOME - catalogi en via www.hm.com
Vul bij je bestelling de hierboven genoemde kortingscode in dan verrekenen wij de korting. Deze korting is uitsluitend geldig bij nieuwe bestellingen, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Deze korting kan niet gebruikt worden in combinatie met andere kortingscodes of aanbiedingen en is alleen geldig bij aankoop uit de catalogus of via www.hm.com. De korting geldt ook voor artikelen uit het HOME-assortiment. LET OP! Deze kortingscode is niet geldig in een H&M winkel.
Ik denk eerlijk gezegd dat die andere dingen te lang geleden besteld zijn.. Hij heeft de kortingscode alleen toegepast bij iets dat op 5.10 besteld was, alle andere dingen zijn van 1.10, ik denk dat dat het isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van het kaartje:
[..]
Ik denk dus dat je dingen uit de sale in je bestelling hebt?
Ik vind die bovenste trouwens ook heel tofquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef Graftonst het volgende:
Ik heb net ook even een bestelling geplaatst. Levering staat op half oktober, maar met H&M weet je het maar nooit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat vestje linksbovenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:06 schreef Enfermera het volgende:
Mn besteling is superleuk! Ik houd alles!!![]()
[ afbeelding ]
Even alleen een plaatje van dat roze shirtje (met dat wijf erbij dus), want in de shop is ie uitverkocht. Mn man vond' m verschrikkelijkMaar ik vind 'm echt zoooo liefff
![]()
Dat roze shirtje is gewoon een normale maat.. Valt gewoon goed. Ik heb normaal XS en hij zit niet strakker/wijder dan andere dingen in die maat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Hoe nauwsluitend is dat roze truitje? Ik vind hem echt keischattig maar ben bang dat m'n lovehandles dat niet trekken.
Jaa dat vestje! Heerlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat vestje linksbovenIk heb er vier en woon er praktisch in
Leuke bestelling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |