Dat staat in je statusbalk of als paginatitel in je browser. De S staat nog voor de originele benaming van het forum, die de openbaarheid nooit heeft gehaald.quote:Op zondag 8 november 2009 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Lijkt mij ook niet, maar ik kom de afkorting eigenlijk nooit tegen. Waar zie je die?
Super! Bedankt!quote:
Sinds wanneer is het verboden om foto's te plaatsen? Ik zie ook nergens in de FAQ staan dat het plaatsen van foto's - of die nou door jezelf zijn geschoten ofniet - verboden is? Dus of iemand wijst mij aan waar iets dergelijks wel staat, of ik post het gewoon opnieuw.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef DutchTrain het volgende:
oh, is het bureau van toerisme weer langsgeweest
maar weer eens opgeruimd, dan maar...
Wat begrijp je bijvoorbeeld niet aanquote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef AryaMehr het volgende:
Sinds wanneer is het verboden om foto's te plaatsen? Ik zie ook nergens in de FAQ staan dat het plaatsen van foto's - of die nou door jezelf zijn geschoten ofniet - verboden is? Dus of iemand wijst mij aan waar iets dergelijks wel staat, of ik post het gewoon opnieuw.
Door het plaatsen van zoveel externe links is het topic nauwelijks meer te openen. Kijk eens rond in andere topics in TRV en gedraag je.quote:Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont
Nee, ik zie nergens staan dat het plaatsen van foto's verboden is en bovendien is de term ''storend'' gedrag wel heel erg breed. Er zijn natuurlijk altijd mensen die zich aan iets kunnen storen, terwijl er ook mensen zijn die het wel op prijs stellen. Feit is gewoon dat in subfora als Travel en bijvoorbeeld Babes & Hunks het heel normaal is om een reeks foto's te plaatsen. Ik zie ook nergens in de FAQ staan dat dat niet mag, dus ik neem aan dat ik gewoon foto's mag plaatsen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat begrijp je bijvoorbeeld niet aan
[..]
Door het plaatsen van zoveel externe links is het topic nauwelijks meer te openen. Kijk eens rond in andere topics in TRV en gedraag je.
Ik gedraag mij naar de regels en verwacht dat handhavers van dergelijke regels niet voor eigen baas spelen. Als er van mij geacht wordt naar de regels te gedragen, dan geldt dat evenmin voor jij als Moderator. En zoals ik gemerkt heb? Er waren slechts 2 reacties op de reeks foto's die ik geplaatst had, waarvan één het op prijs stelde en de ander zo te zien niet. Is dat een reden om een heel reek foto's - waar ik redelijk wat tijd in had gestoken om het bij elkaar te krijgen - te verwijderen?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, dat is niet normaal en niet wat de users hier willen zoals je gemerkt hebt, dus doe je dat gewoon niet. Of het nou in een policy, FAQ of waar dan ook staat. Je hebt je te gedragen.
Maar wellicht kun je mij uitleggen waarom juist alleen in dit topic iedere keer tientallen foto's van niet nader beschreven plekken worden gepost en wat jij daar zo leuk aan vindt?
Dan moet je ander forum zoeken:quote:Op maandag 4 januari 2010 23:52 schreef AryaMehr het volgende:
Ik gedraag mij naar de regels en verwacht dat handhavers van dergelijke regels niet voor eigen baas spelen. Als er van mij geacht wordt naar de regels te gedragen, dan geldt dat evenmin voor jij als Moderator.
quote:Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Zoals gezegd wordt er regelmatig op deze manier gepost in dat topic.quote:En zoals ik gemerkt heb? Er waren slechts 2 reacties op de reeks foto's die ik geplaatst had, waarvan één het op prijs stelde en de ander zo te zien niet. Is dat een reden om een heel reek foto's - waar ik redelijk wat tijd in had gestoken om het bij elkaar te krijgen - te verwijderen?
Ja, dat probeerden de eerdere posters ook.quote:En de reden dat er heel wat foto's in dat topic geplaatst worden, komt omdat Iran als land redelijk onbekend is bij de mensen hier. Ook is het land - relatief gezien - afgesloten voor de rest van de wereld. Niet zo gek dus dat de mensen het beeld van Iran wat willen bijstellen.
Het gaat niet om dat iets verboden is, het gaat er om dat je je te gedragen hebt. Het is niet ongewenst om een paar foto's te plaatsen, maar je kan ook zelf bedenken dat een topic niet meer laadt als er tientallen foto's geladen moeten worden.quote:Ik neem aan dat het plaatsen van foto's dus niet ongewenst is en kijkend naar de regels ook niet verboden is.
Welke instructies? Ik zie geen enkele instructie m.b.t. dit probleem. Ik zie je telkens met uitspraken ''je hoort je te gedragen'' gooien, maar ik zie geen enkele huisregel die ik zou overtreden. Overigens begrijp ik dat een reeks foto's in een topic plaatsen wat computer problemen kan veroorzaken, maar gebruik dit dan als reden en vraag mij dan gewoon of ik een aantal foto's kan plaatsen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan moet je ander forum zoeken:
[..]
Wat begrijp je bijvoorbeeld niet aanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:04 schreef AryaMehr het volgende:
Welke instructies? Ik zie geen enkele instructie m.b.t. dit probleem. Ik zie je telkens met uitspraken ''je hoort je te gedragen'' gooien, maar ik zie geen enkele huisregel die ik zou overtreden.
Door het plaatsen van zoveel externe links is het topic nauwelijks meer te openen. Kijk eens rond in andere topics in TRV en gedraag je.quote:Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont
Zoals ik al zei: de term 'storend' is heel breed. Wat dus voor jou storend kan zijn, kan voor iemand anders niet storend zijn. Net zoals Wikwakka mijn reeks foto's niet storend vond. Overigens kan ik begrijpen dat een reeks foto's plaatsen in een topic wat computer problemen kan opleveren, maar vertel mij dat dan gewoon en vraag of ik gewoon een aantal foto's kan plaatsen en niet stiekem wat foto's verwijderen zonder het te melden. Overigens vind ik dat je te pas en te onpas met de term ''gedragen'' strooit, terwijl je - volgens mij - de betekenis niet kent.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat begrijp je bijvoorbeeld niet aan
[..]
Door het plaatsen van zoveel externe links is het topic nauwelijks meer te openen. Kijk eens rond in andere topics in TRV en gedraag je.
Tussen het verwijderen (editten ging niet vanwege de grootte) en het opstarten van deze discussie zat nog geen 2 minuten. Er staat hier nog een venstertje met een PM bericht aan je open, maar ondertussen staat alles al hier.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens kan ik begrijpen dat een reeks foto's plaatsen in een topic wat computer problemen kan opleveren, maar vertel mij dat dan gewoon en vraag of ik gewoon een aantal foto's kan plaatsen en niet stiekem wat foto's verwijderen zonder het te melden.
Ben wat oude topics aan het opruimen en mergen. Omdat er nog veel verwezen wordt naar dit soort verzameltopics, moet er af en toe wat gesloten en verwezen worden en wat titels veranderd worden om het zelf nog te begrijpen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rondreizen door de USA #1
Wat is dat voor apart besluitEen heel oud topic sluiten om vervolgens verder te gaan in een nóg ouder topic?
Hallo, zó bedoelde ik het niet...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef DutchTrain het volgende:
FOK! topics zijn via google tegenwoordig heel erg makkelijk te vinden en elke week meldt iemand zich wel aan om alleen op een TRV topic te reageren. Dat is ook wel eens spam, maar vaak ook terecht met een wezenlijke vraag of opmerking.
FOK! is echt geen besloten kliekje met een ballotage en een forum waarop alleen maar geklaagd mag worden.
Bij twijfel meestal wel op te lossen door vijf andere aanbieders van hetzelfde te noemen. Overduidelijke spamtopics laten we wel verdwijnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:57 schreef Hik het volgende:
Moeilijk op waarde te schatten, dat geef ik toe, maar misschien wel iets om in de gaten te houden, omdat eerlijke adviezen anders hun waarde verliezen. En nee, "eerlijk" is niet hetzelfde als "klagen".
quote:Maak er nou niet iets van dat ik helemáál niet heb gezegd...
Check en dank voor de nieuwe headerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[Centraal] Ryanair #12 ||| Waar de koffers thuis blijven
Zou daar de 11 naar 12 kunnen worden veranderd?
Bedankt
Dankquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:58 schreef Burdie het volgende:
We hebben een echte spemmert in ons midden! Eentje die de vertaalfuncite in babelfish wist te vinden!
Parijs #13: Cité d'amour!
Check.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef Hik het volgende:
Libanon
Misschien handig om even in de gaten te houden?
Sorry voor de overlast, we hebben de OP nooit aangepast in de daarvoor bedoelde link...quote:
Em, dan moet ik inschrijven voor die Fok! wiki toch? Kan ik wel doen, ben ik alleen allemaal een beetje een noob mee, zodoende.quote:
Hier nog zo één.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:34 schreef Drive-r het volgende:
Em, dan moet ik inschrijven voor die Fok! wiki toch? Kan ik wel doen, ben ik alleen allemaal een beetje een noob mee, zodoende.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:14 schreef Ritmo het volgende:
Wordt die filter niet gebruikt of zijn er echt maar 4 topics ofzo in 'zon, zee, strand'?
Ah, zo. Dacht al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jawel, maar die filters geven alleen de topics van de laatste dagen weer. Zet er /360 achter en je hebt het hele overzicht
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:47 schreef Grunner het volgende:
Kunnen deze twee topics niet worden samengevoegd?
Maleisië #3 en Maleisië #2
Thanks voor de reply, ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef DutchTrain het volgende:
Deze is er Huizenruil . Er komen af en toe topics over, maar er zijn niet echt veel ervaringen hier. Daarvoor ligt de leeftijd wat te laag en hebben we nog wat teveel geld of zijn we te wantrouwend. Ondanks dat het best een interessante manier van vakantievieren is
Dus post in het oude topic, of probeer het nog eens met een nieuw topic. It's up to you
ehmm ja, erg vreemd, ik ga 'm even melden ergensquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Thailand #28 - Brabbel, brabbel, farang, brabbel, farang.
Vanaf daar gebeurt er iets raars in het Thailand topic. We typen allemaal in de sig van Brill..?
Die staat in de wiki, maar ik zal wel even zoekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Zou iemand de OP voor het NYC topic kunnen toevoegen? Ik zag em nergens staan in het vorige topic. Bvd
quote:Op maandag 6 september 2010 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Uiteraard is er al een nieuw deel: Zuid Afrika deeltje 3: Met het WK
Waarschijnlijk wel. Maar volgens mij is er ook wel een Toscane-topic te vinden met daarin de nodige tips.quote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef PeRi het volgende:
Florence is dit het enige Florence topic?.
quote:Op maandag 13 september 2010 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga er achteraan. Posts kunnen zomaar verdwijnen binnen nu en niet al te lang.
Dankquote:
Lijkt me stug dat we iets gedelete hebben van jou. Ik ga eens kijken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:28 schreef Vogue het volgende:
[Travel Dreams]...welke landen wil jij nog (graag) zien?...
Ik kan mijn posts niet lezen:? Is daar een reden voor?
Ja dit komt door mij. Het is al heel vaak besproken. Je gebruikt de baggerlayout, schakel even over naar een andere layout en het probleem zou verholpen moeten zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:28 schreef Vogue het volgende:
[Travel Dreams]...welke landen wil jij nog (graag) zien?...
Ik kan mijn posts niet lezen:? Is daar een reden voor?
Kun je jouw post met je opmerking over het niet kunnen zien wel zien?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:09 schreef Vogue het volgende:
Er zijn zoveel landen / plaatsen die ik nog wil zien. Mijn top 6:
- Oost-Europa (Roemenie, Albanie, Rusland)
- Colombia
- India
- Tahiti, Bora Bora en andere exotische Pacific eilanden
- Australie
- Japan
Ook lijkt het me geweldig om overland naar het meest oostelijke puntje van Azie te reizen (Wladiwostock) en daar per boot over te steken naar Japan.
Wie wil me sponsoren?
Heel klein beetje.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef jeloen het volgende:
[..]
gast die foto's je vroeg erom
een ti[: lichaamsverzorging het ziet er nogal ''vies'' uit![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 19:20 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik vind het ook knap hoor dat je met zon hoofd en zon man nog niet aan zelfmoorddenkt XD
maar heel sneu voor julie
quote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef jeloen het volgende:
[..]
die smiley is dat je hoofd dinges?
maar dat pedagogies hulpverlener gedoe is dus eigenlijk gewoon : ik help mensen die zich niet goed voelen psygologies?
Ik begin hem goed zat te wordenquote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef jeloen het volgende:
[..]
sorry als het beledigend overkomt maar een tip:
ga naar je vrouw die is p(nogwat) hulpverlener die kan je vast helpen
Zo jammer van zo'n heerlijk topicquote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik begin hem goed zat te worden
Yep, maar ook een 12-jarige zou zich moeten kunnen gedragen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is een 12 jarig jochie wat net op internet mag van z'n ouders...
Second that. Ik wilde ook eigenlijk zeggen dat ik me er ook aan ergerdequote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, maar ook een 12-jarige zou zich moeten kunnen gedragen.
Good riddance!quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Netsplitter het volgende:
jeloen: 48 uur wegens doorgaan met kloten na waarschuwingen.
en een lintje voor de moderatiequote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Fogel het volgende:
Goed nieuws uit het banmeldtopic:
[..]
Good riddance!
PMSquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij omschrijft zichzelf wel goed, dat dan weer wel
[..]
Ik kom er ook niet inquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:40 schreef iggyinthehouse het volgende:
Kunnen jullie dit topic aan de gang krijgen: New York City Part LVII
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan
Ach, het is weer kerstvakantie, dus de kindertjes zitten weer verveeld thuis achter de computer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben we tegenwoordig ook dagbagger? En dan heb ik het over het postgedrag van Jeloen in onder andere dit topic Wat als vlucht wordt geannuleerd?.
No Problemquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach, het is weer kerstvakantie, dus de kindertjes zitten weer verveeld thuis achter de computer.
Maar ik zal het in de gaten houden
Recenter geboren die van jou, maar de laatste reacties in mijn bijdrage zijn van een latere datum.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:54 schreef DutchTrain het volgende:
Deze is dan iets recenter: meer van Ohrid, Macedonie . En vragen per PM mag ook, ben er vorig voorjaar een aantal dagen geweest
Je doet het erom hèquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een merge aanvragen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien moet je iets verder kijken dan alleen de actieve topics van TRV. Bijvoorbeeld door de topiclist langer te maken met de knop meer/minder topics. Als je dat doet, kom je het vanzelf tegen.
Gelukkig zijn wij hier heel aardig en geven we je het zo: Thailand #30 - Weer een topic verder
Had het bedenkelijke topic al gelezen. Kan zowel hier als daar. Zal het overgooien naar WGR, zodat daar nog wat input geleverd kan worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Import Sigaretten Canarische Eilanden
Hoort dit topic niet in WGR? Dit heeft niets met vakantie te maken maar met ontduiken van belasting.
Het is een idee, maar ik zie niet veel toegevoegde waarde in het mergen van al die oude topics in één nieuw topic. Wellicht is het handiger om dat laatste topic van jouw hand om te vormen door de OP aan te passen met daarbij links naar een paar van die voorgaande topics. Als je een deftige OP hebt, plaats ik die met alle plezier in het topic en dan kunnen we de topictitel ook aanpassen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:07 schreef Seven. het volgende:
Hoi modjes. Het aanbod over bounty-eilanden is nogal versnipperd. Is het een idee om er een centraal topic van te maken? Er zijn een paar verouderde topics en ik heb er ook onlangs één geopend. Dat terwijl er wel heel veel paradijselijke oorden zijn. Ik heb al een paar experts gespot en met een deftige OP ben je al een heel eind. Of is dit subforum niet zo geschikt voor centrale topics?
Hoi Eddy, het is al jaren het beleid dat we niet zomaar een topic op slot gooien. Juist omdat dat als klantonvriendelijk wordt ervaren voor de topicopener. Wat wij normaliter doen, is een link plaatsen naar het centrale topic met de opmerking dat ze daar veel info kunnen vinden. Mocht de topicopener zijn vragen daar stellen, doen we het nieuwe topic pas dicht. Men is niet verplicht om in een centraal topic z'n vragen te deponeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:34 schreef EddyAlbena het volgende:
Niet dat ik de welgewaardeerde moderators met extra werk op wil zadelen, maar het valt me op hoeveel topics er wel niet worden geopend terwijl er ook (soms overduidelijke) centrale topics zijn waarin deze vragen gesteld kunnen worden.
Ik ben en wil dan ook niet de zuurpruim zijn om ze daarop te wijzen, maar voor wat consistentie is het toch wel handig om weer een norm te realiseren waarin mensen niet voor iedere vraag een nieuw topic openen.
Als 'nieuwelingen' met een kleine vraag ff langskomen en ze zien dat er veel losse topics zijn, krijgen ook zij het idee dat ze hun vraag zomaar kunnen stellen in een nieuw topic. Als je niet oppast gaat dat alleen maar erger worden.
Hier zitten de experts voor dat soort vragen: Raad de stad deel 114quote:Op zondag 5 juni 2011 21:03 schreef wernert2 het volgende:
Mag ik een topic openen omdat ik op zoek ben naar de plek waar 'n foto is genomen?
Als in: de stad is bekend (Berlijn) maar ik kan maar niet vinden waar.
Er staan twee duidelijke aanwijzingen op de foto..
Ja, elk jaar hebben we wel een waar ga je naar toe in 2000-zoveel-topic? Moet ik wel even voor zoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef Natalie het volgende:
Waarschijnlijk kijk ik er erover heen, maar is er geen topic als 'Waar ga je naartoe op vakantie deze zomer?'? Of iets in die strekking
Wat Fogel zei.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:03 schreef wernert2 het volgende:
Mag ik een topic openen omdat ik op zoek ben naar de plek waar 'n foto is genomen?
Als in: de stad is bekend (Berlijn) maar ik kan maar niet vinden waar.
Er staan twee duidelijke aanwijzingen op de foto..
Precies wat ik zocht! Bedanktquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, elk jaar hebben we wel een waar ga je naar toe in 2000-zoveel-topic? Moet ik wel even voor zoeken.
Edit:
Gevonden: Waar gaan we op vakantie in 2011?
Er is ook een specifiek topic voor zomervakanties, maar daar staan maar 7 posts in.
Check.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef Blik het volgende:
Er zijn 2 frequent flyer topics geopend, één is een reeks, de ander niet.
Kan één van de 2 dicht?
Maar de open variant heb ik niet in mijn AT. En de gesloten variant wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze zijn allebei gereekst, dus maar gekozen voor het topic mét OP .
Eerder was de ander nog niet gereekst, en als ik in myAT kijk staat het andere topic er nog steeds niet inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze zijn allebei gereekst, dus maar gekozen voor het topic mét OP .
Donequote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Gedaan. Geen tijd om naar deel 1 te zoeken.
Ik krijg ook een malware melding.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:38 schreef MaxMark het volgende:
In New York City LXIV - All that glitters is gold... krijg ik van Chrome de melding dat er inhoud staat, gehost op members.lycos.nl, dat niet helemaal ok is. Ik neem aan dat het een plaatje op de pagina is?
Volgens de search zou het dit moeten zijn: Zuid Afrika deeltje 3: Met het WKquote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan me niet een specifiek Kaapstad topic herinneren, lieve Dudette. Er is wel een Zuid-Afrika-topic volgens mij, maar die heb ik ook al een tijdje niet gezien.
Je wil rond Lillebælt zittenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hier ook een centraal topic waar ik een vraag kan stellen over de zeewatertemperatuur in Denenmarken in de zomer? Wat is warmer, Oost of West kust van Jutland?
Graag gedaan. Het is gewoon een weinig actief topic.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet goed gekeken, dacht dat dat gesloten wasdank je voor de Pm Fogel!
Er is ooit een Duitsland topic geweest; Duitsland. ik kan alleen even niet achterhalen of er ook een deel 2 achteraan is gekomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:21 schreef dieyra het volgende:
Ik zoek het centrale topic van Duitsland maar het lukt me maar niet om het te vindenIemand?
Sorry, met een kleine week vertraging dan tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:47 schreef slangpie het volgende:
[Zomer 2012] Sunnybeach Bulgarije #5
kan een modje hier 2012 van maken?
Ziet er goed uit. De oude was in 7 jaar tijd niet eens tot drie paina's gekomen. Ik zal die straks even sluiten en koppelen met de nieuwe, dat is voor het overzicht wel zo handig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef elcastel het volgende:
Ik heb even een nieuw centraal topic voor Zwitserland gemaakt hoor :
Zwitserland
Australië #17quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:30 schreef SuperFokker het volgende:
Waar is het laatste centrale Australie topic gebleven?
Dat zoeken werkt toch niet ...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Australië #17
En
http://zoeken.fok.nl
Ik gebruik zelf altijd liever gewoon Google, zoekopdrachtje "FOK [subforum] [onderwerp]" en je krijgt best aardige resultaten. In jouw geval https://www.google.nl/search?q=trv+fok+australie en dan zie je gelijk de reeks al bij de sitelink van het eerste resultaat staanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat zoeken werkt toch niet ...
Had t in ieder geval geprobeerd, maar lukte niet
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf altijd liever gewoon Google, zoekopdrachtje "FOK [subforum] [onderwerp]" en je krijgt best aardige resultaten. In jouw geval https://www.google.nl/search?q=trv+fok+australie en dan zie je gelijk de reeks al bij de sitelink van het eerste resultaat staan
Dat werkt prima want zo heb ik dat topic binnen 2 seconde gevonden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat zoeken werkt toch niet ...
Had t in ieder geval geprobeerd, maar lukte niet
2005 is ook alweer 7 jaar geleden, ik zou zeggen open een mooi nieuw topicquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:14 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik ga in oktober een grote reis maken door de gehele Verenigde Staten. Mijn reisgenoten en ik zullen een maand daar vertoeven en in die tijd per (huur)auto van New York naar San Francisco rijden. Ik wilde daar een topic over openen, om tips en adviezen te vragen, maar werd doorverwezen naar het reeds bestaande 'Rondreizen door de VS'-topic.
Daar zit echter een slotje op, en de laatste reactie is uit 2005.
Kan ik nu een nieuw topic openen, of kan een mod dat topic weer openen? Dank alvast.
Ja, zo ben ik.quote:
* Fogel endorses this.quote:
Ik had dat overigens wel gedaan, alleen kreeg ik een foutmelding omdat de voorgaande topics niet gereekst waren... (ofzoiets dergelijks)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Done.
Het is makkelijker als mensen gewoon gebruik maken van de [Open nieuw deel]-knop. Dan staan ze gelijk in de reeks en verschijnt het automatisch in de MyAT van alle posters uit het voorgaande deel. Maar ik zie dat jij niet degene bent die hem heeft geopend.
Dat is vreemd. Hoe moet het topic nou weten dat er eerdere delen zijn die niet gereekst zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef Blik het volgende:
Ik had dat overigens wel gedaan, alleen kreeg ik een foutmelding omdat de voorgaande topics niet gereekst waren... (ofzoiets dergelijks)
Reisverslagen mogen sowieso in aparte topics. Tof juist. En interessant omdat m'n vriendin ook naar Indonesië wil. Een specifiek Bali-topic ken ik trouwens niet. We hebben uiteraard wel een reeks over Indonesië, maar ik zag dat je het laatste deel daaruit al gevonden had.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:31 schreef Iwanius het volgende:
We zijn nog aan het genieten van de vakantie maar wilde alvast polsen of er al een centraal topic is over Bali. Zo niet (vwb het laatste) of er dan bezwaar is als ik daar een lijvig verslag van maak in een nieuw aan te maken topic ( met bijbehorende foto-collage) wanneer we weer thuis zijn.
Hear hear!! Wij willen ook naar Baliquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:05 schreef Iwanius het volgende:
Yup.
Komt goed wanneer we terug zijn zal ik een uitgebreid verslag maken met alle pro's en tegens en natuurlijk ladingen foto's ter illustratie.
Kan het gelijk voor de toekomst ook als leidraad worden gebruikt door users die die kant op willen gaan.
checkquote:Op zondag 13 januari 2013 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien kan iemand 2013 ervan maken?
TRV / [Zomer 2013] Tenerife #2
Dan hoeven we geen nieuw topic te openen
Je hebt hem al gevonden zie ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef sempervirens het volgende:
Klop het dat er geen open japan topic is?
Dit is de laatste die ik vind TRV / Japan #23.
Je kent de TR knop?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:21 schreef Bajskorv het volgende:
Vieze spam in Hong Kong en Stockholm topics.
Oh, nee die ken ik niet? Welke is dat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kent de TR knop?
Zien ze waarschijnlijk sneller
Was wel "nette" spam, zonder url
Deze.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:24 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Oh, nee die ken ik niet? Welke is dat?
Done.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:10 schreef djayzz het volgende:
Nevermind, vorige topic was al aangemaakt, maar deze moet dan maar aan de reeks gekoppeld worden: TRV / Barcelona #8
Had je post al mobiel gezien en toen geprobeerd te zoeken, maar niets gevonden. Nu op m'n pc zie ik de spam nog niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:21 schreef Bajskorv het volgende:
Vieze spam in Hong Kong en Stockholm topics.
De betreffende posts zijn dan ook op magische manier totaal verdwenenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Done.
[..]
Had je post al mobiel gezien en toen geprobeerd te zoeken, maar niets gevonden. Nu op m'n pc zie ik de spam nog niet.
Thnx!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Gaat mij mobiel niet lukken. Maar komt goed.
Als dat er al is, heb ik het in geen jaren gezien.quote:
Thanks! Kon ik niet vind0n!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
hoezo heb je deze niet gekickt dan?TRV / Het grote "Last Minute"-topic [2]
zet hem op m'n lijstje, maar zit nu op mobiel en koppelen kan dan helaas niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:08 schreef -Peach het volgende:
Kan iemand dit topic TRV / Noorwegen 8 aan de reeks TRV / Noorwegen 7 toevoegen? Verkeerde knop gedrukt.
Nooit zo'n topic gezien. Wel zulke verhalen gehoord in de Goedkoop van A naar B reeks.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:47 schreef Iwanius het volgende:
N.a.v. mijn laatste reactie, schoot mij net te binnen of er al een centraal? topic is van mensen die zoals ik het zou noemen aan "vliegveld hoppen" doen door elke dag richting een vliegveld te rijden,daar te gaan rondhangen en ter plekke een ticket kopen om naar een wildvreemde bestemming te gaan,daar op het vliegveld aan te komen en weer, of rechtsomkeert te maken met een volgende vlucht. of gewoon vandaar uit door te vliegen naar een andere bestemming en uiteindelijk aan het einde van de dag weer in Nederland te landen.
Beetje rondvliegen noem ik dat zoals je dat ook met de trein kan doen (of de auto natuurlijk)
Lijkt me wel tof als je voor iedere dag dat je dat doet ook een fotoreisverslag maaktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:47 schreef Iwanius het volgende:
N.a.v. mijn laatste reactie, schoot mij net te binnen of er al een centraal? topic is van mensen die zoals ik het zou noemen aan "vliegveld hoppen" doen door elke dag richting een vliegveld te rijden,daar te gaan rondhangen en ter plekke een ticket kopen om naar een wildvreemde bestemming te gaan,daar op het vliegveld aan te komen en weer, of rechtsomkeert te maken met een volgende vlucht. of gewoon vandaar uit door te vliegen naar een andere bestemming en uiteindelijk aan het einde van de dag weer in Nederland te landen.
Beetje rondvliegen noem ik dat zoals je dat ook met de trein kan doen (of de auto natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |